شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26778صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 10 مرداد 1394 - 16:57
سهم معلمان هنرستان از آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تعداد است؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

آذرکیش:
سهم معلمان هنرستان از آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تعداد است؟

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز درصد سهم هنرستان ها در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مشخص نیست اما به نظر نیمی از این استخدام ها متعلق به هنرستان ها است.

به گزارش عیارآنلاین، سید مصطفی آذرکیش درباره سهم هنرستانی ها در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، گفت: وزارت آموزش و پرورش امسال قصد دارد برای استخدام ۵ هزار نیرو در این وزارتخانه آزمون برگزار کند.
وی افزود: در این آزمون ۲۵ درصد برای ایثارگران و خانواده های شهدا در نظر گرفته شده است که به جز این درصد می توان ۵۰ درصد دیگر را به هنرستان ها اختصاص داد اما به دلیل اینکه از ۳۷ درصد این سهم به ۵۰ درصد افزایش یافت هنوز به طور قطعی سهم هنرستان ها مشخص نیست.
وی ادامه داد: افزایش و توسعه همه جانبه مشارکت ها در حوزه آموزش های کار دانش با کیفیت بخشی و توسعه آموزش های مهارتی خارج از مدرسه و عملیاتی کردن تفاهم نامه های همکاری با سایر دستگاه ها نمود عینی یافته است.
آذرکیش اظهار امیدواری کرد که با توسعه این مشارکت ها قدم های بلندی برای نیل به اهداف آموزش های کار دانش برداشته شود.
وی گفت: اجرای نظام آراستگی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش باعث جذابیت بیشتر محیط های هنرستان ها، افزایش بهره وری و همچنین استفاده بهتر از تجهیزات کارگاهی موجود شده است.
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مدیران هنرستان ها باید رهبران آموزشی باشند تا بتوانند مجموعه تحت مدیریت خود را برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش یاری کنند.
آذرکیش همچنین با اشاره به این که امسال در بحث تخصیص اعتبارات تجهیزات هنرستان ها رشد۴۰ درصدی پیش بینی شده بر لزوم آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برای همگامی با نیازهای مهارتی جامعه تاکید کرد.
منبع: پانا

تعداد بازدید: 1648 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1394/5/12 - 17:21 |     0     0     |
آذر کیش جون مقطع ابتدایی پر از مهندسه، اول میخواین اونا رو ببرین تو هنرستان استفاده کنین بعد اگه کم اومد برا هنرستان هم میتونین استخدام کنین.
در ضمن اکه خواستین نیروی خدماتی هم بردارین اینم نمیخواد زحمتشو بکشین چون نیروی خدماتی قبلاً طی اشتباهی به عنوان معلم ابتدایی استخدام شده‌اند، شما لازم داشتین میتونین اونا را بردارین، واسه ابتدایی آگهی استخدام بدین


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی