شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:22   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26783صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 11 مرداد 1394 - 17:27
کارت قرمز برای ۲۰ مدرسه متخلف غیردولتی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


کارت قرمز برای ۲۰ مدرسه متخلف غیردولتی
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش پرورش از صدورکارت قرمز برای ۲۰ مدرسه غیردولتی متخلف در شهر تهران خبر داد و گفت: مدیران این مدارس توبیخ و لغو ابلاغ شدند.

مرضیه گُرد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: تخلفات این مدارس دریافت شهریه اضافه‌تر از شهریه مصوب آموزش و پرورش و نصب نکردن اطلاعیه نرخ شهریه مصوب در مدرسه بوده است.
وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت و خرداد بیش از 200 بازرسی از مدارس غیردولتی شهر تهران انجام شده است گفت:‌ اجبار اولیا برای شرکت در کلاس‌های تابستانی مدارس غیردولتی ممنوع است و شهریه دریافتی کلاس‌های تابستانی نیز باید در چارچوب مصوبات آموزش و پرورش باشد.
گُرد تاکید کرد: طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش فعالیت مدارس دو زبانه ممنوع است و مدارس غیردولتی حق برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی در دوره ابتدایی را ندارند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل مخالفت مجلس با طرح خصوصی‌سازی مدارس فعالیت مدارس خصوصی در شهر تهران در سال تحصیلی آینده ممنوع است و موسسان مدارس غیردولتی فقط در مدارس روستایی و حاشیه‌ای شهرها می‌توانند برای بالا بردن کیفیت آموزشی در تامین معلمان مدارس مشارکت داشته باشند.

تعداد بازدید: 581 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی