شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:04   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26786صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 12 مرداد 1394 - 10:44
دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومانی مدارس دولتی!
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


مدیرکل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با اشاره به دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی از خانواده‌ها در مدارس دولتی گفت: هم اکنون عزل مدیران مدارس دشوار است.
دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومانی مدارس دولتی!
به گزارش افکارنیوز، سیدرحیم میرشاه ولد امروز در سی و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: بازدید میدانی از عوامل مؤثر در کاهش تخلفات مدارس است و سال گذشته ۵۰ هزار مدرسه کشور در فصل ثبت‌نام بازرسی شدند که دو مشکل عمده گزارش شد که یکی مرزبندی مدارس بود و دیگری دریافت پول توسط مدیران در فصل ثبت‌نام.

وی افزود: مواردی مشاهده شده که دانش‌آموز یک ماه پس از ثبت‌نام به مدرسه دیگری هدایت می‌شود یا برخی از مدیران مدارس دانش‌آموزان میان پایه را به مدارس دیگر هدایت می‌کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: در بازرسی‌ها از مدراس به ویژه در فصل ثبت‌نام به دریافت وجه توسط مدارس دولتی توجه بیشتری می‌شود در برخی موارد مردم اعلام کردند که مدیران مدارس دولتی از ۱۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان هزینه بابت ثبت‌نام از مردم دریافت می‌کنند که باید نظارت‌های میدانی در این زمینه قوی‌تر شود.

میرشاه ولد افزود: هم اکنون در بحث مستندسازی رفتار سازمانی و عملکرد افرادی که با آنها کار می‌کنیم جدی نیستیم و برگه‌های ارزشیابی به راحتی نمره ۱۰۰ می‌گیرند، در حالیکه این روند باید تجدیدنظر شود تا بتوان رفتار مدیران را مستندسازی کرد.

وی گفت: تشویق نامه‌ها را با راحتی امضا می‌کنیم و بعضاً مشاهده شده فردی که در هیئت تخلفات اداری پرونده‌اش در حال رسیدگی است از مدیرکل آموزش و پرورش تشویق نامه می‌گیرد و بعدها این موضوع را در دیوان عدالت اداری برعلیه خود ما استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جابجایی و عزل مدیران دشوار است چرا که تمام برگه‌های ارزشیابی صد است و مستندسازی از رفتار افراد وجود ندارد.

تعداد بازدید: 847 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی