RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:30   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26797صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 12 مرداد 1394 - 14:46
اعلام رشته‌های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استادکاران هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش می توانند با هر میزان سابقه در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش شرکت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» محمد بطحایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تعداد سنوات خدمتی نیروهای شاغل غیررسمی آموزش و پرورش به عنوان امتیاز در استخدام این افراد تاثیر خواهد داشت.

 

وی گفت: شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی برای کاردانی حداکثر۲۵ سال، کارشناسی ۳۰ و کارشناسی ارشد و بالاتر حداکثر ۳۵ سال است و شرکت کننده‌های سهمیه آزاد با هر رشته ای می توانند در این آزمون شرکت کنند.


بطحایی افزود: سه برابر ظرفیت یعنی ۱۵ هزار نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی به عنوان پذیرفته شدگان اولیه اعلام می‌شوند و پس از مصاحبه ۵ هزار نفر جذب خواهند شد.


معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی اواخر مهر اعلام می شود.


وی به بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اول مهر به پایان می رسد و با شرکت بیمه ای دیگری قرارداد منعقد خواهیم کرد.


بطحایی تاکید کرد: سقف هزینه های درمانی برای بیماری های خاص و صعب العلاج در بیمه طلایی برداشته شده است اما همچنان برای عینک محدودیت پرداخت وجود دارد.


وی گفت: متاسفانه تاکنون موفق به پرداخت مطالبات هزینه های درمانی بیمه طلایی فرهنگیان که پیش از این از طریق بیمه ایران انجام می شد نشده‌ایم و همچنان به فرهنگیان بدهکاریم.

 

تعداد بازدید: 2950 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی