پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:10   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26804صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 03:03
نصب GPS در سرویس مدارس
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

نصب GPS در سرویس مدارس

پایگاه خبری تیک:اسفندیار چهاربند صبح امروز در مراسم رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس، ضمن تشکر از سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای نظارت حداکثری در سرویس‌های مدارس گفت: سرویس مدارس دانش‌آموزان در ظاهر بسیار ساده و عامیانه است اما تامین امنیت و ایمنی آن اقدامی فرابخشی و نیازمند همکاری چندین دستگاه است. وی با بیان […]
پایگاه خبری تیک:اسفندیار چهاربند صبح امروز در مراسم رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس، ضمن تشکر از سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای نظارت حداکثری در سرویس‌های مدارس گفت: سرویس مدارس دانش‌آموزان در ظاهر بسیار ساده و عامیانه است اما تامین امنیت و ایمنی آن اقدامی فرابخشی و نیازمند همکاری چندین دستگاه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حادثه‌ای درخصوص تصادف سرویس مدارس رخ نداد گفت: سال گذشته، سالی بی‌نظیر بود اما باید در سال تحصیلی جدید نیز تامین امنیت و ایمنی سرویس‌ها مورد توجه قرار بگیرد، چراکه دانش‌آموزان ۶ الی ۱۷ سال از این خودروها استفاده می‌کنند و باید راننده این سرویس‌ها از صلاحیت‌های لازم برخوردار باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: علاوه بر امنیت، ایمنی این خودروها نیز بسیار مهم است و باید از حوادثی که به موجب سهل‌انگاری پیمانکار و راننده شکل می‌گیرد، جلوگیری کنیم.
چهاربند با بیان اینکه وظایف پیمانکاران و رانندگان در قالب بخشنامه‌ای ابلاغ شده است گفت: نظارت بر سرویس‌های مدارس نیز بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر آموزش و پرورش، تاکسیرانی و پلیس راهور نیز در این سرویس‌ها نظارت خواهند کرد.
وی از ثبت‌نام الکترونیکی سرویس مدارس در ۹ منطقه خبر داد و گفت: همچنین به صورت پایلوت در مدارس سه منطقه GPS در سرویس‌ها نصب خواهد شد تا والدین دانش‌آموزان بتوانند فرزندان خود را رصد کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سرویس مدرسه بخشی از فرصت‌های تربیتی است و باید سرویس‌های مدارس به مانند محیط‌های آموزشی باشند،‌ گفت: صلاحیت پیمانکاران و رانندگان قطعا اثبات خواهد شد.

تعداد بازدید: 795 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی