شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26817صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 16:04
انجمن اسلامی دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس راه‌اندازی می‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه هدف‌گذاری ما به گونه‌ای است که هیچ مدرسه‌ای بدون انجمن اسلامی دانش‌آموزی نباشد،گفت: انجمن اسلامی دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس راه‌اندازی می‌شود.

انجمن اسلامی دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس راه‌اندازی می‌شود    

به گزارش خط امید بهشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری در جلسه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز که عصر امروز در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در صدد هستیم در هر واحد آموزشی و مقطع تحصیلی از جمله مقطع متوسطه مجموعه انجمن اسلامی دانش آموزی را داشته باشیم، اظهار داشت: در مدارس بیش از هر زمان دیگری به انجمن اسلامی نیاز داریم.
وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ما به گونه‌ای است که هیچ مدرسه‌ای بدون انجمن اسلامی دانش‌آموزی نباشد، افزود: باید نشاط انقلابی مدارس مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه به سبب چالش‌های فکری و تربیتی لزوم وجود انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیشتر احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن‌ها نیز در کنار دستگاه رسمی آموزش و پرورش فعالیت خود را به نحو مطلوب و احسن انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزی به خوبی در کشور ساماندهی شده‌اند، یادآور شد: در سال‌های اخیر مباحث فکری و تربیتی اولویت بیشتری در سطح کشور و بخش دانش‌آموزی پیدا کرده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبری با تاکید بر اینکه اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند از اتحادیه‌های مناسب و خوب کشور باشد، یادآور شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مجموعه خوشنامی است که از ظرفیت ویژه جوانان برخوردار است.
نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان البرز از فراز و فرودهای بسیاری برخوردار بوده است، بیان کرد: خوشبختانه مسیر پیشرفت در البرز به خوبی طی شده است.
وی با بیان اینکه البرز به سبب داشتن ظرفیت‌های ویژه و لازم می‌تواند در کشور پیشگام باشد، اظهار داشت: این استان ظرفیت پذیرش سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف علمی و آموزشی را دارد.
وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در استان البرز موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: امید است این مهم ادامه‌دار باشد.

تعداد بازدید: 731 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی