پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:03   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27003صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 31 مرداد 1394 - 13:37
تدوین برنامه "تربیت حرفه ای معلمان" ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 

تدوین برنامه سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره دوره آموزشی یک ساله پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه تربیت حرفه ای معلمان با تمرکز بر شیوه های آموزش، سنجش و... در دانشگاه فرهنگیان تدوین شده و به زودی تصویب می شود.

محمود مهرمحمدی درباره احتمال کاهش پذیرش داوطلبان کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان به علت هزینه های بالای آن اظهار کرد: هیچ وجه چنین بحثی اگر مطرح باشد معتبر نیست. هزینه کردن در زمینه تربیت معلم از هزینه کردن در تعلیم و تربیت اگر اهمیتش بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

وی افزود: بحث ما استفاده از شیوه های کارآمد تربیت معلم است نه هزینه ها. قبول نداریم در منابعی که باید صرف تعلیم و تربیت معلمان شود، صرفه جویی کنیم. باید مدیریت منابع به گونه ای باشد که بهترین بهره وری را داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه رفتن به سمت روش های نوین و جدید است که می تواند باعث تربیت معلمان با کفایت تری بشود، درباره شرایط گذراندن دوره آموزشی یک ساله پس از قبولی در آزمون استخدامی عنوان کرد: جذب افراد به آموزش و پرورش موکول می شود به موفقیت آنها در برنامه یک ساله که آن را در دانشگاه تدوین کردیم و در آینده نزدیک تصویب می شود. برنامه تربیت حرفه ای معلمان با تمرکز بر شیوه های آموزش، سنجش، استفاده آی تی، تکنولوژی و... که برنامه خوب و قابل دفاعی است اجرا می شود.

تعداد بازدید: 1002 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی