جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:23   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27023صفحه نخست » فراخوانسه شنبه، 3 شهریور 1394 - 12:16
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

انجمن مدیریت کیفیت ایران در نظر دارد پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت را پس از حدود ده سال در در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آبان ماه سال جاری با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار نماید.
گفتنی است موضوع محوری این کنفرانس “نهضت کیفیت، موفقیت پایدار، رقابت پذیری” انتخاب شده است که امید می رود با تحولاتی که در روابط بهتر و تعامل بیشتر با دیگر کشورها صورت می گیرد بتواند راه گشای فعالیت های بخش های دولتی و خصوصی در فضای جدید باشد.
لازم به ذکر است چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت، برنامه ریزی برای برگزاری کنفرانس پنجم نیز برای سال ۱۳۸۵ انجام شد و اقدامات اولیه نیز صورت گرفت، ولی متاسفانه به دلیل تغییر فضای کارشناسی در کشور این کنفرانس برگزار نشد.
عدم برگزاری این کنفرانس موجب شد تا تعداد زیادی از سمینارها و گردهمایی ها و جشنواره ها با نام های مختلف که غالبا اهداف سودآوری را دنبال می کردند، در کشور جاری شود که خود موجب به انحراف کشیده شدن موضوعات مهم و اساسی در زمینه مدیریت کیفیت شده است.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اقداماتی که در بازنگری قانون سازمان ملی استاندارد و جایگاه این سازمان مهم در کشور شده است و همچنین فعالیت مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی،خلا یک فعالیت علمی پژوهشی گسترده و فراگیر در زمینه مدیریت کیفیت مشاهده می شود و همین موضوع ضرورت برگزاری مجدد این کنفرانس ها را مشخص می کند.
پس از برگزاری چهار دوره کنفرانس موفق، دبیرخانه دائمی کنفرانس با توجه به تغییرات محیطی و تجربیات کسب شده، معتقد است نگرش های دهه گذشته دیگر پاسخگوی نیازهای جامعه امروز نیست. در همین راستا دبیرخانه دائمی ک نفرانس که در انجمن مدیریت کیفیت ایران استقرار یافته، با پایش تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور با هدف رفع موانع ایجاد شده در دهه گذشته و همزمان با تدوین برنامه ششم توسعه کشور و همچنین همگام با برنامه های دولت یازدهم، با رویکردی جدید با برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت به موضوع “ تدوین راهبرد ملی کیفیت ” می پردازد.
    
    
اختصاص امتیاز ارتقا رتبه ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی مستند به بند ۷ جدول ۲ و بند۴،۵ و۱ جدول ۳ و بند۴،۷ و۱۲ جدول ۴ آیین نامه ارتقای رتبه اعضای هیات علمی دانشگاه ها و واحدهای آموزش عالی، پژوهشی و فناوری
اطلاعات تماس:
دبیرخانه مرکزی کنفرانس: انجمن مدیریت کیفیت ایران
آدرس:‌ تهران- خ ولی عصر- بعد از خ مطهری- ابتدای خ ابن سینا- پ۴-ط۲-کدپستی ۱۴۳۳۷۱۴۳۹۵
تلفن:۴-۸۸۱۰۱۱۹۲ نمابر: ۸۸۷۲۵۹۴۴
ایمیل: info@qmconf.com
وبسایت:  www.iranqms.ir
وبسایت : www.qmconf.com

انجمن مدیریت کیفیت ایران | تهران- یوسف آباد- خیابان ابن‌سینا- نرسیده به ولیعصر- پلاک4- طبقه 2, تهران, 123, جمهوری اسلامی ایران

 

تعداد بازدید: 996 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING