سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:10   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  استخدام شرکت فولادی نورد گرم ( بدون هزینه برای کارجو) فوری 👈 معاون مالی اقتصادی


  👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)


  کارجو مدیریت کارخانه ؛مدیریت طرح و برنامه ؛مدیریت مهندسی صنایع و مدیریت برنامه ریزی و انبارها و خرید


  استخدام سرپرست جبران خدمات خیابان مطهری


  گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی " سرمایه های انسانی: چالش ، راه کارها و هوش مصنوعی "


  استخدام مالی منابع انسانی بازرگانی


  💣 معرفی پنل شرکتی نماتک 📣


  📣 هفتمین 🎊بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


- اندازه متن: + -  کد خبر: 27048صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 6 شهریور 1394 - 14:23
ابوترابی: دولت آزمون‌های استخدامی را کنار بگذارد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین علت بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی استخدام‌هایی است که صورت می‌پذیرد و اما متاسفانه برخی معتقدند با استخدام می‌توان اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در همایش «آموزش فرهنگی اندیشه‌های آسمانی»، که در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: هر چند که گفت و گوی 1+5 با ایران نماد اقتدار و عزت ایران بود اما از سوی دیگر نماد یکپارچگی و ایستادگی دنیای کفر در مقابل ایران بود، چرا که همه قدرت‌ها در یک جبهه قرار داشتند و ایران تنها بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «انسان در هیچ برنامه ای موفق نمی‌شود، مگر آن که صبر را با آن گره بزند»، تصریح کرد: به میزان مراتب صبر و پایداری نتیجه حاصل می‌کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ایمان قدم اول و صبر قدم دوم است»، یادآور شد: هر چند که شما به یک معنا نمی توانید به یک باره به گوهر ایمان دست پیدا کنید اما در سایه صبر و ایستادگی انسان به گوهر علم دست می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه «صبر فردی خود را با صبر جمعی تکامل بخشید»، اظهار کرد: جامعه اسلامی و کانون‌های فرهنگی اهل صبر باشید.

ابوترابی افزود: صبر فردی انسان را نجات می‌دهد اما آن چه جامعه را نجات می‌دهد صبر جمعی است که نمونه بارز آن را در برگزاری نماز جماعت می‌بینید.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مقابل دشمن صبر دشته باشید»، خاطر نشان کرد: دشمن‌شناسی و شناسایی جریان مخالف در مقوله صبر نهفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: اگر اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صبر فردی نداشته باشند نمی‌توانند وارد کار جمعی شوند، متاسفانه در جامعه ما نگاه به خود وجود ندارد و همگان معتقدند که دیگران باید اصلاح شوند و غفلت کامل از خویشتن در سطح اجتماع مشهود است.

ابوترابی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه «خدا نکند انسان خود را اصلاح نکند و به جایی برسد»، افزود: خودسازی باید دغدغه جدی عموم شود و همگان باید نسبت به این مهم همت داشته باشند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «اولیای الهی با اصلاح خود جامعه را اصلاح کردند»، ادامه داد: باید به معنای واقعی کلمه به دنبال حیات عقلانی باشیم، چرا که یک انسان صالح و خردورز یک انسان وارسته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «آدمی که عقل ندارد، مرده است»، افزود: آدم هایی که عقل ندارند به مثابه مرده متحرکی هستند، بر همین اساس شما عزیزان باید رشد عقلانی و رشد علمی را توامان حاصل کنید، در حوزه‌ای که دانش ندارید ورود پیدا نکنید و با اهل علم صحبت کنید و بعد به موضوع ورود پیدا کنید.

ابوترابی با بیان اینکه«علت بیکاری جوانان استخدام است»، افزود: مهم‌ترین علت بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی استخدام‌هایی است که صورت می‌پذیرد و اما متاسفانه برخی معتقدند با استخدام می‌توان اشتغال ایجاد کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «تنها با اقتصاد سالم و صحیح در قالب اقتصاد مقاومتی می‌توان اشتغال‌زایی کرد»، عنوان کرد: دولت باید برخی کارها را کنار بگذارد که نمونه آن همین آزمون‌های استخدامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «شما فعالان فرهنگی و هنری سطح مساجد باید کارشناس و دارای پشتوانه علمی باشید»، خاطر نشان کرد: در 200 الی 300 سال قبل اقتصاد علمی بوده است اما الان می گویند اقتصاد دانش بنیان و این یعنی باید علم و دانش را فروخت.

تعداد بازدید: 1130 ، امتیاز کاربران: 1 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معلم
|    | 1394/6/7 - 20:57 |     1     0     |
جلل الخالق


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  استخدام شرکت فولادی نورد گرم ( بدون هزینه برای کارجو) فوری 👈 معاون مالی اقتصادی


  👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)


  کارجو مدیریت کارخانه ؛مدیریت طرح و برنامه ؛مدیریت مهندسی صنایع و مدیریت برنامه ریزی و انبارها و خرید


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی