پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27078صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیسه شنبه، 10 شهریور 1394 - 17:05
تاسیس مدارس ایرانی در ۳۴ کشور خارجی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد تاسیس مدارس ایرانی در ۳۴ کشور خارجی را به وزارت خارجه داده ایم و منتظر نظر این وزارتخانه هستیم.

 علی اصغر فانی در جمع معلمان اعزامی به خارج از کشور افزود: سیاست ما جذب حداکثری دانش آموزان ایرانی در خارج از کشور است و ایجاد انعطاف در روش ها و روزهای آموزش در مدارس ایرانی خارج  ازکشور می تواند سبب جذب دانش آموزان به این مدارس شود.
 
وی افزود: مدارس ایرانی خارج از کشور باید آموزش خود را به گونه ای طراحی کنند که منجر به مدرک تحصیلی مورد تایید در کشور محل تحصیل باشد.
 
وزیر اموزش و پرورش با اشاره به اینکه اموزش الکترونیکی باید در مدارس ایرانی خارج از کشور مورد توجه قرار گیرد گفت: این موضوع با توجه به تعداد کم دانش آموزان در برخی از مدارس خارج از کشور بسیار با اهمیت است.  
 
فانی تاکید کرد: فرهنگیان در مدارس خارج از کشور علاوه بر کسب تجربیات جدیدآموزشی می توانند فرهنگ ایران و ایرانی را تحت عنوان دیپلماسی آموزشی به مردم سایر کشور ها منتقل کنند.
 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 500 معلم ایرانی در 126 مدرسه از 76 کشور خارجی گفت: معلمان ایرانی باید سفیران نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور ها باشند.

تعداد بازدید: 642 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی