RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 18:01   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  کارگاه های آموزشی این هفته


  'تعداد کشته های مسکن مهر به ۱۰۰ نفر رسید'


  افسردگی پدران به اندازه افسردگی مادران می‌تواند بر کودکان تاثیر داشته باشد.


  فراگیر شدن چتر حمایتی بیمه ها امری اجتناب ناپذیر است


  پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان


  نماینده مجلس : آمریکا شرافت را از سگ های زنده یاب بیاموزد


  خطر«زلزله» بیخ گوش بیمارستان‌ های پایتخت!


  حکم جلب پیمانکار بیمارستان تخریب شده در زلزله کرمانشاه صادر شد + جزئیات


  حذف شرط معدل برای تحصیل در رشته علوم تجربی


  سعد حریری وارد پاریس شد


- اندازه متن: + -  کد خبر: 27278صفحه نخست » تریبون آزادجمعه، 3 مهر 1394 - 18:51
نظرات کارکنان بازنشسته فرهنگی
  
تعداد بازدید: 56278 ، امتیاز کاربران: 9.7 (140 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 660 نظر (فعال: 615 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 45)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1396/8/21 - 11:51 |     0     0     |
چیزی نمی گویم تورا خدا به فکر بازنشسگان و اهل عیال این بنده گان خدا رحم کنید ؟

زمانی بازنشسته فرهنگی
|    | 1396/7/18 - 21:14 |     1     0     |
خدمت دولتمردان گرامی با اینکه هیچگونه اعتنایی هم نمیکنند
با سلام:بنده می خواستم مطلبی را در مورد همسان سازی در مدت 5 سال آینده را به عرض برسانم.در طرح به اصطلاح فروش خودروی قسطی حدود 45هزار نفر در طول یک هفته برای خودرو ثبت نام کردند و جای تاسف است که تا زمان قرعه کشی که شاید یکماه طول کشید حدود 2هزار نفر فوت نمودند و روحشان شاد. ما که اینقدر تلفات داریم شاید این قول همسان سازی را با خودمان به گور ببریم.پس خواهش میکنم از همسان سازی سخنی به میان نیاید و هرچه میخواهید بکنید و دل ما خون جگر نکنید.

گلستان پازوکی
|    | 1396/5/4 - 16:32 |     1     1     |
سلام به نظرتون چرا باز نشسته ها نمی توانند در مدارس بزرگسالان که خود گردان هستند به عنوان نیروی مدیریت و معاونت کار کنند این مدارس ریالی از بودجه دولتی استفاده نمی کنند هر چند یک بام و دو هواست در شهر تهران حمایتی هستند این مدارس در شهرستان های استان زیر نظر اداره کل در کل کشور دو یا چند استان دولتی هستند وبقیه حمایتی

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1396/7/1 - 19:52 |     0     0    
پاسخ: سلام جناب آقای پازوکی اگر ما بازنشسته ها تو مدارس بزرگسالان که عصرها فعالن بریم دست اندکاران اداری عصرها چکار کنن حقوق قانونی رو دو ماه که دارن دیر می پردازن ماه قبل رئیس صندوق عذر خواهی کرد به گمانم هر ماه می خواهد عذرخواهی کند چقدر شما ببخشید نا سپاسید مدیر صندوق به بهانه دیر دادن حقوق می خواهد عذرخواهی کند آنوقت شما بازنشستگان قدر نشناسید اینهم از عجایب ، بنده فرزند دنشجو دارم آنوقت به جای حقوق ها رو زودتر بدهند عذرخواهی میکنن آقای رئیس صندوق بازنشستگی کلمه عذرخواهی شما رو به جای شهریه فرزندم به اداره مالی دانشگاه گفتم جواب ....................!!!!!!!!!!! داد

شهسواری
|    | 1396/4/23 - 12:28 |     37     0     |
سلام
همکاران گرامی علاوه بر پیام گذاشتن .در خواستی از عزیزان دارم .به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.مثلا همکارانی که در سال نود ویک وقبل از آن بازنشسته شده اند امتیاز حق شغل وامتیاز رتبه بندی را برایمان منظور نکرده اند.در شکایت نوشته شود هرچه شکایت بیشتر باشد .مسئولین اقدام خواهند کرد.

جعفری
|    | 1396/7/24 - 13:37 |     1     0    
پاسخ: دیوان عدالت اداری بعد 4 سال رسیدگی میکند.اگر به نفع شما رای دهد . دستگاه مربوطه ااعتراض میزند.اعتراض حداقل یک سال طول می کشد.وبا زد وبند حکم اولیه کنسل میشود.

بازنشسته
|    | 1396/3/25 - 13:12 |     5     0     |
یارانه بنده 3سال قبل قطع گردید سه روز مانده به انتخابات دولت روحانی پیام داد که طبق بررسی بعمل آمده اشتباه شده و پایان اردیبهشت مجددا برقرار می گردد پس از پایان انتخابات که خرشان از پل گذشت دوباره پیام آمد که پرونده ی شما درحال بررسی می باشد ودر صورت تائید اطلاع داده خواهد شد . آری دوستان بنده پس از سال ها اصلاح طلب بودن فهمیدم چقدر در اشتباه بودم.

ز بازنشسته فرهنگی
|    | 1396/3/1 - 21:05 |     3     0     |
با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه و مصوبات مجلس شورای اسلامی در مورد همسان سازی حقوق ها آمده بود بنده هیچی نفهمیدم.قرار است طی 5سال اتفاق بیفتد ولو اینکه مشت نمونه خروار است.فاصله حقوقی هرسال زیادتر شده و شکاف ها بیشتر میگردد. فکر میکنم در 5سال آینده هم همین منوال پیش برود.پس وای بر حال بازنشستگان.به نظر بنده دولت توجهی برای بازنشستگان نداشته و کاسه کوسه ها را بر سر سر بازنشستکان می کوبد و بس.همه چیز از پیش تعیین تکلیف شده به طوری که موقع تصویب بودجه 96همه ما به مصوبات مجلس محترم چشم دوخته بودیم و اقای اسلامیان توجهی به مصوبات نداشته و فقط و فقط از روش پلکانی حرف می زد و گویا که همه چیز را از پیش میدانست ولی ما دلخوش بودیم.از دشمنان شکایت برند به دوستان ....... چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.

بازنشسته 26
|    | 1396/4/20 - 01:26 |     0     0    
پاسخ: همه کلاه برداری ست و بس. از دوره ریاست جمهوری قبلی تا کنون مشکلات حقوقی معلمان و بازنشستگان شروع شده و با هیچ طرح بدون عقل و بی عدالتی ایشان هم حل نمیشود. هر ساله طرح جدید که فقط به سری جدید نگاه میکند از یکی کم میشود به دیگری اضافه اصلا طبق سنوات و گروه و .... هم نیست همه چیز یک صندوق قرعه کشی شده نه بازنشستگی یا کارمندی. از همان امتیاز دادنها تا این حقوقهای مختلف . اگر این احکام عدالت مولا علیست که از آن دم میزنید باید مرجع را عوض کرد. اگر نه نام این عدالتتان را تغییر دهید. نامسلمان زیاد نشود. موضوع مقدار حقوق نیست موضوع بی عدالتی است به نام عدالت پروردگار.
تبریزی
|    | 1396/3/28 - 15:17 |     0     0    
پاسخ: حداکثر افزایش بازنشسته با حداقل دریافتی300000تومان می باشد درحالی که حداقل دریافتی شاغلین ازبابت10درصد 300000هزارتومان است چگونه امکان پذیر است همسان سازی شود.پیشنهاد:افزایش یک مبلغ ثابت بهصورت پلکانی تا همسان سازی نه درصد ناچیز ومنت افزایش چشمگیر در حالیکه فاصله همچنان تصاعدی فاصله گرفته.

بازنشسته 94
|    | 1396/2/19 - 22:52 |     0     0     |
جناب عبدالهی اگر حرف بنده را قبول نداری خواهشایک حکم حقوقی لیسانس با حق مدیریت و حق مناطق روستایی ومحروم را نگاه کنید بعد قضاوت کنید شاید جنابعالی لیسانسی هستی که دوروزه لیسانس گرفتی وطبقه پایین می باشی بدون حق مدیریت ومناطق محروم وطبقه تشویقی . اگر اینطور نیست پس حکمت را اشتباه می خوانی.

بازنشسته 26
|    | 1396/4/20 - 01:33 |     0     0    
پاسخ: من لیسانس هم با تمام تشویقی و امتیازات و معاونت وگروه ها و ..... حتی خدمت در روستا الان بخاطر سنواتم ده درصد یعنی 160 هزار بهم اضافه شده یعنی الان زیر 2 تومان میگیرم کمتر از 30 ساله 20 سال قبل . خودتان قضاوت کنید در حالی که تا پارسال بیشتر از آنها میگرفتم. یعنی طرح ها اصلا شامل ما نشده و نمیشود. کجایی عدالت یه سال 5 سال اضافه میدن یه سال نمیدن. چقدر بی ثباتی به نام پیشرفت
عبداللهی
|    | 1396/2/23 - 11:25 |     0     0    
پاسخ: باسلام خدمت شما همکار گرامی ، بنده از ابتدای شروع بکار دارای مدرک لیسانس بوده ام ضمنا شما فکر مکنید چند درصد از پرسنل آموزش و پرورش مدیرند یا حق روستا و منطقه محروم می گیرند یا با ریاکاری و حقه بازی چند گروه تشویقی به ناحق کسب کرده اند امیدوارم شما از این دسته نباشید ک احتمالا نیستید با این اوصاف هنوز هم باور ندارید یا نمی خواهید بپذیرید عزت زیاد .
سراج
|    | 1396/2/21 - 18:29 |     0     0    
پاسخ: دوستان همکار پس ما باید چکار کنیم که با مدرک لیسانس امسال 250 به حقوقمان اضافه شد و تازه شدیم یک و هفتصد و پنجاه!!! نا شکری نکنید ما حقوقمان یه تومان از شما کمتر است و تنها 22 تومان در سال 91 پاداش گرفتیم... همسان سازی هم موثر نبود. چرا ما باید حقوق هایمان با هم متفاوت باشد؟؟؟

بازنشسته 94
|    | 1396/2/8 - 22:40 |     3     0     |
بازنشسته عزیز دولت روحانی گفت در طی 5 سال قرار است که حقوق بازنشستگان به 90درص حقوق شاغل برسد وامسال اولین سال آن بود حقوق بنده 21000000 تومان بود و 10درصد یعنی 210هزار تومان اضافه شد وشاغل همتراز بنده لیسانس با 30سال خدمت با مدیریت وحق روستا حقوقش 3500000تومان است که با 10درصد 350هزار اضافه می شودبجز اضافه که قرار است یک طبقه به آن ها داده شود. یعنی اختلاف بنده باز هم بیشتر شد نه کمتر.
این نشانه تدبیر وقول دولت تدبیر وامید بود وای به حال 4 سال بعدش

بازنشسته 26
|    | 1396/4/20 - 01:13 |     0     0    
پاسخ: با سلام من که به اجباربا26سال سابقه بو کلی تشویقی و معاونت و ..... سال 91 بازنشسته شدم امسال حقوقم فقط 10درصدافزایش داشت . یعنی 160هزارتومان حالا شده 1850 توی حکم. همه کارشون بی عدالتیست. حقوق منو با یک دبیربدون امتیاز 25 ساله مقایسه کردند. و هیچی شاملم نشد خوب که نگفتن قبلی ها رو پس بده.
عبداللهی
|    | 1396/2/16 - 16:20 |     1     0    
پاسخ: همکار عزیز ، بنده با ۳۰ سال سابقه مبلغ حکمم دو میلیون و پانصد هزار تومان است بامدرک لیسانس . وامسال بازنشسته می شوم .پس حقوق سه و نیم میلیونی کجاست چرا نا آگاهانه سخنان کذب می گویید . و سمپاشی می کنید .

بهنام ع
|    | 1396/2/1 - 13:32 |     0     1     |
سلام همکاران محترم آیا افزایش صورت گرفته درفروردین همان ضریب 10درصدی است یا یا همسان سازی هم انجام شده ؟

بازنشسته 26
|    | 1396/4/20 - 01:16 |     0     0    
پاسخ: اول همسان سازی با معلم هم پایه و گروه شما . اگر حقوقتان کمتر از ایشان با توجه به جدول بیخودشان شد همسان سازی انجام میشود و اگر بیشتر یا مساوی شد که میروید شامل 10 درصدافزایش میشوید..

ناشناس
|    | 1396/1/27 - 07:55 |     3     0     |
درد ما بازنشستگان این است که هنوز عده ای از این قشر از روحانی و احمدی نژاد حمایت می کنند و نمی دانند هر دو دولت بانی تبعیض و بی عدالتی و عامل اصلی شکاف مابین حقوق شاغلین و بازنشستگان هستند و بویژه دولت یازدهم که دولت تبعیض های مضاعف می باشد و اگر هر کسی به این دوات رای دهد به بازنشستگان هم ظلم کرده است .پس به فکر چاره ای در این یک ماه باشیم تا همه بیچاره نشده ایم و از کسی حمایت کنیم که درد ما را بداند و در دولت بعد مشکل بازنشستگان را حا نماید.دولت روحانی کوچکترین اهمیتی برای بازنشستگان قایل نیست بنده در سال 93 و در همین دولت بازنشسته شده ام و حالا با شاغل همتراز 1 میلیون اختلاف حقوق دارم .

بازنشسته
|    | 1396/4/20 - 01:17 |     0     0    
پاسخ: کاملا صحیح فرمودید . کاش بودجه صرف شده این طرح ها را به خودمان میدادند نه از حقوقمان کم میکردند.

بهادر کریمی
|    | 1396/1/16 - 12:31 |     1     0     |
سلام. ما باید به این امر واقف باشیم که مسیولین از ذره المثقال روند رندگییمان مطلع هستند یعنی میدانند تک تک ماها چقدر دریافتی داریم وبا چه زجر وفلاکت باری زندگی میکنیم .واین هم خوب میدانند که پایه واساس فرهنگ جامعه معلمین هستند .اما خودشان را به کر گوشی زده اند ونمیخواهند به فرهنگیان باز نشسته توجهی بنمایند چون هدف خدمت به مردو وانساندوستی نیست. فقط جهت نگهداشتن پست ومقام خودشان از ماها بعنوان نردبان تا حالا استفاده کرده اند ومیکنند.بنظر میرسد که همه با هم همان کا ر22 اسفند را تکرار کنیم . وشعار عدم شرکت در انتخابات را به شعار های قبلی اضافه کنیم چون مثل اینکه در این مملکت اضافی هستیم واز ارای ما هم نباید استفاده بشود. خدا را خوش مییاید که از همین حالا کیسه گدایی را بدست گرفته واز مغازه ها حتی بی ارزشترین چیزی را که نیاز داریم قرض کنیم تا سر برج بمحض گرفتن حقوق ریالی برای برج بعدی جهت خرجی نداشته باشیم
واقعا جای تاسف هست برای دولتمردان ......

حسین از ملایر
|    | 1396/1/7 - 21:46 |     2     0     |
با عرض سلام خدمت بازنشستگان محترم اسفند 95 500هزار تومان به حقوق نیروهای مسلح اضافه شده است مهر 94 هم به حقوق شاغلین اموزش وپرورش 500هزاتومان اضافه شد پس مابازنشستگان اموزش وپرورش چه گناهی کردیم که نباید به حقوق ما اضا فه شود فقط باید اعتراض کنیم ان هم جلوی مجلس شورای اسلامی همهی بازنشستگان محترم سراسر کشور خواهشمند این متن را در سایت بگذارید مورخه7/1/1396

اححمد
|    | 1396/2/12 - 19:15 |     0     0    
پاسخ: باسلا:کدوم 500هزار تومن در مهر94اضافه شده که ما اطلاع نداریم.ازشما بازنشسته فرهنگی که با هم همدردیم انتظار شایعه پراکنی ودروغ نداریم.چرا معلم بر علیه معلم برخاسته
رضازاده
|    | 1396/1/12 - 19:11 |     0     1    
پاسخ: بنده حقیر بازنشسته 94 ومبلغ 24میلیون مطالبات تفاوت احکام دارم که از سال 79 مانده است اقای مجاوری فرمودند کلیه مطالبات فرهنگیان را داده اند پس حتما استان ما جزو و زیر مجموعه وزارت نیست چرا پرداخت نشده یا ایشان دروغ میگویند یا اداره کل ما در خواب است چرا این وزارت خانه حساب کتاب ندارد دردمان را به چه کسی بگوئیم واقعا کارشناس خبره ای نداریم یا استانها هم بر اساس نفوذ بودجه میبرند

محمد ملایر1 1 1396
|    | 1396/1/1 - 19:52 |     0     1     |
با عرض سلام و تبریک سال جدید خدمت همکاران بازنشسته فرهنگی همکاران محترم در مهر سال 1394مبلغ 300000هزار تا500000 هزار تومان به همکاران شاغل فرهنگی اضافه شد دراسفند سال1395 هم به نیروهای مسلح مبلغ 500000هزارتومان اضافه شده که خبر ان به گوشتان خواهد رسید پس ما بازنشستگان تکلیفمان چیست طرح همسان سازی که اجرا نمی شود فقط یک راه باقی مانده و ان هم تحصن در جلو مجلس شورای اسلامی از سراسر ایران واعتراض به نمایندگان هر شهرستان که برای ما بازنشستگان هیچ کاری انجام نداده اند فقط در حد حرف بوده است افزایش نیروهای مسلح دراسفند انجام شده ولی صداش درنیاورند اگاه باشید الان حقوق هر بازنشسته با یک شاغل 2000000میلیون تومان فرق دارد

م.م
|    | 1395/12/24 - 12:05 |     3     1     |
واقعا با این تصویب درحالی که اقای نوبخت از قول دولت گفتند سعی می کنیم برای تمامی بازنشستگان اجرا می شود ، باید برای اقایانی که در مجلس این را تصویب کردند اظهار تاسف کرد ، این اقایون در مورد مصوبات فکر هم می کنند ، من یکی بعید میدونم

یک بازنشسته
|    | 1395/12/23 - 20:01 |     5     0     |
بزرگترین ظلم آن است که به نام عدالت اجرایی شود آیا نمایندگان مجلس می دانند چه تصویب می کنند؟ دریافت کنندگان حقوق بالای دو ملیون چرا نباید همسان سازی شوند؟ حتی اگر صد هزار تومان بیشتر باشد! چرا اینگونه عدالت ها را درباره ی خود اجرا نمی کنند؟ ما بازنشستگان سال 93 نه رتبه بندی دریافت کردیم نه فوق العاده شغل و نه .... پاداش را هم با دو سال تاخیر به ما دادند .اگر معیار عدالت در قاموس ذهنی نمایندگان دو ملیون تومان است پس همه ی کشور را ازین چشمه زلال بهره مند سازند و سقف حقوق را دو ملیون معین کنند و بگویند معیار عدالت ما دو ملیون تومان است و مدارک فوق لیسانس و دکتری و تدریس بیش از سی سال در آموزش و پرورش کار خطایی بود که ما مرتکب شدیم بی تردید ظالمانی که ستم می کنند صدها برابر کسانی که ظلم را به تصویب می رسانند و قانونی می کنند ، عادل ترند.

سراج
|    | 1395/12/25 - 02:33 |     1     0    
پاسخ: سلام. حالا شما اجازه بدین به ما که بازنشستگیمان با 700 تومان شروع شده و الان یک و دویست میگیریم یه چیزی گیرمان بیاید بعد نوبت شما هم می شود. خب شما که دو تومان می گیرین و پاداشتان سی تومان بیشتر بود نا شکری نکنین. ما پاداشمان 15 تومان بود... متشکرم

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/12/15 - 09:37 |     1     0     |
سلام مشکل بزرگی که بازنشستگان فرهنگی را گرفتار کرده است تبعیض و ظلمی است که در مصوبه مجلس در خصوص همسان سازی حقوق با شاغلین آمده است و آن حذف بازنشستگان با دریافتی بالای دو میلیون از این طرح است یعنی حتی با 1000 تومان بیشتر از 2 میلیون فردی حذف می شود و برعکس آن هم صادق است .لطف کنید این مشکل را پی گیری کنید.آیا این مصوبه با آرمان های انقلاب مغایر نیست؟! معیار سقف تعیین شده چیست؟ ازشورای محترم نگهبان هم می خواهیم ضمن تایید همسان سازی حق بازنشستگان با شاغلین،سقف تعیین شده را بردارد امید داریم دولت هم همت کند این طرح را طوری اجرا نماید که تمامی بازنشستگان فرهنگی مشمول شوند در این سه سال از هر نوع افزایشی مانند رتبه بندی ، فوق العاده ها و ... محروم بوده ایم د.باتشکر

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/11/23 - 10:16 |     4     0     |
بسمه تعالی
نماینده گان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم ؛
با احترام ،ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی به پاس حمایت دلسوزانه از بازنشستگان فرهنگی در برنامه ششم توسعه، پیشکسوتان فرهنگی کشور منتظر اقدامات خداپسندانه در راستای اجرایی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری و از بین بردن تبعیض ناروا در حق فداکار ترین و نجیب ترین قشرجامعه هستند.
لذا همانطوری که استحضار دارید چند روز قبل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق بودجه با هماهنگی دولت و سازمان برنامه و بودجه مبلغ 1000میلیارد تومان ردیف مستقل طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را براساس پیش بینی های قبلی به 4500 میلیارد تومان ارتقاء داده اند لذا تقاضامندیم ضمن اصلاح بند 1 الحاقی به تبصره 12 با حذف عبارت «« زیر 2 میلیون تومان »»از همان ردیفهای مندرج در جداول شماره، 8،7 و9 این قانون ، از منابع هدفمندی یارانه ها و صندوق توسعه ملی و سایر منابع ، مبلغ فوق را تا میزانی افزایش دهید که اختلاف حقوقی همه بازنشستگان فرهنگی با شاغلین فرهنگی در سال اول سال ۱۳۹۶ تا 60% و 30% باقیمانده در سال بعد سال ۱۳۹۷ برطرف شود.
مسلماً با وجود کارشناسان خبره و مسلط به امور بودجه ریزی در سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تخصصی بودجه و تلفیق مجلس و سایر نمایندگان عزیز در کمیسیون‌های مختلف ، جابجایی و تامین اعتبار این ردیف به میزان کافی و طبق آمار تعداد کل بازنشستگان فرهنگی قابل برآورد و امکان پذیر خواهدبود.
لذا از جنابعالی تقاضای حمایت و دفاع از بازنشستگان فرهنگی در صحن علنی مجلس در هنگام بررسی وتصوی ب قوانین راداریم تا خواسته های به حق معماران تعلیم و تربیت در همسان سازی و همترازی حقوق با شاغلین و بازنشستگان سایر ادارات ونهادها محقق گردد.
با تشکر - جمعی از بازنشستگان فرهنگی

ناشناس
|    | 1395/12/2 - 22:27 |     0     0    
پاسخ: متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت ردکردومغایر اقتصادمقاومتی تشخیص داد

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/11/20 - 00:19 |     0     0     |
بسم الله الرحمٰن الرحیم
امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام می فرمایند :
مَنْ عَلَّمَنیٖ حَرْفاً فَقَدْ صَیَّرنیٖ عَبْداً
سلام علیکم ؛
با عرض ادب و ارادت خدمت شما نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
پیشکسوتان فرهنگی کشور منتظر اقدامات خدا پسندانه شما در راستای اجرایی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری و از بین بردن تبعیض ناروا در حق فداکار ترین و نجیب ترین قشرجامعه هستند.
لذا همانطوری که استحضار دارید چندروز قبل نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق بودجه با هماهنگی دولت و سازمان برنامه و بودجه مبلغ 1000میلیارد تومان ردیف مستقل این طرح را براساس پیش بینی های قبلی به 4500 میلیارد تومان ارتقاء داده اند لذا تقاضامندیم ضمن اصلاح بند 1 الحاقی به تبصره 12 با حذف عبارت «« زیر 2 میلیون تومان »»از همان ردیفهای مندرج در جداول شماره، 8،7 و9 این قانون ، از منابع هدفمندی یارانه ها و صندوق توسعه ملی، مبلغ فوق را تا میزانی افزایش دهند که اختلاف حقوقی همه بازنشستگان فرهنگی با شاغلین فرهنگی در سال اول سال ۱۳۹۶ تا 60% و 30% باقیمانده در سال بعد سال ۱۳۹۷ برطرف شود.
مسلماً با وجود کارشناسان خبره و مسلط به امور بودجه ریزی در سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تخصصی بودجه و تلفیق مجلس و سایر نمایندگان عزیز در کمیسیون‌های مختلف ، جابجایی و تامین اعتبار این ردیف به میزان کافی و طبق آمار تعداد کل بازنشستگان فرهنگی قابل برآورد و امکان پذیر خواهدبود.
لذا از شما ودیگر نمایندگان متعهد ودلسوز تقاضای حمایت و دفاع از بازنشستگان فرهنگی در صحن علنی مجلس در هنگام بررسی وتصویب قوانین راداریم تا خواسته های به حق معماران تعلیم و تربیت در همسان سازی و همترازی حقوق با سایر ادارات ونهادها محقق گردد تا ان شاءالله با لطف خداوند و همت شما نمایندگان مهربان ، وظیفه شناس و خدوم ، مشکلات معیشتی ، درمانی و منزلتی ما کاهش یافته و زخمهای ناسور سالها تنگدستی ....، آلام و درد های متعدد ما تسکین یابد.
درود بر شما / در پناه حق
از طرف خیل عظیم بازنشستگان فرهنگی کشور


بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/11/16 - 11:22 |     3     0     |
قابل توجه نمایندگان محترم مجلس و بازنشستگان عزیز : تغییر حداقل اعلام شده در کمسیون تلفیق برای افزایش حقوق بازنشستگان به مبلغی که بتوان برای آن معیاری عقلی ، شرعی و قانونی پیدا کرد مثلا موارد اعلام شده توسط مرکز پژوهش ها و بانک مرکزی که خط فقر را حداقل 2800000 تومان اعلام کرده اند ضروری است چون مبلغ دو میلیون مناسب نیست و حتی لازم است تلاش مضاعفی شود که تمامی بازنشستگان فرهنگی مشمول این طرح شوند زیرا در دو سال اخیر با اجرای رتبه بندی و افزایش فوق العاده شغل و .... و بی توجهی به بازنشستگان فرهنگی بیشترین شکاف حقوقی ایجاد گردید.قرار دادن معیار به منزله حق الناس است و هیچ قانونی در این زمینه وجود ندارد

حاتم
|    | 1395/11/11 - 11:22 |     2     0     |


مقام عالی وزارت آ؛موزش وپرورش جناب آقای دانش آشتیانی
موضوع :پاداش بازنشستگان سال 95
“کلید سعادت و شقاوت یک ملت ، دست قشر فرهنگی است“. امام خمینی ره
“اهمیت دادن به معلم ، یک اصل مهم و درجه ی اول در نظام اسلامی است“. مقام معظم رهبری
سلام علیکم
همانطور که استحضاردارید پاداش پایان خدمت فرهنگیان در مقایسه با پاداش پایان خدمت سایر کارمندان دولت کم و گاه بسیار ناچیز است و در مواردی حتی به کمتر از یک سوم و یک دوم آنها هم نمی رسد. همین مبلغ اندک و تبعیض آمیز هم چنان با تأخیر به دست فرهنگیان بازنشسته می رسد که عملاً ارزش خود را از داده است ،تا کی چشم و گوش خود را در برابر این همه تبعیض ببندیم؟. اگرمسئولان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی سمعکی از جنس انصاف باشد صدای له شدن و خرد شدن استخوان‌هایمان زیر چرخ هزینه‌های زندگی خواهند شنیند. امروز وقتی یک فرهنگی از درد نداری ومطالبه حق خود می‌گوید یا مورد عتاب قرار می‌گیرد، که شغل انبیا و حرف پول زدن! یا توهین و بد و بیراه ، مگر فرهنگی چه می خواهد آیا جزءاین است که در پی احقاق حق خود است. معوقات بازنشستگان سال 93و94رادر بوق وکرنا کردن پرداخت‌های معوّق به عنوان «خبر خوش برای فرهنگیان» تلقی می‌شود پس معوقعات بازنشستگان سال 95چه می شود؟ واین درحالی پاداش در بعضی ارگان‌ها ودستگاه‌های دولتی در هفته ماه اول بازنشستگی پرداخت می شود و در هیچ رسانه‌ای منعکس نمی‌شود.
بدیهی است طی برنامه توسعه ششم بیش از 200هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته خواهند شد.
عملکرد وزارت آموزش وپرورش نه تنها بر روی پرسنل شاغل اثر دارد که ببیند با پیشکسوتان آنها چه برخوردی می شود بدیهی است اثر آن در طول سالیان آینده در صورتی که تحقیر فرهنگیان بدین شکل ادامه پیدا کند فاجعه آمیز خواهد بود.
فلذا مراتب ذیل را جهت بررسی و مطالبه حقوق خود به سمع و اطلاع آن مقام عالی وزارت می رسانیم و امیدواریم با پیگیری های مجدانه حضرتعالی در وزارت آموزش وپرورش در احقاق حقوق فرهنگیان بازنشسته سال 95مشکلات پیش آمده مرتفع گردد

1- به استناد مصوبه مورخ 6 / 9 / 1387 هیئت محترم وزیران که طی نامه شماره 384 / 169303 مورخ 20 / 9 / 1387 به دستگاه های اجرایی ابلاغ گردیده است کلیه دستگاه های اجرایی موظفند پاداش پایان خدمت بازنشستگان را از منابع داخلی خود پرداخت نمایند.

2-در ماده 107 قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است: به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازاء هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر تا سی ‌سال به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

3-بسیار متاسفیم و از این ظلم به پیشگاه حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا شکایت می بریم که سال ها با شرافت کارکرده ایم و با حقوق ناچیزی که فقط و فقط می توانستیم مایحتاج خانواده خود را تامین کنیم و همه ی امیدمان به پاداش بازنشستگی بود که بتوانیم با دریافت به موقع آن صرف هزینه تحصیل دانشگاه فرزندان مان نموده و کمی هم به رفاه و آسایش خانواده خود بیاندیشم اما دریغ از آن که الان نزدیک پایان سال مالی 95 است هنوز موفق به دریافت قسمتی از پاداش خود نگردیده ایم وهیچ اخبار مستندی مبنی بر زمان پرداخت ان نیر مشخص نیست ؟!

4-از نظر ما ، این تاخیر برای فرهنگیانی و معلمانی که پس از 30 سال به این مبلغ چشم دوخته و معادلات زندگی و دخل و خرج خود را بر اساس آن ترسیم کرده اند به هیچ وجه منطقی و پذیرفتنی نبوده و به دور از عدالت است .

5-چگونه است اگر فردی در پرداخت اقساط بانکی خود حتی یک روز تاخیر کند ، جریمه دیر کرد از آن شخص دریافت می شود اما در پرداخت اصل این مبالغ که حق مسلم فرهیختگان فرهنگی است این گونه تعلل و جفا می شود .
تاسف آورتر این که تاکنون هیچ مسئولی بابت این تاخیر از فرهنگیان بازنشسته سال 95« عذرخواهی » هم نکرده است

در پایان امیدواریم معاونت محترم ریاست جمهوری ورئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برادر بزرگوارجناب آقای نوبخت وهمینطور اعضای محترم کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 مجلس شورای اسلامی ونمایندگان محترم مجلس راهکاری برای بروز کردن پاداش فرهنگیا ن بازنشسته اندیشده وبرای پرداخت پاداش فرهنگی بازنشسته سال 95که 35هزار نفر هستند اقدام عاجل صورت پذیرد

دبیر بازنشسته سال 95 استان زنجان –حاتم بیگی




یک بازنشسته 93
|    | 1395/11/3 - 20:26 |     1     0     |
ظلمی که دولت تبعیض های مضاعف در خق بازنشستگان سال 93 کرد تا ابد ماندگار خواهد بود پاداش این گروه بعد از دو سال پرداخت شد و هنوز هم مطالبات شامل مرخصی ذخیره ، هزینه سفر و ووو پرداخت نشده است .بازنشستگان سال 93 از افزایش های سال 94 شامل افزایش فوق العاده شغل و رتبه بندی محروم شدند و بدعت بدی برای ایجاد تبعیض و بی عدالتی مابین حقوق بازنشستگان فرهنگی با شاغلین برای همیشه توسط دولت بنیان نهاده شد این بود عاقبت تدبیر و امید!

علی پور
|    | 1395/10/29 - 18:43 |     0     1     |
سلام حقوقم را یکجا کسر یک وام 5 میلیونی کرده انده اند چگونه خانواده ام را اداره کنم از ریاست با نک صادرات تقاضا کرده ام بعداز یک هفته مهلت یکجا پرداخت کنم چرا که یکی از بانکها مبلغ 5 میلیون وام 10 بهمن 95 برام میده به محض وصول تسویه خواهم کرد از ریاست محترم سازمان خواهشمند است به گرفتاری من زیر دست رسیدگی فرمایند ./. با حترام

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/10/8 - 10:18 |     0     0     |
با سلام ازسال 92 تا نیمه 95 حق اولاد طلب دارم لطفا معوقات بازنشستگان را پرداخت کنید

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/10/16 - 00:30 |     0     0    
پاسخ: جای تاسف ونگرانی است دولتهای مختلف در احقاق حق کارکنان دولت دلسوزی ندارند اگر مصوبه ای به نفع مسئولین ودوستانشان باشد یک روزه هم اعتبار وهم دستور پرداخت صادر میشود ویا برای دوستانشان بخشنامه ویزه صادر میکنند تا نجومی حقوق بگیرند اما بازنشستگان که حقوقی ناچیز وبخورونمیر میگیرند نمیتوانند مطالبات زمان اشتغال را پس از فارغ شدن از خدمت بگیرند وباید سالها رنج بکشند تا مطالباتش پرداخت شود مسئولین اموزش وپرورش امار وارقام بروز دارند ومیدانند جانبازانی از سالهای دور 79 تفاوت احکام طلب دارند ومنتظر دریافت اما چون مدیریت مالی ضعیف وکارشناسانی غیر حرفه ای سکان بودجه وتامین اعتبار را عهده دار هستند همچنان انباشته میشود واین ضعف مدیریت اشکار مختص این وزارتخانه است جای دیگر سراغ ندارید چرا چون کارشناسان ان وزارتخانه ها مختص پست مورد نیاز استخدام وتا اخر خدمتشان استمرار دارند لذا به مرور زمان متبحر واستاد شغل خویش میشوند ولی اموزش وپرورش جناحی وباندی وبا رفت امد دولتها تعویض وافرادی ناکارامد برحسب جناح ورابطه کارشناس میشوند که چوب ان را یک میلیون فرهنگی میخورد وتا زمانی که اینگونه است امیدی به پایان کسری اعتبار نیست دوستان محترم تخصیص بودجه ها براساس براورد کارشناسان است که در لایحه های بودجه دولت گنجانده میشود اگر کارشناسان ما افرادی اگاه ومتخصص باشند با مدارک مثبته وامار ارقام دفاع میکنند ودولت را مجاب به تامین میکنند این است که جناح ها وباندها مصیبت عظما برای فرهنگیان هستند چون بنده حقیر در پست مالی بازنشسته شدم ودر طول خدمت با جناحهای مختلف دو سه بار لغو و نصب شدم این مهم را با پوست وجانم درک کردم که مطالبات امروز انباشته شده حاصل ناکارامدی مدیران مالی وبودجه وزارت خانه هاست وبس دبیر اجتماعی مدسه ای در هاشیه شهر ما به یک باره میشود رئیس گروه بودجه استان ایا شما فاجعه بزکتر از این سراغ دارید چندسال بگذرد تا نامبرده سرفصل وکدهای بودجه وماده ها را بفهمد واعلام نیاز کند تا این اقا کمی یادبگیرد دولت بعدی خواهد امد وفردی مشابهه منصوب میشود وبدبختر ما فرهنگیان هستیم که سرنوشت ما دست ان بزرگوار بی تجربه می افتد به نظرم یک خواسته مهم ما از دولت تثبیت پستهای مالی وبکارگیری واستخدام متخصصین باشد تا این چرخه معیوب از بین برود وسلام

باز نشسته 93
|    | 1395/10/6 - 18:58 |     0     1     |
سلام ترا خدا کسی به داد ما هم برسد اون از پاداش ما که با دو سال تاخیر دادند والان هم وضع حقوق ما که بازنشسته ها ی امسال دو برابر ما حقوق می گیرند تبعیض چقدر ایا روش پلکانی حق ما را به ما میده ما باید بعداز پنج سال هنوز به اندازه ان ها برسیم خواهشمندیم از نماینده ها حق ما را بگیرید دستمان به جایی نمی رسد

باز نشسته 93
|    | 1395/10/6 - 18:58 |     0     0     |
سلام ترا خدا کسی به داد ما هم برسد اون از پاداش ما که با دو سال تاخیر دادند والان هم وضع حقوق ما که بازنشسته ها ی امسال دو برابر ما حقوق می گیرند تبعیض چقدر ایا روش پلکانی حق ما را به ما میده ما باید بعداز پنج سال هنوز به اندازه ان ها برسیم خواهشمندیم از نماینده ها حق ما را بگیرید دستمان به جایی نمی رسد

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/10/4 - 23:01 |     0     0     |
ظلمی که دولت تبعیض های مضاعف در خق بازنشستگان سال 93 کرد تا ابد ماندگار خواهد بود پاداش این گروه بعد از دو سال پرداخت شد و هنوز هم مطالبات شامل مرخصی ذخیره ، هزینه سفر و ووو پرداخت نشده است .بازنشستگان سال 93 از افزایش های سال 94 شامل افزایش فوق العاده شغل و رتبه بندی محروم شدند و بدعت بدی برای ایجاد تبعیض و بی عدالتی مابین حقوق بازنشستگان فرهنگی با شاغلین برای همیشه توسط دولت بنیان نهاده شد این بود عاقبت تدبیر و امید!

ساسان
|    | 1395/9/30 - 23:57 |     1     0     |
با سلام خدمت بازنشستگان عزیز ، حق عائله مندی و حق اولاد مربوط به آذر ماه ناحیه یک اراک پرداخت نشده است بازنشسته های محترم استان های دیگر اطلاع رسانی کنند که پرداخت شده یا نه ؟ با تشکر

بازنشته 94
|    | 1395/9/30 - 19:32 |     0     0     |
آخر آذر وشب یلدا آمد وخبری از وعده رئیس جمهور . وزیر معاون ونماینده مجلس مبنی بر پرداخت پاداش تا پایان آذر نشد .وشب یلدا نزد خانواده خود خجالت شدیم . بهتر نیست دوباره چوپان دروغگو را در کتاب ها تدریس کنیم ولی فقط پیشنهاد میدهیم به جای چوپان عنوان مسئول را جایگزین کنیم که برای همه مملوس تر باشد.

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/9/30 - 10:47 |     1     0     |
حقوق شهروندی ! ما بازنشستگان از تبعیض در حقوق پرداختی که رعایت عدالت و انصاف در آن از ضروریات است می نالیم و از از سال 93 تبعیض چند برابر شده است و روز به روز در حال افزایش است حال سخن از حقوق شهروندی که می دانیم تبلیغاتی است را قبول نداریم مگر آنکه صدای هزاران مرد و زن بازنشسته که بارها در تجمع ها و سایر تریبون ها حق خود را طلب کرده اند شنیده شود.

یگانه
|    | 1395/9/22 - 20:26 |     2     0     |
باسلام.مرخصی ذخیره سال 1392 بازنشستگان استان گیلان تاکنون تسویه نشده است .آقایان فقط شعار می دهند.

فرهنگی
|    | 1395/10/1 - 19:26 |     0     0    
پاسخ: وقتی نظراتتون را میخونم دلم میسوزه ولی بخدا همه سر کار هستید خودتون را خسته نکنید مسوولین نمی خوانند سرشون جایی دیگه گرمه😪😭
بازنشسته فرهنگی بجنورد
|    | 1395/9/29 - 13:57 |     0     0    
پاسخ: عزیز برادر کجای کاری بنده حقیر از سال 79 تاسال 92 بیش از 24میلیون تفاوت احکام مطالبات جانبازی دارم وهروقت خبر میگیریم به شوخی مسئول امور مالی میگوید انشاالله وراث خواهند گرفت
البته مشکلاتی که غرب ملعون برای کشور عزیزمان با تحریم بوجود اورده واز طرفی مدیران دزد وبخشنامه سازان مدافع نجومی بگیران وهمچنین مدیریت ضعیف در راس وزارت خانه متبوعه وخزانه خالی برای قشر ضعیف وهزاران دلیل دیگر مزید برعلت است
اما دوستان این بحرانهای مالی در اموزش وپرورش با یک مدیریت جهادی وغیر جناحی وهمت فرا جناحی وملی با مساعدت رئیس جمهوری محترم ونمایندگان وکیل الملت حل خواهد شد
بدون شک نگاه فرهنگی وفرهنگ دوستی واستقلال اقتصادی ویا همان اقتصاد مقاومتی وپیشرفت کشور در گرو معلم محوری ومدرسه محوری با تربیت درست بدون دقدقه مالی وفکری جامعه هدف محقق خواهد شد ولا غیر
این موضوع مهم را همه مسئولین شعاروار به زبان می اورند اما چون باور قلبی ندارند وجناح بندی های سیاسی مخل خدمت افراد متخصص ودلسوز میگردد
پس تقییر نگاه سیاسی وتعمیق روابط فرا جناحی در اداره اموزش وپرورش راهگشا خواهد بود


بازنشسته
|    | 1395/9/17 - 13:09 |     0     0     |
از ابتدایی که که عایله مندی می دادند 30 سال پیش, حدود 800 تومان در ماه بو د این مبلغ باگذشت 3 دهه شده 125هزار به نظر من این مبلغ به عنوان کمک معاش افزایش یابد چون مقدار ان ناچیز است.

سیدمهدی هاشمی
|    | 1395/9/15 - 14:26 |     0     0     |
چراقانون بازنشستگی پیش ازموعد جانبازان اجرانمی شود

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/9/4 - 09:29 |     5     0     |

بسم الله الرحمن الرحیم

«لَقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمِیزانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ» سوره حدید، آیه 25 : ما رسولان خود را با دلایل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب آسمانی و میزان شناسایی حق از باطل نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند و احقاق حقوق و بسط عدل و داد به طور خود جوش در درون جامعه بشری آشکار شود .
« مقام معظم رهبری می فرمایند قانون فصل الخطاب است وتخطی از آن جرم محسوب می شود».
باستحضار می رسانیم با توجه به حرکت حق خواهی که توسط بازنشستگان فرهنگی آغاز شده و تصمیم دارند ظلمی که طی سالیان دراز به خاطر تبعیض در پرداخت حقوق دوران شاغلی و بازنشستگی به این قشر فرزانه شده است را برای همیشه بر طرف نمایند.
در دوران اشتغال با انقلاب و مسائل آن همراه بودند و حدود یکسال به طور مستقیم و سالیان قبل بطور غیر مستقیم درگیر انقلاب و تغییر نظام بودند و بعد گرفتار جنگ شدند و مسائل و خرابی های جنگ مانع از حق خواهی شد و بعد از آن دوران بازسازی خرابی های جنگ و سپس تحریم ها ، همگی مانع از حق خواهی گردید و قشر فرهیخته همواره از حق خود گذشت و این عوامل باعث شد که این قشر مظلوم هرسال فقیر وفقیرتر شوند. حال که دوران بازنشستگی و کهولت و درد و رنج و هزینه های فراوان این سال ها هم اضافه شده است باز شاهد ارائه ماده ی قانونی تبعیض آلود هستیم.
اولاً همترازی و همسان سازی حقوق کل بازنشستگان باید مورد توجه باشد ، چون حقوق فرهنگیان شاغل هم نسبت به سایر ارگان ها بسیار کمتر است .
ثانیاً ، اجرای آن طی یک برنامه ی ۵ ساله مطرح شده است .
ثالثاً ، حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلین همان دستگاه مطرح شده است .
صمنا ماده اصلاحی جدید خلاف بند ۹ اصل سوم قانون اساسی است اصل سوم قانون اساسی در مورد وظایف دولت
بند ۹-رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه درتمام زمینه های مادی و معنوی
آیا یک تحصیلکرده فرهنگی شاغل و بازنشسته با تحصیلکرده شاغل و بازنشسته ی همتراز ارگان دیگر تفاوت دارد که این همه تبعیض و تفاوت حقوق و مزایا دارند؟!
آیا محل خرید و تأمین مایحتاج بازنشستگان فرهنگی با بقیه تفاوت دارد و یا نوع پولی که صرف هزینه ها می شود متفاوت است ؟!
این یک ظلم آشکار تاریخی خواهد بود اگر بار دیگر اشتباه کنیم و بر اثر کوتاهی ، قانون تبعیض آلود دیگری تصویب گردد و حق چندین میلیون نفر پایمال گردد در پیشگاه خدای بزرگ باید جوابگو باشیم و حق الناس بر گردن ما خواهد بود.
لذا خواستاریم که ماده ۱۰۹ برای اجرای عدالت که محور تنظیم و تدوین بودجه ۹۶ است باید بصورت زیر اصلاح شود.
۱-حقوق همه ی بازنشسته ها همانند شاغلین در شرایط یکسان و با سی سال سابقه خدمت در سراسر کشور متعادل شود .
۲-اختلاف حقوق و مزایای همه ی بازنشستگان با شاغلین همتراز باید تا صد درصد درابتدای سال ۹۶ برطرف شود نه طی برنامه پنج سال آینده
چون دولتهای گذشته و فعلی در دو برنامه پنج ساله ی گذشته از سال ۸۶ بدهکار بازنشستگان هستند و این ضایع کردن حق وحقوق بازنشستگان فرهیخته کشور را نباید بیش از این به تأخیر انداخت و عدم پرداخت معوقات حق الناسی است که بر گردن مسئولین مانده است
در مورد گذشته ذکر نکات زیر ضروری است
۱-اگر دولت نمی خواست قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا کند چرا از پایان سال ۹۳ برای شاغلین اجرا کرد پس باید برای بازنشستگان مواد ۶۴ و ۶۵ و ۶۸ و ۱۰۹ و ۱۲۵ اجرا می شد مخصوصا مواد ۶۴ و ۶۵ وتبصره ۳ را که رای دیوان را هم داریم
۲-از سال ۸۷ لغایت ۹۲ بر اساس نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی بازنشستگان ۶۷/۷ درصد از دولتمردان و نظام طلب داریم که حق نجیب ترین قشر جامعه و خانواده های آن هاست
۳-اگر بخواهیم با راهکار اعلام شده برای ترمیم حقوق اقدام کنیم لازم است بیش از ۵۰۰۰ برنامه نوشته شود که عملا امکان‌ پذیر نیست
موفق و مؤید باشید.-مرتضی یعقوبی نیکو
۳/۹/۴

بازنشسته فرهنگی بجنورد
|    | 1395/9/27 - 14:15 |     1     0    
پاسخ: دولت محترم تا کنون جز دروغ ووعده سر خرمن هیچ کار مثبتی انجام نداده افزایش 10درصدی حقوقها در سال 96 هم یک فاجعه مالی واجتماعی است که همچنان گریبانگیر خانواده هاست اگر فحشا واعتیاد وخودفروشی دخترکان کم سن سال رایج شده گناهش به گردن حاکمان فعلی است وقتی حاکم نتواند عدالت اجتماعی ورفا نسبی را برای شهروندانش که مواجب بگیر دولت بوده وهستند بناچار زمینه های فساد فراهم میشود که حاکم مستقیما نقش دارد واین نقش اجتناب ناپذیر است هیچ بهانه ای هم قابل قبول نیست امروز بیکاری جوانان عدم ازدواج فقیر نگهداشتن خانواده های بازنشستگان وکلا حقوق بگیران سیاست کسانی است که مدیریتهای ناقص وناکارامدی دارند وقادر نیستند ابواب جمعی دولت را مدیریت کنند وشاید هم قصد فقیر نگهداشتن واستفاده ابزاری از این موقعیت برای تاراج ثروتها ورواج هرچ مرج های روانی وفرهنگی برای کم رنگ کردن دین وسبک انگاشتن ارزشهای والای انقلاب اسلامی است ومثالی در عامه معروف است که میگویند عجم را گرسنه نگهدار وحکومت کن واعراب را سیر تا حوسرانی کند که البته من این را قبول ندارم چرا که در حکومت دینی ودر سایه ولایت فقیه کسی از مسئولین نمیتواند اینگونه فکر وعمل کند لذا مسئولین معزز میدانند که کوشش واعتلای جامعه عزت مند ومومن ومتعهد در گرو تامین مالی واجتماعی وفرهنگیست وامنیت جامعه به تعهد افراد جامعه نسبت به دولتیان وحکومت بستگی دارد هر چه دولت بهتر به مردمش برسد راحتر حکومت میکند

حسنپور
|    | 1395/8/27 - 19:20 |     3     0     |
عرض سلام پس این پاداش پایان خدمت بازنشستگان مهر 93 که ماه شهریور نوبخت دروغ گو می خواست پرداخت کند چی شد بابا یکسال که ان را نداده اند اگه بخواهی یک وام 80 میلیونی بگیری سود ان 18 درصد حدود 18 میلیون میشود ودو ضامن هم می خواهد پس این پاداش ما که یکسال است نداده اند سود ان به جیب چه کسی می رود سایر ارگانها بلافاصله پاداش انها را می دهند مگر ما گناه کردیم که سی سال در اموزش وپرورش خدمت کردیم وحالا پاداش پایان خدمتمان یکسال است که نداده اند برای حقوقهای ملیاردی خودتان پول هست

بازنشسته فرهنگی بجنورد
|    | 1395/9/3 - 15:30 |     4     0    
پاسخ: اقایان وهمکاران بازنشسته 94 این دولت قصد ونیت پرداخت پاداش ها را تا شب انتخابات ندارد واین وعده های سر خرمن نوعی تعدیل اعتراضات ما هستش 12روز دیگر 15ذر است اما هیچ خبری از اعلام تابل بودجه به ادارات کل استانها نیست خیالتان راحت باشه قرض نکنید انقدر نوبخت ودوستانش دروغ گفتند که ما هم اول به حرفشان اعتماد کردیم ضرر حاصلش بودخواهش میکنم تا پول به حسابتان نیامد روی حرف دروغگویان حساب نکنید رکورد دروغگوئی وعوام فریبی را دولت 11 شکست باید در گینس ثبت شود که چگونه معاونت یک رئیس جمهوری هفته ای یک دروغ شاخدار میگویند وکسی هم کارش نداره سخنرانی یک نفری ملغی شده تمام کشور به هم ریخته رئیس های سه قوه هراسان شدن هر قوه ای یک گروه پیگیری تشکیل دادند اما 50هزار فرهنگی وفرهیخته کشور 15 ماهه زجه میزنند وپیگیرند دریغ از یک دلجوئی ویا پاسخ مثبت حالا فهمیدیم که انسانها زحمت کش که سی سال رنج کشیدن برای دولتمردان هیچ ارزشی ندارند فقط انچه مهم ا ست حفظ جناح وباند وحکومت کردن بر مردم هست ولا غیر دوستان وهمکاران محترم پبشرفت یک کشور وملت در گرو فرهنگ واموزش وپرورش پویا وسرزنده و معلمان با انگیزه است که متاسفانه در کشور ما جایگاهی ندارد واگر هم تظاهر میشود در حد شعار ی بیش نیست انچه برای مسئولین ما اهمیت دارد افراد حلقه مدیران نجومی دولت وجناح های سیاسی است که اگر همینطوری پیش برود اینده ای نامعلوم در انتظار فرزندان ماست دعا کنید فرج اقا امام زمان عج زودتر برسند امین

عباسی
|    | 1395/8/27 - 19:17 |     1     2     |
من هم بازنشسته هستم دلی با نظر شما کاملا مخالفم شما نسبت به همکار خود تنگ نظر هستید شما به اضافات و حقوق بالای بازنشستگان سازمان های دیگر اعتراض کن که دو یا سه برابر ما دریافتی دارند این دید گاه شما بسیار سفیهانه است.

ناصر
|    | 1395/9/20 - 21:21 |     0     0    
پاسخ: شما بازنشسته نیستی وخیلی تنگ نظر ضمنا کمی مودب باش

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/8/8 - 11:22 |     3     1     |
سلام دوستان بازنشسته، امید دارم که دوران بی توجهی و بی مهری این دولت به این قشر بیش از یکسال دیگر طول نکشد و دولت بعدی از آن بی تدبیران نباشد رای به هر کسی بدهیم بهتر از دولت روحانی خواهد بود در این دولت بدترین بی توجهی و بیشترین اختلاف حقوق میان بازنشستگان و شاغلین فرهنگی ایجاد شده است و این عین بی تدبیری است و اگر بازنشسته ای به این دولت رای بدهد این اقدام دولت را تایید خواهد کرد.هوشیاری و دانایی خصوصیت بازنشستگان فرهنگی است

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/8/5 - 19:07 |     7     0     |
بازنشستگان امروز معلمان دیروز بوده اند. چرا مبنی بر اینکه در بهترین وضعیت بر حقوق بازنشسته ها 200000 هزار تومان افزایش میدین ولی برای شاغلین 500هزار.آیا این شرط انصاف است.آیا این عین عدالت است.مگر بازنشسته ها اهل و عیال ندارند و هزاران مشکل دیگه.من شخصا از شما نمایندگان مجلس نمیگذرم.ما به شما رای میدیم تا از ما و حقوقمان به بهترین شرایط دفاع کنید.در سرما و گرما منتظر میمانیم تا رای دهیم و شما از ما اینجوری پذیرایی میکنید .واقعا دست شما درد نکند.

ناشناس
|    | 1395/8/15 - 19:26 |     1     0    
پاسخ: آقای سادات عزیز شما کِی بازنشست شده اید و آیا تا بحال کسی از فرهنگیان عزیز از حق بازنشسته ها دفاع کرده است.در ضمن بنده خواستم مقایسه ای شود و الـّا بنده بخیل نیستم و ایکاش حقوق همچون شما بازنشستگان را قطع نمایند و به فرهنگیان شاغل بدهند.
سادات
|    | 1395/8/10 - 21:36 |     1     1    
پاسخ: من هم بازنشسته هستم دلی با نظر شما کاملا مخالفم شما نسبت به همکار خود تنگ نظر هستید شما به اضافات و حقوق بالای بازنشستگان سازمان های دیگر اعتراض کن که دو یا سه برابر ما دریافتی دارند این دید گاه شما بسیار سفیهانه است.
فرهنگی
|    | 1395/8/10 - 15:11 |     0     1    
پاسخ: به جای اینکه خودتان را با شاغلین مقایسه کنید نگاهی به اداره جات وارگان های دیگر بندازیدکه دوبرابر ما حقوق و پاداش می گیرند
بازنشسته فرهنگی بجنورد
|    | 1395/8/10 - 01:34 |     1     0    
پاسخ: اقایان لین چه سریست که تا کسی مسئول میشود بنای مخاصمه ناسازگاری را با افرادی که زیرمجموعه انها هستند میگذارند به جای خدمت فکر میکند تافته جدابافته ای است ومثل او را مادر گیتی نزائیده تا زمانی که کارمند ومعلم ساده ای است خوش برخورد وکارساز وبا محبت اما تا پست میگیرد کلا چیز دیگری میشود مثل نمایندگان مجلس ووزرای دولت جناب نوبخت زمانی که معلم بود وسمت نداشت با الان مقایسه کنید ان شبی که در تلوزیون از برنامه اقای روحانی دفاع میکرد من خودم فکر کردم این اقا ناجی ما است حرفهای قشنگی می گفت ولی حالا چه دشمن درجه یک معلمان است بودجه در فروردین 95 با مبلغ 4500میلیارد تصویب شد الان بعد 8ماه امشب اجازه فرمودند تا 5هزارمیلیارد پرداخت شود البته با وزارت اموزش عالی فکر کنم این همه صبر وخون دل خوردن شاید چند درصد بیشتر پاداشها داده نشود ایا این حق ما معلمین است اینگونه بعد 14ماه تکریم میشویم چرا این دوستان از خدا نمی ترسند واقعا یا اعتقادی به خدا وروز جزا ندارند ویا پست ومقام چشمانشان را کور کرده وقادر به تجزیه وتحلیل نیستند واین که ادعای تدبیر وامید وعدالت علوی دارند قابل باور هست کجای قانون گفته حق حقوق یک عده معلم مظلوم ونجیب را مثل گوشت قربانی کنید تا چشم ما نبیند چگونه این مبلغ ناچیز را هزینه کنیم مگر در طول بازنشستگی چند بار قراره به ما پاداش بدهند ایا ظلم شاخ دم دارد ای دولتیان محترم بخدا شما دارید به ما معلمین ظلم میکنید به والله ما معلمین مستحق این مظالم نیستیم 30 سال با قدرت وپشتکار در دورترین روستاهای بخش جرگلان کارکردیم روستای که مال رو بوده وروزی 8کیلومتر پیاده میرفتیم ساعت کارما از ساعت 5صبح بود یعنی 5حرکت میکردیم تا 8برسیم واز ان طزف ساعت 3بعدظهر منزل می رسیدیم یعنی روزی 10ساعت توراه وکلاس بودیم ایا بعد 30سال شما قدردان زحمات ما شدید چگونه است شما دزدان نجومی وزیاده خواه را ذخائر میدانید وپول اضافه انها را قانونی اما حق قانونی ما را نادیده میگیرید هنوز مطالبات سال 79 وهزینه ازدواج فرزنداتنمان مرخصی ذخیره و.....پرداخت نمیکنید بهانه های واهی دارید خزانه خالیست نقدینگی بالا میرود تورم زاست و..... ای مسئولین گرامی که به صندلی های تکیه کردید که حاصل خون شهدا وما جانبازان است به خود اید که فرداها دیر است مرگ حق است اخرت خود را خراب نکنید ادعا حکومت علوی کافی نیست منش مولا وسفارش ان بزرگوار به مالک اشتر را چند بار بخوانید اگر یادنگرفتید چند بار از رویش بنویسید شاید عمق حکومت علوی را فهمیدید الهی یک ان ما را به خودمان وامگذار امین سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

احد
|    | 1395/8/5 - 10:44 |     2     0     |
در سال 93 بازنشسته شدیم تا کنون اقایان مرخصی ذخیره را پرداخت ننموده اند .آقای سخنگو در شبکه 2 اعلام می کند اگر از 93 به بازنشستگان بدهی داریم زنگ بزنند کجا زنگ بزنیم مایه تاسف است این مبالغ بعنوان بدهی منظور نمی شود و هیچ بحثی نمی گردد .

فرهنگی بازنشیته
|    | 1395/8/5 - 10:38 |     1     0     |
با تشکر ازمرتضی یقوبی نیکو که ار فرهینگیان بازنشسته حرف ما را میزند

حسین
|    | 1395/8/3 - 09:31 |     2     0     |
با این اختلاصی که در صندوق ذخیره انجام شده من حساب کردم دیدم که از حق هرعضو صندوق اعم از شاغل و بازنشسته بین 12 تا 15 میلیون تومان خورده شده حالا کی می خواد جواب این تضییع حق را بدهد؟ باید شکایتمان را به پیش چه کسی ببریم ؟خدا از اینها نگذرد.

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/8/5 - 13:42 |     0     0    
پاسخ: آقای بجنوردی واقعا راست می گوید.اگه یه روزی آقای نوبخت میگفت ماست سیاه است بنده قبول می کردم ولی الآن اگه بگه ماست سفید است تردید میکنم.و تا زمانیکه آقای نوبختیان در راس کار است فرهنگیان و خصوصا بازنشستگان روز خوشی نخواهند دید.همه جا اسرافه ولی کمبود بودجه مختص باز نشستگان و فرهنگیان است و بس.
بازنشسته فرهنگی بجنورد
|    | 1395/8/4 - 15:18 |     2     1    
پاسخ: دوستان دولت تدبیر وامید واقعا دولت خوبیست اما افرادی دروغگو وناکارامد در راس بودجه دولت قرار دارند وبطور عمدی سعی میکنند وجهه دولت ونظام را خدشه دارکنند مثل اقای نوبخت حتما حرفهایش را گوش دادید دقت کنید یک حرف راست از ایشان نمی شنوید همش دروغ وپوشالی نمودن کارهای سایرین اگر بگوئیم نوبخت با فرهنگیان مشکل دارد خداوکیلی دروغ نیست همه جا بودجه دارند شما سفرهای استانی ودزدی های دوستانشان را نگاه کنید متوجه میشوید که مشکل ما فرهنگیان از روی قصد مرض است لطفا چاپ کنید نترسید تا شاید مشاوران وروایط عمومی اطلاع بدهند تجدید نظر کنند

حسین از ملایر
|    | 1395/8/2 - 20:57 |     0     0     |
با عرض سلام پس این پاداش پایان خدمت بازنشستگان مهر 94 که ماه شهریور نوبخت دروغ گو می خواست پرداخت کند چی شد بابا یکسال که ان را نداده اند اگه بخواهی یک وام 80 میلیونی بگیری سود ان 18 درصد حدود 18 میلیون میشود ودو ضامن هم می خواهد پس این پاداش ما که یکسال است نداده اند سود ان به جیب چه کسی می رود سایر ارگانها بلافاصله پاداش انها را می دهند مگر ما گناه کردیم که سی سال در اموزش وپرورش خدمت کردیم وحالا پاداش پایان خدمتمان یکسال است که نداده اند برای حقوقهای ملیاردی خودتان پول هست

بازنشسته 94
|    | 1395/7/29 - 09:37 |     0     0     |
خدا راشاکریم که با لاخره یکی از بی خاصیتترین وزرای ایران ودنیا با خوشحالی همه فرهنگیان کنار رفت و روحانی ونوبخت هم بدانید اگر بیش ازاین حق بازنشستگاه را ناحق کنید منتظر این روز هم برای خود باشید.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/7/28 - 17:18 |     2     0     |
باسمه تعالی
مسئولین محترم- تصمیم گیران نظام
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
ما باز نشستگان فرهنگی زیاده خواه نیستیم و حقوق و مزایای همسان با شاغلین و بازنشستگان سایر ارگان و اجرای کامل قانون را خواستاریم
چرا به این هم تظلم خواهی و پیام ها و نامه ها پاسخ نمی دهید آیا خود را از بازنشستگان و خانواده هایشان بی نیاز می دانید
فرهنگیان بازنشسته، که بیش از سی سال عمر خود را صرف خدمت به آموزش و پرورش و بارور کردن استعدادهای این مرز و بوم نموده‌اند و همه کسانی که بر منصب های مختلف تکیه زده اند مدیون این قشر تحصیلکرده و فرزانه و نجیب و مظلوم هستند
چگونه ممکن است مسئولین نظام که به نام دین مقدس اسلام و در کشور تاریخی و سرفراز ایران مشغولند بی رحمانه نسبت به هزاران مشکل بازنشسته های فرهنگی بی تفاوت باشند
برخی بیان می کنند خزانه خالی است اگر اینگونه هست دامنه ی حقوق را از بالای خط فقر تا خط زندگی تعیین کنند و عده ی قلیلی که با حقوق های نجومی و غیر قانونی از اشرافیت و شاهی و امپراطوری و قارونی برای تا چندین نسل خود پس انداز کرده اند از حالا به بعد حقوق متعارف بگیرند
بازنشسته ی فرهنگی خسته از تبعیض و تفاوت از درد معیشت و منزلت، سال‌هاست که فقط با وعده‌های دروغین دولتمردان و مسئولین روبرو هستند و در طی سالیان گذشته تنها با وعده های بی پایه به انتظار دریافت معوقات و حقوق واقعی و پاداشی است که سال‌ها از حاصل دسترنج خودش برداشت شده است
چگونه بی تفاوت از این همه اختلاف سطح زندگی افراد تحصیل کرده ، رد می شوید و آزرده خاطر نمی شوید
آیا نمی دانید بازنشستگان با چه مشکلاتی دست به گریبان هستند
معلم و فرهنگی بازنشسته هیچ تریبون و رسانه ای در اختیار ندارد، اما صدای اعتراض خود به این همه تحقیر و ظلم را با اعتراض به گوش مسئولین می رساند که برای پاسداشت شأن و اعتبار واقعی
جامعه معلمان هیچ عملکرد قابل عرضه‌ای ندارند. همبستگی و اتحاد بازنشستگان، اعم از بازنشستگان فرهنگی حق‌خواهی و حق‌طلبی خود را آعاز کرده و به حرکت تا تحقق مطالبات مسلم و قانونی خود ادامه می دهد
شاگرد و دوست دار همه-مرتضی یعقوبی نیکو

فرهنگی
|    | 1395/8/4 - 15:18 |     0     0    
پاسخ: باسلام زحمت بکشید واسه پاداش فرهنگیان 94 اجرتون با خدا

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/7/28 - 10:47 |     2     0     |
شاید هیچگاه بازنشستگان فرهنگی فکر نمی کردند با روی کار آمدن دولت روحانی تا این حد تبعیض و بی عدالتی در مورد آنها اعمال شود و وضعیت به صورتی در آید اختلاف حقوق این قشر با شاغلین و بازنشستگان سایر ادارات به حدی باشد که تا 1 میلیون تومان در ماه اختلاف ایجاد گردد.این است که فریاد برآورده اند که تبعیض و بی عدالتی بس است و امید دارند که مدیران نجومی بی تدبیران و نوبختیان هم که در راس امورند کمی تامل نمایند اما خیری از این گروه به این انسان های شریف که تمام عمر جوانی شان در خدمت تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز بوده است نخواهد رسید صد حیف که فریاد رسی نیست

m
|    | 1395/7/28 - 07:07 |     0     0     |
به گفته آقای فانی:وزارت آموزش‌وپرورش که وظیفه تربیت دانش‌آموزان را بر دوش دارد، همواره در برنامه درسی و مجلات آموزشی، تلاش بر تقویت روحیه ایثار دارد.بر اساس سند تحول ما در تربیت نسل جوان که روحیه ایثار، حقیقت‌جو و آگاه دارد، تکلیف بر دوش داریم. لعنت به هر دروغگو،مکار و مدلس.باکارتان تمام عشق وایثار وفداکاری ازجامعه رخت بربست وخون شهدارا لگد مال کردید.نه شما بلکه دولت قبل بدتر از شما.

بازنشسته 93
|    | 1395/7/24 - 06:39 |     4     0     |
بالاخره بعد از 2 سال و تقریبا 20 روز شب عاشورا پاداش ما را دادند خدا به داد بازنشستگان 94 یا 95 یا.... برسد
تنها راه چاره انتخاب دولتی باصداقت است که دغدغه قشر متوسط یا فقیر را داشته باشد نه اینکه فکر کند باید تنها شاکر بود

فرهنگی
|    | 1395/8/3 - 21:34 |     0     0    
پاسخ: تبریک به همه فرهنگیان عزیز فانی رفت
علی
|    | 1395/7/26 - 12:47 |     0     0    
پاسخ: عزیزان پاداش به حق بازنشستگان بهانه ای دست فانی بود تابالاخره دادن ان خودش راازفشارتبعیض نجات دهد وبی عدالتی رابین شاغلین وبازنشسته اجرانماید گرچه شاغلین نیز حق وحقوقشان نسبت به سایرین درست نشده ولی ظلم فانی به معلمان مضاعف بوده


بازنشسته94
|    | 1395/7/23 - 22:22 |     0     2     |
دوستان رنج دیده وتحقیرشده اگه کسی راداریدکه بارهبر،روحانی،نوبخت وروسای دوقوه ی دیگه میتونن ارتباط داشته باشن ازشون بخوان فقط یه نگاه به این نظرات کامنت ها سوزناک بندازن .همین!!

فرهنگی
|    | 1395/7/25 - 14:09 |     0     0    
پاسخ: سرشون شلوغه میدونید که چرا وقت ندارند

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/7/23 - 20:34 |     5     0     |
فرهنگیان بازنشسته فریاد نمی زنند...
هر دولتی طی سالیان که بر سر کار آمد چیزی از این فرهنگیان بازنشسته کَند ، و ما فرهنگیان بازنشسته هیچ نگفتیم . پاداش روستا را قطع کردند و باز هیچ نگفتیم . حق یک ماه مرخصی پایان سال را حذف کردند و دوباره چیزی نگفتیم . اضافه کارهایمان را قطع کردند و کلاس هایمان را تا حدی که دیگر جا برای دانش آموز دیگری نباشد پرجمعیت و متراکم کردند و باز ما معلمان ساکت شدیم ، کلاس رفتیم و چیزی نگفتیم !
حتی حق الزحمه هایمان را چندین ماه بعد ، آن هم بصورت نصفه نیمه و در چند قسط پرداخت کرده و گاهی بعضی از آن ها را آنقدر پرداخت نکردند که به قول خودشان به دیون رفت و باز سکوت کردیم و چیزی نگفتیم . کارانه و سالانه و حق ماموریت و امتیازات ویژه و... هم که به حمدالله نداریم .
تمام مناسبت های ملی را توسط ما و دانش آموزانمان برگزار کردند و شیرینی اش را به حساب کارکنان بقیه ارگان ها واریزکردند و دوباره ما چیزی نگفتیم و ادامه دادیم...
تبعیض بین حقوق فرهنگیان بازنشسته و کارکنان دیگر ادارات را به جایی رساندند که حتی صدای فلک هم بلند شد و این بار نیز سکوت کردیم و چیزی نگفتیم . چیزی نگفتیم و نگفتیم و نگفتیم . حتی برای آن جوک هم نساختیم . هر کاندیدایی که آمد چه نامزد نمایندگی مجلس و چه نامزد ریاست جمهوری با وعده وعید های خوش رنگ و لعاب ، ما فرهنگیان بازنشسته را بطرف خود کشاند و ما نیز با رویای تغییر بالایش کشاندیم و بر کرسی اش نشاندیم . ولی باز آش همان آش بود کاسه همان کاسه...
حتی بعضی هایمان را که آمدند و حرف زدند و اعتراض کردند . نه پشتشان را گرفتیم و نه حمایتشان کردیم و نه حتی تشویقشان کردیم . و جالب تر اینکه توسط خودمان ساکتشان کردیم و گفتیم :
هیس...
بازنشسته ها فریاد نمی زنند...
به خدا نجابت هم حدی دارد و قناعت هم حدودی . آنقدر چیزی نگفتیم تا کارد به استخوان مان رسید و داد خانواده و فرزندان مان گوش فلک را کَر کرد . و به تبع آن داد خودمان هم بلند شد . اما باز آنقدر بلند نشد که از دهانمان بیرون بیاید . بلکه آن را نیز در گلو آنقدر نگه داشتیم تا خفه مان کند . و همچنان سکوت کردیم .
حتی تجمع اعتراضی هم که انجام دادیم در قالب سکوت بود .
گفتیم مبادا دشمنان صدایمان را بشنوند و از آن سوء استفاده کنند. و دوستان نیز فکر کنند که ما علیه امنیت ملی اقدامی کرده ایم .
و خلاصه هر آنچه از دستشان بر آمد را بر سرمان آوردند و باز چیزی نگفتیم .
انگار زیر خط فقر بردن فرهنگیان بازنشسته و در همان حالت نگهداشتن شان نه اتفاقی بوده و نه بر اساس بی تدبیری و بی برنامگی . و انگار تر اینکه براساس تدبیر و سیاستی از پیش تعیین شده و برنامه ای هدف دار بوده است .
چون ما زیاد هستیم و با اعتبار...
اندیشمند هستیم و قلم به دست...
پس باید همیشه محتاج باشیم . بترسیم و محتاطانه عمل کنیم . و این ترس نیز باید تا جایی باشد که اگر حقوقمان را نصف نیز بکنند و از این فلاکت بار تر نیز بر سرمان بیاورند باز سرمان را پایین بیاندازیم و کلاس هایمان را تعطیل نکنیم و تمامیت خواهان را راضی نگهداریم .
حال جالب تر اینکه موسم انتخابات که می شود ، همه معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان بازنشسته به یادشان می افتد ، و از کثرت آنها که در همه مواقع بجز انتخابات و راهپیمایی ها دست و پاگیر و معضل است استفاده لازم را برده ، و از قدرت نفوذ معلمان و فرهنگیان بازنشسته که در همه موارد بجز انتخابات و حمایت از کاندیداها خطرناک و آسیب زا است نردبانی می سازند برای بالا رفتن خود از دیوارهای ترقی و عبور از درب های ورودی مجلس و ساختمان ریاست جمهوری و داستان همیشگی فراموشی پس از گذر از این درب ها...
داستانی که همچنان بوده و هست و خواهد بود .
و تنها وجه مشترک فرهنگیان بازنشسته و کاندیداها همان حافظه ضعیفشان است...
همان حافظه ضعیفی که در معلمان و فرهنگیان بازنشسته چهار سال بعد نمود پیدا می کند و در کاندیداها یک یا دو روز بعد از عبور از درب های طلایی قدرت و ثروت و مکنت و...
درب هایی که در تمامی کشورهای متمدن و پیشرفته دنیا نه تنها به ثروت و مکنت ختم نمی شوند ، بلکه بجز دردسر و زحمت و خطر چیزی نداشته و ندارند...
در هر صورت دوران سی ساله کارمان گذشت و آنهم با حسرت به حقوق دیگران و اکنون هم که اکثرا در دهه ششم عمرمان بسر میبریم با مجموعه ای بیماری ها تا کی باید منتظر بمانیم تا دلتان برحم بیاید و ما را با کرامتی که شایسته ماست ببینید.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/7/13 - 00:23 |     3     0     |

سلام
توجه توجه توجه
وحدان های بیدار پاسخ دهند:
آیا مسئولین و تصمیم گیران کشور به وعده هایشان که قبل از رسیدن به قدرت داده بودند نمی خواهند عمل کنند؟
آیا اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و همسانی حقوق حق ما نیست؟
ما تا کی منتظر پاداش پایان خدمت باشیم؟
تا کی منتظر پاداش ازدواج فرزندانمان بمانیم؟
تاکی هزینه های کفن و دفن به دست وارثان بازنشستگان فوت شده می رسد؟
چرا تفاوت حقوق دو بازنشسته هم مدرک قدیم و جدید بیش از یک و نیم میلیون تومان است؟
چرا اختلاف حقوق بازنشسته و شاغل با چند روز اختلاف خدمت حدود پانصد هزار تومان است؟
تا کی با دو میلیون تومان پایین تر از فقر می توانیم دوام بیاوریم؟
کی به خط زتدگی می رسیم؟
چرا اختلاف حقوق بازنشستگان فرهنگی با سایر بازنشستگان این همه زیاد است؟
تا کی شما دولتمردان در مقابل درماندگی و استیصال ما بی تفاوت می مانید؟
اگر بزرگان جامعه را تحقیر کنید کوچک های جامعه بزرگ نمی شوند لطفا آینه ها را تیره نکنید و نشکنید

فرهنگی
|    | 1395/7/26 - 18:29 |     0     0    
پاسخ: لطفا کمک کنید بازنشستگان 95هم پاداششون را بگیرند اجرتون با خدا
فرهنگی
|    | 1395/7/21 - 19:44 |     0     0    
پاسخ: ممنون از تلاشهای بی وقفه شما لطفا کمک کنید که بازنشستگان 94 هم پاداششان را بگیرند از تمام تلاشهای شما متشکریم
باز نشسته 93
|    | 1395/7/18 - 22:30 |     0     0    
پاسخ: سلام بالاخره امروز بقیه پاداش 93 را پرداخت کردند با تشکر از همکاران که حرف های مارا منعکس کردند

بازنشسه 93 شهریور
|    | 1395/7/11 - 17:31 |     2     0     |
بعد از دو سال بالاخره نوبخت اعلام کرد پاداش بازنشستگا ن را اخر شهریور می پردازیم الان که یازدهم مهر است خبری نیست دروغ گو دشمن خدا است الان می گویند چک پرداخت دست بانک مرکزی است

سراج
|    | 1395/7/10 - 03:31 |     1     0     |
لطفا چاپ کنید... استاد یعقوبی همه این ها را آقایان میدانند... جواب این است: پول نیست!! در ضمن چرا سال گذشته که تا پایان اردیبهشت حق التدریس بازنشستگان را ندادند یک نفر کار را زمین نگذاشت؟ حتی در انتخابات برای یک صبحانه و ناهار مجانی و چند تومان پول شرکت کردند؟ چرا با این که هنوز چند ماه از سال گذشته طلب دارند سر دو ساعت حق التدریس التماس می کنند. مطمئن باشید زمانی که معلمان جوان وارد گود شوند یک ساعت هم کلاس به آقایان نمی دهند!! الان که مار دستتان دارند باید کلاس ها را رها میکردین... بقولی کوسه و ریش پهنه! یه بوم و دو هواست! متاسفانه با این رویه اصلا موفق نخواهیم بود. همچنین کار خاصی نمی توانید انجام دهید. مدیر محترم سایت خواهش می کنم نظر را پاک نفرمایید تا همکاران بدانند از کجا میخورند!

ناشناس
|    | 1395/7/9 - 21:00 |     4     0     |
خداوند از مسئولین سازمان بازنشستگی راضی نباشد بخاطر زجرکشکردن بازنشستگان و حقوقیا که معاش فقط 5 روزه ای که میگیرند اینها فقط به فکر پر کردن جیب خودشان و به یغما بردن ثروت ملی مملکت هستند با فیش های نجومیشان

فرهنگی
|    | 1395/7/11 - 23:50 |     0     0    
پاسخ: با نفرین مشکل حل نمی شود در تجمعات شرکت کنید

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/7/7 - 21:22 |     2     0     |
باسمه تعالی
اگر جایی از گزارش نقص داشته باشد عزیزان کامل می فرمایند و پوزش می خواهم

امروز با توجه به تجمع دیروز و حضور نمایندگان محترم در بین ما مقرر شد امروز در محل مجلس جلسه داشته باشیم که به مجلس رفتیم قبل از شروع جلسه به
1-دفتر جناب دکتر عارف رفتم ایشان تشریف نداشتند اما با مدیر دفتر ایشان بطور مفصل در باره مشکلات و مطالبات بازنشستگان صحبت کردم و ایشان فرمودند که آقای دکتر عارف پس از تجمع به طور مفصل با اعضای دولت صحبت فرموده اند و بشدت پیگیر هستند

2- در ساعت 1 بعد از ظهر به اتفاق سرکار خانم شفیعی از تهران و آقای یزدانی از و آقای مهینی بازنشسته وزارت علوم با سرکار خانم سعیدی جلسه شروع شد که به موارد زیر پرداخته شد
ابتدا خانم شفیعی در مورد پیگیرهای چندین ساله ی خود در زمینه مطالبات بازنشستگان مطالبی به طور اجمال فرمودند سپس بنده اجازه خواستم که به طور کامل توضیح دهم
آ در مورد تجمیع بیمه ها و نا کارامدی بیمه و مشکلات درمان و هزینه های سرسام آور درمان اطلاع رسانی شد
ب در مورد همسانی حقوق در سه سطح بیان شد
1-همسانی حقوق بازنشستگان فرهنگی و کشوری دهه های هفتاد و هشتاد و نود بر اساس سوابق و مدارک
2-همسانی حقوق بازنشستگان فرهنگی و غیر فرهنگی و سایر ارگان ها بر اساس سوابق و مدارک
3- همسانی حقوق بازنشستگان فرهنگی و شاغل بر اساس سوابق و مدارک
پ در مورد باز گرداندن منزلت بازنشستگان و پیشکسوتان که عرض کردم در جامعه ای که بزرگان آن حقیر شوند نمی توان کوچک های آن جامعه را بزرگ کرد پس باید منزلت پیشکسوتان حفظ شود
ت در مورد معوقات و پاداش سالهای 93 و 94 و 95 و پاداش ازدواج و . . . . مفصل صحبت کردم
ج در مورد اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و مواد 64 و 68 و 109 و 125 و فصل 10 و برداشتن تبعیض و فرق به طور مفصل اطلاع رسانی کردم
ح در مورد الویت استخدام یک فرزند تحصیل کرده و یا معرفی آن به ارگان های دیگر
خ در مورد احداث خانه های امید برای کهنسالان و . . . صحبت شد
آقای رضا باغبانی از اصفهان به جمع ما پیوستند و ایشان در مورد صندوق بازنشستگی و علت تبدیل سازمان بازنشستگی به صندوق و همچنین کارها و پیگیر های خودشان توضیحات مفصل دادند و سرکار خانم اولاد قباد نماینده ی محنرم تهران هم به جمع پیوسته بودند
بعد جناب آقای ولی میرزا سیدی تشریف آوردند که دوباره ایشان همه ی مطالبات را باز گو فرمودند

سرکار خانم سعیدی در مورد شغل گذشته و مشکلات زمان معلمی خودشان فرمودند که کاملا مشکلات ما را می دانند و قسم یاد کردند که پیگیر هستند و فرمودند بعد از تجمع دیروز پیگیری را با جدیت انجام داده اند و سرکار خانم اولاد قباد هم فرمودند که برای این مسئله به شهیدشان قسم خورده اند که از همه ی مجاری برای احقاق خواسته های بازنشستگان وارد می شوند
این دو نماینده به راستی شایسته تقدیر هستند که با جدیت و دلسوزی زایدالوصفی به دنبال حل مشکلات هستند و پس از خروج ار جلسه جناب مازنی از نمایندگان فعال را به اتفاق خانم ها سعیدی و اولاد قباد ملاقات کردیم که خانم ها شفارش پیگیری به جناب مازنی فرمودند و با جناب داوود محمدی نماینده محترم تهران ملاقات کردیم که خانمها سفارش فرمودند و جناب محمدی در نطق آتشین امروز خود در مجلس به بازنشستگان پرداختند که پس از درج آن در روزنامه صدای ملت تقدیم می دارم همچنین جناب رحیمی نماینده ای که دیروز در جمع ما حاضر شدند را نیز دیدیم و از ایشان هم خواهش کردیم برای رفع مشکلات و مطالبات اقدامات مقتضی را بفرمایند
این نکته بسیار مهم است که مقرر گردید اولین دوشنبه هر ما با حضور چندتن از بازنشستگان و نمایندگان روند حل مشکلات پیگیری شود و فرمودند روز دوشنبه ی هفته ی آینده با چندتن از خواهران فعال بازنشسته خانم اسفندیاری و خانم ملک و . . . در مورد بازنشسته ها جلسه دارند
در مورد پرداخت پاداش 93 و 94 فرمودند بودجه تامین شده و در اسرع وقت پرداخت می شود
در مورد همسانی حقوق فرمودند با جدیت تمام برای برداشتن تفاوت و تبعیض پرداخت تلاش می کنند

از حضور و همراهی بسیار موثر برادران عزیز جناب میرزاسیدی و باغبانی و خانم شفیعی و همچنین آقایان یزدانی و مهینی کمال تشکر را دارم

در پایان از همراهی و دلسوزی و پیگیری و حوصله ای که سرکار خانم سعیدی و سرکار خانم اولاد قباد به خرج دادند از طرف بازنشستگان تشکر می کنم و برای این عزیزان سلامتی و موفقیت مسئلت می نماییم
شاگرد و خدمتگزار همه-مرتضی یعقوبی نیکو

کریمی
|    | 1395/7/12 - 00:07 |     0     1    
پاسخ: آقا یعقوبی تا دوره بیستم مجلس سر کاری چون ما تا دوره دهم سر کار بودیم.بهتر است بمیریم. وای از این ساده لوحی .
فرهنگی
|    | 1395/7/11 - 23:48 |     0     0    
پاسخ: خیلی ممنون اجرتون با خدا

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/7/2 - 13:12 |     2     1     |
همکاران عزیز می بایستی صادق باشیم و از بیان سخنانی که در حد ناسزا هست پرهیز کنیم هر چند وزن هر کس برابر معرفت اوست اما به هر حال بازننستگان در این دولت مورد بدترین بی توجهی قرار گرفته اند و حال که حاجی بابایی و سایر اعضای بررسی برنامه ششم مسئولیت دارند و می توانند به همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین کمک کنند بیان مشکلات قشر بازنشسته برای آنان و توجیه و تشریح وضع موجود زمینه را برای رسیدن به هدف فراهم می کند .

مسلم
|    | 1395/7/5 - 15:12 |     1     0    
پاسخ: دولتی که برای همه چیز وهمه ادارات پول داره بجز وزارت اموزش وپرورش چند علت داره یا وزیر ما مشکل داره نمیتواند از حق ما دفاع کنند ویا قصد ازار واذیت فرهنگیان بازنشسته را دارند وبه نوعی تنبیه فرهنگیان دستور کارشان است ویا اینکه کسانی در بالا ضد فرهنگ وعامل استکبارند دنبال نارضایتی وبدبین کردن جامعه اند وگرنه ما در یک دولت خدمت کردیم وبا هم بازنشسته شدیم چرا انها در سال 93 پاداش را گرفتند والان از غبل ان کلی در امد کسب کردند وما هنوز چشم در دهان دروغگویانی مثل نوبخت وفانی بمانیم عزیزان این واقعیت است ما قصد تهمت به کسی را نداریم عملکرد وحرفهای بدون عمل اقایان در طی این دوسال گویا بی برنامهگی ودروغگو بودن وعوام فریبی مسئولین است اگر واقعا بلد نیستند برنامه ریزی کنند وجوابگوی مردم باشند چه اسراری دارند در پست های حساس بمانند مملکت ما قطع رجال نیست افرادی زبردست وطراح هستند که چون عضو باندی نیستند بایگانی هستند امروز مسئولیت های افراد براساس گروه وباند وجناح سیاسی است وتخصص اخرین گزینه است وعلت عقب ماندگی کشور ما هم همینه وتازمانی که مدیریتهای ثابت ومتخصص وکارامد نداشته باشیم همچنان در فقر می مانیم وتا زمانی که تشکلهای فرهنگی از همکارانش دفاع نکنند وصرفا عنوانها را یدک بکشند فرجی حاصل نخواهد شد موفق باشید
بازنشسته 94
|    | 1395/7/4 - 23:26 |     0     0    
پاسخ: آقای بظاهر با معرفت ومودب شمااینقدر بی اخلاق وبی معرفت هستی که به همکارانت غیر مستقیم در نوشته هایت توهین می کنید. خودت را اصلاح کن شاید فرصتی برای جبران نباشد.
مسلم
|    | 1395/7/3 - 21:32 |     1     1    
پاسخ: راست میگوئی جناب ما انقدر صادق نبودیم با خودمان که دولت هربلائی که دلش بخواهد سرما درمی اود چرا اعتراض نمیکنی که نوبخت ووزیر صادق باشند هرروز دروغ میگویند ما صداقتمان را در طول خدمت ثابت کردیم حالا نوبت ذخائر نظام هست
کریم
|    | 1395/7/2 - 22:47 |     0     0    
پاسخ: تو خودتی حاج بابایی یا یکی از نوچه های حاج بابایی.

زمانی
|    | 1395/6/30 - 14:13 |     0     0     |
دوستان محترم: امروز فیش حقوقی ام را تو سایت مرور نمودم و با کمال تعجب مبلغ بیمه تکمیلی را دیدم که زیاد شده یعنی از 20 تومان به 24 تومان افزایش نموده است و خواستم اینو بگویم که دولت محترم هرچی از دستتش برمی آید در حق ما بازنشستگان مظلوم روا می دارد.و اگر شماتت نکنند حقوق ناچیزمان را هم قطع میکنند.پس وای بر ما که بیچاره شدیم.ای شکم خیره به نانی بساز.خدا رحیم است و کسی از این دنیا لنگه جورابی را به آن دنیا نبرده است.شاید و حتما خدا ما را دوست می دارد که این چنین آزمایش شویم و دست از پا خطا نکنیم.ما قانعیم آقای نوبخت و مسولان محترم کشوری./

بازنشسته94
|    | 1395/6/22 - 13:26 |     7     0     |
دروغگوها الکی وعده ندین غیرت به خرج بدین فوری حق مارو با سودش پرداخت کنین

بازنشسته 94
|    | 1395/7/1 - 14:54 |     0     1    
پاسخ: برادر عزیز حرف هایمان بالاخره اثر کرد ووزیر هوشمند ما 400هزار تومان دیگر به معلمان چند پایه اضافه کرد که نوش جانشان باشد واختلاف حقوق بازنشسته 94 با معلم 95 را به بیش از یک میلیون تومان رساند که نشان داد وقتی می گوید پول نداریم پاداش بدهیم بیشتر باور کنیم. در خرداد 95احمدی نژاد منتظریم بیایی که اشتباه سال 92 را جبران کنیم. انشالله
بازنشسته 94
|    | 1395/6/26 - 00:36 |     0     0    
پاسخ: خیلِ خوش خیالی برادر که سودشم را می خواهی.
فرهنگی
|    | 1395/6/25 - 00:00 |     0     0    
پاسخ: درشهرخبری نیست کسی حتی حرفهای شما را نمیخونه خودتون را خسته نکنید

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/6/16 - 22:04 |     6     0     |
مسئولین نظام-دلسوزان کشور
آیا می خواهید بازنشستگان مستاصل و درمانده فریاد بزنند؟
آیا این همه تظلم خواهی و درخواست رفع تبعیض را نادیده می انگارید؟
چرا ما را مجبور تجمع سکوت می فرمایید؟
مدت هاست که به تمام مراکز تصمیم گیری هزاران نامه و ایمیل و پیامک ارسال کردیم با وجود ارسال این همه ایمیل و نامه نگاری باز نشستگان فرهنگی به تمام مراکز قدرت در کشور نه تنهاهیچ پاسخی به نامه ها و پیام هاداده نشده است بلکه برخی هم بر زخم باز نشستگان نمک پاشیده اند لذا باز نشستگان فرهنگی از همه جا درمانده و فراموش شده بر خلاف تمایل خود تصمیم دارند تا در روز تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان امسال خود از همدیگر تکریم نمایند تا جامعه و مسئولین که حرمت نهادن بر بزرگان که بالندگی جامعه و استواری نظام بر خمیدگی قامت این مردان و زنان بنا نهاده شده را به یاد بیاورند و این سنت دین عزیز اسلام و فرهنگ غنی ایران دوباره زنده شود لذا جمعی از نمایندگان آنها روز 6 مهر در جلوی مجلس و سازمان باز نشستگی در شهرستانها جمع شده و احقاق حق می نمایند و اعلام می دارند منزلت ما کو ؟همسانی حقوق چی شد؟ زمان اجرای کامل قانون خدمات کشوری کی هست؟درمان رایگان کی اجرا می شود؟ ما از فقر نمی نالیم مااز فرق و تبعبض و تفاوت می نالیم ما از فرهیختگان جامعه انتظار حمایت داریم
ما از شاغلین فرهنگی و اولیاء دانش آموزان و شاگردانمان و همه ی کسانی که خود را مدیون زحمات ما می دانند خواستاریم در فضای عمومی ومجازی و حقیقی در رابطه با این تکریم و پاسداشت بزرگ کشوری که بی نظیر خواهد بود ما را همراهی بفرمایند
با تشکر از طرف بازتشستگان کشور خدمتگزار و شاگردهمه -مرتضی یعقوبی نیکو

فرهنگی بازنشسته
|    | 1395/7/15 - 19:52 |     0     0    
پاسخ: بداد ما برسبد کسی ما را نه می بیند ونه صدای ما را میشنود
بازنشسته 94
|    | 1395/6/21 - 23:03 |     2     0    
پاسخ: برادر یعقوب زاده مسئولین ما متاسفانه حرف وگفتگو حالیشان نیست وخود را برای ما کر کرده اند . دنیا اینها را خوب شناخته که با تحریم و قدرت اینها را به مجبور اطاعت کردند.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/6/10 - 17:48 |     7     0     |
باسمه تعالی
ریاست جمهور و هیات محترم دولت
ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم
رئیس واعضای محترم قوه قضائیه
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
ریاست محترم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

سلام و احترام
از همه ی دلسوزان و دست اندرکاران تقاضای رسیدگی عاجل و رفع تبعیض را داریم.
خواسته های بازنشستگان فرهنگی کشور:

۱_ همگی شما بزرگواران مسلما میدانید که به علت عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و همسان سازی حقوق تفاوت دریافتی حقوق و مزایای ما بازنشستگان قدیم از شاغلین و حتی باز نشستگان جدید فرهنگی و غیر فرهنگی بسیار زیاد و ظالمانه است
۲_ مستحضرید بیمه درمانی و تکمیلی ما، اندکی از آلام ما را هم تسکین نمی دهد. ما برای درمان ساده ترین بیماریمان مشکل داریم تا چه رسد به درمان امراض خاص.

۳_ ما بازنشستگان فعلی همان هایی هستیم که قبل از شروع انقلاب تا کنون در تمام صحنه های پیروزی اتقلاب و دفاع مقدس حضور فعال داشته ایم و با تحمل همه ی محرومیت ها در کنار نظام و کشور تمام قد و استوار ایستاده ایم و همواره پشتیبان بوده و خواهیم بود.

۴_ می دانید که علت سکوتمان راز داری بوده نه ناتوانی در بیان مطالبات صنفی ،چون نمی خواهیم صدایمان را نامحرمان بشنوند و خوراک رسانه های معاند و بیگانه گردد .

۵_ اعتقاد نداریم تا نگرید طفل کی نوشد لبن، چون اعتقاد داریم نظام اسلامی باید به فکر اصلاح امور مسلمین باشد در غیر اینصورت اسلامی نیست و چگونه باور کنیم حکومت و نظامی که بیشترین نقش را در ایجاد و قوام و پایداری آن داشته ایم ، ما و خدماتمان را فراموش کرده و این همه تبعیض را روا داشته است.

۶_ ما انتظار داریم تا قبل از ۶ مهر روز تکریم از بازنشستگان به رسم اخلاق و ادب و سفارش دین مبین اسلام مبنی بر حرمت نهادن پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی جامعه ،دولت محترم و مجلس محترم با ارائه لایحه و طرحی به رفع مشکلات عدیده ی این قشر فهیم و مظلوم خاتمه دهند.

۷_ ای دلسوزان نظام لطفا راضی نشوید صدای مظلومیت ما را نامحرمان مخابره کنند .

۸_ دولت اسلامی و مردم در طول حیات خود و در برهه هایی از زمان به شدت به هم نیاز دارند .ما به دولت و نظام اسلامی عشق می ورزیم و به وجود آن افتخار می کنیم ، انتظار داریم مسئولین با همین دیدگاه به ما توجه و عنایت نمایند.

از طرف بازنشستگان فرهنگی سراسر کشور- خدمتگزار و شاگرد همه- مرتضی یعقوبی نیکو

محمد
|    | 1395/6/13 - 12:55 |     3     0    
پاسخ: چون معلم گشته ای اندیشه کن
ابتدا یک شغل دیگر پیشه کن

بسی رنج بردم در این سال سی
خریدم در اخر یکی تاکسی
ندیدم ز پاداش جز وعده ای
هم اکنون رفیقم به دلواپسی

رضازاده
|    | 1395/6/13 - 00:50 |     0     0    
پاسخ: سلام اقا مرتضی همکار محترم همه مسئولین خودشان اگاه ومیدانند چه خبره اما به هر دلیلی قصد رفع مشکل راندارند مثلا همین پاداشهای ما بازنشستگان را مثل گوشت قربانی اقساطی ومرحله ای میدهند چرا شاید یکی از دلایل کرسنه ماندن وناتوان نگه داشتن ماست طوری این پاداش را دادند که کمک خرج ماشد واگر یک جا میدادند شاید میتوانستیم برای سه فرزند بیکار وتحصیل کرده یمان شغلی هر چند کوجک ایجاد کنیم دولت ما به فکر همه ملل دنیا هست جز ما فرهنگیان بازنشسته وهمه مسئولین مملکتی از رئیس جمهوری تا نمایندگان بهتر از منو شما مشکلات را میدانند اما اراده ای برای رفع مشکلات ندارند وصدای ما ها رسیده وخوب میدانند اما
چه مصلحتی است که کمبود بودجه فقط شامل حال ماشده وما فرهنگیان موظف به تحمل همه کمبودها دولت هستیم جالب تر عده ای مدیر نالایق نجومی حقوق پاداش میگیرند وخزانه خالی نیست اعتبار هست ومعاون رئیس جمهوری انها را ذخائر نظام میدانند وکارشان را خلاف قانون نمی دانند اما همین اقا برای افزایش حقوقهای ما ضمن معذرت خواهی نداشتن منابع وکمبود بودجه را عامل میدانند خداوکیلی ظلمی که به ما بازنشستگان میشود حد واندازه ندارد امید ما بخداست واز درگاهش تمنا داریم تا داد مظلومین را از ظالمین بستاند و واقعا این دولت حق معلمی واستادی فرهنگیان که روزی خودشان شاگردانش بودند براورده نکرد درد وغم ومشکلات مالی وعدم توجه به طیف بازنشستگان نقل مجالس ودورهم نشینی ماها در پارکها ومجالس است وجز رنج ونگرانی از سرنوشت باقی مانده عمر مان چیزی خوشحالمان نمیکند


فرهنگی باز نشسته
|    | 1395/6/3 - 18:14 |     5     0     |
اقایانی که در صندوق بازنشستگی هستند بخار ندارند که از حقوق ما دفاع کنند اینا هم مثل مرغ خوابیدند روی صندوق بازنشستگی دارند غارت میکنند اگه نق بزنند ممکن اخراج بشن

ناشناس
|    | 1395/7/13 - 19:22 |     0     0    
پاسخ: پس یا کلا اینطورکه شما میگین بی بخارن یا اینکه کلا بخاری ازشون بلند نمیشه
فرهنگی 94
|    | 1395/6/4 - 12:11 |     0     0    
پاسخ: پرداخت حقوق بازنشستگان فرهنگی زماتی عادلانه خواهد شد که افرادی دلسوز سکان فعالیتهای اقتصادی شرکتها وموسسات تجاری این صندوق را بدست بگیرند افرادی متخصص در امور اقتصادی اما تا زمانی که صندوق بین افراد جناحها ردبدل شود جز سو استفاده لطفی برای ما ندارد مثال ما وصندوق مثل خرج پورشه وسوار پیکان است مدیران ناتوانمند صندوق پاداشها وحقوق های انچنانی میگیرنداما کارائی صفر واگر هم سودی باشد در راستای پیشبرد اهداف جناح ها خرج میشود در بعضی از کشورها صندوقهای بازنشستگی شدن قول اقتصادی به دولتهای مطبوع خود پول قرض میدهند اما صندوقهای ما از بودجه دولت استفاده میکنندومطمئن باشیم تا زمانی که دولت بودجه ای را برای حقوق ما درنظر بگیرد این مشکل را داریم دوستان عزیز چرا باورنداریم ما چوب مدیریت صندوق ودولت را میخوریم نداشتن دلسوز ومتخصص عدم بهره برداری مناسب از منابع صندوق مشکل اساسی ماست صندوق خودکفا وسود های فعالیت های شرکتهای وابسته مدیریت منابع مساوی است با رفا واسایش بازنشستگان

بازنشسته
|    | 1395/6/3 - 10:54 |     0     0     |
به علت اجرا نشدن به موقع قانون / وتفاوت پرداختی ادارات با اموزش پرورش موجیب شکاف وکاهش حقوق معلمان شده به طوریکه فقط در خود معلمان هر معلمی که سال قبل بازنشسته شده از معلم باز نشسته سال بعدی در یافتی کمتری دارد.الی اخر .
بعداز 88 چند ایتم اضاف شدرتبه بندی /فو ق العاده شغل/ مناطق توسعه یافته / ماده 51
نتیجه معلم 20سال فوق دیپلم 2/700ومعلم لیسانس جانباز که 34 سال پیش استخدام شده بعداز سی سال 1/900اختلاف دریافتی یعنی معلم از دانش اموز خودش کمتر می گیره .



همکار
|    | 1395/6/8 - 18:42 |     0     0    
پاسخ: نظر خوب متوجه نشدی گفتم فقط در مقایسه خود معلمان همکار , نوش جانشان حالا ادارات دیگه بحثش جدا که قابل مقایسه نیست .همسان سازی مقدم است من هم با شما هم رای هستم .
نظر
|    | 1395/6/5 - 19:53 |     0     0    
پاسخ: چقدر بخیلی من هم بازنشسته سال 88 هستم و حقوقم یک میلیون و چهارصد هزار تومان است . شما خودت را با بازنشستگان تامین اجتماعی مقایسه کن که با مدرک پنجم ابتدایی حقوق بالای سه میلیون و پانصد هزار تومان می گیرند ما خواهان یکسان سازی حقوق با بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم .

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/6/2 - 17:23 |     2     0     |
بااین افزایش حقوق که اول امسال برای بازنشستگان زیر یک میلیون و نیم انجام شد عملا مسئولین باعث تبعیض بین بقیه شدند این افزایش اگر چه به ظاهر برای این افراد بود ولی در عمل هفت برابرشدن آن برای حقوق خود مسئولان که حداکثر حقوق را دریافت می کنند افزایش بهتری بود به نام بازنشسته حداقل بگیر به کام مسئولان حداکثر بگیر .

ناشناس
|    | 1395/6/8 - 19:57 |     0     0    
پاسخ: جناب نظر منظور ایشان اعتراض به افزایش دریافتی همکاران شاغل نبوده در غیاث با ادارات دیگر کم هم است ,مراد همکاران بازنشسته هم مانند شاغلان افزایش داشته باشیم .
همه واقفند ا پ در بین ادرات در یافتی کمتری دارد جه شاغل جه بازنشسته
همه نظرات در حد در خواست وانتظاره

بازنشسته 93بی نام ونشان
|    | 1395/6/3 - 20:22 |     0     0    
پاسخ: جناب آقای بازنشسته فرهنگی سلام خسته نباشید از اون قدیما هم می گفتن برای رفاه حال فرهنگیان حقوق ارتشیان اضافه شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب نکنید

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/6/1 - 09:42 |     2     0     |
به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد
مسئولین و دلسوزان کشور
کسانی که برای استواری و اقتدار کشورتلاش می کنید
ای کسانی که نمی خواهید در مقابل خانواده شرمنده باشیم
🔹من بازنشسته ی فرهنگی ام وگله مند :
1- از این که حرمت بزرگان و پیشکسوتان از بین رفته است و گذشته و آینده ی آموزش اولویت اول و حتی اولویت چنددهمین مسولین مملکت ما نیست. و این یعنی شاهد سیر قهقرایی علم، تمدن، رشد، وضع اقتصادی کشور و خانوارها، هنجارهای اجتماعی و از همه مهمتر فرهنگ جامعه خواهیم بود و اینها منتهی به بی اخلاقی و فساد خواهد شد و ادامه این روند یعنی تباهی و فناشدن یک ملت.

2- از این که مسئولین و سیاسیون احادیث وسیره ی ائمه معصومین ع را درمورد تکریم معلم و بزرگان تعلیم و تربیت من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا شعارگونه بیان می کنند اما ازعمل خبری نیست.!!!

3- از این که جایگاه معلمان بازنشسته در پایین ترین جایگاه کارمندان شاغل و بازنشسه ی دولت در سایر ارگان ها قرارگرفته است از اینکه دوستان در هنگام خرید بی ارزش ترین چیزها بگویند فرهنگی حساب کنید و تحقیر شویم

4- از این که بی انگیزه شدن معلمان در شغل شریفشان گوش زمانه راکرنموده است ومسئولین نسبت به آن کاملا بی تفاوت است چون امروز ما بیاگر فردای آن هاست

5- از این که بعد از بازنشستگی اش به فراموشی سپرده شده ام چون حقوقی که به می دهند تنها می تواند ما را زنده نگه دارد و برای تامین بدیهی ترین مایحتاج خود دچار مشکل هستیم

6- از این که تمامی بیمه هایم درمانی وتکمیلی با کسر کردن سی سال از حق بیمه در دوران سلامت حال که به صدها درد و مرض مبتلا شده ایم کفاف تسکین و درمان یکی از هزارارن دردمان را نمی دهد

7- از این که مطالباتم اعم از پاداش پایان خدمت و پاداش ازدواج فرزند و.... را چندین ماه و سال برخلاف پرداختی ماهانه سایرکارکنان پرداخت می کنند به طوریکه پس از پرداخت ارزش ریالی آن به یک صدم کاهش است و هنگام پرداخت معوقات آن چنان تبلیغ می کنند که گویا اصلا حقمان نبوده یافته است

8- از این که در مقابل این همه بی مهری از طرف مسئولین و جامعه ، هیچکس حاضر نیست یک دلجویی ساده هم کنند

9- از این که مواد قانون مدیریت خدمات کشوری در باره همترازی حقوق برایمان اجرا نمی شود

10- از این که تبعیض فاحش بین دریافتی حقوق و مزایای بازنشسته های سنوات قدیم و جدید و باز نشسته ها و شاغلین در این ارگان و همسانی حقوق با بازنشستگان و شاغلین ارگان های دیگر

11- از این که ما انقلاب کردیم ما باعث ماندگاری و پشتیبانی انقلاب هستیم ما در زمان دفاع مقدس در مقابل اجانب ایستادگی کردیم و در این مدت محرومیت ها و کمبود ها را با خون و پوست خود لمس می کنیم اما عده ای به نام مدیر با فیش ها حقوقی رسمی و ده ها برابر غیر رسمی بیت المال را غارت کردند به طوری که قلب رهبرم را جریه دار کردند

12-از اینکه میلیون ها تومان بودجه کشور دست اندکی مدیران نا صالح تحت عنوان بودجه خارج شمول قرار دارد که هر طور می تواند با سند سازی مصرف کند و موجب از بین رفتن بیت المال و بی کاری جوانان شده که رهبرم امام خامنه ای فرمودند در مقابل جوان های بیکار شرمنده اند

13-من بازنشسته ی فرهنگی ام وگله مند از . . . . .

از طرف بازنشستگان کشور- خدمتگزار و شاگرد همه –مرتضی یعقوبی نیکو

معلم از م
|    | 1395/5/30 - 18:33 |     1     2     |
پیشنهاد به همکار محترم جناب حسین از زاهدان .پیشنهاد می شود بجای آتش زدن خود یک پلاکارد بنویسید بازنشته آموزش وپرورش وبه سینه خودبچسبانیددراطراف مجلس جسارتا به تکدی گری بپردازید شاید آقایان حجالت بکشندوبه داد بازنشتگان فرهنگی برسند.

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/5/29 - 12:45 |     3     0     |
دوستان عزیز بازنشسته فرهنگی
این روزها در مجلس شورای اسلامی برنامه ششم توسعه کشور در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد که رئیس این کمیسیون دکتر حاجی بابایی نماینده همدان می باشد . اصلی ترین خواسته ما بازنشستگان فرهنگی یعنی همسان سازی حقوق بازنشستگان سنوات مختلف در همه دستگاههای اجرایی باید به عنوان یک حکم کلی در این برنامه انشاء و تثبیت شود که متاسفانه دولت دکتر روحانی هیچ پیشنهادی در این باره در لایحه برنامه ششم به مجلس نداده است لذا با مطرح کردن این خواسته اساسی با نمایندگان مجلس و بویژه دکتر حاجی بابایی در پی استیفای حقوق حقه خود باشیم هر دوست بازنشسته ای که به نمایندگان مجلس و دکتر حاجی بابایی دسترسی دارد این خواسته را به صورت مکتوب به نمایندگان مجلس منتقل کند.
همکاران عزیز در نوشتن کامنت ها و بیان درخواست ها دقت کنیم مخصو صا از نمایندگان مجلس همسان سازی حقوق باز نشتگان فرهنگی مانند شاغلین و بازنشستگان سایر وزارت خانه ها مانند وزارت کشور و ... را خواستار شویم قانون مدیریت خدمات کشوری دیگر ظرفیتی آنچنانی برای افزایش حقوق بازنشستگان ندارد به بیراه رفتن است زیرا کارکرد خود را از دست داده ارجاع بازنشتگان به اجرای قانون مدیریت یعنی هیج .

یک فرهنگی
|    | 1395/6/9 - 08:51 |     0     0    
پاسخ: کاملا درست است مشکل از قانون خدمات کشوری است در این قانون به گونه ای عمل شده که تمام کارمندان میتوانند از هم تفکیک شوند برعکس لایحه هماهنگ پرداخت که طبق ماده هشت همترازی حقوق فرهنگیان می باید از هشتاد درصد حقوق هیات علمی نمی باید کمتر میشد و اساسا فلسفه تصویب لایحه خدمات جداسازی فرهنگیان ازهمکاران آموزشی خود در دانشگاه و نیز از همه کارمندان دولت بوده است در حقیقت لایحه خدمات کشوری مدینه فاضله کارمندانی بود که برای رشد و ترقی خویش فرهنگیان را سدی می دانستند و می خواستند از آن بگذرند حال اگر فقط طبق یک ماده واحده عین لایحه هماهنگ ماده هشت حقوق فرهنگیان و بازنشستگان هشتاد درصد حقوق و مزایای هیات علمی مصوب شود بخش وسیعی از مشکلات حقوقی فرهنگیان و بازنشستگان حل خواهد شد، اگر جناب حاجی بابایی و دیگر معلمان مجلس این ماده واحده را به تصویب برسانند گامی بزرگ برای فرهنگیان برداشته اند. یا علی
آموزگار بازنشسته
|    | 1395/6/2 - 13:32 |     0     0    
پاسخ: خیانت های آقای حاجی بابایی به نظام آموزشی به با آن سند تحول مسخره اش که مقطع ابتدای را نابود ومابق مقاطع را دچار بحران کردفراموش نمی شود/ لعنت خداوند بر او وتمام کسانی بادکه از وزارت او حمایت کردند.
منوچهر
|    | 1395/5/31 - 12:27 |     0     0    
پاسخ: بی لیاقت تر از این فرد کسی در اموزش وپرورش کسی نیست ایشان ظلمهای بسیاری در دوران احمدی نژاد به معلمان روا دانست.از شان معلمی خارج است که به این فرد نامه بنویسد و درخواست کند
حسینی
|    | 1395/5/30 - 15:48 |     1     0    
پاسخ: این آقا که خودش یکی از عوامل تضییع حق معلمان است و در دوره ی وزارتش از اجرای قانون خدمات کشوری جلوگیری کرد و با مطرح کردن رتبه بندی معلمان را سر کار گذاشت . چه معلمان ساده ای هستیم که به این آقا دل خوش کرده ایم.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/29 - 07:27 |     1     1     |
سلام جناب آقای علی مطهری
نماینده مردم و نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران
همانگونه که مستحضر هستید
فرهنگیان عموما دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند خصوصا وقتی بازنشسته میشوند و دیگر توانائی جسمی انجام کاری را هم ندارند این مشکلات بیشتر طاقت فرسا می‌شود شما خود بهتر میدانید هزینه های زندگی فوق العاده افزایش یافته است
و با این حقوق های زیر خط فقر تهیه جهیزیه ، پشتیبانی مالی از فرزندان دارای تحصیلات عالی و بیکار و تأمین هزینه های درمانی و گران بودن دارو و پرداخت قسط مسکن و غیره امان از کفمان بریده است جناب آقای علی مطهری خدا را شاهد می گیریم که ما فرهنگیان خواهان یک زندگی اشرافی و یا غرق در رفاه نیستیم فقط می خواهیم باقیمانده از عمر خودمان را حداقل بتوانیم با یک قناعت نسبی به صورت آبرومندانه طی کنیم اما باور بفرمائید که گذرادن زندگی در حال حاضر با این حقوق جوابگوی یکماه نیست و متاسفانه شرمنده خانواده میشویم

جناب آقای علی مطهری

ما نه از پی جاه و مقام آمده ایم

از بد حادثه اینجا به پناه آ مده ایم

جناب آقای علی مطهری مجلس خانه ملت است و ما دردهایمان را در خانه خود و برای وکلای خود مطرح میکنیم اگر نتوانیم دردهایمان را در خانه خود و برای وکلای خود مطرح کنیم کجا برویم ؟
لذا از جنابعالی بعنوان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ایران در خواست میکنم با همفکری سایر نمایندگان برای بر طرف شدن این مشکلات اقدام بفرمائید
و من الله التوفیق

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/28 - 21:54 |     3     0     |
با سلام
همانطور که همکاران گرامی و مسئولان کشوری اگاه هستند ،اجرای ناقص لایحه خدمات کشوری موجب بی عدالتی و تبعیض در پرداختهای کارکنان دولت گردید ؛وباعث بروز فسادهای مالی در سطح کشور شد،به طوری که چهره ی بین المللی کشور را زیر سوال برد و تا مدت زیادی خوراک رسانه های کشورهای مخالف را فراهم کرد واین کار موجب اختلال در نظم کشور شد،
حال دولتمردان کشور هنوز خود را به خواب خرگوشی زده و از دست یازیدن برای ترمیم این لایه امروز و فردا می کنند ،و مجلس شورای اسلامی شجاعت لازم راب رای عملی کردن این لایحه در خود نمی بیند،و دولت هم اهتمام لازم را به خرج نمیدهد؛
حال سئوال این است دولت باید منتظر سونامی بد نامی دیگری باشد و اتفاق دیگری در کشور بیفتد تا اقدامی انجام دهد،حاشا به غیرت نمایندگان و اعضا دولت که با پیشکسوتان این مرز و بوم که چنین رفتار ناشایستی می کنند
آیا انصاف هست باز نشسته ۹۴ از باز نشسته ۹۳ یک میلیون یشتر بگیرد!!!؟
جهت اطلاع باید بدانید این وضعیت را در ادارات دیگر هم بوجود آورده اند، مثلا امسال ۹۵ حقوق اداره بهزیستی را که خیلی کمتر از آموزش وپرورش هم بود ، جهشی اضافه کردند!
نتیجه: آنکه اسفند ۹۴باز نشسته شده ، با فردی که فروردین ۹۴ باز نشسته شده توجه کنید فاصله یکماه بیش از پانصد هزار تومان اختلاف حقوق باز نشستگی دارد!!!!!!!!!!!
من نمی دانم این شیرین کاریها ی مضحک قانون گزاری از چنته چه کسانی بیرون می آید ، چرا در موقع تصمیم گیری، شیطان جلو چشمشان آویزان می شود ، وجوانب کار را نمی بینند!؟

زمانی
|    | 1395/5/29 - 12:29 |     1     0    
پاسخ: احسن بر شما آقای مرتضی یعقوبی نیکو که واقعا از درد دل درونی بازنشستگان می گویید خداوند شما و امثال شما را برای ما نگهدارد.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/27 - 22:55 |     1     0     |
سازمان های نظارتی کشور
سازمان بارسی کل کشور
دیوان عدالت اداری
دیوان محاسبات کشور
کمسیون اصل 90
حتما می دانید فیش های حقوقی بیانگر پرداخت با توجیه قانونی توسط مدیران برداشت می شود و یقین داریم که می دانید در تمام ارگان ها بودجه های خارج شمول و تنخواه در اختیار مدیران و عوامل اجرایی قرار می گیرد که بابت هزینه ی آن ها حتی فاکتور سازی دستی هم کفایت می کند در خرید های کلان همواره از شرکت ها پیش فاکتور تهیه می شود که گاهی جایگرپزین فاکتور می شود بدون آن که پول چندانی به صادر کننده ی فاکتور پرداخت می شود آیا حساب این پول ها که بین افراد رده بالای ادارات و ارگانها تقسیم می شود را دارید اگر خواستید یک بار چند ارگان را رصد بفرمایید تا گناه کرده دیگران وزر وبال گردن شما به علت ضعف نظارت نشود


مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/26 - 20:10 |     2     0     |

امیدواریم که رئیس جمهور بزرگوار و رئیس مجلس محترم و نمایندگان و تصمیم گیران کشورصدای ما را شنیده باشند و به قول هایی که داده اند عمل بفرمایند و قبل از دیر شدن اقدام بفرمایند عالی جنابان به خوبی می دانید فرهنگیان در تمام خانواده های ایرانی عضو دارند760 هزار بازنشسته و یک میلیون و صد هزار فرهنگی شاغل که همه دارای قدرت بیان کافی بوده و سربازان خوبی چون دانش آموزان دارند و براحتی قادر به دفاع از حق خود هستند که در صورت حل مشکلات معیشتی و داشتن آینده ای شفاف ، می توانیم همچون گذشته از این سربازان عزیز، نیروهایی وطن پرست و خادمانی برای ایرانی آباد وسر بلند بسازیم

✔️اهم خواسته های بازنشستگان فرهنگی

1- همترازی حقوق و مزایا با بازنشستگان سایر ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی بر اساس سوابق تحصیلی و شغلی
2_ بیمه مکمل و کارآمد برای پوشش دادن به انواع مریضی های دوران کهولت و باز نشستگی
3_ پرداخت تمامی معوقات و محاسبه دیر کرد بر اساس نرخ تورم
4-باز گردان منزلت از دست داده و اکرام شایسته ی این قشر مظلوم
5-ترمیم حقوق سال های گذشته که نسبت به نرخ تورم هم خوانی نداشت
6- رساندن حداقل حقوق به بالاتر از خط فقر و جبران عقب ماندگی نرخ رشد حقوق بر مبنای رشد تورم در سال های گذشته
7-اختصاص خانه های معلم یا اسکان فرهنگیان مخصوص بازنشستگان...مخصوصا در شهرهای توریستی و پر ترافیک...در شان سن و وضعیت جسمی آنها
8- اختصاص کلینک های کاربردی و فعال و تشکیل پرونده سلامت برای بازنشستگان فرهنگی هر شهر
9- اولویت استخدام یکی از فرزندان بازنشسته ها مانند سایر ادارات
10- استفاده از همکاران توانا و کارآمد در موسسات و ادرات
11-پرداخت پاداش باز نشستگی حداکثر بعد از سه ماه
12- اجرای مواد 68 و 125 و 109و بندهای مربوط به حقوق از قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگانی که از سال های قبل بازنشسته شدند مانند همترازی هئیت علمی برای کارشناسان ارشد که اجرایی نشد.
13- اجرای رتبه بندی بازنشستگانی که از سال های قبل بازنشسته شدند و همسانی حقوق بازنشستگان سنوات گذشته و حال بر اساس مدارک و سوابق
14-تصویب قانون توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه هر گونه افزایش در ردیفهای حکم حقوقی شاغلین در طول سال به غیر از ضریب افزایش سنواتی به همان میزان به حقوق بازنشستگان همتراز با شاغلین نیز اضافه شود تا برای همیشه فاصله حقوق بازنشستگان جدید و قدیم برطرف شود.
خدمتگزار و شاگرد همه- مرتضی یعقوبی نیکو





صدقی
|    | 1395/5/30 - 15:56 |     0     0    
پاسخ: از این خواسته ها من بازنشسته خنده ام گرفت چه برسد به رییس جمهور . مسوولین این خواسته ها را زیاده خواهی می پندارند نه حق و حقوق مسلم و طبیعی .

علی
|    | 1395/5/25 - 22:39 |     1     0     |
معلم بازنشسته هستم که 11 ماه بازنشسته شدم ولی یک ریال از سنوات خدمتی مارا پرداخت نکردندآقای وزیر می فرمود که ارتقای شأن ومنرلت فرهنگیان یکی از برنامه های من هست .آیا تضییع حقوق فرهنگیان یعنی ارتقای منزلت فرهنگیان؟ برای تضییع حقوق حق الناس چه پاسخی دارید؟ چرا کسی به داد فرهنگیان مظلوم نمی رسد.دعای سر نماز فقط نفرین هست ونفرین چونکه با آبروی ما بازی کردند، کمیسیون آموزش مجلس محترم چرا به داد فرهنگیان نمی رسد.

رضازاده
|    | 1395/5/28 - 13:41 |     1     0    
پاسخ: همکار محترم نتنها پاداشها ما بازنشستگان 93و94 مانده مرخصی های ذخیره وهزینه های ازدواج فرزندان ما هم از سال 91 پرداخت نشده ومطالبات جانبازی از سال 79 باقی مانده وعلت این همه بی مهری ونامردی مسئولین به ظاهز فرهنگ دوست غصه ودرد به جانمان انداخته بنده حقیر چند بار نوشتم این مشکلات را عده ای تعمدا وبه قصد تحریک احساسات انجام میدهند وگرنه اموزش وپرورش هم در کابینه وزیر دارد چرا سازمانها ووزارتخانه های دیگر چنین مشکلی ندارند اگر برنامه وبودجه که جناب نوبخت که زمانی فرهنگی بوده والان سکاندار است بخواهد یک روزه این مشکلات را حل میکند اما شعار دادن ووعده های توخالی همه برنامه های زندگی ما را تحت تاثیر گذاشته میگویند پایان شهریور مطالبات میدهیم وما روی حرفشان حساب باز میکنیم اما کدام شهریور ماه خدا میداند ومعاون رئیس جمهور استاد نوبخت حال چه بلائی بر سر ما وفرزندان می اید بماند انچه ذهن قاصر بنده که 30سال در امور مالی کارکردم جواب میدهد صرفا سهل انگاری وبی اهمیت جلوه دادن مشکلات فرهنگیان است چرا که وقتی مجلس بودجه را تصویب وابلاغ کرد دومین کارش تخصیص اعتبار است که برنامه وبودجه باید ایلاغ کند که تاکنون کوتاهی وخیانت دستگاه زیر نظر استاد نوبخت حرف اول را میزند لذا پرداخت ان پس از تخصیص چند رور بیشتر وقت لازم ندارد واقعا دولتیان فکر نمیکنند مطالبات سال 79 ویا سالهای بعد از ان امروز ارزش ریالیش به یک دهم هم بیشتر کاهش پیدا کرده گناه ما چیه که باید کم کاری تورم را به علت های مختلف تحمل کنیم که کم کم از ادامه زندگی خسته شدیم تحریم ها وبرجامها وسایر مشکلات که جنبه سیاسی وخیانت ابرقدرتهای ظالم هست هم مزید بر علت شده یعنی به روایتی ما فرهنگیان از خودی وبیکانه هم زمان ضربه میخوریم ودولتیان تمام کسری بودجه را سرریز وزارت خانه ما کردن وچون وزیر نمونه سال 93کابینه با جناب نوبخت همکاری تنگاتنگ دارد سعی در ابروداری برای مسئولین مالی کشور ودر عوض بی ابروکردن ما بازنشستگان فرهنگی را دارند که ماهم جز واگذار کردن به معبود مان کاری از دستمان برنمی ایدوشب وروز دعا میکنیم که خداوند رحمان به داد دل ما برسد وما را از یوق افرادی خائن نجات دهند که فرهنگ دوستند ونه فرهنگ مدار صرفا به فکر پست مقام وباند باندبازی هستند حقوقهای نجومی ودزدان بیت المال ذخیره نظام میشوند اما بازنشستگان فرهیخته که سالهای جوانی خود را در مبارزه با جهل وجنگ 8ساله دفاع مقدس وسایر سنگرهای دفاع گذراندن امروزه گوشه گیر بی حامی وبا حداقل حقوق زنده مانده اند نه زندگی کنند حال ذخائر فرهنگی کجایند وکیا هستند اقای نوبخت بعدا اعلام کنند

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/25 - 18:20 |     2     0     |
بنام خداوند جان وخرد کزین بر اندیشه بر نگذرد
ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت
ریاست محترم و نماینده های محترم مجلس شورای اسلامی
مسئولین تصمیم گیر و افراد دارای وجدان های بیدار
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روگار دگر عضو ها را نماند قرار
تو . .
برخی از خواسته های ما بازنشستگان فرهنگی به شرح زیر خلاصه می گردد.
1- ایجاد تمهیدات قانونی لازم و فوری در جهت رفع تبعیض های ناروا و ترمیم فاصله ی ناعادلانه حقوق و مزایای بازنشستگان آموزش و پرورش ، اولا نسبت به بازنشستگان سنوات مختلف ثانیا نسبت همکاران شاغل خود در همین وزارتخانه؛ ثالثا نسبت به شاغلان و بازنشستگان سایر نهادها و سازمان های دولتی. اجرای ماده 64 قانون خدمات مدیریت کشوری
2-تجمیع بیمه های کنونی فرهنگیان شاغل و بازنشسته در قالب بیمه ای واحد ، کارآمد و فراگیر که پاسخگوی نیازهای آنها در شرایط سنی مختلف باشد.
3- پرداخت معوقات
آنچه در این بخش به عنوان خواسته های مورد نظر بازنشستگان فرهنگی می گنجد ، شامل موارد ذیل است :
الف پرداخت فوری تمام مطالبات معوق و دیون مختلف بازنشستگان سال گذشته و 93و 94 و 95 بویژه معوقات مربوط به پاداش های پایان خدمت آنها
ب پرداخت فوری مابه التفاوت کامل و همچنین خسارات ناشی از عدم اجرای مفاد ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص مطابقت ضریب ریالی افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته درسالهای1386 الی ۱۳۹5 با نرخ واقعی تورم که بالاتر از نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی که متأسفانه توسط وزارت و و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری در دولت قبلی اجرا نشده و آرای زیادی نیز توسط دیوان عدالت اداری در محکومیت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری دراین رابطه صادر شده است. که متأسفانه درسال 94 دیوان رأی خود را تغییر داده است.
ج اجرای قانون همسان سازی حقوق شاغلین وبازنشسته ها
از طرف بازنشستگان کل کشور- خدمتگزار و شاگرد همه –مرتضی یعقوبی نیکو


محمد
|    | 1395/5/26 - 16:11 |     2     0    
پاسخ: جناب اقای یعقوبی سلام
زیاد جوش نزنید منم بازنشسته 94 هستم بخودتان رحم کنید
ندادند که ندادند یعنی ندارند که بدهند .
خودتان قضاوت کنید پاداش و حقوقهای انچنانی خودشان را بدهند یا چندرغاز ما را .
پس ولشان کن بابا به کارشان برسد .این نوشته ها را هم که کسی غیر از خود ما نمی خواند پس چیزی بنویسید حال کنیم.
عزت زیاد

منوچهر
|    | 1395/5/26 - 14:52 |     1     0    
پاسخ: برادر محترم این نوشته جز عصبانیت و کوچک کردن خود و تنزل دادن ارزش معلمان در جامعه عاید دیگری را نخواهد داشت ایا کسی شما را به اجبار از خانه بیرون کشید که باید معلم شوید؟؟؟؟بیاید از این جور چیزها دست برداریم .من عاقبت معلمی را مدانستم ولی با اینحال معلم شد لعنت بر خودم باد هرچه کردم بر خودم کردم.اگر پاداشم را تا سال 2000 هم ندهند اعتراض نخواهم کرد. حقوقم را هم ندهند اعتراض نخواهم کرد.چون انتخاب خودم بوده .زنده باد چندر غاز بازنشستگی .که پول تاکسی و توالت کردن در پارکها را تامین میکند
سراج
|    | 1395/5/26 - 01:48 |     1     0    
پاسخ: والله ما سال ها داد کشیده ایم ولی گوش شنوایی وجود ندارد. تشکر از شما که زحمت کشیدی ولی مسئولان همه این موارد را می دانند و پاسخ آخرشان یک نه بزرگ است... همین بازنشستگان در شهر ما هنوز از حق التدریس سال گذشته طلبکار هستند ولی باز برای 5 ساعت حق التدریس ثبت نام می کنند و دنبال پارتی هستند!! یا برای یک ناهار در حوزه های رای حضور می یابند و... ما خودمان به فکر خودمان نیستیم می خواهید دیگران باشند!!
فرهنگی
|    | 1395/5/25 - 23:42 |     1     0    
پاسخ: خانه از پای بست ویران است

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/25 - 08:48 |     0     0     |
نامه ای به رئیس جمهور از طرف معلمین و بازنشستگان :
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم سلام
یک وبازنشسته؛نه توان کار دارد نه کارانه ی ماهیانه دارد نه اضافه کار، نه حق مسکن دارد و نه حق ایاب و ذهاب، نه حق مأموریت دارد و نه حق شیفت، نه بن خرید کالا دارد و نه کمک های غیر نقدی ماهیانه، نه پاداش آخر سال دارد و نه مانند شرکت های دولتی پاداش بستن حساب ها، نه مانند کارکنان زحمتکش بانک ها، وام های چند ده میلیونی با درصدهای پایین جهت خرید خودرو و آپارتمان دارد که در آخر خدمت هم تمام آن وام ها بخشیده شوند و در هنگام بازنشستگی صاحب چندین واحد آپارتمان و خودرو شود، نه مؤسسات مالی و اعتباری همانند قوامین و حکمت ایرانیان و میزان که وام های متعدد با درصدهای پایین به پرسنل خود بدهند.
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم
ما بازنشستگان فقط و فقط یک حقوق ثابت ماهیانه داریم که مبلغی از آن بابت انواع و اقسام بیمه های درمانی، تکمیلی، عمر و خودرو، کسر می شود همچنین یک پوشه پر از تقدیر نامه های کاغذی مسؤولین، فرمانداران، استانداران و نمایندگان مجلس که در روز معلم اهدا می شود.
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم
مگر بین یک دیپلم و لیسانس وفوق لیسانس یا دکترای تخصصی در آموزش و پرورش با هم مدرک خود در وزارت علوم چه تفاوتی است که میانگین حقوق این عزیزان در آموزش و پرورش کمتر از نصف حقوق دروزارت علوم و یا ارگان های دیگر می باشد؟!
آقای رئیس جمهور!
حقوق ما باز نشستگان فرهنگی درسال های متفاوت بازنشستگی ، فرق میکند. می‌دانیم که بازنشستگان دهه هفتادی اکنون میانگین حقوقشان یک میلیون تومان، دهه هشتادی ‌ها حدود یک میلیون و پانصد تا یک میلیون و شش صد هزارتومان و دهه نودی ‌ها هم حدود دو میلیون تومان است. ملاحظه می فرماییدکه بین همین بازنشسته‌ها فرهنگی ، با میزان خدمت و مدرک تحصیلی یکسان، در جایی حدود ۵۰ درصد و ۵۰۰ هزارتومان و در جایی حدود ۱۰۰ درصد و حدود یک میلیون تومان اختلاف دریافتی وجود دارد که این نشان دهنده ی تبعیض و نگاه غافل مسئولین در آموزش و پرورش و سایر نهادهای ذیربط به این موضوع مهم است
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم
حقوق ما باز نشستگان فرهنگی با مدرک و سنوات برابر با باز نشستگان دیگر ادارات و ارگان ها فرق میکند. و این اختلاف از 50 درصد تا 250 درصد هست که جای بسی شگفتی است
آقای رئیس جمهور!
حقوق ما باز نشستگان فرهنگی با مدرک برابر با شاغلین همتراز قبل از باز نشستگی فرق میکند. و این اختلاف تا حدود 25 درصد هست که دلالت بر بی توجهی به مشکلات دوران کهولت توسط افراد ذی ربط می باشد
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم
بیمه تکمیلی ما باز نشستگان فرهنگی با باز نشستگان دیگر ادارات و ارگان ها فرق میکند متاسفانه بیمه برای اعمال دندان پزشکی و جراحی به خصوص قلب و ستون فقرات و . . . . بسیار نا کارامد و دارای سقف پرداخت می باشد در حالی که که کارکنان سایر وزارتخانه و نهادهای دولتی اغلب حقوق‌های خیلی خوب دریافت می‌کنند و از بیمه‌های تکمیلی مناسب هم برخوردار هستند.
آقای دکتر روحانی رئیس جمهورمحترم
دولتمردان گذشته و نمایندگان قبلی و فعلی مجلس معتقدند آموزش و پرورش مصرف کننده است و منبع درآمدی ندارد و یا این که پرسنل آموزش و پرورش بسیار زیاد است حال ما این سؤال را داریم مگر وزارت علوم مصرف کننده نیست؟
مگر تعداد پرسنل نیروهای محترم نظامی و انتظامی و پرستاران و… کمتر از تعداد کل معلمین است؟
چرا همیشه آموزش و پرورش با کسری بودجه میلیاردی مواجه است؟
چرا یک بار در این ۳۰سال اخیر، در جراید و اخبار و رسانه ها و سایت های خبری از کسری بودجه وزارتخانه های دیگر دیده یا شنیده نشده است؟!
جناب رئیس جمهور!
چرا پاداش آخر خدمت یک بازنشسته ی فرهنگی باید یک دوم یا یک سوم دیگر کارکنان دولت باشد که آن هم به صورت قسطی طی چند سال به حساب آنان واریز شود که با احتساب تورم سال های اخیر ارزش آن به مرور زمان نصف شود اما پاداش دیگر کارکنان دولت به صورت یک جا به حساب آن ها واریز شود و با این پاداش می توانند در شهرستان ها یک آپارتمان تهیه کنند و یا برای دوران بازنشستگی شغلی دست و پا کنند.
جناب رئیس جمهور!
ما ؛ فراموش شده ایم نه فقط در دولت شما که در دولت های قبلی هم و ضع به همین منوال بوده است تا کی چشم و گوش خود را در برابر این همه تبعیض ببندیم؟ کارد به استخوان ما رسیده است. صورتی برایمان نمانده که بخواهیم آن را با سیلی سرخ نگه داریم. اگر سمعکی از جنس انصاف باشد صدای له شدن و خرد شدن استخوان هایمان زیر چرخ هزینه های زندگی به گوش می رسد.
در پایان، جناب رییس جمهور، ما فقط خواهان رفع تبعیض بین کارکنان تحت امرتان هستیم.
خدمتگزار و شاگرد همه –مرتضی یعقوبی نیکو



یک معلم از م
|    | 1395/5/24 - 11:22 |     0     0     |
باسلام پیشنهاد می کنم همکاران محترم پست سازمانی خودرا معرفی کنندتامشخص بشود معلم هستند یاهمکار فرهنگی . جامعه ازمعلم توقع دارد متنی روان وبدون غلط املایی بنویسد.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/23 - 19:17 |     3     0     |
هشدار به مقامات کشوری ونمایندگان مجلس
حرمت پیرانتان را نگه دارید تا آیندگان حرمت شما را نگه دارند
ما زیاد هستیم اما زیادی نیستیم

1-حقوق ما باز نشستگان فرهنگی درسال های متفاوت بازنشستگی ، فرق میکند. می‌دانیم که بازنشستگان دهه هفتادی اکنون میانگین حقوقشان یک میلیون تومان، دهه هشتادی ‌ها حدود یک میلیون و پانصد تا یک میلیون و شش صد هزارتومان و دهه نودی ‌ها هم حدود دو میلیون تومان است. ملاحظه می فرماییدکه بین همین بازنشسته‌ها فرهنگی ، با میزان خدمت و مدرک تحصیلی یکسان، در جایی حدود ۵۰ درصد و ۵۰۰ هزارتومان و در جایی حدود ۱۰۰ درصد و حدود یک میلیون تومان اختلاف دریافتی وجود دارد که این نشان دهنده ی تبعیض و نگاه غافل مسئولین در آموزش و پرورش و سایر نهادهای ذیربط به این موضوع مهم است

2- حقوق ما باز نشستگان فرهنگی با مدرک و سنوات برابر با باز نشستگان دیگر ادارات و ارگان ها فرق میکند. و این اختلاف از 50 درصد تا 250 درصد هست که جای بسی شگفتی است

3- حقوق ما باز نشستگان فرهنگی با مدرک برابر با شاغلین همتراز قبل از باز نشستگی فرق میکند. و این اختلاف تا حدود 25 درصد هست که دلالت بر بی توجهی به مشکلات دوران کهولت توسط افراد ذی ربط می باشد

4- بیمه تکمیلی ما باز نشستگان فرهنگی با باز نشستگان دیگر ادارات و ارگان ها فرق میکند متاسفانه بیمه برای اعمال دندان پزشکی و جراحی به خصوص قلب و ستون فقرات و . . . . بسیار نا کارامد و دارای سقف پرداخت می باشد در حالی که که کارکنان سایر وزارتخانه و نهادهای دولتی اغلب حقوق‌های خیلی خوب دریافت می‌کنند و از بیمه‌های تکمیلی مناسب هم برخوردار هستند.

5- ما باز نشستگان فرهنگی باتوکل برخدا و با پشتیبانی وحمایت گروه های شهری و استانی وکشوری بصورت منسجم و هماهنگ راه خود را ادامه میدهیم تا بحق قانونی خود دست یابیم لذا در فضای مجازی و حقیقی باتشکیل گروه های استانی بصورت هماهنگ با کشوری مصمم برای پی گیری مشکلات و مطالبات و تحقق خواسته های صنفی و قانونی خود هستیم و باز نشستگان عزیز یقین داشته باشید با وحدت و هماهنگی میتوانیم به حق قانونی خود برسیم چرا که از پشتیبانی وحمایت همه ی بازنشستگان و خانواده های محترمشون و همچنین از پشتیبانی وحمایت همه ی فرهنگیان شاغل وخانواده های محترمشون برخورداریم.زیرا امروز ما بیانگر فردای آن هاست و می دانند فقر و فلاکت تحمیلی بر ما فردا گریبان آن ها را هم خواهد گرفت

6- ما بازنشستگان فرهنگی با صد ها نامه و باهزاران پیامک به رهبرمعظم انقلاب ، رئیس جمهورمحترم ، صداوسیما ، رئیس مجلس محترم ودیگر مقامات و صدها نامه به نمایندگان مجلس ، مشکلات باز نشستگان را به آنها اطلاع رسانی کردیم و این مشکلات تازگی ندارد و از دولت های قبل و تاحالا وجود دارد با این اطلاع رسانی وسیع ، نا باورانه از سوی هیچ یک از مقامات پاسخی دریافت نکردیم.هنوز از مقامات و مجلس برای رفع مشکلات اعلام آمادگی نکرده است.

7-از نمایندگان محترم مجلس با هماهنگی دولت تدبیر می خواهیم ، طرح و یا لایحه ای فراگیر متناسب با رضایت بازنشستگان فرهنگی فراهم نمایند تا مشکلات باز نشسته های فهیم و فرهیخته برای همیشه مرتفع گردد. چنانچه به حل مشکلات پیشکسوتان تعلیم و تربیت مثل گذشته بی توجه باشید یقین داشته باشید بی حرمتی به بزرگان سنت می شود و تمام مشکلات ، هم دراین دنیا وهم دردنیای آخرت وجود شما را مثل برف فرامی گیرد.
خدمتگزار و شاگرد-مرتضی یعقوبی نیکو

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/20 - 10:51 |     0     0     |
🌹🌹درد دل همه بازنشستگان محترم

🔴🔴هشدار به مقامات کشوری ونمایندگان مجلس

🌸مازیادهستیم اما زیادی نیستیم 🌸

🔴حقوق ما باز نشستگان درسال های متفاوت بازنشستگی ، فرق میکند.

🔴حقوق ما باز نشستگان با مدرک و سنوات برابر با بازن شستگان دیگر ادارات فرق میکند. وده ها مشکلات دیگر.

🔴ما باز نشستگان فرهنگی باتوکل برخدا و با پشتیبانی وحمایت گروه های شهری و استانی وکشوری بصورت منسجم و هماهنگ راه خود را ادامه میدهیم تا بحق قانونی خود دست یابیم .

🔵 ما بازنشستگان فرهنگی باهزاران پیامک به رهبرمعظم انقلاب ، رئیس جمهور ، صداوسیما ، رئیس مجلس ودیگر مقامات و صدها نامه به نمایندگان مجلس ، مشکلات باز نشستگان را به آنها اطلاع رسانی کردیم.

🔵 مشکلات ما بازن شستگان تازگی ندارد و از دولت های قبل و تاحالا وجود دارد هنوز از مقامات و مجلس برای رفع مشکلات اعلام آمادگی نکرده است.

🔵باتشکیل گروه های استانی بصورت هماهنگ با کشوری وپی گیری مشکلات وهشدارهای شما عزیزان زمزمه هایی از مقامات راجع به حل مشکلات بازنشستگان شنیده میشود.

🔵باز نشستگان عزیز یقین داشته باشید با وحدت و هماهنگی میتوانیم به حق قانونی خود برسیم چرا که از پشتیبانی وحمایت همه ی بازنشستگان و خانواده های محترمشون برخورداریم.

🔴 از نمایندگان محترم مجلس با هماهنگی دولت تدبیر می خواهیم ، طرح و یا لایحه ای فراگیر متناسب با رضایت بازنشستگان فراهم نمایند تا مشکلات همکاران باز نشسته برای همیشه مرتفع گردد.

🔴 چنانچه اگربه حل مشکلات پیشکسوتان تعلیم و تربیت مثل گذشته بی توجه باشید یقین داشته باشید تمام مشکلات ، هم دراین دنیا وهم دردنیای آخرت وجود شما را مثل برف فرامیگیرد.



ناشناس
|    | 1395/5/25 - 13:26 |     0     0    
پاسخ: من بازنشسته بهمن سال 90بامدرک لیسانس وگروه تشویقی تازه حکمم1/700شده

بازنشسته
|    | 1395/5/20 - 08:27 |     0     0     |
با سلام، فکر میکنم که دوستان بازنشسته باید بصورت متمرکز عمل کنند خواسته های فرعی آنان را از رسیدن به اصل باز میدارد موضوع اصلی در حال حاضر دریافت رتبه بندی است برآوردن همه ی نیازهای ما در توان دولت نیست اگر رتبه بندی اصلاح شود و درباره بازنشستگان اجرا گردد زمینه برای ورود به نیازهای دیگر ما هموار خواهد شد.

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/19 - 20:40 |     1     0     |
بازنشستگان و همکاران فرهنگی محترم
🔵آیا میدانید حق و حقوق ماچیست ؟ و چرا کسی تابحال ازحقوق ما دفاع نکرده است ؟
🌸آیا می دانید بازنشستگان دهه هفتاد با30سال خدمت بامدرک لیسانس دریافتی حقوق 1/200 تا 1/300 دهه هشتادحدود 1500 تا حدود1650 نیمه اول نود حدود 1850تا2000 دریافت میکنند.
🌸چراباید بارنشستگان با سنوات ومدرک تحصیلی برابردرسال های متفاوت بازنشستگی دریافتی متفاوتی داشته باشند !!!
🌺چراحقوق بازنشستگان فرهنگی باسنوات و مدرک برابر از بازنشستگان دیگر ادارات کمتراست. !!!!
🌺چرا بازنشستگان فرهنگی بعداز17ماه هنوز ریالی از پاداش پایان خدمت خود رادریافت نکردنداما دردیگرادارات قبل ازحداکثر3ماه دریافت میکنند!!!
🌺و................................!!!!!!
🌸علت اینکه بعدازسالها حقوق شاغلین فرهنگی را تا حدودی افزایش دادند تشکیل گروه واطلاع رسانی و با تک صدایی ونامه نگاری و صدها پیامک و نهایتآ کارتجمع سراسری تاحدودی موفق شدند.
🌸همکاران عزیز بازنشستگان معززما هیچوقت ازحقمون کوتاه نمیائیم وعقب نشینی نمیکنیم تاحقمون را بگیریم .چون نه توان کار اضافی را داریم و نه با این حقوق می توانیم به زندگی ادامه دهیم
🌸مسئولین محترم نباید راضی شوند ما برای کسب حقوق قانونی خود برای نظامی که تا پای جان ازش دفاع کرده ایم هزینه ایجاد کنیم لذا باتشکیل چنین گروهی بامحوریت گروه مرکزی و با وحدت و پیگیری مستمر خواهان رسیدگی هستیم و برای احقاق حقوق خود به همه بازنشستگان شهرو روستا اطلاع رسانی میکنیم .
ماازطریق کاملا قانونی پیگیرحق وحقوق شماعزیزان هستیم .یقین داشته باشید باپشتیبانی وحمایت همه ی بازنشستگان عزیز و با هماهنگی گروه استانهای کشور وگروه کشوری به حقوق قانونی خود خواهیم رسید.



مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/19 - 08:00 |     2     0     |
اهم خواسته های بازنشستگان فرهنگی

1- همترازی حقوق ومزایا ی ماهیانه با بازنشستگان سایر ادارات دولتی و ارگان های دیگر و نیز شاغلین بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق به گونه ای که مبلغ حکم بازنشستگان هر سال از حکم بازنشستگان در سال بعد، کمتر نباشد و متناسب با بازنشستگان سال بعد افزایش یابد.

2- اصلاح حکم های حقوقی طبق مواد 64 و 68 و 109 و 125 ق.م.خ.ک از سال 86 و جبران دیر کرد ناشی از آن قانون مدیریت خدمات کشوری به گونه ای که مبلغ حکم بازنشستگان هرسال ازحکم بازنشسته سال جاری کمتر نباشد وهرسال این مورد رعایت گردد.

3- تجمیع بیمه های بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه کارآمد فراگیر برای درمان همه ی مشکلات و مریضی های دوران کهولت و حذف شرط سنی برای بیمه عمر .

4- رساندن حداقل حقوق به بالای خط فقر و جبران عقب ماندگی نرخ رشد حقوق بر مبنای رشد تورم در سال های گذشته

5-واریز پاداش پایان خدمت حداکثر یک ماه بعد از زمان بازنشستگی و واریز کلیه مطالبات سنوات گذشته بر اساس نرخ روز.

6-رفع تبعیض در میزان حقوق بازنشستگان همتراز قدیم وجدید بر اساس مدرک و سوابق.

7-اولویت در استخدام و جایگزین کردن یکی از فرزندان تحصیل کرده باز نشسته در آموزش و پرورش و یا معرفی به ارگان های دیگر جهت استخدام.

8- اجرای رتبه بندی بازنشستگانی که از سال های قبل بازنشسته شدند و همسانی حقوق بازنشستگان سنوات گذشته و حال بر اساس مدارک و سوابق

9-تصویب قانون توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه هر گونه افزایش در ردیفهای حکم حقوقی شاغلین در طول سال به همان میزان به حقوق بازنشستگان همتراز با شاغلین نیز اضافه شود تا برای همیشه فاصله حقوق بازنشستگان جدید و قدیم برطرف شود.

10- اختصاص کلینک های کاربردی و فعال و تشکیل پرونده سلامت برای بازنشستگان فرهنگی هر شهر

11-پرداخت پاداش باز نشستگی حداکثر بعد از سه ماه



یک فرهنگی
|    | 1395/5/18 - 10:18 |     0     0     |
یاحق- به نظر می آید دولت قادر به تامین بار مالی رتبه بندی فرهنگیان باز نشسته نیست پیشنهاد می کنم بتدریج در طول یکسال بازنشستگان را مشمول رتبه بندی نمایند الان سال 94 مشمول شده اند بعد سال 93 و سپس 92 و همینطور باقی بازنشستگان را . هرچند این روال اندکی به طول می انجامد و لی شدنی است و بار مال آن هم برای صندوق خیلی محسوس نخواهد بود. باتشکر

بازنشسته
|    | 1395/5/19 - 10:23 |     0     0    
پاسخ: خانه از پای بست ویران است

بازنشسته بی نام ونشان مهر93
|    | 1395/5/9 - 20:23 |     0     0     |

پرداخت پاداش فرهنگیان را زودتر اغاز کردیم / آغاز پرداخت‌ پاداش‌ بازنشستگان‌ از این‌ ماه










فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:
سخنگوی دولت گفت: 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، سخنگوی دولت گفت: 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
محمد باقر نوبخت در نشست با خبرنگاران افزود:‌ از این ماه مقرر شده 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان در نظر گرفته شود.
وی گفت: نخستین مرحله پرداخت پاداش به بازنشستگان از این ماه آغاز می شود.

ببخشید آقای نوبخت از کدام ماه !!!!!!!!! ازفروردین یا اسفند........139

مسلم رضازاده
|    | 1395/5/11 - 00:52 |     1     0    
پاسخ: اگر فرهنگیان ارزش واعتباری نزد دولت مردان داشتیم واگر به ما بازنشستگان از راه تکریم مینگریستند واگر سخنگوئی دولت تدبیروامید ارزش واعتبار حرفش را درک میکرد واگر متولی دستگاه اموزش وپرورش قدرت بیان ودفاع از کارکنان مطبوعش را داشت .اگر 4500 میلیارد فریب افکار عمومی جامعه نبود الان تخصیص اعتبار واز طریق سازمان برنامه وبودجه اعلام شده بود اما حیف از این که چندین 4500میلیاردها اززمان تصویب بودجه هزینه شده وما چون دیگر بازنشسته وخارج از دولتیم همچنان باید منتظر بمانیم تا شاید روزی جناب نوبخت با هزاران منت وحلوا حلوا کردن تخصیص اعتبار کنند انجاست که ارزش ریالی ان به یک چهارم تنزل می یابد واوج خوش خدمتی اقایان نمایان دوستان فرهنگی در کجای دنیا این همه ظلم در حق متولیان تعلیم وتربیت میشود بخدا قسم کارگران کارخانه سیمان وشهرداری یک هفته بعد بازنشستگی وبانگها وسایر ادارات همان روز بازنشستگی عجب است نوبختها خودشان را خدمتگذار ملت میدانند ایا خدمتگذاری به خود حق میدهد اربابانشان را زجرکش کنند وابرو وحیثیت خانواده های انها را ازبین ببرد تعملی واندیشه ای لازم است تا پی ببریم ما خدمتگذار بودیم وهستیم واقایان دولتی صاحب ثروت وپولند اول خودشان اطرافیانشان اقازاده هایشان بعدا ملت مظلوم فیشهای نجومی این را ثابت کرد اینگونه خداوند متعال تظلم خواهی ما را با دزدی های مدیران نجومی برملا وابروی کسانی که به فکر ولی نعمتهای خویش نیستند بر باد میرود اقایان دولت مرد از خدا بترسید که که اگر مقدر کند دریک لحظه همه زندگی ومیز ومنصب ما کفو یکن میشود حرمت نگه ندارید خداوند شما را بیحرمت خواهند نمود ضمنا عملکرد این دولت در رای های 96 هویدا خواهد شد وما که توان احقاق حق خود پشتوانه ای را در دولت نداریم میتوانیم در روی صندوق رای مانور دهیم انشاالله

علی. بازنشته ی فرهنگی
|    | 1395/5/9 - 16:42 |     1     1     |
واقعا مغز انسان زوزه می کشد نه سوت . پیدا کنیدچیز فروش را. کسی که به فکر بازنشسته ی فرهنگی باشه هنوز به دنیا نیومده . اونایی که میگن ما به فکریم همه شان دروغ می گویند اگه راست می گفتند که وضع ما اینجوری نبود.

سراج
|    | 1395/5/9 - 04:58 |     0     0     |
من با این که 50 سال سن دارم ولی برای گرفتن کارت معافیت خدمتم 320000 تومان خرج کردم. جدا دوندگی های مرسوم... خیلی اصرار کردم که آقا من دیگر نیازی به معافیت ندارم و باید پول پرداخت کنم لاقل نامه گذراندن تعهد خدمت را در پرونده بگذارید و مدرکم را بدهید. ولی گفتند مدرک دانشگاهی شما به همین خاطر صادر نمی شود. حتی به اداره کل آموزش و پرورش زنگ زدم و گفتند بما مربوط نیست و آخرش پول را دادم و خلاص. این آقایان فقط پشت تریبون برای معلم و بازنشسته شعار می دهند اما در عمل بی احترامی هم می کنند... متاسفم...

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/5/5 - 23:42 |     4     0     |
آقای سخنگو ، بازنشستگان فقط آنهایی نیستند که حقوق زیر یک میلیون و نیم می گیرند بلکه بازنشستگان شامل تمامی کسانی می شوند که در طول سال های خدمت مشمول فوق العاده های مختلف شامل فوق العاده شغل ، ویژه و رتبه بندی و ... نشدند و پس از سی سال خدمت صادقانه با حقوق تا دو میلیون بازنشسته شدند لذا از دولت یازدهم انتظار داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان به ویژه بازنشستگلان فرهنگی را با شاغلین و بازنشستگان سایر ادارات و ارگان ها تصویب و اجرایی نماید بازنشستگان فرهنگی از فرق و تبعیض و بی عدالتی می نالند و بی توجهی دولت یازدهم به این قشر با شعار دولت تدبیر و امید مغایر است لطفا شعار ندهید عمل کنید

بازنشسته 93
|    | 1395/5/5 - 00:25 |     3     0     |
سلام بر بازنشستگان علی الخصوص فرهنگیان، جناب وزیر لطفا از عنایات خویش مارا بهره مند نموده قبل از دادن لایحه ، همه بازنشستگان را مشمول رتبه بندی بر اساس مدرک و سنوات خدمت نمایید لایحه شما به این زودی به باز نشستگان نمی رسد فردا دیر است خیلی دیر تعجیل نمایید یا حق

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/4 - 18:21 |     6     0     |
1- همترازی حقوق ومزایا ی ماهیانه با بازنشستگان سایر ادارات دولتی و ارگان های دیگر و نیز شاغلین بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق به گونه ای که مبلغ حکم بازنشستگان هر سال از حکم بازنشستگان در سال بعد، کمتر نباشد و متناسب با بازنشستگان سال بعد افزایش یابد.

2- اصلاح حکم های حقوقی طبق موا د 64 و 68 و 109 و 125 ق.م.خ.ک از سال 86 و جبران دیر کرد ناشی از آن قانون مدیریت خدمات کشوری به گونه ای که مبلغ حکم بازنشستگان هر سال از حکم بازنشستگان در سال بعد، کمتر نباشد و متناسب با بازنشستگان سال بعد افزایش یابد.

3- تجمیع بیمه های بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه کارآمد فراگیر برای درمان همه ی مشکلات و مریضی هایف دوران کهولت و حذف شرط سنی برای بیمه عمر

4- رساندن حداقل حقوق به بالای خط فقر و اعمال طرح رتبه بندی بازنشستگان همچون شاغلین

5-واریز پاداش پایان خدمت حداکثر یک ماه بعد از زمان بازنشستگی و واریز کلیه مطالبات سنوات گذشته بر اساس نرخ روز

6-رفع تبعیض در میزان حقوق بازنشستگان همتراز قدیم وجدید بر اساس مدرک و سوابق

7-اولویت در استخدام و جایگزین کردن یکی از فرزندان تحصیل کرده باز نشسته در آموزش و پرورش و یا معرفی به ارگان های دیگر جهت استخدام



جعفر
|    | 1395/5/6 - 14:18 |     5     0    
پاسخ: مزتضی جان سلام
مشکلات را عالی منعکس نموده اید این مواردخواست همه بازنشستگان است.
به نظر می رسد اگر به صورت شکوائیه به دیوان عدالت اداری ارسال کنید بهتر است.


بازنشسته اموزش و پروزش 93
|    | 1395/5/4 - 10:38 |     2     0     |
باز نشسته فرهنگی سال 93 هستم نزدیک دو سال است که پاداش مارا نداده اند جند ماه پیش در اسفند 94 اداره از ما نامه ای گرفت مبنی بر اینکه ما پاداش را گرفته ایم و اقای فانی گویا وامی از بانکها گرفته بودند که پاداش را بپردازند ولی وام تمام شد وبه ما نرسید حال وقتی با اداره تماس می گیریم و گویند با اداره کل تماس بگیرید از انجا به ما می گویند با سازمان مدیریت تماس بگیرید ولی سازمان مدیریت می گویدکه وزیر درست مدیریت نکرده ما گفته بودیم که بازنشست نکند واجازه بدهد 35 سال هم خدمت کنند من امروز با مجلس شورا کمیسیون اموزش تماس گرفتم می گویند طوماری تهیه کنید و موارد را ذکر کنید اما همه امضا کنند حال جه ساعت جه روزی کنار مجلس قرار بگذاریم تا به دبیر خانه مجلس تحویل دهیم شما بگویید

یک فرهنگی
|    | 1395/5/2 - 23:46 |     0     0     |
امروز رئیس برنامه و بودجه اعلام کرد دولت ردیف مستقلی را برای پاداش بازنشستگان قرار داده اما هنوز تخصیص نیافته
.
.
.
پنج ماه از سال 95 گذشته و هنوزم دارن از زیرش در میرن. خوب شد نگفتیم پاداش با دیرکردش رو بدین وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر فرهنگی جماعت می آوردن

مسلم رضازاده
|    | 1395/5/5 - 00:52 |     3     1    
پاسخ: سلام همکاران محترم همه مشکل ما همین جناب نوبخت معاون رئیس جمهورند ایشان که خود روزی معلم بودند ودرد ما را بیشتر میفهمند خدا میداندچرا از دنده چپ وضد فرهنگ وفرهنگی کارمیکند جناب اقای نوبخت از شما انتظار نداریم که چون در راس امور بودجه هستید به همکاران قدیمیت خیانت کنید بله اقای نوبخت اگر دلش بخواهد یک روزه همه مشکلات ظلبکاری این وزارت خانه را حل میکند اما چون میداند ما فرهنگیان خویشدندار وابرومندیم هرچه کسری اعتبار دارد سعی میکند از ما فرهنگیان مایع بگذارد اما دوستان شاید این اقایان قصد دارند با این کارشان معلمین را از نظام بدبین کنند جناب نوبخت ما یک خانواده 40میلیونی هستیم فشار وخیانت وبی توجهی نتایج معکوسی برای دولت شما ومردان تدبیر وامید دارد وبدانید اگر هم ادامه داشته باشد سال 96 پاشخ سختی از ما خواهید شنید طوری که جناب نوبخت روی رفتن به دانشگاه وتدریس راهم نداشته باشند سه ساله که شما سرکار امدید خون ما فرهنگیان را توی شیشه کردید چقدر نامهربانی چقدر بی مهری ایا فکر نمیکنید سرنوشت فرزندان شما وملت غیور ورئیس جمهورهای ووزرای اینده وفکرشان وساختنشان در دستان ما معلمین است عقده ای کردن این جماعت میدانید که یعنی عقده ای کردن فرهنگ جامعه است چرا به خود نمی اید وچرا هر مشکل مملکت وبودجه را برما محول وتحمیل میکنید جناب نوبخت شما یک سازمان به دردنخور برنامه وبودجه را احیائ کردید که امورات کشور راحتر بچرخد حالا خودتان به این نتیجه نرسیدید که اگر برنامه وبودجه زیر نظر رئیس جمهوری بود شاید تا حالا مشکلات عدیده ای که شما بوجود اورده اید تا الان نداشتیم جناب نوبخت عزیز خندها ومهربانی های کاذب شما در رسانه ملی که گه گاهی حضور می یابید جز خون دل ورنجش خاطر ملت چیزی دیگری نیست لطفا بخود اید واگر حرفی میزنید صادقانه باشد وعملی همراهش ویادتان باشد ما 40 میلیونیم یعنی 60 درصد ملت این مطلب وزیرتان است که فرمودند

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/5/2 - 00:53 |     3     0     |
باسمه تعالی
من لامعاش له ، لا معاد له
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای . . . . .

احتراما ما جمعی از بازنشستگان که کاسه صبرمان لبریز شده است به نمایندگی از همه ی باز نشستگان سراسر کشور به استحضار می رسانیم با توجه به آن که تمام جوانی و سلامتی و شادابی خود را ذره ذره برای بارور کردن فرزندان این مرز وبوم مصروف نموده ایم و حاصل عمرمان همراهی و حمایت از انقلاب اسلامی و به دنبال آن به دوش کشیدن مشکلات جنگ و همه ی مسائل بعد از آن و پرورش مسئولان و مقامات کشور و فرهیختگان بوده و حال برایمان جسم و روحی فرسوده مانده است . دور از انصاف است وقتی که همه چیز از ما گرفته شده است این گونه فراموش شویم لذا به عرض می رسانیم اگر در مقابل عروس و داماد و نوه و جامعه آبرویمان را حفظ نکنید مسلم بدانید حرمت شکنی سنت می شود چون امروز ما، فردای شماست . مسئول محترم و بزرگوار و فرهیخته و تصمیم گیر لطفا به خواسته های صنفی و به حق بازنشستگان فرهنگی بشرح زیر تقدیم می گردد عنایت بفرمایید

1- همسان سازی حقوق ومزایا و دریافتی ماهیانه با بازنشستگان سایر ادارات دولتی و ارگان های دیگر و شاغلین بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق بطوریکه درهر سال حکم بازنشسته ها قبل ازحکم بازنشسته شده جدید دراموزش وپرورش کمتر نباشد

2- اصلاح حکم های حقوقی طبق موا د 68 و 125ق.م.خ.ک از سال 1386 و جبران دیر کرد ناشی از آن قانون خدمات مدیریت کشوری

3- تجمیع بیمه های بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه کارآمد فراگیر برای درمان همه ی مشکلات دوران کهولت و حذف شرط 70 سالگی برای بیمه عمر

4- اعمال طرح رتبه بندی بازنشستگان همچون شاغلین و رساندن حداقل حقوق به بالای خط فقر

5-واریز کلیه مطالبات سنوات گذشته بر اساس نرخ جدید

6-رفع تبعیض در میزان حقوق بازنشستگان همتراز قدیم وجدید

7-اولویت در استخدام و جایگزین کردن یکی از فرزندان تحصیل کرده باز نشسته در آموزش و پرورش و یا معرفی به ارگان های دیگر برای استخدام

امیدوارم که مسئولان صدای ما را بشنوند و به قول هایی که دادند عمل کننددرصورت عدم توجه به خواسته قانونی ما عواقب بعدی بعهده شما خواهد بود و مطمئن باشید که همکاران دیگر تحمل بی عدالتی را ندارند بعد از پاسخ نامه ها اگر نتیجه ای حاصل نشد آخرین راهکار را به صورت سراسری انجام خواهیم داد



بازنشسته
|    | 1395/4/30 - 18:53 |     2     10     |
تشکر فراوان از عنایات واظهارات اقای فانی در خصوص بازنشستگان .
وزیر محترم اموزش وپرورش با اشاره به اینکه 760 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح کشور وجود دارد که بررسی مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: درمان و ترمیم مشکل بازنشستگان در بخش‌های درمان و حقوق، طی یک لایحه تنظیم و تقدیم مجلس خواهد شد.با سپاس


بازنشسته
|    | 1395/4/30 - 18:52 |     0     0     |
تشکر فراوان از عنایات واظهارات اقای فانی در خصوص بازنشستگان .
وزیر محترم اموزش وپرورش با اشاره به اینکه 760 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح کشور وجود دارد که بررسی مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: درمان و ترمیم مشکل بازنشستگان در بخش‌های درمان و حقوق، طی یک لایحه تنظیم و تقدیم مجلس خواهد شد.با سپاس


منوچهر
|    | 1395/4/31 - 17:26 |     2     0    
پاسخ: سلام برادر خیلی ساده نباش این وزیر نیست گاو است از گاوها معذرت میخواهم ایشان را در ردیف انها قرار دام فانی موجود پستی است که تاریخ اموزش و پرورش تاحال این چنین موجودی ندیده

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/4/30 - 18:29 |     0     0     |
بعد از گذشت قریب دو سال از بازنشستگی در وزارت بی سامان آموزش و پرورش هنوز حق مرخصی و سایر مطالبات پرداخت نشده است .وزیر بی تدبیر به جای اینکه در سال 93 به فکر تامین اعتبار و پرداخت پاداش و مطالبات بازنشستگان باشد فقط به فکر این بود که در روز مقرر افراد را بازنشسته نماید بنده به علت اینکه دوران تحصیل هم در مراکز تربیت معلم بودم زمان تحصیل را جزو سن.ات محسوب کرده و بعد از قریب 23 سال خدمت مجبور به بازنشستگی شدم در حالی که دوست داشتم که ادامه خدمت بدهم .آن تدبیری که آقای رئیس در زمان انتخابات می گفت در آموزش و پرورش جایش را بی تدبیری و نا امیدی داده است .عملکرد این دولت در ارتباط با بازنشستگان بسیار بد و نا امید کننده است.

m
|    | 1395/4/28 - 10:19 |     2     0     |
اعتراف به دزدی شد ه است و جای کلید خزانه راهم به آنها نشان دادند و آنها بخاطر لطف ومحبتی که در حق دزدان کردن،مقداری پول را برگشت دادند تا قفلی دیگر بخرند .پس بازنشسگان عزیز فعلا تحمل کنند تا خزانه پر شود و هزینه نگهداری قفل را هم اول بدهند بعد نوبت شما شود.

بازنشسته بی نام ونشان مهر93
|    | 1395/4/27 - 19:47 |     1     0     |
سایت وزارت آموزش و پرورش :
مشاوررئیس جمهور و رئیس تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری درگردهمایی شورای معاونین وزارتخانه و مدیران کل استانی :
آرامش امروز آموزش وپرورش نتیجه تلاش های وزیر و تیم مدیریتی ایشان است !!!!!!!!!!!!!!! آقای فانی:جناب رئیس چند تا نون می خوای
سلام
همکاران بازنشسته عزیز آرامشی که امروز در گرفتن پاداش پایان خدمت دارید مدیدون وزیر و تیم مدیریتی ایشان است عجب آرامشی ممنون آقای مشاور رئیس جمهور و رئیس استراتژیکی نهاد ریاست جمهوری بگو چرا آقای فانی و تیمش با خیالی راحت وآسوده و آرامش پاداش و حق حقوق بازنشسته ها را اینگونه می پردازد خداوند شب اول قبر این آرامش را بهتون بدهد که اینگونه با بازنشسته ها رفتار میکنید جناب آقای آرامشیان خداوکیلی ی سری به این سایت بزن آنوقت قضاوت کن . 34 ماه از بازنشستگی میگذرد هنوز پاداش کامل ندادند و مرخصی ها و پاداش ازدواج ................

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/4/27 - 12:16 |     2     0     |
دو سال شد پاداش مارا بدهید باز نشسته مهر 93هستم از تهران خودتان گفتید می دهید بعد از تصویب بودجه دروغ بود ایا وزیر نباید پاسخگو باشد

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/4/27 - 00:27 |     5     0     |
نامه ی سرگشاده
ای مسئولین تصمصم گیر محترم و بزرگوار

ای کسانی که وجدان بیدار دارید

ای همکاران شاغل بزرگوار و فرهیخته

امروز من فردای شماست

به داد بازنشسته ها برسید

اگر مرا یاری نکنید به خودتان ظلم کرده اید

احتراما ما جمعی از بازنشستگان به نمایندگی از همه ی باز نشستگان سراسر کشور به استحضار می رسانیم با توجه به آن که تمام جوانی و سلامتی و شادابی خود را ذره ذره برای بارور کردن فرزندان این مرز وبوم خرج کرده ایم و حاصل عمرمان همراهی و حمایت از انقلاب و به دنبال آن بدوش کشیدن مشکلات جنگ و همه ی مسائل بعد از آن و پرورش مسئولان و مقامات کشور و فرهیختگان بوده و حال برایمان جسم و روحی فسردوه مانده است . دور از انصاف است وقتی که همه چیز از ما گرفته شده است این گونه فراموش شویم لذا به عرض می رسانیم اگر در مقابل عروس و داماد و نوه و جامعه آبرویم را حفظ نکنید مسلم بدانید حرمت شکنی سنت می شود چون امروز ما، فردای شماست . مسئول محترم و بزرگوار و فرهیخته و تصمیم گیر لطفا به خواسته های صنفی و به حق بازنشستگان فرهنگی بشرح زیر تقدیم می گردد عنایت بفرمایید

1- همسان سازی حقوق ومزایا و دریافتی ماهیانه با بازنشستگان سایرادرات دولتی و ارگان های دیگر و شاغلین بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق

2- اصلاح حکم های حقوقی طبق مواده68 و 125ق.م.خ.ک از سال 1386 و جبران دیر کرد ناشی از آن

3- تجمیع بیمه های بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه کارآمد فراگیر برای درمان همه ی مشکلات دوران کهولت

4- رساندن حداقل حقوق به بالای خط فقر

5-واریز کلیه مطالبات سنوات گذشته بر اساس نرخ جدید

6-رفع تبعیض در میزان حقوق بازنشستگان همتراز قدیم وجدید

امیدوارم که مسئولان صدای ما را بشنوند و به قول هایی که دادند عمل کنند


بدبخت بازنشسته
|    | 1395/4/22 - 01:12 |     2     0     |
30سال زحمت 30سال تدریس در ابتدایی 30سال غصه 30 سال بدبختی 30سال شرمنده اهل وعیال 30سال بدهکار بزاز وبقال 30سال حسرت و آه 30 سال سرافکندگی در برابر زن و فرزند
پاداش نیست رتبه بندی نیست
امام زمان ازتون راضی نباشه حضرات نجومی
خداوند ازتون راضی نباشه علی الخصوص وزیر آموزش وپرورش
پول یک ماه عیش ونوشتون پاداش منه که یک سال است ندادید

بازنشسته 94
|    | 1395/4/21 - 22:33 |     0     0     |
ای وزیر ومعاونین آموزش وپرورش مگر پارسال نگفتید اعتبار لحاظ شده وبه محض تصویب بودجه 95 پاداش بازنشسته ها پرداخت خواهد شد. پس چرا دیگر حرفی نمی زنید.اگر در کشوری دیگر بود حالا رئیس جمهور ش صد بار شمارا به خاطر دروغگویی وببازی با احساسات مردم اخراج وفانی کرده بود.

حسین
|    | 1395/4/21 - 02:21 |     2     0     |
اگر تا سر بر ج پا داشها ی 94 را ندا دند بنده بعلت مشکلات و بد هکاری و چک بر گشتی جلوی اداره ی کل زا هدان به اتش می کشم منتظر اخبا ر بعدی باشید دیگه از وعده و وعید صبرم به سر امده پیش مر گ همه ی شما همکاران باز نشسته ی فر هنگی برام دعا کنید

ع نوری از کرمانشاه
|    | 1395/5/5 - 21:42 |     0     0    
پاسخ: به خدا من هم این قصد را دارم بازنشسته سال 95 میباشم اگر تا دو ماه پاداشم را ندهند بخاطر دیگر همکارانم خودم را به آتش میکشم البته از قبل تمام خبرنگاران را با خبر میکنم تا بازتاب جهانی داشته باشد. باید چند نفر فدا شویم

حسین
|    | 1395/4/21 - 02:14 |     0     0     |
اقا یان اگر راست می گو یید از هر استان یک نفر برید جلو ی اداره ی کل خو دتون را اتش بز نید افقر و فلا کت شر مند گی خا نو اده و ..... و ایثا ر کنید تا شا ید برای دیگران خو ب شود بخدا من حا ضرم خو دم را در زا هدان جلو ی مدیر کل و مسو لین اتش بز نم هر کس حا ضر ه یا علی از زا هدان

m
|    | 1395/4/20 - 07:12 |     2     0     |
خون چکید از شاخ گل ،ابربهاران را چه شد؟

بازنشسته فراموش شده
|    | 1395/4/16 - 17:44 |     2     0     |
بی تردید اگر بازنشستگان محترم بتوانند دیداری با رهبری داشته باشند بسیاری از این مشکلات مرتفع خواهد شد دولت محترم در سازمان مدیریت بازنشستگان را نمی بیند به بیمه تکمیلی آنان اعتقادی ندارد و آن را دارای سقف! می داند دتبه بندی را از آنان دریغ می دارد فوق العاده شغل را برای آنان ضروری نمی داند از دید او بازنشستگان دیپلم و دکترا یکسانند با ترفند های مختلف می کوشد به بهانه حقوق های پایین از اضافه کردن بر حقوق های بالای آموزش و پرورش! که گاه به دو میلیون! می رسد بکاهد تا ظلمی به کسی انجام نگیرد اگر عدالت به مفهوم یکسانی حقوق و مزایا در کشور است و همه باید یکسان حقوق بگیرند چرا به کارمندان در حال خدمت چنین عدالتی روا نمیدارد؟ آقای نوبخت بازنشستگان فوق لیسانس و دکترا چه گناهی کرده اند که آنان را مشمول عدالت خویش کرده اید؟ چرا رتبه بندی ،همترازی، فوق العاده شغل، بیمه طلایی و دهها مطلب دیگر را از آنان دریغ می دارید؟

فرهنگی فراموش شده
|    | 1395/4/20 - 17:54 |     0     0    
پاسخ: اینجانب با مدرک فوق لیسانس و با سی و یک سال خدمت بازنشست شدم جالب است که یکی از دوستان که واحدهای دانشگاهیش را با من پاس کرده با سی سال خدمت بازنشست شده ولی چون در دو سال آخر خدمت مدیر بوده حقوقش از من بیشتر است، این یعنی مدارک دانشگاهی از نظر آقای نوبخت کشک است چه عدالتی
ناشناس
|    | 1395/4/19 - 15:05 |     1     1    
پاسخ: بازنشسته فراموش شده نگو در عوض بگو بازنشستگان و زحمتکشان فراموش شده
عدالت یعنی هر چیز جای خودش باشد.و به همه به اندازه توانش داده شودو اینکه چرا کسی کور مادرزاد شده و دیگری دارای دو چشم زیبا و اینهم از عدالت خداوند است و خدا ظالم نیست و عدالت او از اصول اعتقادی دین ماست.حالا عدالت جناب آقای نوبخت غوغا کرده و طغیان نموده و کسی هم نیست به ایشان تذکر دهد که آقای محترم این از شرط عدالت نیست که حقوق مدارک لیسانس و بالاتر افزایش کمتر و مدارک پایین دست افزایش بیشتر داشته باشد.امید است مسولین محترم نظر جدی به این مساله داشته باشند.بنده به این بسنده می کنم کسی که مدرک بالا دارد حتما برای کسب مدرک زحمت کشیده و پول فراوان خرج کرده تا هم حقوق بیشتر نسبت به دیگران دریافت نماید و به تبع آن کارایی بیشتری هم در انجام وظایفش داشته باشد.راستی قضاوت نمایید کسی که با مدرک دیپلم استخدام شده و پس از 30سال با همین مدرک بازنشسته شود و کسی هم ادامه تحصیل نموده و با مدرک بالاتر بازنشسته شود؟آیا کارایی آنان در زمان اشتغال یکی است.آیا مزد یک کارگر کم سواد با یک مهندس پتروشیمی باید یکسان باشد.آیا مهندس پتروشیمی برای کسب مدرک زحمت نکشیده.من معتقدم که آقای نوبخت طرحی را در مجلس به تصویب برساند که همه کارکنان موقع بازنشسته شدن صرف نظر از هر نوع مدرک بازنشسته شوند یعنی همه با یک مدرک مثلا دیپلم بازنشست شوند.


بازنشسته بی نام و نشان مهر93
|    | 1395/4/15 - 15:49 |     1     0     |
سلام همکاران محترم وزیر نیروی ژاپن بخاطر قطع شدن 20دقیقه برق 20دقیقه از ملتش عذرخواهی نمود اما وزیر محترم ما و معاونانش خصوصا بطحایی سیداولاد...... که جز دروغ و وعده کار دیگری ندارد پس از گذشت 34 ماه از بازنشستگی هنوز پاداش ما رو کامل نپرداختن واین مبلغی رو هم که پرداختن طوری پرداختند که خدا وکیلی ما از این پاداش هیچی نفهمیدیم بگذریم، قربون کشور ژاپن با وزیرانش که20دقیقه عذرخواهی میکنن برای قطع20دقیقه برق و وزیر ما اگر بخواهد عذرخواهی کند وامصیبتا36ماه

بازنشسته 94
|    | 1395/4/14 - 17:15 |     0     0     |
سلام، آقای دکتر نوبخت و آقای دکتر فانی ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سه ماهه اول 94 پس کی پرداخت خواهدشد لطفا اعلام بفرمایید، متشکرم .

بازنشسته
|    | 1395/4/10 - 11:31 |     4     0     |
آقایان دولتی ها در مقابل ظلمی که به من باز نشسته 87 روا میدارید مطمئن باش که در انتخابات 96جواب میگیید

ز بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/4/4 - 13:13 |     7     0     |
از دولت محترم خواهشمند است به نیازهای تمامی بازنشستگان و در جهت رفع آن نظر جدی داشته باشد.چرا که بازنشستگان مانند گنج میمانند که در دل زمین پنهانند و البته همین بازنشستگان و خانواده ایشان بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و بر جمهوری اسلامی مهر تایید زدند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل شجاعانه جنگیدند و حقشان را بر بیگانگان شرق و غرب و بر نوکر فریب خورده ایشان صدام لعنت الله علیه ثابت کردند و ثابت کردند که حق گرفتنی است و نه دادنی.لذا روا نیست که این مردان بی ادعا در رنج و مشقت باشند و دیگران در رفاه و آرامش نسبی.شما شاید کمتر بازنشسته ای را سراغ داشته باشید که سابقه جبهه و جنگ نداشته باشند مبنی بر اینکه آنها در شرایط سخت جنگ همواره کوشیدند و گاها بی آب و نان روزها سپری کردند تا اینکه امروزه کسی بی آب و نان نباشد.با اندک تغییراتی در این شعر زیبا:دیگران نکاشتند و ما نخوردیم ما بکاریم و دیگران بخورند و خواهشا مسؤلین بازنشستگی هی بر شیپور ندمند که حقوق بازنشستگان 20در صد افزایش یافته در حالی که مال بنده با 1/6 میلیون 12درصد میباشد.جالب اینکه هی میگویند معوقات فروردین و اردیبهشت با حقوق خرداد پرداخت میشود اینهم کاملا غلط است.چون حقوق خرداد بنده پرداخت شده است و نه اینکه از معوقات خبری نشده بلکه با با حقوق سال 94 داده اند.و کسی هم نیست که پاسخگو باشد .راستی شکایتمان را کجا بریم./

بازنشسته 94
|    | 1395/4/3 - 15:17 |     4     0     |
بنده بازنشسته 2 مهرماه94 هستم اولا از همان روزهای آغازین دوران بازنشستگی به سبب اجرای رتبه بندی برای همکاران شاغل شکاف قابل توجهی در دریافت ها ایجاد گردید ؛در صورتی که در سال های گذشته این تفاوت پرداخت درسال های اولیه زیاد محسوس نبود . البته ناگفته نماند این شکاف برای بازنشستگان محترم سال های دور به مراتب عمیق تر گردید.ازدولت تدبیر وامید انتظار می رود با راهکارهای مناسب این معضل رابرطرف نماید ثانیا تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت که متاسفانه یک مساله عادی در وزارت شده؛ غافل از این که فرهنگیان معزز دراین سن وسال نیاز مبرمی به ان دارند از وزیر محترم در خواست می نماییم تلاش خویش را مضاعف نموده ونسبت به پرداخت ان تسریع فرمایند.

بازنشسته 94
|    | 1395/4/4 - 12:41 |     1     1    
پاسخ: ای همکار بازنشسته که با خواهش والتماس کردن از وزیر محترمت واز دولت تدبیرت حقت را می خواهی . پس هرچه بیشتر منتظر پاداشت باشی بهتروبیشترالتماس می کنی.

شهرام شعاعی
|    | 1395/4/1 - 18:48 |     1     0     |
آقایان نمتونن پاداش معلم ها رو بدن اشکال نداره بانکهای رابطه ای شم زحمت بکشن پول هرموقع شکم سیری رسید بهمون بدن طر الان بانهای شما میتتون برامون از طلب آموزش و پرورش توی بورس مشارکتاشون شرکتمون بدن وسود ماهانه بدهی رومون رو پرداخت کنن، شاید اونجا هم کندی که نمخوان بالا بیاد ،وگرنه با زرنگی همه بانکی ها همراه به اسم کارکنان وکلن بانک داره سهام شرکتها و میخرن وبین بانکی ها توی فیشاشون میره، برین بانک تجارت بیشتر بررسی کنید اقایون،یه محافظ بانک از همین جابجایی ها صاحب خونه میشه،یه معلم سی ساله تو گداخونه از بین میره،نازنین ،ازتو برف سراتون بیارین ببینیم مردم همه رو دیدن وخوبم میفهمن........

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/4/2 - 12:49 |     1     0    
پاسخ: آقایان محترم خواهشمند است نوشته های خود را یک بار هم که شده چِک نمایند تا بدور از غلط املایی باشد.آقای شعاعی که واقعا گند زده و بنده هیچی نفهمیدم.اگه معلم هستین پس وای بر محصلین شما.لطفا بگویید که آیا معلم هستین یا نه؟منتظر جواب هستم

ناشناس
|    | 1395/4/1 - 03:47 |     1     0     |
سلام ، بازنشستگان ، معلمین و دست اندر کاران تعلیم و تربیت و بانیان انتقال علم و دانش و بارور نمودن و شکوفا نمودن استعداد های نهفته فرزندان دیروز و بانیان مدال اوران مسابقات علمی و افتخارات کشور ، و فراموش شدگان امروز که به قول قدیمی ها از دل برود هر آنکه از دیده برفت که نسبت به حقوق سایر بازنشستگان دیگر ادارات محروم ترین هستیم

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/31 - 11:59 |     0     0     |
آقای وزیر بگذریم از اینکه در رتبه بندی به بازنشستگان فرهنگی طلمی مضاعف شد و نام این دولت به عنوان دولت تبعیض های مضاعف در اذهان بازنشستگان و مردم ایران خواهد ماند و عملا برای شاغلین هم افزایش درخور توجهی نداشته است . اما در دوره شما وضعیت آموزش و کیفیت آموزشی به بدترین وضع درآمد و واقعا دستاوردی در زمینه تعلیم و تربیت صحیح و اصولی نداشته اید .بنده کارشناس آموزش بوده ام و وضعیت را می بینم که وضعیت بدتر شده است و اقدام شاخصی برای بهتر شدن امور مدارس انجام نشده است جز نگرانی بیشتر مدیران و معلمان.

باز نشسته
|    | 1395/3/31 - 11:53 |     0     0     |
سلام . آموزش و پرورش عقب مانده برابر است با کشور عقب مانده / توسعه کشور زمانی اتفاق میافتد /که ..........................دانش آموز صبور . نظم پذیر . خلاق . پرسشگر باشد .که آنهم با آموزش پرورش پیشرفته محقق خواهد شد.

عباسعلی
|    | 1395/3/30 - 08:43 |     0     0     |
سلام جناب وزیر با گذشت 15 ماه از زمان بازنشستگی ام هنوز مابقی پاداش نیمه دوم 93 پرداخت نشده تقاضا دارم نسبت به پرداخت آن اقدام فرمایید و خود را جای ما با حقوق کم قرار دهید تا بدانید زندگی کردن با حقوق بازنشستگی یعنی چه

بازنشسته 93
|    | 1395/3/29 - 20:03 |     2     0     |
جناب آقای نوبخت خواهشمندیم در گام نخست اصلاح احکام بازنشستگان بازنشستگان آموزش و پرورش را بر اساس مدارک ایشان مشمول دریافت رتبه بندی فرماییدتا گامی به سوی عدالت در پرداخت نزدیکتر شویم.

حسن
|    | 1395/3/28 - 01:03 |     2     4     |
تنها راه پر داخت پاداش باز نشستگان دخالت رهبر معظم انقلاب است ولا غیربا یک حکم حکو متی فقط دست به دامان اقا با ید شد

علی
|    | 1395/3/28 - 00:56 |     1     1     |
با سلام خدمت همه ی همکا ران و همدر دان فرهنگی و مسو لین دلسوز نظام و بخصوص رهبر معظم انقلاب ما باز نشستگان 94 با تو جه به قو لی که اقای وزیر محترم در رسا نه ها مبنی بر پر داخت پاداش بعد از تصویب بو دجه وبا توجه به اطمینان به وعده های حضرت عا لی اکثر ا این مبلغ را اجبا را به علت ازدواج فر زندان و...........چک داده ایم وطلبکاران بی صبرانه منتظر پا س کردن چکها یشان هستند شما را به خدا و هر که را می پرستید تا قبل از رفتن ما به زندان فکری بکنید چون ما روی قول شما حساب کر دیم از همه می خو اهم موارد را تا یید نموده و نظر بدهید

مرتضی یعقوبی نیکو
|    | 1395/3/27 - 14:22 |     7     0     |
همکار شاغل بزرگوار و فرهیخته
امروز من فردای شماست
اگر مرا یاری نکنید به خودتان ظلم کرده اید
نامه سرگشاده بازنشستگان فرهنگی به مسئولین تصمیم گیر کشور
استاد محترم با سلام و عرض ادب
احتراما ما جمعی از بازنشستگان به نمایندگی از همه ی باز نشستگان سراسر کشور به استحضار می رسانیم با توجه به آن که تمام جوانی و سلامتی و شادابی خود را ذره ذره برای بارور کردن فرزندان این مرز وبوم خرج کردیم و حاصل عمرمان همراهی و حمایت از انقلاب و به دنبال آن بدوش کشیدن مشکلات جنگ و همه ی مسائل بعد از آن و پرورش مسئولان و مقامات کشور و فرهیختگان بوده و حال برایمان جسم و روحی فسردوه مانده است . دور از انصاف است وقتی که همه چیز از ما گرفته شده است این گونه فراموش شویم لذا به عرض می رسانیم شاغل محترم و بزرگوار و فرهیخته ، امروز من ، فردای شماست لذاخواسته های صنفی و به حق بازنشستگان فرهنگی بشرح زیر تقدیم می گردد
1- همسان سازی حقوق ومزایا و دریافتی ماهیانه با بازنشستگان سایرادرات دولتی و ارگان های دیگر و شاغلین بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق
2- اصلاح حکم های حقوقی طبق مواده68 و 125ق.م.خ.ک از سال 1386 و جبران دیر کرد ناشی از آن
3- تجمیع بیمه های بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه کارآمد فراگیر برای درمان همه ی مشکلات دوران کهولت
4- رساندن حداقل حقوق به بالای خط فقر
5-واریز کلیه مطالبات سنوات گذشته بر اساس نرخ جدید
6-رفع تبعیض در میزان حقوق بازنشستگان همتراز قدیم وجدید
امیدوارم که مسئولان صدای ما را بشنوند و به قول هایی که دادند عمل کنند
با کمال تشکر جمعی از بازنشتگان فرهنگی


ناشناس
|    | 1395/4/29 - 17:28 |     0     0    
پاسخ: لطفا نامه خودرا به مراجع ذیصلاح ارسال فرمایید چون نظرات 760هزار فرهنگی بازنشسته است
نظر
|    | 1395/3/28 - 22:54 |     0     0    
پاسخ: خواسته های بحق و جالبی است ولی کو گوش شنوا . مسؤولین با تمسخر به این خواسته ها می نگرند.

باز نشسته 93
|    | 1395/3/27 - 11:08 |     0     1     |
با سلام این چه عدالتی است من با 1.5 میلیون حقوق فقط 180 هزار اضافه شده ولی کسانی با مدرک پایین وسابقه سنواتی کم 200هزار اضافه شده

مو سی
|    | 1395/3/27 - 00:54 |     0     1     |
از کلیه باز نشستگان فر هنگی 94در سرا سر کشور تقا ضا دارم در شب بیست و یکم رمضان با دل شکسته دست به دعا بر داشته و ظهور حضرت مهدی را از خدا وند بخو اهید تا در جا معه ما عدالت بر قرار شود و پا دا شهای ما را پر داخت کنند .....

مو سی
|    | 1395/3/27 - 00:45 |     0     2     |
درود بر احمدی نزاد یک مرد بود چون دولت او با تو جه به این همه اختلاس به گفته ی خو دش پا کتر ین دو لت بود انشا الله سا ل بعد با انتخاب ایشا ن همه ی پا داشها داده خو اهد شد غصه نخو ریدهنوز جیب این دولت و کا درش پر نشده اول خو یس بعد درویش

سراج
|    | 1395/3/30 - 15:38 |     1     0    
پاسخ: ولی احمدی نژاد حداقل این کار را برای ما کرد که پول پاداش ما را سه ماه پس از بازنشستگی یکجا با پول صندوق ذخیره داد. پول افزایش حقوق نیز حداکثر تا آخر فروردین و حکم هایش برای ما ارسال میشد... اگر دولت فعلی مشکلی ندارد چرا اینقدر برای گرفتن حق و حقوقتان التماس می کنید!؟
منوچهر
|    | 1395/3/29 - 16:31 |     2     2    
پاسخ: لعنت خدا بر دروغگویان و اختلاس گران به همکار بودن شما شک دارم مگر این همه بلاها ریشه اش در دوران حکومت احمدی نژاد به سر ما نیامده مرد مومن من از گرسنگی بمیرم و پاداش ام هیچ وقت ندهند به احمدی نژاد درود نمی فرستم شکایت پیش ناکسان بردن از....... است
حسین
|    | 1395/3/28 - 22:59 |     0     0    
پاسخ: او هم هیچ کاری برای فرهنگیان نکرد بی خود از این آب گل آلود ماهی نگیرید و از فرهنگیان برای تصفیه حساب های سیاسی سوء استفاده نکنید .

ز بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/25 - 18:12 |     0     0     |
آقای نماینده ای که با رای بنده و نوع بنده بر صندلی مجلس چسبیده ای و خیال میکنی همیشه احوال بر وفق مراد خواهد بود.کمی هم به فکر ما باشید.بنده بخالت هیچکسی را نمیکشم و این را از صمیم قلب میگویم و اینکه بخیل فقط خودش را آزار می دهد و بس.ولی از حق و حقوقم می گویم مبنی بر اینکه دوست شاغلی از بنده پرسید که وضعتان خوش است چرا که حقوق بازنشستگان 20درصد افزایش داشته وما 12درصد.گفتم شما اینچنین تصور میکنید.اینک برای نماینده ها و آقای نوبخت عرض میکنم که چرا برای شاغلین با حقوق زیر حکم2/800میلیون درکل 16درصد و برای بازنشستگان با حقوق 1/600میلیون 12درصد حساب کردین.و در ضمن بازنشسته ها فقط یکبار در طول سال ولی برای شاغلین این افزایش اول است و شاید در طول سال چندین نوع هم داشته باشند و این افزایش از نوع یک بام و دو هواست و فقط کمی بودجه را به رخ بازنشستگان میکشید.در حالی که شاید صندوق بازنشستگی سرمایه دار ترین صندوق هاست.مثال:مادری دو فرزند ناتنی و یک فرزند تنی داشت و وانمود میکرد که همه را به یک اندازه دوست دارد و شاید ناتنی ها بیشتر.روزی دو تا بربری داشته و به خیال اینکه فرزندان ناتنی را دوست دارد گفت عزیزانم 2 تا بربری دارم و به هر کدام از شما یکی میدهم و چون به آن یکی برادرتان نمیرسد شما هرکدام نیمی را به آن یکی برادر بدین و فرزندان اینکار را کردند و غافل از اینکه مادر آنها را دوست دارد. ولی در اصل اینجوری نبود و خلاصه برای ناتنی ها هرکدام نیم بربری و برای تک برادر تنی قرص تمام بربری رسید.حالا فکر میکنم سر بازنشسته ها شیره می مالند به خیال اینکه دوستشان دارند و حقوق آنهارا به صورت پلکانی نا عدالتانه افزایش میدهند و ما بازنشسته ها درونمان خودمان را و بیرونمان دیگران را می سوزاند.

ناشناس
|    | 1395/3/27 - 22:03 |     0     0    
پاسخ: آآنقدر گفتید که حقوق شاغلین زیاده که الان ما هم که میخوایم بازنشسته بشیم رتبه بندی و سایر اضافه ها را حذف میکنند.از شما را زیاد نکردند از ما کم میکنند.
بازنشسته بی نام و نشان93
|    | 1395/3/27 - 13:32 |     0     0    
پاسخ: سلام بر همکاربازنشسته ما بازنشسته ها برای این دولت با تدبیر و امید حکم همان شاه سامانی را داریم که سه فرزندش قطره قطره سم می ریختن توی غذا تا زره زره نابود شود حکایت کار آقایان نوبخت و فانی و بطحایی شده که زره زره پاداشمان را می دهند و زره زره حقوقمان را زیاد می کنند و فانی هم که خودش فانی شده بی خیال است از این همه تدبیر این دولتمردان چه توقعاتی داری برادر خداوند خیر دهد به وزیر قبلی نمی دانم آقای روحانی چه تدبیر امیدی در آقای فانی دیده هنوز پاداش 93 را کامل نپرداختن با وجود تثبیت بودجه 95

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/25 - 13:03 |     0     1     |
به نام خدا
دل نوشته ی جمعی از بازنشستگان فرهنگی خطاب به مسؤلین دولت یازدهم ووکلای مردم درمجلس شورای اسلامی
« تکریم بازنشستگان وظیفه ای که فراموش شده است! »
بازنشستگی به عنوان امری مهم در زندگی همه شاغلین همواره مطرح بوده و به دلیل اهمیت بالای آن نگاه برنامه ریزان اقتصادی و اجتماعی راهمواره معطوف به خود کرده است. براین اساس با توجه به ابعاد و پیامدهای فردی و اجتماعی دوران بازنشستگی، چنانچه آغازآن با تدابیر از پیش اندیشیده و منطبق با نیازها، روحیات، الزامات و اقتضائات بازنشستگان نباشد میتواند شروع تواما دغدغه و نگرانی را بدنبال داشته و با ایجاد احساسات ناخوشایند تبعات نامناسبی را برای ایشان رقم زند.
پرداختن به موضوع بازنشستگی وبررسی راه های حل مشکلات این عزیزان درواقع به نوعی تکریم این گرامیان درخانواده واجتماع وترسیم چشم اندازی روشن،امیدوارکننده وعزت مندانه برای جامعه شاغلین است، از این رو دستگاه های مختلف نسبت به این مسئله عنایت ویژه داشته ودرطراحی برنامه های اداری ورفاهی کارکنان توجه بدان را مطمح نظرخودقرارمی دهند.در نگرش متعالی اسلامی بزرگداشت و تکریم و احترام انسان هایی که سالیانی را به خدمت مشغول بوده و اکنون در سنین سالمندی قرار دارند بسیار تاکید شده است؛
پیامبرعظیم الشان اسلام ص درخصوص منزلت وجایگاه اینان می‏فرماید:«مَنْ شابَ شَیبَه فِی الاِسْلام، کانَت لَهُ نورایومَ القیامَه».کسی که مویش در اسلام سپید گردد، در روز قیامت برای او نوری خواهد بود. نهج الفصاحه حدیث ۲۶۹۶ .
آن حضرت در کلامی دیگر وجود پیران سالخورده را موجب افزایش فیض ربوبی و بسط نعمت های الهی و مایه برکت خوانده و می‏فرماید:«مَنْ وَقَّرَ ذا شَیبه فِی الاسلام امَنَهُ اللّهُ مِنْ فَزَعِیومَ القِیامَه». وسائل الشیعه ج۱۲ح۱۵۷۴۹ کسی که پیر مسلمانی را تجلیل نماید، خداوند او را از ترس روز قیامت ایمن می‏دارد.حضرتش درسخنی دیگر،یکی از شیوه‏های تکریم و تعظیم ذات اقدس الهی را، احترام و تجلیل سالخوردگان مسلمان می‏شمارد. کتاب بزرگسال وجوان،فلسفی محمدتقی ج۱ص۶۴ کهنسالان و سالخوردگان در طول حیات خود، سردی و گرمی روزگار را چشیده‏اند و در مدرسه زندگی تجربه آموخته و افکارشان پخته شده و عقل و حکمت فراگرفته‏اند. اینان از نظر معنوی، تجربه‏هایی ارزنده دارند و می‏توانند مانند رهبران روحانی، هادی دیگران باشند و جوانان را به خیر و سعادت رهنمون سازند.
در سیره نبوی ورفتارعلوی انسان های روشن ضمیر وصالحی که پا به سن گذاشته اند در خانواده خود بسان پیغمبر در میان امت خود محسوب می گردند. امام صادق ع می‏فرماید:«الشَیخُ فی أهلِه کَالنّبی فی اُمّتِه».وجود پیر سالخورده در خانواده‏اش، همانند پیغمبر در میان امتش است.
پیرمردی به محضر رسول اکرم ص شرفیاب شد، کسانی که در حضور آن حضرت نشسته بودند، در احترام به آن مرد، کوتاهی نمودند و در جا دادن به او کندی ومسامحه کردند. پیغمبر اکرم ص از این رفتار بی‏ادبانه، ناراحت شد و به آنها فرمود:«لَیْسَ منّا مَنْ لَمْیرْحَم صَغیرِنا و لَمْیوَقِّرْ کبیرنا». نهج الفصاحه حدیث۱۰۷۲ کسی که به خردسالان ماتفضّل و ترحّم نکند و پیران ما را مورد تکریم و احترام قرار ندهد، از ما نیست.
جایگاه و نظرو اندیشه فرهیختگانی که به شان والای بازنشستگی نائل می گردند در چنین معرفتی بسیار ارزشمند است. حضرت علی ع دراین باره می‏فرمایند:«رَأی الشّیخ اُحَبُّ إلَیَّ مِنْ جَلدِ الغُلام» رأی و نظر سالخورده، در نزد من از چالاکی و بی‏باکی جوان محبوبتر است.
بازنشستگی درنگاه مقام معظم رهبری : مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جایگاه بازنشستگان و لزوم توجه به امور آنان، فرموده اند:بازنشستگان، نیروی فعال کشور در اندکی پیش هستند که تلاش کرده‏اند، زحمت کشیده‏اند، بسیاری از آنها شب و روز و عمر و جوانی خودرا صرف کار کرده‏اند و باید کشور به این تلاش و به این زحمتکشی مستمر دوران عمر پاسخ گوید.
البته!این را هم بدانید که وضع فعلی بازنشستگان، در واقع همیشه به صورت یک الگو در مقابل چشم کارکنان فعلی دولت قرارخواهد گرفت. هر چه وضع بازنشستگان در کشور بهتر باشد، کارکنان فعلی دولت با دلگرمی بیشتری کار خواهند کرد؛ چون می‏دانند فردا که به آن وضع رسیدند، اوضاعشان خوب خواهد گذشت.
اگر خدای ناکرده نسبت به بازنشستگان بی‏اعتنایی، بی‏احترامی و بی‏توجهی شود و آنها دچار مشکل شوند، این آیینه فردای کارکنان امروز خواهد بود؛یعنی نگاه می‏کنند، می‏بینند که فردایشان این است؛ از کار دلزده خواهند شد و به کارهای نامتناسب با شغل خود روی خواهند آورد.
لذا دستگاه دولتی باید به صورت اساسی به مسأله بازنشستگان ـ به خصوص کسانیکه سالیان سال بامناعت طبع وقناعت درکسوت معلمی اهتمام ورزیده اند توجه و به صورت ویژه به آنها رسیدگی کند. جمعی ازبازنشستگان فرهنگی


بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/4/22 - 20:53 |     0     0    
پاسخ: ضمن تشکر از تمامی کسانی که در ذیل این دل نوشته نظر داده اند به اطلاع می رسانیم این دل نوشته ضمیمه شکایت تعدادی از بازنشستگان به دیوان عدالت اداری ارسال شده است و مخاطب آن قضات محترم دیوان می باشد و دلیل استفاده از آیات و روایات نیز مخالفت صریح عقل و شرع با اعمال هر نوع تبعیض است و همین که این عزیزان شکایتی را در خصوص علت بی توجهی دولت به بازنشستگان فرهنگی در طرح رتبه بندی به دیوان عدالت بردند کاری بزرگ بود که متاسفاانه علیرغم تلاش زیاد برای این کار تعداد زیادی از دوستان بازنشسته از این اقدام استقبال نکردند اما ما پی گیر هستیم و قطعا با تلاش فرااوان می شود به خواسته به حق بازنشستگان که همسان سازی حقوق با شاغلین فرهنگی و بارنشستگان سایر ادارات می باشد برسیم.ا
بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/30 - 10:53 |     0     0    
پاسخ: بازنشسته محترم طلب حق و حقوق شجاعت میخواهد و با عجز و تمنا کارها حل نمی شود و البته کسانی هستند که جهت طلب حق و حقوق عجز نشان داده و تمنا میکنند.شاعر میگوید:کم گوی و گزیده گوی چون در ........ تا ز اندک تو جهان شود پر
بازنشسته
|    | 1395/3/29 - 22:20 |     0     0    
پاسخ: شما جمعی افراد سخندان وفرهنگی دیگر بگردید ببیند کسی را جا نیانداختید که از آنها هم تشکر وتقدیر کنید وبا عجز وتمنا درخواست پاداشتان راکنید.
ع بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/28 - 15:19 |     0     0    
پاسخ: به عمل کار بر آید به سخندانی نیست.بنده هم مثل بازنشسته 94 اصلا حوصله خواندن نداشتم و به طور کامل نخواندم.خواهش میکنم مبنی بر اینکه وقت می گذارید و زحمت می کشید چیزهایی بنویسید که هم کم بوده و هم با محتوا و جنبه عملی داشته باشد.و الا با تعریف و توصیف کارها درست نمیشود.طبق گفته شما تکریم بازنشستگان به صورت شفاهی و لفظی کاملا اجرا میشود و این هم که نشد نان.....و با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود.شخصی میگفت:یک بربری خریده و رفتم جلوی کبابی و با بوی خوش کباب تمام بربری را خوردم و بیچاره راست هم میگفت.
بانشسته94
|    | 1395/3/28 - 09:29 |     0     0    
پاسخ: شما که این مقاله را نوشتی . خیلی ساده هستید اینها وهمه مردم بهتر از شما قران وحدیث را می دانند ولی با ابن مقاله های ادبی فقط خودتان را مشغول کرده اید.وکسیکه خط اول را می خواند بقیه اش را به لقایش می بخشد .

ز بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/24 - 12:04 |     1     0     |
بازنشستگان امروز معلمان و کارکنان زحمتکش دیروز بوده اند. چرا سیخ تو شکمتان رفته مبنی بر اینکه در بهترین وضعیت بر حقوق بازنشسته ها 200000 هزار تومان افزایش میدین ولی برای شاغلین دو برابر.آیا این شرط انصاف است.آیا این عین عدالت است.مگر بازنشسته ها اهل و عیال ندارند و هزاران مشکل دیگه.من شخصا از شما نمایندگان مجلس نمیگذرم.ما به شما رای میدیم تا از حق و حقوقمان به بهترین شرایط دفاع کنید.در سرما و گرما منتظر میمانیم تا رای دهیم و شما از ما اینجوری پذیرایی میکنید .واقعا دست شما درد نکند با این همه حق کشی ها.

علی
|    | 1395/3/22 - 19:02 |     2     0     |
عدالت برابری نیست که آخه . عدالت یعنی قرار دادن هرچیز در جای خودش . مثال میزنم اینها میاند حقوق فوق لیسانس را با دیپلم برابر میکنند که مثلا عدالت را اجرا کرده باشند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/22 - 15:15 |     1     0     |
سلام جناب نوبخت ازجنابعالی تقاضا دارم قدمی درارتباط باترمیم وهمسان سازی حقوق مابازنشستگان فرهنگی با سایر بازنشستگان بردارید تاما شرمنده اعضای خانواده مان نشویم وشما هم وجدانتان از اینکه برای قشر عظیمی از جامعه خدمتی کرده اید راحت و راضی باشد چون ما واقعا مورد کم لطفی دولت مردان قرار گرفته ایم وازنظر معیشتی سخت در تنگنا و فشار هستیم

ز بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/22 - 13:00 |     2     0     |
سوالم از مسولین صندوق بازنشستگی این است مبنی بر اینکه ما بازنشستگان حقوقمان را از بانک صادرات دریافت میکنیم چرا مانند شاغلان که حفوقشان را از بانک ملی میگیرند برای آنها وام مرابحه با سود کمتر تعلق می گیرد ولی برای ما چنین کاری مقدور نمی باشد.آیا این هم برای دولت بار مالی دارد و یا ما بی صاحب مانده ایم.و اگر بانک صادرات کوتاهی میکند بگذارید ما حقوقمان را از بانک ملی دریافت کنیم.مسولین محترم خواهشمند است یک گوشه ای چشمی نظر لطفی هم به حال بازنشسته ها داشته باشند.بانک صادرات که جلوی در ورودی اش نوشته در این شعبه وام مرابحه داده می شود بنده مراجعه نمودم و گفتند باید 6 ماه تمام پول بخوابانی و تازه به اندازه پولت وام 20 درصدی میدیم.در حالی که بانک ملی برای شاغلین 4در صد حساب کرده.

فرهنگی بازنشسته89
|    | 1395/3/22 - 00:17 |     0     0     |
سلام،چرا دولت قبل حقوق ما فرهنگیان را با روش پلکانی معکوس افزایش داد و دولت فعلی هم افزایش های رتبه بندی را درمورد ما فرهنگیان بازنشسته اجرا نکرده؟تبعیض و اختلاف حقوق تا چه اندازه؟دولت قبل که حق ما فرهنگیان باسابقه بالا را با پلکانی معکوس تضییع کرد امیدوارم که این دولت بخاطرخدا راه دولت احمدی نژاد راادامه نداده و حق خانواده ما را برگرداند.

زمانی
|    | 1395/3/19 - 14:27 |     2     0     |
اقای نوبخت .ایا رواست افزایش حقوق برای بازنشسته ای که 30 سال پرداخت بیمه داشته 12 در صد اما کسی که 15 یا 20 سال پرداخت حق بیمه داشته است وحقوق کمتر از 1/5 میگیرد بین 15 تا 20در صد باشد و یا کسانیکه مدرک بالاداشته و یا در پست مدیریت زحمت کشیده و یا گروه های تشویقی داشته و یا در مناطق بد آب و هوا خدمت نموده و یا در زمان شاغل از افزایش سنواتی بیشتری برخوردار بوده وغیره و الان حقوق کمی بالای 1/5 دارند 12 درصد در عوض کسانیکه در وقتش زحمت نکشیدند به قولی به همه کارهای محوله پشت پا زدند و الان حقوق کمتر از 1/5میلیون دارند بین 12تا 20درصد باشد.آیا این کار رواست اقای نوبخت برنامه ریز؟آیا این عدالت است و حاصل آن همه تدبیر و امید؟بنده به شما آنفدر ایمان داشتم که نگو و نپرس ولی الآن برعکس.خدا حافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــظ شما.

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/3/19 - 14:20 |     1     0     |
سلام جناب آقای مدیر صندوق بازنشستگی 12% 63000000ریال با 12% 15000000ریال کجای این روش افزایش پلکانی میباشد دراین افزایش چه تدبیر و امیدی نهفته است نمی دانم این که مثل هرکه دارد نون کباب هرکه ندارد نون و دود کباب که با این دبیر فکر نکنم ........... دست آقایان مجلسیها و رئیس جمهور درد نکند با این وزیر و تدبیرشان فکر کنم تدبیرشان این است که ضعیف سریعتر پایمال و له و لورده .............و قویتر .......................... مبلغ63000000ریال حقوق بازنشسته که در اخبار دیشب زیر نویس شده خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی وما رستگار

ناشناس
|    | 1395/3/19 - 09:44 |     0     0     |
وزیر ومعاون او بودجه 95 هم تصویب شد وخبری از پاداش که قرار بود بلا فاصله بعد از تصویب بوجه 95 به بازنشستگان 94 پرداخت شود خبری نیست .اقایان از خدا بترسید که اگر شما را به خدا واگزار کریم کاری از دست روحانی و نوبخت ودیگر حامیانت که می خواستند بهت تشویقی بد هند بر نمی اید .پس از خدا بترس.

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/3/18 - 19:45 |     0     0     |
سلام تلاش زیادی به عمل آمد که صدای قشر بازنشسته فرهنگی در این دولت شنیده شود که متاسفانه ممکن نشد و مشخص شد که بی تدبیران بدتر از آنی بودند که تصور می کردیم در دو سال گذشته افزایش حقوق کارکنان دولت با انواع و اقسام فوق العاده ها و طرح ها افزایش یافته و مدیران هم که حقوق های صد میلیونی می گیرند و تورم دروغین دولت یازدهم فقط برای حقوق بازنشستگان ملاک است.راستی مدیران میلیاردی از بازنشستگان 1 الی 2 میلیونی خبر دارند؟

بازنشسته مهر 94
|    | 1395/3/17 - 13:32 |     5     0     |
فانی ! ای جون ! نگا به حال ما کن
چون تو می تونی جونم ، بیا دردم دوا کن
فانی برا شعبان چک کشیدم
اما مهر تو زیبا رو ندیدم
فانی خونمون عزا گرفتم ، نمی دونی !
دستمو سوی خدا گرفتم نمی دونی !

لطفا برا آقای فانی با ریتم خوانده شود


بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/3/16 - 18:00 |     1     0     |
سلام خسته نباشید پیام قبلی را که فرستادم درستون خبرها خواندم که دانش آموزی به معلمش مرسدس بنز اهداء کرده که بنده خوشحال شدم و پیام دادم که ایکاش جناب آقای وزیر پاداش ما رو می داد

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/3/16 - 17:56 |     0     0     |
سلام جناب آقای وزیر ایکاش شما حق قانونی پاداش ما رو هم می دادی

باز نشسته 93
|    | 1395/3/13 - 22:14 |     0     0     |
از سایت خوبتون تشکر میکنم

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1395/3/12 - 09:50 |     1     0     |
با سلام خدمت باز نشستگان مظلوم فرهنگی - در استان یزد هنوز 10 درصد از پاداش مهر 93 را پرداخت نکرده اند در حالی که نزدیک به 21 ماه از بازنشستگی ما می گذرد خواهشمندیم ما را راهنمایی کنید ببینیم در استانهای دیگر چه خبر است . باتشکر از شما بازنشستگان گرامی.

ناشناس
|    | 1395/3/13 - 22:22 |     0     0    
پاسخ: در زنجان هم پرداخت نشده
بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/3/13 - 12:19 |     0     0    
پاسخ: سلام در کرمان هنوز پاداش مهر93 را کامل نپرداختن
باز نشسته 93
|    | 1395/3/12 - 22:20 |     1     0    
پاسخ: در استان اذر بایجان شرقی هم کامل پرداخت نشده

بازنشسته سال 93
|    | 1395/3/11 - 21:38 |     4     0     |
سلام بر معلمان ، چرا با وجودیکه دست دولت در پرداخت ها اندکی بازتر شده است طرح رتبه بندی برای همکاران بازنشسته اجرا نمی شود؟ آیا برای اجرای طرحی که فی الواقع باید قبل از سال 93 اجرا میشد و آقای فانی طرح رتبه بندی دیگری را از دل آن استخراج کردند که به بعد از سال 93 موکول شد باید به دیوان عدالت رفت؟ به نظر میاید که دولت محترم میانه خوشی با آقای فانی ندارد و تا ایشان در راس وزارتخانه هستند برای معلمان و بازنشستگان این وزارت کاری انجام نمی دهد. بسیار ناامید کننده است که جناب فانی که از وقت بازنشستگیشان بسیار گذشته است همکاران بازنشسته معلم را از وزارتخانه ی خویش خارج می داند. یا حق

بازنشسته 93
|    | 1395/3/8 - 15:50 |     1     0     |
تکلیف مارو روشن کنن اگه نمی خوان پاداشمونو بدن ، بریم اداره از دست این بی دین ها خودمونو آتیش بزنیم تا از دست این زندگی سگی راحت شیم

بازنشسته 94
|    | 1395/3/7 - 22:16 |     0     0     |
راستی چرابداد فرهنگیان بازنشسته 94 نمی رسید ؟اصلا به این همه شکوه ها توجه میکنید؟یا ازبس این ناله ها شنیدید......شدید. نکند زبان نوشتاری ما با شما فرق دارد وشما درترجمه این مطالب ،اینطور برداشت می کنید چه افرادباسیاست وکیاستی هستید وسازمان مدیریت چه برنامه ریز قهاری است؟به این ناله توجه کنید.

بازنشسته 94
|    | 1395/3/10 - 10:56 |     1     0    
پاسخ: فانی در مصاحبه اش گفت :بلافاصله بعد از تصویب بودجه پاداش بازنشستگان واریز میشه .چرا دروع میگه

z
|    | 1395/3/6 - 01:30 |     3     0     |
مجلس تشریفاتی زودتصمیم بگیرید.تا پاداش وحق الناس را پرداخت کنند.

فرهنگی بازنشسته اصلاحیه
|    | 1395/3/5 - 14:39 |     0     0     |
سلام, بازنشسته 94 صحیح است که اشتباهی 95 درج شده است

بازنشسته علیل
|    | 1395/3/5 - 10:48 |     0     0     |
کدام مسئول حاضر است بعد از 37 سال با مدرک فوق لیسانس با حقوق 1500000تومان زندگی کند حتی یک هفته ؟

بازنشسته 94
|    | 1395/3/2 - 18:33 |     6     0     |
سلام لطفا مسئولین محترم به فکرپاداش ما بازنشستگان سال 94 باشند ما تاکی باید منتظرباشیم

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/3/14 - 19:40 |     0     0    
پاسخ: سلام همکار محترم ما بعداز22ماه هنوز پاداش ما رو کامل نپرداختن خدا بفریاد شما برسد دعا کنین که مشکل بودجه و اعتبارات آقایان وزیر و معاونش بطحایی حل شود قرار بود که پس از تصویب بودجه بقیه پاداش ما رو بدند که متاسفانه اغتبارات تصویب شد امتحانات رو پرداختن اما پاداش رو ......... امتحانات هم که پرداختن بخاطر شروع امتحانات خرداد و تصحیح اوراق
ناشناس
|    | 1395/3/3 - 14:43 |     0     0    
پاسخ: همکار محترم عجله نکن هنوز پاداش بازنشستگان 93 تمام نشده

بازنشسته 94
|    | 1395/3/1 - 19:44 |     1     0     |
باسلام من بازنشسته خرداد95 هستم هنوز پاداش ما واریز نشده است سوال بنده از آقای فانی این است ؛ اگر شما بودجه لازم جهت پرداخت پاداش ما بازنشستگان را نداشتید ، پس چرا ما را بازنشست نمودید؟ لااقل اجازه میداد ید
خدمتمونرا ادامه میدادیم و محتاج نامردا نمیشدیم تراخداپاداش ما را واریز نمایید آقای نوبخت ترا بجان بچه هات قسم میدیم سریع پاداش مارا واریزنمائید،.متشکریم

m
|    | 1395/2/28 - 18:01 |     11     1     |
انتظار از مرگ هم بدتر است. اینان کسانی هستند که با نام معلم وهفته معلم بذرعاطفه می پاشندو در کوی وبرزن شأن معلمان را به تمسخر می گیرند ورسوای عام وخاص می کنند. همان نمایندگانی که موقع رای گیری مثل گدا های سرخرمن رای ها را گدایی و یا بعضا می خرند .اینان نه براساس باور قلبی بلکه به تظاهر یادی از معلمان می کنند تا برای دوره ی بعد توشه ای داشته باشند وبگوینداین فرد مدافع خوبی است در صورتی که دلش نه برای کشور ونه برای ملت می سوزد فقط برای جیب خودش و دور دسته خودش تلاش می کند بکارگیری افراد در ادارات را بررسی کنید متوجه می شوید همه شفارش شده ی آنها هستند.و..........متاسفم که مورد حمایت ما قرار می گیرند

حسینی
|    | 1395/2/28 - 15:17 |     1     0     |
من بازنشسته سال 88 هستم . در فروردین ماه حدود 40 هزار تومان بابت بیمه عمر از حقوق کسر گردیده و در فیش اردیبهشت هم مبلغی در حدود 46 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی عمد کسر گردیده است . هر دو مورد بدون رضایت کسر شده اند . آیا رواست که این مبالغ از حقوق ناچیز بازنشستگان کم شود و به جیب کارکنان بیمه برود تا حقوق های چند ده میلیونی بگیرند . کاملا واضح است که از گوشت سگ و خوک نیز حرام تر است .

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/2/28 - 01:28 |     3     0     |
اقای وزیر چرا پاداش ما بازنشستگان سال 93 تهران را نمی دهید من می خواهم به دیوان عدالت اداری شکایت کنم شاید فایده داشته باشد من می خواهم بروم مجلس تحصن کنم شنیده ام حق گرفتنی است ایا درست است یک عده حقوق میلیاردی بگیرندولی حق ما را ندهند

فرهنگی باز نشسته
|    | 1395/2/26 - 09:26 |     1     0     |
اخیرا با دفتر وزیر تماس گرفتم مسول دفتر گفت تا اخر اردیبهشت پاداش 93 داده می شود اما دوباره بعد از دوهفته تماس گرفتم گفت اخر تیر اقای وزیر نیز در مصاحبه با ایسنا در هفته معلم گفته بود همه پاداش 93 پرداخت شده سوال من این است چرا دروغ شما الگوهستید اگر بودحه نداشتید چرا با بازنشستگی ما موافقت کردید

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/2/23 - 18:59 |     1     0     |
بازنشستگان فرهنگی سال 93 اکثرآ استخدامی سال های 63 و 62 هستند سالهایی که دفاع از مملکت بود و جنگ تحمیلی و این قشر فعالان آن نبرد بودند اما وقتی پای حق و حقوق و پاداش قریب 50 میلیونی این عزیزان مطرح می شود کسی پاسخگو نیست و فریاد رسی ندارند .اما اگر حقوق چند صد میلیونی و گاه میلیاردی مدیران با تاخیر پرداخت شود دولتمردان همه فریاد رس می شوند .کاش فیش های حقوق تمامی مدیران دولت و در کنار آن هم فیش های بازنشستگانی که 30سال با تمام توان زحمت کشیده اند منشر می شد .اما در هر حال پیگیر همسان سازی حقوق باشیم و این را حق خود بدانیم

نظر
|    | 1395/2/23 - 13:11 |     0     0     |
اینقدر دنبال پاداش نباشید ، حقوق اسفند ماه کارکنان بیمه از پاداش پایان خدمت یک فرهنگی بیشتر است و جالب اینکه بسرعت پرداخت می شود اما برای بازنشسته های فرهنگی بودجه نیست . بگذارید ابتدا جیب دیگران پر شود تا شاید دحمی کنند و .....

شهرام شعاعی
|    | 1395/2/22 - 23:22 |     0     0     |
درود بر همکاران محترم وصبورم در این کشور نهنگ خوار،امیدوارم صبر ایوب بدادمان برسد تا از شگم نهنگ بیرون بیاییم،،دیروز از یکی از دوستان نزدیک اقای پشتیبانی بعد از این نقل قول شد پول خبری نیست ۹۴ برن پاداشنو بعد اشش ماه دوم طلب کنن شاید تا اون موقع پولی پیدا شد به ما گدا کشنه ها از نظر اینا بدن،اقای فانی امیدوارم یه جایی جوابگو بشید که حق الناس محسوب میشه ....ویا هرکی که حق یه معلم ضعیفو جابهجا میکنه تا روزی بگذره.....

بازنشسته 93
|    | 1395/2/22 - 01:09 |     0     0     |
باسلام 34 درصد نداده اند چرا.........................................................................
......................................................................................................................

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/2/23 - 12:36 |     0     0    
پاسخ: سلام مگه خبر نداری جناب وزیر همیشه کسری بودجه دارند وهفته ای هشت شب رو بخاطر کسری بودجه خواب و خوراک ندارند آقای بطحایی چرا مثل ایکیوسان به داد آقای وزیر نمی رسی

بازنشسته 94
|    | 1395/2/20 - 10:36 |     3     0     |
مسئولین محترم ، هشت ماه از بازنشستگیمون گذشت ولی اصلاً خبری از پاداش نشد ،بابا یه فکری بکنید بیشتر از این شرمنده خانواده نباشیم .

بازنشسته
|    | 1395/2/19 - 16:01 |     1     0     |
همکاران بازنشسته گرامی دیواری کوتاهتر از دیوار ما نیست واز طرفی چون خود ما نتوانستیم درست تربیت کنیم کسانیکه حال برایمان در وزارتخانه های آمموزش وپرورش ووزارت رفاه تصمیم می گیرند .

سراج
|    | 1395/2/13 - 07:04 |     1     0     |
قبلا هم خدمت همکاران محترم نوشتم که این آقایان برای ما دیگر تره هم خرد نمی کنند و حتی می گویند معلم نیستیم!! این هم صحبت های جناب وزیر آموزش و پرورش در هفته معلم امسال!!!!!!

وی درباره مشکلات بازنشستگان فرهنگی گفت: پرونده بازنشستگان فرهنگی دست ما نیست و اکنون در صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد. با این وجود جلساتی برای پیگیری امور مربوط با صندوق بازنشستگی داشته‌ایم اما قانونا نمی‌توانیم اقدام خاصی درباره بازنشستگان فرهنگی انجام دهیم و امور آنها مربوط به امور صندوق بازنشستگی است.

دیدی گفتم!!!

ش.ح
|    | 1395/2/14 - 07:27 |     0     0    
پاسخ: جواب مسئولین در مورد ما عبارت است از توجیه وازسر بتز کردن همین.حداقل در دولت قبل افزایش ها شامل همه فرهنگیان بود الان ما را داخل آپ هم حساب نمیکنند .تدبیر اینه

ناشناس
|    | 1395/2/12 - 08:48 |     0     1     |
باسلام من فکر می کنم از نظر وزارت اموزش وپرورش ما بازنشستگان یک درخت خشک شده هستیم که نه اب ونه مواظبت می خواهد ونه کسی به حق انها رابعد از سی سال تلاش وزحمت بدهد در صورتی که اگر همین معلم ها نبودند هیچ کدام از افرادی که شاغل هستند چه دکترا وچه وزیر ها ودیگران به این سمتها نمی رسیدند این فقط به خاطر زحمت های معلم ها هست واز خدا بخواهید که حقی که برگردن شما دارند حلال کنند وگرنه خدا می داند که فردای قیامت چه شود

ناشناس
|    | 1395/2/11 - 14:06 |     0     0     |
باقی مانده پاداش فرهنگیان مهر93چه سرگذشتی داره آیا 94 تمام نشده

بازنشسته بی نام ونشان 93
|    | 1395/2/13 - 18:09 |     0     0    
پاسخ: سلام خسته نباشید اخبار ساعت 9صبح روزدوشنبه مورخه 13/2/95زیرنویس اعلام کرد که جناب وزیر 6000میلیلرد تومان کسری بودجه دارد و بعد از آن نوشت که بقیه مطالبات بازنشستگان دوسال پیش تا پایان سال تسویه میشود دوستان تا این وزیر با تدبیر دارید غصه هیچی رو نخورید انشاله همراه با بازنشسته های94و95 پس از برطرف نمودن کسری بودجه پرداخت میشود

یعقوب خادمی
|    | 1395/2/10 - 11:46 |     0     0     |
سلام . من معلم بازنشسته هستم طبق ابلاغ کتبی اداره آموزش و پرورش از بابت رتبه بندی شغلی بازنشستگان ما به التفاوت پاداش بازنشستگی به مبلغ 44096130ریال تاریخ اول مهر 88 دارم .چون در ابلاغ نوشته به شرط تامیین اعتبار قابل پرداخت است . متاسفانه بیش از 7 سال گذشته هنوز پرداخت نشده و ارزش پول هم فرق کرده بطوری که در آن زمان با 4 تومان میشد یک قطعه زمین خرید الان با 20تومان هم نمیشود . راهنمایی کنید ما چکار کنیم ؟ تشکر

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/2/10 - 03:33 |     0     0     |
پاداش بازنشستگان مهر 93 تهران را نداده از طرفی 94 را داده اند این انصاف است باور کنیم پارتی بازی نبوده

مسعود
|    | 1395/2/7 - 01:46 |     1     0     |
سلام هنوز پاداش پایان خدمت بازنشستکان 93 شهزستان جهرم نداده اند این در حالیست که سایر شهرستانها پرداخت شده است

یاد واره
|    | 1395/2/11 - 17:29 |     0     0    
پاسخ: عزیز جان از سال 89 ما منتظر کمک هزینه فوت وازدواجیم الان هم که دارن معوقات رو می پردازن خبری از این دو مورد نیست انگار ما از یادمان میرود یادم ترا فراموش خدا صبرت دهاد

سراج
|    | 1395/2/3 - 16:40 |     3     0     |
روزی در اداره آموزش و پرورش یزد به من گفتند تو دیگر معلم نیستی و حراستشان از من خواست مزاحم اداره نشوم. یک ماه پیش آقای فانی در پاسخ خبرنگار و افزایش حقوق معلمان بازنشسته گفت: این ها دیگر کارمند ما نیستند فقط پرونده شان در ادارات ما است و ... متاسفم از چنین طرز تفکری... پس ما باید به همین حقوق بخور و نمیر بسازیم و بدنبال شغل دیگری باشیم. بازنشست که شدی در این مملکت دیگر هیچکاره ای!

سراج
|    | 1395/2/5 - 01:57 |     0     0    
پاسخ: نوشته بنده واقعیت دارد و حرف های جناب فانی نیز از تلویزیون پخش شد و خودم شنیدم. از طرفی رفتار افرادی از اداره ناحیه 2 را در چند سال متوالی با بازنشستگان ناحیه دیدم و متوجه شدم این ها فقط شعار می دهند. حتی برخی از این معلم ها سال ها معلم نمونه استان و حتی کشوری شده اند...
بازنشسته یزدی
|    | 1395/2/4 - 15:02 |     0     0    
پاسخ: دوستم سراج فکر نکنم این قدر بی تفا وت باشند ، چون همه این دوستان در شرف بازنشستگی یا بازنشسته هستند و بعید است بازنشسته جدا ازخود بدانند

بازنشسته فرهنگی مهر 1393
|    | 1395/2/1 - 09:48 |     0     0     |
سلام تلاش زیادی به عمل آمد که صدای قشر بازنشسته فرهنگی در این دولت شنیده شود که متاسفانه ممکن نشد و ان شاء الله صدای این مردمان خوب در قیامت شنیده خواهد شد و آنان که ظلم و ستم کردند جزای کار خود خواهند گرفت .1 مهرماه سال 93 بازنشسته شدم و حال که 95 است هنوز پاداش بازنشستگی که دیگران در این مملکت همان ماه پایان کار دریافت می کنند را نگرفته ام .آیا این عدالت است یا ظلم؟ آیا ارزش این پاداش نصف نشده است؟ آیا مصداق تدبیر و امید این بود؟آیا دروغگویان دشمن خدای متعال نیستند؟ آیا ملاک های مسئولین بی کفایت آموزش و پرورش در پرداخت پاداش درست بوده است ؟چرا گروهی اردبیهشت 94 و گروهی دیگر اسفند 94 و گروهی مانده اند برای 95!؟ آیا حقوق بازنشستگان مانند کارمندان شاغل افزایش یافت؟ جوابی نخواهند داد . مگر در قیامت !

سروناز
|    | 1395/2/4 - 18:24 |     0     0    
پاسخ: دلت خوشه ها . دزد بازار است .

ناشناس
|    | 1395/1/31 - 12:57 |     1     0     |
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🌸🍃🌸🍃🌸
🌸🍃
🌸
🍃

💠 اسم من گم شده...🌹

✍🏻اسم من گم شده است
توی دفترچه ی پر حجم زمان
دیرگاهی است 
فراموش شدم.
اسم من گم شده است
لا به لای ورق کهنه ی آن لایحه ها
زیر آن بند غریب
پشت انبوهی از آن شرط و شروط
لای آن تبصره ها
اسم من گم شده است
در تریبون معلق شده سخت سکوت
حق من گم شده است.
زنگ انشاء
کسی انگار نمی خواست معلم بشود
شان من گم شده است
شان من نیست بنالم 
شان من نیست بگویم
زتهی ، ز نبود
یا از این زخم کبود
لیک
رنگ رخساره گواهی 
از همه رنج فزون.
اسم من گم شده است
نردبانی شده ام
صاف به دیوار ترقی 
تا که این نسل و ان نسل
پای بر پله ی من 
سوی فردا بروند 
و غریبانه فراموش شوم
اسم من گم شده است

💟 @moalleman

🍃
🌸
🌸🍃
🌸🍃🌸🍃🌸
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

یک معلم سابق
|    | 1395/2/7 - 14:58 |     0     0    
پاسخ: زیبا سرودید دوست من چه فاجعه ای است زمانی که یک معلم در غبار زمان گم شود چه فاجعه ای آنهم به دست کسانی که بیش از چهل سال خود را آموزشی و پرورشی می دانستند می خواستم بنویسم چرا بازنشستگان مشمول رتبه بندی نشده اند دیدم گم شده ام میخواستم بنویسم چرا همترازی به ما نمی دهند دیدم گم شده ام میخواستم بنویسم چرا ضریب فوق العاده شغلمان را 2000 محاسبه نکرده اند دیدم گم شده ام میخواستم بنویسم چرا بیمه طلایی ما مسی هم نیست دیدم گم شده ام میبخواستم بنویسم چرا... بهرحال خسته نباشند که ما را گم کرده اند

بازنشسته فرهنگی
|    | 1395/1/30 - 19:56 |     3     0     |
با سلام .دولت محترم در اقدامی مناسب و قابل تقدیر در سال 94 حقوق شاغلین فرهنگی را از راههای مختلف از جمله افزایش فوق العاده شغل و رتبه یندی معلمان افزایش داده است به گونه ای که در سال 94 حقوق شاغلین فرهنگی در مجموع قریب 40درصد افزایش داشته است اما حقوق بازنشستگان فرهنگی در آن سال فقط 14 درصد افزایش داشته است که ضمن قدر دانی از اقدام دولت به منظور افزایش حقوق شاغلین ، پیشنهاد می گردد به منظور رفع تبعیض و کاهش شکاف بیشتر ، همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین و سایر ادارات دولتی انجام گیرد و حداقل در سال 95 حقوق بازنشستگان فرهنگی به گونه ای افزایش یابد که متوسط افزایش حقوق شاغلین در سال 94 باشد.

بازنشسته بی نام ونشان93
|    | 1395/2/3 - 21:43 |     0     0    
پاسخ: سلام خسته نباشید اون قدیما می گفتن برای رفاه حال فرهنگیان حقوق ارتشیان اضافه میشود شعار دولت تدبیر و امید .....................................!!!؟؟؟؟
مثالی
|    | 1395/1/31 - 21:21 |     1     0    
پاسخ: به همین خیال باش اگه حقوقمون رو به موقع پرداخت کنن باید خدارو شکر کنی. بازنشسته یعنی مرده اگه بازنشسته فرهنگی باشی یعنی زیادی مرده .
ناشناس
|    | 1395/1/31 - 15:34 |     0     0    
پاسخ: قابل ذکر است که دولت تدبیر و امید فقط به امید بسنده کرده و اصلا به به فکر معیشت بازنشسته ها نیست.خودمان را زیادی گول نزنیم و صبور باشیم.

ناشناس
|    | 1395/1/24 - 02:56 |     3     0     |
سلام بغد از نزدیک دو سال بازنشسته سال93 مهرماه از تهران هنوز پاداشی دریافت نکرده ام وقتی تماس می گیرم می گویند دیر جنبیدی من 24 اسفند فرم را پر کردم مگر وزیر نگفت به اندازه تمام بازنشستگان وام گرفتند ایا دروغ گفتند من که نمی دانم جکار کنم به دیوان عدالت شکایت کنم فایده دارد

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/1/21 - 23:17 |     1     0     |
با سلام از نمایندگان محترم مجلس و سازمان بازرسی کشور انتظار داریم نحوه پرداخت پاداش بازنشستگانت مهر 93 را مورد تحقیق و تفحص قرار دهند و خیانتی که دولت و وزارت آموزش و پرورش مرتکب شده اند را رسانه ای و پی گیری نمایند.گروهی از بازنشستگان اردیبهشت 94 تمام پاداش خود را دریافت نمودند ، گروهی دیگر در اواخر اسفند 94 تمام پاداش را دریافت نموده اند و مابقی شاید وقتی دیگر! بعد از قریب 19 ماه هنوز وعده دروغ می دهند حتی زمان بازنشستگی نیز ملاک پرداخت نبوده است خلاصه تبعیض ، دروغ و ظلم ! اگر بررسی شود ماهیت دولت تدبیر و امید نیز نمایان خواهد شد.

ناشناس
|    | 1395/1/21 - 14:44 |     4     1     |
سلام.
صندوق بازنشستگی استان اصفهان بابت رتبه های عالی مبالغی بین 400تا 750 هزار تومان غیر قانونی دریافت کرد .چندین بار اعتراض به صندوق بازنشستگی کردیم .انگار آقای اسلامیان خواب می باشند.

صمدی
|    | 1395/3/4 - 12:47 |     2     0    
پاسخ: پول گرفتن از شما حکایت شعردزد وقاضی پروین اعتصامی است.
محسن
|    | 1395/3/3 - 17:25 |     0     0    
پاسخ: آقای عبادی خودسر از شما پول گرفته است.برای اینکه از ریاست صندوق اصفهان عزل نشود.
صافی
|    | 1395/2/25 - 13:31 |     1     0    
پاسخ: از شما پول گرفته اند تا حقوق ناچیز مدیران بیمه مرکزی را پرداخت کنند!!!!!!!
ابراهیمی
|    | 1395/2/14 - 08:46 |     1     0    
پاسخ: این یک دزدی آبرومندانه است برای صندوق بازنشستگی !!!!!!
محسنی
|    | 1395/2/7 - 13:03 |     0     0    
پاسخ: پول بازنشستگان خوردن ندارد
عسگری
|    | 1395/2/7 - 13:00 |     1     0    
پاسخ: آقای اسلامیان وعبادی خودشان را به خواب خرگوشی زده اند.

امینی
|    | 1395/2/3 - 16:21 |     1     0    
پاسخ: آقای اسلامیان وعبادی از شما پول گرفته اند که در فوتبال هزینه کنند .
محمدی
|    | 1395/1/31 - 09:17 |     1     0    
پاسخ: به خاطر حفظ پست از شما پول گرفته اند.

لرستانی
|    | 1395/1/29 - 14:51 |     1     0    
پاسخ: غیر قانونی از شما پول دریافت کرده اند. به سایت ارتباطات ریاست جمهوری مراجعه کنید وشکایت کنید جواب می دهد.
جعفر
|    | 1395/1/29 - 14:45 |     0     0    
پاسخ: استان تهران بدون دریافت پول رتبه ها را اعمال کرد. یک بام وچندین هوا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازنشسته
|    | 1395/1/20 - 14:33 |     0     0     |
همکاران محترم بازنشسته فرهنگی- آیا احکام افزایش حقوق در فروردین صادر می شود؟ یا درماههای آینده ؟ اگه اطلاع دارید لطفا پاسخ دهید باتشکر

باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/19 - 21:47 |     0     0     |
با سلام بالاخره امروز بعد از مدتها پاداشمان رو واریز کردند با ارزوی سلامت برای باز نشستگان محترم وعوامل این سایت خدانگه دار

ناشناس
|    | 1395/1/16 - 18:30 |     1     0     |
سلام بالاخره قسمت عمده پاداش پرداحت شد بفرمایید نه درصد باقی مانده ومرخصی کی پرداخت می شود؟ شاید 18ماه دیگه.

بازنشسته 94
|    | 1395/1/16 - 17:34 |     5     1     |
با سلام
مسئولین محترم دولت تدبیر و امید ، لطفاً یه خرده هم به فکر پاداش بازنشستگان 94 باشید . چون واقعاً در مضیقه ایم ...

رضا
|    | 1395/1/21 - 01:42 |     2     0    
پاسخ: درتایید 1حبت های دوستمون در باب مظلوم بودن همه بازشستگان آموزش وپرورش چند روزقبل با یکی از همکارانی که در سال 59 بازنشسته شده بود همصحبت شدم
ب ای گذران زندگی مشغول حمل بار با یک دستگاه وانت بود .
خیلی ناراحت شدم ، نه به خاطرشغلی که انتخاب کرده بود که کار ولقمه حلال خصیصه بارز شرافت یک معلم است فقط به این علت که چرا باید کسی که سی سال عمرمفید خودشرا بری این جامعه صرف کرده مجبور بشه برای تامین زندگی در سن 76 سالگی همچین کاری انجام بده
وقتی از میزان مستمری بازنشستگی پرسیدم ،جوابش بیشتر ناراحتم کرد.
700 تا800 هزارتومان
بعد یاد درشت گویی برخی از مسولین بی درد سابق وفعلی افتادم
واقعا چند روزیه تمام مشکلات خودم رو فراموش کردم

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/1/18 - 18:41 |     0     0    
پاسخ: پرداخت پاداش تمامی بازنشستگان مهر 93 دروغی بیش نیست این هم دستاورد دیگری برای دولت بی تدبیران !18 فروردین 95 و هنوز خبری نیست.پاداشی که ارزشش نصف شد و ننگی که ماندگار خواهد بود تا فعل ما سکوت است تبعیض و ظلم مستدام خواهد بود!
باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/18 - 17:55 |     0     0    
پاسخ: باز نشسته محترم 94 من مهر 93 باز نشسته شدم تا امروز منتظر ماندم ولی دریغ از پول چند ساعت پیش اداره منطقه یک کارت سرمایه بدون پول بهم داد که وقتی به بانک مراجعه میکنی اعلام نا معتبر بودن حساب رو میده شما جای ما بودید چکار می کردید با هزاران گرفتاری و وامهای پربهره و...ما هنوزم پاداشمون رو نگرفتیم امیدواریم شما مثل ما این بلا سرتون نیاد
ناشناس
|    | 1395/1/18 - 09:03 |     1     0    
پاسخ: عزیز من بازنشسته ۹۴ ، کجا پرداخت شده ، من بازنشسته ۹۳ هستم از زنجان ، اگه تو ریالی دیدی من هم دیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازنشسته 1394
|    | 1395/1/17 - 15:24 |     2     0    
پاسخ: متاسفانه همه بازنشستگان آموزش و پرورش مظلوم هستند و به نوعی حقوق همه آنان در حال پایمال شدن می باشد
منهم بازنشسته سال 94 هستم بدلیل اینکه پاداش بازنشتسگان سال قبل پرداخت نشده بود ، از شرمندگی نمی توانستم کامنتی بگذارم در حالی که شدیدا در مضیقه می باشم
بحمدالله الان که سال 93 پرداخت شده توقع داریم پاداش بازنشستگان 94 هم پرداخت شود


باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/16 - 16:31 |     1     0     |
به ما باز نشستگان استان گیلان کارت سرمایه دادن بی پول حالا باید بعد از دو سال منتظر واریز پول باشیم این چه مملکتیه

عباسعلی
|    | 1395/1/16 - 12:04 |     0     0     |
سلام جناب وزیر بعد از گذشت یکساال و اندی از زمان بازنشستگی 80 درصد پاداش بدون مرخصی پرداخت خواهشمندیم مابقی را نیز پرداخت نمایید متشکریم

بازنشسته 93
|    | 1395/1/15 - 22:59 |     0     0     |
همکاران محترم بازنشسته فرهنگی- آیا احکام افزایش حقوق در فروردین صادر می شود؟ یا درماههای آینده ؟ اگه اطلاع دارید لطفا پاسخ دهید باتشکر

باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/15 - 14:32 |     0     0     |
یک ماه پیش تعهد دریافت کامل پاداش رو گرفتن دوم عید هم از ما مدارک برای باز کردن حساب در بانک سرمایه رو گرفتن ولی 15 فروردین است و پاداش رو پرداخت نکردن هفته معلم دیگری در پیش است ایا این انصافه ؟

بازنشسته 93
|    | 1395/1/12 - 23:59 |     0     0     |
باسلام به همکار محتر م با حساب پرداخت 17 درصد قبلی تقریبا 75 درصد

باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/16 - 16:38 |     0     0    
پاسخ: در لاهیجان کارت بدون پول دادن تا دلمون رو خوش کنند ولی به ما هنوز کارت رو هم ندادن

بازنشسته سال 93
|    | 1395/1/11 - 21:49 |     0     0     |
آیا بازنشستگان 93 یتیم هستند؟ نه پاداش می هند نه رتبه بندی نه فوق العاده شغل نه همترازی نه بیمه تکمیلی و نه ...خدایا به فریادمان برس ای کاش هرگز معلم نمی شدم.

باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/14 - 18:05 |     1     0    
پاسخ: ما هم در اطاقور لنگرود پاداشمون رو نگرفتیم

یک همکاربازنشسته
|    | 1395/1/10 - 16:44 |     1     0     |
ازمسوولین جدا خواهشمندم که پاداش 93 لاهیجان را پرداخت نمایند هفته هاست که از ما تعهد گرفتند و گفتند برایتان در بانک آینده حساب باز می کنیم ولی خبری نشد.

بازنشسته 93
|    | 1395/1/9 - 17:07 |     0     0     |
بالاخره امروز پاداش مارا پرداخت کردند ولی نه همه اش را

فرهنگی بازنشسته
|    | 1395/1/12 - 21:30 |     0     0    
پاسخ: فعلا دیواری کوتاه تر از بازنشستگان پیدا نکردند .... هر روز قول .... و سرکاری...... خدا لعنتشون بااین پاداش دادنشون ...... ابرویمان بردند
یک همکار
|    | 1395/1/11 - 21:46 |     0     0    
پاسخ: لطفا بفرمایید چه کسری را پرداخت کردند؟

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1395/1/8 - 17:39 |     0     0     |
در نظر ارسالی اشتباها به جای هشتم فروردین دهم فروردین ثبت شده است که بدینوسیله اصلاح می گردد.

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1395/1/8 - 17:37 |     0     0     |
در نظر ارسالی اشتباها به جای هشتم فروردین دهم فروردین ثبت شده است که بدینوسیله اصلاح می گردد.

خالد
|    | 1395/1/8 - 13:48 |     0     0     |
فقط تعهد گرفتند ودروغ گفتند که پول توی حساب اومده متاسفانه تا امروز هیچ پرداختی صورت نگرفت هرمنطقه رو پول کسری فرستادند یا چند نفرانصراف دهند تا بقیه پرداخت شود یا پول تو حساب اداره بماند وبه هیچکس پرداخت نشود عحب قانونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسنپورخوی
|    | 1395/1/7 - 19:15 |     0     0     |
امروز7-1-95است ومن باز نشسته93.پاداش نگرفتم

بازنشسته 93
|    | 1395/1/1 - 01:43 |     1     0     |
لاهیجان پاداش پاداش لاهیجان

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1395/1/9 - 14:48 |     0     0    
پاسخ: مبارکه اما با این وضعیت پیش آمده ارزش این پاداش نصف شده است و اگر با سایر ارگانها مقایسه شود سایر کارکنان دولت در سال 94 پاداش کمتر از 100 میلیون دریافت نکرده اند اما حیف که فریاد رسی نیست!یکی از همکاران تعریف می کرد که دوستم در جهاد کشاورزی سال قبل قرار بود بازنشسته شود که مسئولین آن ارگان به علت کمبود بودجه جهت پرداخت پاداش با استمرار خدمت نامبرده تا زمان تامین اعتبار پاداش موافقت کرده بوند و ایشان اسفند ما بازنشسته شده اند و 27 اسفند 180 میلیون پاداش را هم دریافت کرده اند حال وضعیت را با بازنشستگان مهر 93 مقایسه کنید

فرهنگی بیچاره
|    | 1394/12/28 - 00:50 |     0     0     |
هرساله حقوق فرهنگیان بیست وپنجم اسفندپرداخت میشد امسال دادمیزنیم برای پاداش حتی حقوق راهم تاامروز که بیست وهفتم هست نداده اند یعنی مرگ رامیگیرند تابه تب راضی بشیم چون فرهنگیان بیچارهترین کارمندان دولت بحساب میان بایداینجوری بسرشان بیاد

باز نشسته از لنگرود اطاقور کومله
|    | 1395/1/2 - 17:32 |     0     0    
پاسخ: پاداش ما در اطاقور پرداخت نشده فقط از ما تعهد می گیرن امروز هم رفتیم چند تا فرم پر کردیم نوبره والله

بازنشسته 93
|    | 1394/12/26 - 00:00 |     2     0     |
گفتند باورکن بیا اینجا بهاراست رفتیم پشت پنجره پاییز دیدیم
پول برای مامعلمان هیچوقت اولویت اول نبود،ولی این رفتارها برای چیست.چرا پولی راکه ندادید از ما تعهد گرفتید که هیچگونه طلبی ندارید

بازنشسته93بی نام ونشان
|    | 1394/12/26 - 23:12 |     0     0    
پاسخ: سلام خسته نباشید والا از ما تعهد نگرفتن بالای فرم ما نوشته بود اقرار نامه که بنده از آن کپی گرفتم وجالب اینجا که پایین فرم هم دو همکار فرهنگی امضا بنده و صحت گرفتن پاداش را تایید کرده سپس ریس اداره آن را امضا کردم و روز بعد بما گفتن برید بانک سرمایه حساب بازکنید که رفتم و حساب باز نمودم ولی تاکنون هیچ پولی به حساب واریز نشده وگفتن باید صبرکنید تا از وزارتخانه بما دستور پرداخت و واریز دهند اینهم از عجایب دولت مردان وزارت آوپ باشد تا خداوندهمه رابه راه راست هدایت نمایدعلی الخصوص آقای بطحایی را که جز دروغ و وعده های دروغ تاکنون کار دیگری نکرده

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1394/12/25 - 23:03 |     0     0     |
برای دولت مدعی تدبیر و امید و پیرمردان کابینه که توان مدیریت زندگی شخصی خود را ندارند متاسف هستم که می توان گفت با وضعیتی که برای بازنشستگان مهر 93 بوجود آوردند بد نام ترین دولت تا حال حاضر را برای خود ثبت نموده اند و پیشنهاد می شود که کلماتی چون عدالت ، امید ، راستگویی و صداقت را با مصوبه هیات دولت تا پایان این دولت حذف نمایند و تبعیض و بی عدالتی که شاخصه گروه تدبیر و امید است را پر رنگ تر سازند !!! قول داده بودند تا 7 اسفند 94 کل پاداش بازنشستگان مهر 93 را پرداخت نمایند امروز 25 اسفند و هنوز هیچ خبیر نیست !

بازنشسته 93
|    | 1394/12/25 - 20:11 |     2     0     |
چرا پاداش مارا نمی دهند در خبر ها می نویسند پرداخت شد تورا به جان بچه ها تان هر موقع می خواهند پرداخت کنند در خبر بنویسید کاش این پاداش اصلا نبود هنوز ندادندهنوز ندادند هنوز ندادند

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/26 - 17:34 |     0     0    
پاسخ: به ماهم در گیلان پرداخت نکردن فقط تعهد گرفتن وبه تعدادی خاص با پارتی پرداخت کردن خدا الهی به بانیانش یک لحظه اسایش ندهد امین

ناشناس
|    | 1394/12/25 - 14:45 |     0     0     |
سلام- در لاهیجان پاداش 93 ما پرداخت نشده بیست روز پیش هم از ما تعهد گرفتند رسیدگی کنید

فیض
|    | 1394/12/22 - 17:50 |     0     1     |
با سلام طرح جدید دریافت فیش بازنشستگان از سازمان بازنشستگی کشوری به علت نداشتن ریز کسورات که فرهنگیان باز نشسته به علت مشکلات شدید اقتصادی در انواع صندوقهای قرض الحسنه اداری عضو می باشند دارای اشکال فراوان می باشد خواهشمنداست ضمن بررسی موضوع آیا این طرح کشوری است یا سلیقه استانی است ؟ باز نشسته فرهنگیان شهرستان خوی

ناشناس
|    | 1394/12/21 - 21:12 |     0     0     |
چرا پاداش پاین خدمت فرهنگیانو نمیدن اگه این پول رو سرموقع میدادن الان سودش کلی میشد لطفا ازسودش نگذرید واینکه وکالت میدیدم ب بانک این ینی دیگ این پول مال ما نیس وبانک هرکاری.میتونه باهاش بکنه تا الان خیلی صبرکردیم اگر اینطوری بکنند حتما با اعتراض معلمان ورسیدن این خبربه رسانه ها مواجه میشن وبرای خودشون مشکل ایجاد میشه قطعا هیچ معلمی همچین فرم تعهدنامه ای رو امضا نخواد کرد وسلام لطفا کسی این فرم رو امضا نکنه

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/21 - 18:42 |     5     0     |
اگه واقعا پاداش تامین اعتبار شده تا امروز 21 اسفند هم ما در گیلان لنگرود اطاقور پاداشی دریافت نکردیم چرا در بوق میکنید وهی از خودتون تعریف؟

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/22 - 18:43 |     1     0    
پاسخ: جانم چه نشستی که اونایی که میخواستن بگیرن با پارتی بازی گرفتن اونی که پول وزور نداشته باشه کلاش پس معرکه هست اخه قانون جنگله اونی که زور داره می تونه زندگی کنه ما هم این عید بریم وبمیریم وقتی فانی وزیر اینقدر راحت دروغ میگه بعد تو اخبار روز اومده اونایی که نگرفتن 95 اخه این انصافه؟

شاکی
|    | 1394/12/19 - 16:09 |     0     1     |
از دست عزیزان گله ای هست که چرا دوستان خود را به دشمنان خود تبدیل میکنند . آیا وفا را با جفا باید پاسخ داد . ما فرهنگیان مخصوصا بازنشستگان با هزاران امید به تدبیر رای دادیم و افسوس که تدبیر به ما که رسید دروغین شد . امید که این تدبیر گره گشای کار خودتان نیز نشود

باز نشسته 93
|    | 1394/12/20 - 22:29 |     0     0    
پاسخ: هنوز پاداش ما پرداخت نشده ایا همه شهر هارا پرداخت کردند ازشهر مراغه اذربایجان شرقی

بازنشسته فرهنگی 93
|    | 1394/12/18 - 17:05 |     1     0     |
نمایندکان محترم در بررسی بودجه 95 برای بازنشستگان فرهنگی هم فکری بکنید که 30سال عمر خود را صرف خدمت صادقانه نموده اند و اکنون مورد بی توجهی قرار گرفته اند ظلم هم حدی دارد .دولت که ماهیتش مشخص شده است و به جز تبعیض و ایجاد شکاف مابین حقوق شاغلین و بازنشستگان اقدام جدی دیگری ندارد لذا شما نماینده مردم و بازنشستگان هستید به داد این قشر مظلوم برسید و حداقل به اندازه افزایش حقوق شاغلین فرهنگی در سال 94 حقوق بازنشستگان در سال 95 ترمیم یابد

بازنشسته علیل
|    | 1394/12/16 - 14:51 |     0     0     |
دلمان خوش بود به این سایت . او هم به نارو میزند تبدیل شده به سوپاپ اطمینان . تا مثلا با نوشتن دردها آرام شویم نوشته ها را درج نمیکند و یا گزینشی درج میکند تا مبادا مسئولان دلسوز از شنیدنشان بمیرند .

بازنشسته
|    | 1394/12/16 - 14:45 |     1     0     |
عیدی دیگر که برای ما بازنشستگان فرهنگی مصیبتی دیگر است فرا رسید بازنشسته فوق لیسانس 87 هستم با یک و نیم میلیون زیر حکم و یک تو مان دریافتی چه کنم خودکشی ؟

مظلومی از جنس 93
|    | 1394/12/16 - 03:39 |     3     0     |
با سلام خدمت همکار ان محترم و مظلوم بازنشسته 93 . در مهاباد هم از ما تعهد گرفتند جهت بانک ملی و در متن تعهد و تیتر بالای آن نوشته شده که از صندوق وام ضروری این پاداش تامین اعتبار شده و پس از تامین اعتبار از جانب وزارت آموزش و پرورش دوباره به صندوق وام ضروری فرهنگیان عودت داده می شود . کما اینکه وزیر آموزش و پرورش در 14 اسفند در شبکه خبر اعلام کردند که پاداش بازنشستگان 93 تامین اعتبار شده و بصورت یکجا و در هفته جاری به حساب آنان واریز می شود . ولی تا امروز که یکشنبه و 16 اسفند 94 است هیچ پولی به حساب هیچ بازنشسته ای واریز نشده است .

عبداله دودانگه
|    | 1394/12/17 - 17:02 |     0     1    
پاسخ: با سلام همین امروز به حساب ما واریز شد.ولی امیدوارم دیگر چنین مسله ای برای دیگران پیش نیاید ما که زیاد ضرر کردیم.

بازنشسته 93 12
|    | 1394/12/15 - 23:16 |     0     0     |
با سلام ازهمکاران بازنشسته 93 خصوصا استان آذربایجانشرقی خواهشمندم اگر خبری درمورد پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیمه دوم 93 دارند در پاسخ این نظر بیان فرمایند وآیا در شهرستانی از استان پاداشی پرداخت شده ؟ بینهایت ممنونم

علی
|    | 1394/12/15 - 20:48 |     2     1     |
سلام جناب اقای روحانی لطفا دستورپاداش ومرخص ذخیره بازنشستگان رابدهید ومارازدست گرگهای نجات دهید خداوندبه شما وهمه خدمتگزاران به نطام عمربا عزت دهد

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1394/12/16 - 12:18 |     0     1    
پاسخ: وقتی ناظر همان مجری است همین خواهد بود انچه امروز بر سر ما آمده همان نگاه تدبیر و امید آقای روحانی است عدالت این است عدل این است ظلم هم همین.تنها چیزی که می دانم نجات دهنده ایشان نیستند

ناشناس
|    | 1394/12/14 - 12:47 |     0     0     |
سلام اعلام کرده اید که دیون سالهای قبل را به تصویب رسانده و پرداخت می شود !!! اول پاداش 93 را پرداخت کنید بعد دیون را نمی خواهم توهین کنم مثلی هست که میگه یکلا برو دولا پیشکشششششش این وعده های شما فقط تورم و گرانی را بالاتر میبرد آنهم نزدیک سال نو . اول بپردازید بعد اعلام نمایید آش نخورده و دهان سوخته ضمنا چند پیام فرستادم که متاسفانه پخش نشد اینهم از سایتتان

ناشناس
|    | 1394/12/15 - 17:54 |     1     1    
پاسخ: با سلا م این نوشته جهت اطلاع می باشد: در منطقه اطاقور از لنگرود گیلان میگن که اول پاداش باز نشستگان سی سال خدمت باید داده شود بعد پیش از موعد ها ایا در استانهای دیگر هم چنین است؟یا سلیقه ای عمل کردن؟یکی نیست به اینا بگه باز نشسته اگه نیاز نداشت که خودش رو باز نشسته پیش از موعد نمی کرد این دیگه چه ساز مانیه ؟اگه تامین اعتبار شده بعد از 18 ماه ایا این رسم پرداخته ؟سودش رو که ندادید چرا دیگه دق میدید تا پرداخت کنید واقعا که
باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/14 - 19:52 |     0     0    
پاسخ: باز نشسته های 93 کلاه بزرگی به سرمون رفته وزیر گفت پاداش 93 و94 رو پرداخت میکنم یعنی هم رتبه بندی شامل 94 شده هم قبل عید داره پولشون رو می گیرن ما که بخیل نیستیم ولی بعد دو سال از ما تعهد گرفتن برای سود پولمون به دیوان عدالت شکایت کنیم ما در این بین سوختیم یا علی

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/13 - 18:03 |     0     0     |
با سلام همکاران محترم در اخبار روز امده پرداخت پاداش بتدریج تا پایان سال وتامین اعتبار شده حالا یکی نیست بگه اگه تامین اعتبار شده شما که گفتید خوشحال میشم دو ساعت زودتر پرداخت شه چرا تمام استانها رو شنبه یکجا پرداخت نمی کنی تا بیشتر خوشحال شی فانی بدان که این خاطره تلخ تا ابد در ذهنمان خواهد ماند

بازنشسته93
|    | 1394/12/13 - 10:39 |     0     0     |
درتبریزهنوزپاداش پرداخت نشده

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1394/12/12 - 21:39 |     2     0     |
عملکرد این دولت و وزیر آموزش و پرورش باعث شد که فرهنگیان و قاطبه مردم در شهرستان ها به ماهیت این دولت که بی توجهی به معیشت و مطالبات به حق مردم است پی ببرند و به اصول گرایان رای بدهند نمونه آن رفتار دولتمردان در ارتباط با بازنشستگان فرهنگی مهر 93 است که در تاریخ بی نظیر است بعد از 18 ماه پاداش این قشر زحمت کش را پرداخت نکرده اند و در افزایش حقوق سال 94 شامل افزایش فوق العاده شغل و رتبه بندی به کل بازنشستگان فرهنگی بی توجهی کردند امید دارم نمایندگان مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین اقدام نمایند ان شاء الله

ناشناس
|    | 1394/12/10 - 11:14 |     3     0     |
الان که مثلا اصلاح طلبان رای آوردن دیگه با دمشان گردو می شکنند ومطمئن باشید بیشتر از قبل به مابازنشسته ها دروغ خواهند گفت وخیلی خوشحال نباشید که در عرض یک هفته به شما پاداش خواهند داد آقای فانی باز هم دروغ می گویند دلیل حرفم سخنان معاون ایشان است که دست همه دروغگوها رو از پشت بسته . یادتونه گفته طلب حق التدریسها سه روز دیگه تو حسابه . وای به حال ما فرهنگیان از بس درروغ می شنویم .خدا آخر عاقبت دانش آموزان واین جامعه روبخیرکنه

باز نشسته نا امید
|    | 1394/12/15 - 13:02 |     1     0    
پاسخ: یکی از گماشته های دولت بی تدبیر ونا امیدی با اسم مستعار ناشناس با ادبیات خاص خودش که حکایت از بی ادبی او دارد گاه وبی گاه در حمایت از این دولت و فانی به دیگران توهین می کندالبته باز نشستگان او را خوب شناخته اند اما ننگ با رنگ پاک نمی شود و ظلمی که این دولت در حق باز نشستگان آورده تا آخر عمر در ذهن آنها می مانددر ضمن مدیر محترم سایت نظرات همکاران را سلیقه ای منتشر نکند
نظر
|    | 1394/12/14 - 11:36 |     0     0    
پاسخ: درست میگه حقوق و معیشت معلمان خط قرمز ه . وفرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا وجود نداره معلمان بی پناه چند صباحی صابون به دلتون بمالید وگول اصلاح طلب ها رو بخورید و عاقبت هیچ .من بازنشسته سال 88 هستم و هر دو جناح بلکه هر سه گروه رو دیدم که با معلمان چه کردند .
ناشناس
|    | 1394/12/13 - 12:24 |     0     0    
پاسخ: منوچهر معلومه معلم نیستی اگر نیستی اینجا نیا حرف مفت نزن
منوچهر
|    | 1394/12/11 - 20:37 |     1     4    
پاسخ: واقعا متاسفم برات اگرمعلم باشی حیف نون
بازنشسته فرهنگی
|    | 1394/12/11 - 17:02 |     1     0    
پاسخ: امیدواریم که مجلس آتی تبعیض و شکاف ایجاد شده مابین حقوق بازنشستگان با شاغلین را رفع کند و همسان سازی حقوق انجام گیرد از تمامی بازنشستگان عزیز در شهرستان انتظار داریم تلاش نمایند و خواسته بازنشستگان را به گوش نمایندگان مجلس برسانند باشد که فریادرسی پیدا شود

بازنشسته ا 93
|    | 1394/12/8 - 23:02 |     1     0     |
جدایی گفته ازپنجشنبه 6اسفند پرداخت می شود و وزیر هم گفته طی هفته آینده یعنی 8اسفند تا 15 اسفند ولی بطحایی چوپان دروغگو هم گفته در سال 95 این بطحایی بی شرم وخدانشناس ودروغگو اصلا دلش نمی آید بدهیش را بپردازد مثل اینکه از جیب خودش خرج میکند خیلی آدم کثیف ولجنی هستی خدا تورا به بدترین درد مبتلا کند تا عذابی که طی 18ماه به داده ای عوضش دربیاید

بازنشسته 93
|    | 1394/12/8 - 19:20 |     2     0     |
دوستان جریان این بانک سرمایه و تعهدی که باید بدیم در قبال پاداش بازنشستگی چی هستش چقدر صحت و اعتبار داره کسی اگر اطلاع داره بگه با تشکر/

1مهر93
|    | 1394/12/10 - 19:09 |     0     0    
پاسخ: ما هم تعهد دادیم ،امضاواثرانگشت . 2هقته بعدفهمیدیم بانک سرمایه و تعهد سرکاری بود .استان اردبیل - مشگین شهر
عبداله دودانگه
|    | 1394/12/10 - 12:58 |     0     0    
پاسخ: سلام همکار عزیز :موضوع صحت دارد ما خودمان دیروز رفتیم اداره و فرم ها را پر کردیم وقرار است تا بیستم به حساب ها ریخته شود.
بازنشسته 93
|    | 1394/12/9 - 23:46 |     0     0    
پاسخ: درشهر ما هم این تعهد را برای بانک ملی می خواستند و عده ای هم دادند ولی بعدا لغو شد
بازنشسته مهر ۹۳
|    | 1394/12/9 - 02:13 |     0     0    
پاسخ: همکار عزیز یه فرم مسخره ایه که همراه با بخشتامه ایی به ادارات شهرستان ها فرستادن که چون پول پاداشو از بانک سرمایه قرض گرفتیم وبه بازنشستگان میدیم و در اردیبهشت سال۹۵ دولت بودجه پاداش را اگه بحساب بارنشستگان واریز کنه از الان فرمی رو باید امضا کنیم که به بانک ملی وکالت بدیم که بتونه از حساب ما بازنشسته ها پولی که بابت پاداش در اردیبهشت واریز میشود را برداشت کنه وبه بانک سرمایه عودت بده.جریان فرمی که میگن اینه.جالب اینه که قبل ار اینکه پولی بدن گفتند که شما بازنشسته ها از الان باید امضا وانگشت بزنین که مبلغ پاداش پایان خدمتمون را بطور کامل از اموزش وپرورش دریافت نمودم.که کسی امضا نکرد فقط چند نفری .همکاران گفتند مبلغ پاداش را اموزش وپرورش به حسابداری هر منطقه به اندازه طلبی که بازنشستگان اداره مربوطه دارند واریز کنه همرمان که مسئول مالی اداره چک مبلغ پاداشمون را صادر کنه ما هم فرم مربوطه را امضا میکنیم که پاداشمون را کامل گرفتیم .اگه اقای وزیر با دولت هماهنگی داشته باشه این فرم ها لازم نبود دولت در اردیبهشت بجای اینکه اعتبار پاداش را به حساب بازنشستگان واریز کنه بحساب بانک سرمایه که پول بازنشستگان را قرار الان پرداخت کنه واریز میکرد واین کاغذ بازیا لازم نبود.اخه کدوم بازنشسته ایی هنوز پولشو نگرفته حاضر میشه که امضا کنه انگشت بزنه که پاداش پایان خدمتم را بطور کامل دریافت کردم فقط دارند اذیتمون میکنند .

بیچاره
|    | 1394/12/8 - 16:19 |     0     0     |
دو روز ه عیدی به حسا ب واریزشده و به حساب ما واریز نشده حالا به کدام حساب واریزشده خدا می داند از بس دروغ گفته اند اگر روزی هم راست بگویند باورمان نمیشود

بازنشسته فرهنگی مهر۹۳
|    | 1394/12/6 - 12:30 |     1     0     |
طبق خبری که از سایت اموزش وپرورش منتشر شده واعلام نمودند که از امروز پنجشنبه ۶اسفند پاداش بازنشستگان سال۹۳ پرداخت میشود.همکاران محترم در تهران یا هر استانی که امروز ۶اسفند پاداششون بحسابشون واریز شد اعلام کنن که مطمئمن بشیم واقعا پرداخت کردند یا اینکه فقط وعده پرداخت دادند.

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/8 - 18:39 |     0     0    
پاسخ: با شنیدن سخنان بطحایی به نظر میاد دوباره گول خوردیم واز پاداش خبری نیست
بازنشسته فرهنگی
|    | 1394/12/7 - 23:28 |     0     2    
پاسخ: فقط وعده ووعیده اداره منطقه ٤ تهران تماس گرفته که با کپی کارت ملی وحکم بازنشستگی بیاین و یه فرم تعهده که باید امضاء کنین . نمی دونم تمام مناطقه و دلیل آن چیه

بازنشسته مهر93 بی نام ونشان
|    | 1394/12/5 - 22:01 |     1     0     |
با سلام امروزسایت وزارت: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آ موزش و پرورش اعلام کرد پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 93 از فردا پنجشنبه پرداخت می شودبه گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایرنا، علیرضا جدایی افزود: با تلاش های صورت گرفته و تامین اعتبار و براساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته از فردا انجام می شودوی گفت: بر همین اساس و طبق جدول زمان بندی شده و به تدریج دراستان های کشور در این خصوص اقدام می شود???!!!!!!.عین کلمات وجملات سایت را کپی نمودم حتی تاریخ و ساعت :کدمطلب: L22JKFVV تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۹:۳۳
جناب آقای جدایی و بطحایی دو روز مانده به انتخابات انهم این وعده سرخرمن ،ممکن است بفرمایید برنامه زمانبندی پرداخت از چه سالی و چه ماهی اعلام میشود .....................................................................
سایت سازمان بازنشستگی اعلام کرده عیدی را همزمان با حقوق بهمن می پردازند که تا این تاریخ 5/12/94 پرداخت نشده ...!!! واقعا بازنشستگی چه عالمی دارد کجای این حرفها و وعده ها تدبیر و امید است در دولت تدبیر و امید دیگر نمی دانم چه بگویم وچه بنویسم..........................................
.........................................................................................................................................................................................................

باز نشسته یک مهر93
|    | 1394/12/6 - 17:44 |     1     1    
پاسخ: همش وعده انتخاباتیه وگر نه شماره حساب همه رو گرفتن مگر واریز چقدر زمان میبره ما رو بی شعور فرض کردن ؟

نظر
|    | 1394/12/5 - 12:34 |     2     0     |
اگر پاداش رو الآن هم بدن سود یک سال و نیم آن را باید به آن اضافه کنند از آن نگذرید . بازنشسته 93

علی
|    | 1394/12/5 - 00:55 |     1     0     |
لطفا دستور پرداخت پاداش بازنشستگان 93 ورتبه بندی آنان را صادر فرمایید. والعاقبه للمتقین

فا طمه ا
|    | 1394/12/4 - 22:49 |     0     0     |
چرا عیدی ما را ندادید ان را هم برای ما زیاد می بینید

بازنشسته فرهنگی مهر۹۳
|    | 1394/12/4 - 18:27 |     1     0     |
فقط دوروز به انتخابات مانده امیدوار بودیم با تمام وعده های جناب فانی .بطحایی ودیگر مسئولین تا قبل از انتخابات پاداش بازنشستگان نیمه دوم ۹۳ بعداز گذشت ۱۸ماه تاخیر پرداخت میشود ولی تا کنون که دو روز به انتخابات هفتم اسفند۹۴ باقی مانده هیچ خبری از پرداخت پاداش پایان خدمتمان نیست وهمچنان با ناامیدی در انتظار پاداشمان هستیم

بازنشسته فرهنگی مهر 93
|    | 1394/12/4 - 17:08 |     0     1     |
به عنوان فرهنگی بازنشسته از تمام فرهنگیان عزیز می خواهم با حضور موثر در انتخابات به افرادی که دغدغه معیشت و رفع تبعیض و بی عدالتی مابین حقوق فرهنگیان با سایر ادارات و بازنشستگان فرهنگی با شاغلین و بازنشستگتان ادارات دیگر را دارند به مجلس بفرستند ضمنا مسئولین دولت فعلی در طول دو سال اخیر نشان داده اند که در این زمینه اقدامی نخواهند کرد نمونه عینی آن عدم پرداخت پاداش بازنشستگان مهر 93 بعد از 17 ماه است که رکوردی بسیار بد برای این دولت است لذا رای به نمایندگان همسو با این دولت قطعا کارساز نخواهد بود

فرهنگی بازنشسته ۹۳
|    | 1394/12/4 - 11:52 |     0     0     |
جناب فانی دوروز دیگه به انتخابات مونده پس چرا پاداش بازنشستگان سال۹۳ را واریز نکردید که بازنشستگان و خانواده هایشان با امید ودلگرمی پای صندوقهای رای حاضر بشوند.

جواد کریمی
|    | 1394/12/4 - 09:33 |     0     0     |
دیگر کاسه صبرمان لبریز شده است.پاداش ما را صرف افزایش حقوق شاغلین کردند تا صدای اعتراضشان را خاموش کنند.باید به چه کسی شکایت کنبم از ظلمی که برما روا داشته اند.به امید دریافت پاداش طبق معمول سنوات قبل و قول مسوولین اموزش و پرورش و با توجه به نیاز مالی شدید وام گرفته ام و یکماه از سررسیدش سپری شده اما از پاداش خبری نیست

باز نشسته یک مهر93