RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27338صفحه نخست » فراخوانجمعه، 10 مهر 1394 - 15:17
مسابقه طراحی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 فراخوان مسابقه طراحی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران

«مسابقه طراحی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران» در یک مرحله و به صورت آزاد و در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.

داوطلبان شرکت در مسابقه می بایست پس از ثبت نام، در مهلت تعیین شده طرح های خود را تهیه و در موعد معین آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. طرح های عرضه شده طبق ضوابط و تحت نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی(وزارت راه و شهرسازی)، داوری خواهد شد و نتایج آن طبق تقویم به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

شرکت در مسابقه برای عموم علاقمندان ملی و بین‌المللی به شرط دارابودن شرایط ذکرشده در این بند آزاد خواهد بود. از آنجا که داوطلبان شرکت در مسابقه اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از لحاظ سابقه تحصیلی و حرفه‌ای، توانایی لازم برای طراحی مجموعه‌‌ای با درجه اهمیت و مقیاس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را داشته باشند، لازم است داوطلبان برای شرکت در مسابقه در قالب گروه ثبت‌نام نمایند. هر گروه می‌بایست دست کم سه نفر عضو داشته باشد و یکی از اعضای گروه به عنوان «سرگروه» معرفی گردد.

لازم است سرگروه دانش‌آموخته رشته معماری، با دست کم پنج سال سابقه کار بوده و تنها عضو یک گروه باشد؛ در حالی که اعضای غیرسرگروه می‌توانند حداکثر در سه گروه دیگر نیز شرکت نمایند.

پیشنهاد می‌گردد گروه‌های شرکت کننده، ترکیبی از تخصص‌های مختلف مانند معماری، طراحی شهری، طراحی منظر، کارشناس انرژی، موزه‌داری و فن‌آوری‌های ویژه موزه و مهندسی سازه باشد. به عبارت دیگر ترجیح هیأت داوران مسابقه بر شرکت گروه‌هایی در مسابقه است که ترکیبی از تخصص‌های مختلف باشند. با وجود این، تشکیل گروه‌هایی که فقط متشکل از تخصص معماری باشند نیز بلا مانع است.

ثبت نام در مسابقه:
ثبت نام در مسابقه، تنها از طریق وب سایت این مسابقه، به نشانی www.irhdm.ir انجام خواهد شد. داوطلبان می بایست ابتدا عضو سایت شده و سپس برای ثبت نام، در بخش ثبت نام مسابقه، مشخصات خود را ثبت نمایند. به منظور اطلاع رسانی و انجام مکاتبات، لازم است در هر گروه یک نفر به عنوان سرگروه معرفی شده و مشخصات وی در قسمت مشخص شده، ثبت شود. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، سرگروه می بایست دارای حداقل پنج سال سابقه کار حرفه ای بوده وتنها در یک گروه ثبت نام نماید. تمامی افراد گروه نیز می بایست هنگام ثبت نام فایل کارنامه حرفه ای (رزومه) خود را در سایت مسابقه بارگذاری نمایند. بدیهی است گروه هایی که اقدام به بارگذاری مدارک خواسته شده در سایت نکرده باشند، از شرکت در مسابقه محروم خواهند شد.

قوانین مسابقه:
شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌بایست قوانین ذکرشده در بندهای مختلف این گزارش را رعایت نمایند:
ثبت نام در مسابقه در قالب گروهی متشکل از سه الی پنج نفر متخصص در زمینه های مرتبط با موضوع طراحی معماری موزه‌ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان‌پذیر می‌باشد . هر گروه می‌بایست ،یکی از اعضا را به عنوان «سرگروه» معرفی نماید. لازم است سرگروه دانش‌آموخته رشته معماری با دست کم پنج سال سابقه کار حرفه‌ای بوده وتنها عضو یک گروه باشد. در حالی که اعضای غیرسرگروه می‌توانند حداکثر عضو سه گروه باشند.

لازم است شرکت‌کنندگان تمامی مدارک طراحی خود را مطابق بند ۷ کتابچه مسابقه، آماده نموده و به همراه فرم پرشده‌ی «فهرست مدارک تحویل داده‌شده» که از سایت مسابقه قابل دریافت است ، به دبیرخانه‌ی مسابقه تحویل دهند. بدیهی است آثاری که تمامی مدارک درخواستی را ارائه ننمایند، داوری نخواهند شد.

شرکت کنندگان موظف به رعایت کلیه قوانین مندرج در نشریه (نشریه ۲۴۰) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و همچنین آئین نامه جامع مسابقات معماری و شهرسازی (مصوب 1381 شورای عالی انقلاب فرهنگی)، مخصوصا رعایت حقوق معنوی می باشند که در صورت محرز شدن وجود تقلیدهای عینی و کلان از طرح های دیگر (کپی) در طرح های برگزیده، هیأت برگزارکننده، می تواند علاوه بر درخواست بازگشت جایزه از برگزیدگان، به دریافت خسارت نیز اقدام نماید. هیات برگزار کننده برای عقد قرارداد انجام مراحل بعدی طراحی، با یکی از طرح های برگزیده یا اجرای آن تعهدی ندارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی آثار برگزیده، متعلق به سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد. لذا به هیچ وجه به صاحبان آن آثار بازگردانده نخواهد شد و این سازمان در چاپ، نشر و توسعه طرح‌های برگزیده مختار خواهد بود. گروه‌هایی که آثار آنها برگزیده نشده است، می‌بایست در مهلتی که از طریق پایگاه اطلاع رسانی اعلان خواهد شد، نسبت به دریافت آثار خود اقدام نمایند.

هیاًت برگزار کننده برای عقد قرارداد انجام مراحل بعدی طراحی یکی از طرح‌های برگزیده یا اجرای آن تعهدی ندارد.

زبان مسابقه:
مسابقه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی مسابقه و تمامی اسناد عرضه شده در آن، به هر چهار زبان در دسترس داوطلبان شرکت در مسابقه خواهد بود. علاوه بر این داوطلبان و شرکت کنندگان می توانند پرسش های خود را به هر یک از چهار زبان ذکر شده در پایگاه اطلاع رسانی مسابقه مطرح کنند.

زمانبندی مسابقه:
تاریخ شروع مسابقه : از 17 شهریور 1394
مهلت ثبت نام تا دوهفته قبل از موعد تحویل آثار
آخرین مهلت ارسال آثار سه ماه پس از اعلان عمومی
اعلان نتایج در پایگاه اطلاع رسانی چهار هفته پس از تحویل آثار
مراسم اعلان نتایح تا دو ماه پس از تحویل آثار

جوایز مسابقه:
انتخاب طرح‌های برتر و رتبه‌بندی آنها زیر نظر هیأت داوران مسابقه انجام خواهد شد. از میان طرح‌های رسیده به دبیرخانه مسابقه حداکثر پنج طرح برگزیده و رتبه‌بندی خواهد شد و جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. این جوایز به ترتیب رتبه به شرح زیر است:

* طرح برگزیده اول 1۰00 میلیون ریال
* طرح برگزیده دوم 8۰0 میلیون ریال
* طرح برگزیده سوم 6۰0 میلیون ریال
* طرح برگزیده چهارم 4۰0 میلیون ریال
* طرح برگزیده پنجم 2۰0 میلیون ریال
هیات محترم داوران علاوه بر 5 طرح برگزیده، 10 طرح را نیز با عنوان قابل تقدیر معرفی خواهند نمود که به این طرح‌ها لوح تقدیر و نشان مسابقه تعلق خواهد گرفت

آدرس دبیرخانه: تهران اتوبان نیایش - خیابان سئول - نمایشگاه بین المللی تهران - خ نمایشگاه - سالن 1 - دبیرخانه مسابقه معماری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

تلفکس: 72 - 71 - 55212670

کدپستی: 63719 - 18151

پست لکترونیک: info@irhdm.ir

وب سایت: www.irhdm.ir

تعداد بازدید: 2472 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی