شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:51   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27345صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 11 مهر 1394 - 12:52
وضعیت بیمه‌ معلمان مدارس غیردولتی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 وضعیت بیمه‌ معلمان مدارس غیردولتی
وضعیت بیمه این معلمان باید از سوی مراجع مربوطه پیگیری شود و در صورت وجود نارضایتی معلمان قابل پیگیری و ارجاع به مراجع مربوط نظیر وزارت کار است.
 رئیس سازمان مدارس غیر دولتی با تاکید بر عدم توجه به وضعیت بیمه و حقوق معلمان مدارس غیر دولتی گفت: وضعیت بیمه این معلمان باید از سوی مراجع مربوطه پیگیری شود.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت معلمان مدارس غیر دولتی و وضعیت بیمه و حقوق آنها گفت‌: برخی مدارس غیر دولتی که تعداد دانش آموزان‌ این مدارس کم است و وضعیت مالی مدرسه مناسب نیست، از نظر تامین تسهیلات به کارکنان و معلمان تخلف می‌کنند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدارس موظفند طبق الگوی شهریه دریافتی، حق و حقوق کارکنان را پرداخت کنند و معلمان می‌توانند در صورت مغایرت با این وضعیت به موسسان خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی تصریح کرد: معلمان مدارس غیر دولتی متناسب با فعالیت و ساعات حضور در مدارس باید حقوق دریافت کنند و بیمه شوند و یادآور شد معلمانی که هر روز در مدرسه فعایت می‌کنند باید تمام وقت بیمه شوند‌.

وی در ادامه با تاکید بر این مساله که وضعیت حق و حقوق معلمان در صورت وجود تخلف مدارس قابل پیگیری است‌، گفت: از آیتم‌هایی که در بحث شهریه مطرح است‌، حقوق و بیمه معلمان است و در صورت وجود نارضایتی معلمان قابل پیگیری و ارجاع به مراجع مربوط نظیر وزارت کار است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی در خصوص وضعیت ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی و تغییرات نسبت به سال گذشته تصریح کرد: پوشش این اطلاعات و آخرین آمار از سوی مرکز فناوری وزارتخانه قابل پیگیری است و هنوز آمار دقیقی از دانش آموزان در دسترس نیست چرا که برخی از دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده‌اند اما ثبت‌نام قطعی آنها در سامانه سناد انجام نشده است و احتمالا آمار قطعی تا نیمه مهرماه مشخص می‌شود.

تعداد بازدید: 1091 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معلم
|    | 1394/7/12 - 13:39 |     0     0     |
تو را خدا دروغ نگید یعنی شما نمی دونید چه بر سر این بدبخت ها می آید حقوق 40 هزار تو مان و بدونه بیمه یا بیمه ناقص و.... البته شما مقصر هستید بیشتر اولیا مقصر هستند چرا باید اولیا ندانند شهریه ای که می دهد کجا هزینه می شود اولیای محترم پول شما برای معلم هزینه نمی شود بلکه برای ماشین و خونه میلیاردی موسس هزینه می شود و معلم بدبخت با 400 هزار سر می کند چرا چون کار کردن و اموزش را دوست دارد چرا چون مملکت خود و رهبر خود را دوست دارد باید تحمل کند کار کردن .... خوردن .....


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی