جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:57   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27402صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 17 مهر 1394 - 09:08
تاملی بر بخشنامه معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با ادامه تحصیل فرهنگیان!!
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

تاملی بر بخشنامه معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با ادامه تحصیل فرهنگیان!!
 
به گزارش پایگاه خبری تحیلی ندای معلم، طی چند روز اخیر بخشنامه از طرف معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تمامی ادارات کل آموزش و پرورش ارسال شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحیلی ندای معلم، طی چند هفته اخیر بخشنامه از طرف معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تمامی ادارات کل آموزش و پرورش ارسال شده است.
بخشنامه ای که متاسفانه در آن، باز هم دید مصرف گرایی به آموزش و پرورش شده است. در این بخشنامه ذکر شده است که ادامه تحصیل فرهنگیان تنها برای یک مقطع بالاتر از مقطع تحصیلی زمان استخدام لحاظ می شود. به عنوان مثال معلمانی که سال ۱۳۸۸ استخدام شده اند، و مدرک آنها در بدو استخدام و فارغ التحصیلی فوق دیپلم بوده است، تنها ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی برای آنها لحاظ می گردد.

با توجه به صحبت های وزیر محترم آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت افزایش علم معلمان، این بخشنامه متناقض با اهداف آموزش و پرورش به نظر می رسد و روحیه علم گرایی را در فرهنگیان از بین می برد.

همچنین در صورت اجرایی شدن این بخشنامه، دانشجو معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که به نوعی مشتاق تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، ادامه تحصیل آنها تا دوره دکترا اعمال نخواهد شد.

باید منتظر ماند و دید مسئولان آموزش و پرورش مخصوصا جناب اقای بطحایی، معاونت محترم پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش چه واکنشی نسبت به سوالات جامعه آموزش و پرورش خواهند داشت و چه اقداماتی صورت خواهد گرفت.
هنوز هم سوال خیلی از فرهنگیان این است که آیا این بخشنامه صحت دارد و ادامه تحصیل فرهنگیان را تا مقاطع تحصیلی بالاتر نادیده می گیرد؟
منبع: پایگاه خبری تحلیلی ندای معلم

تعداد بازدید: 1625 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی