RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27819صفحه نخست » فراخوانشنبه، 23 آبان 1394 - 12:50
جشنواره ملی آیین دوستی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 فراخوان دومین جشنواره ملی آیین دوستی

دومین “جشنواره ملی آیین دوستی” ویژه دانش آموزان و فرهنگیان منتشر شد.

امسال علاوه بر چهار بخش: ” فردی”، “گروهی”، “اختصاصی انجمنی ها ” و ” ویژه (نامه ای به دوست مسلمانم)” برای دانش آموزان، بخش مجزایی نیز برای شرکت عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه های انجمن های اسلامی برای نخستین بار در جشنواره پیش بینی شده است.

برای بخش فردی دانش آموزی جشنواره قالب های: ” مقاله پنج پاراگرافی”، “داستان و خاطره”، “عکس نوشت”، “نامه نگاری”، ” گزارش نویسی” و “فیلم کوتاه و انیمیشن” و برای بخش گروهی قالب های: “نشریه و روزنامه دیواری” و “نمایشنامه رادیویی” پیش بینی شده است.

بخش ویژه ” نامه ای به دوست مسلمانم” با هدف ایجاد فرصت تمرین تعامل و تقویت وحدت و انسجام بین نوجوانان ایرانی با یکدیگر و سایر مسلمان جهان، در نظر گرفته شده و دانش آموزان می توانند علاوه بر شرکت در هر یک از موضوعات و بخش های دیگر در این بخش نیز شرکت نمایند.

بخش اختصاصی این جشنواره صرفاً ویژه دانش آموزان عضو هیئت های مرکزی انجمن های اسلامی مدارس است که می باید با مراجعه به سایت آیین دوستی به آدرس: www.aiindoosti.ir شیوه نامه و کتاب کار مربوط به این بخش را دریافت و پس از تکمیل به یکی از پست های الکترونیک دبیرخانه جشنواره به آدرس های aiindoosti @chmail.ir یا aiindoosti@gmail.com ارسال نمایند.

عموم فرهنگیان و مربیان اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان هم برای شرکت در جشنواره باید با مراجعه به سایت آیین دوستی و دریافت شیوه نامه، طرح درس و سایر مطالب مربوط به نامه امام رضا (ع) اقدام به ارئه مطالب به دانش آموزان نموده و مستندات آن را به انضمام فرم شناسنامه اثر به یکی از پست های الکترونیک دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوعات دومین جشنواره ملی آیین دوستی با توجه به نامگذاری سال و ضرورت های اجتماعی جامعه انتخاب شده و شامل: “همدلی و همزبانی”، “سلام، پنجره دوستی”، “نقش مدیریت زبان در حفظ دوستی ها”، “راه های نفوذ شیطان”، ” نقش راستگویی در حفظ وحدت” و ” نقش حفظ وحدت در رشد و پویایی جامعه “می باشد.

علاقه مندان می توانند علاوه بر موارد تعیین شده سایر موضوعات موجود در متن نامه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم (ع) را استخراج نموده و آثار خود را در خصوص هریک از آنها تهیه و تنظیم نمایند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره شانزدهم دی ماه 1394 و جشن اختتامیه آن در هفته گرامیداشت سیدالکریم، در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشأن برگزار می گردد.

فرهنگیان و دانش آموزان علاقه مند به شرکت در دومین جشنواره آیین دوستی می توانند برای دریافت متن نامه امام رضا (ع) به همراه ترجمه، شیوه نامه دومین جشنواره آیین دوستی، فرمها، اخبار و توضیحات بیشتر به سایت آیین دوستی مراجعه نموده و یا درکانال تلگرام جشنواره به آدرس telegram.me/Aiindoosti عضو شوند.

نخستین جشنواره آیین دوستی ششم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز میلاد باسعادت سیدالکریم در سالن همایش های حرم مطهر سیدالکریم با حضور آیت ا… محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

تعداد بازدید: 1355 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی