RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27883صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 30 آبان 1394 - 09:56
حمایت آموزش و پرورش از معلمان و دانش‌آموزان برای ساخت فیلم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان و دانش‌آموزان را به ساخت فیلم و استفاده از فیلم‌های آموزشی در کلاس‌های درس ترغیب و تشویق خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ نگار، حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که در سینما فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه جدید آموزش و پرورش، استفاده از رسانه‌های آموزشی و محیط‌ های مجازی برای فرآیند یاددهی و یادگیری دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی با اشاره به تدوین سیاست بسته آموزشی در آموزش و پرورش گفت: استفاده از فیلم در فرآیند تدریس از جمله موضوعات مهم در این بسته آموزشی است و این موضوع از حالت دکوری و تشریفاتی به یک امر اساسی و مهم تبدیل شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره‌ها را شناسایی، معرفی و تربیت افراد در زمینه‌های مختلف برشمرد و تصریح کرد: معلمان و دانش‌آموزان را به ساخت فیلم و استفاده در کلاس‌های درس ترغیب و تشویق خواهیم کرد.

وی بر ضرورت توجه فیلمسازان کشور به ساخت فیلم‌های آموزشی و تربیتی تأکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در این قسمت بازدهی فراوان دارد و باید مورد توجه بیشتر سینماگران و مسئولان سینما قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد بی‌حاشیه‌ترین و بدون اغراض سیاسی و تجاری در خدمت آموزش کشور است، اظهار داشت: این جشنواره در خدمت آموزش، یادگیری و برای بسط عدالت آموزشی است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش موضوع بین‌المللی بودن جشنواره فیلم رشد را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیام بین‌المللی جشنواره رشد همکاری با تمام کشورهای جهان برای ساخت آینده کودکان و نوجوانان است و می‌شود به جای همکاری‌های دیگر، همکاری‌های علمی، ادبی و آموزشی را گسترش داد.

تعداد بازدید: 701 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING