شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:01   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27976صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 11 آذر 1394 - 12:42
ارسال اسامی طی دو روز آینده به سازمان سنجش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

پایان مصاحبه علمی/ارسال اسامی طی دو روز آینده به سازمان سنجش
مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش آموزش وپرورش گفت: طی یک یا دو روز آینده نتایج مصاحبات علمی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش کشور ارسال می شود.

شاپور محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار داشت: سازمان سنجش حدود 11 هزار 100 نفر از داوطلبان ازمون استخدامی آموزش و پرورش را برای انجام مصاحبه معرفی کرده بود و حدود 1300 نفر از فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا وجود داشتند. با تلاش همکاران مصاحبه علمی این عزیزان انجام شد.

وی افزود: نتایج این مصاحبه علمی تا طی  یکی ، دو  روز آینده در اختیار سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد تا این سازمان مجموع نمرات آنها را جمع و نتایج نهایی و قطعی را اعلام کند.

مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش آموزش وپرورش تصریح کرد: نمره افراد به این صورت محاسبه می شود که 70 درصد از نمره آزمون آنها و 30 درصد از نمره مصاحبه علمی آنها در نهایت امتیاز آنها را مشخص خواهد کرد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب 5000 هزار نفر از واجدین شرایط 27 شهریور ماه برگزار شد و نتایج اولیه آن برای انجام مصاحبه علمی  16 آبان اعلام شد .

اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از مصاحبه علمی و انجام گزینش اعلام می شود که باید دوره یکساله را در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی بگذرانند.

تعداد بازدید: 1177 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی