RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 01:58   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  کارگاه های آموزشی این هفته


  'تعداد کشته های مسکن مهر به ۱۰۰ نفر رسید'


  افسردگی پدران به اندازه افسردگی مادران می‌تواند بر کودکان تاثیر داشته باشد.


  فراگیر شدن چتر حمایتی بیمه ها امری اجتناب ناپذیر است


  پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان


  نماینده مجلس : آمریکا شرافت را از سگ های زنده یاب بیاموزد


  خطر«زلزله» بیخ گوش بیمارستان‌ های پایتخت!


  حکم جلب پیمانکار بیمارستان تخریب شده در زلزله کرمانشاه صادر شد + جزئیات


  حذف شرط معدل برای تحصیل در رشته علوم تجربی


  سعد حریری وارد پاریس شد


- اندازه متن: + -  کد خبر: 28279صفحه نخست » مقالات مدیریتیشنبه، 5 دی 1394 - 08:43
اصول بیست گانه مدیریت کایزن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

اصول بیست گانه مدیریت کایزن

1- نگویید چرا این کار انجام نمی شود.
فکر کنید چگونه می توانید آن را انجام دهید.
2- در مورد مشکل به وجود آمده نگرانی به خود راه ندهید.
 همین الان برای رفع آن اقدام نمایید.

3- از وضعیت موجود راضی نباشید.
باور داشته باشید که همیشه راه بهتری هم وجود دارد.


4- اگر مرتکب اشتباه شدید ، بلافاصله در صدد رفع اشتباه برآیید.

5- برای تحقق هدف به دنبال کمال مطلوب نگردید.
اگر60% از تحقق هدف اطمینان دارید دست بکار شوید.

6- برای پی بردن به ریشه مشکلات 5 بار بپرسید چرا؟


7- گمبا محل واقعی رویداد خطاست. سعی نکنید از دفتر کار خود مشکلات محیط را حل کنید.

8- همیشه برای حل از داده و اطلاعات کمی و به روز استفاده کنید.

9- برای حل مشکل از خرد خود استفاده کنید و اگر عقلتان به جایی نمی رسد از خرد جمعی استفاده کنید.


10- هیچ وقت جزئیات و نکات ریز مسئله را فراموش نکنید.
ریشه بسیاری از مشکلات بزرگ همین نکات ریز است.

11- حمایت مدیریت ارشد منحصر به قول و کلام نیست.
مدیریت باید حضور مشهود و ملموس داشته باشد.

12- برای حل مسائل هرجا که امکان آن وجود دارد از واگذاری اختیار به زیر دستان ابا نکنید.


13- هیچوقت به دنبال مقصر نگردید.
هیچگاه عجولانه قضاوت نکنید.

14- مدیریت دیداری و انتقال اطلاعات بهترین ابزار برای حل مسئله به صورت گروهی است.

15- ارتباط یکطرفه دستوری از بالا به پایین مشکلات سازمان را پیچیده تر می کند.
مدیریت ارشد باید با لایه های پایینتر سازمان ارتباط دو جانبه داشته باشید.


16- انسان ها توانایی های فراوانی دارند.
از الگوهای چند مهارتی و غنی سازی شغلی برای شکوفا شدن آنها استفاده کنید.

17- تنها فعالیتهایی را انجام دهید که برای سازمان شما ارزش افزوده ایجاد می کنند.
18- فراموش نکنید که 5 ت پایه و بنیان ایجاد محصولی با کیفیت است.


19- بر اساس الگوهای کار گروهی، مسائل محیط کارتان را حل کنید.

20- حذف مودا (اتلاف) فرآیندی پایان ناپذیر است.
هیچوقت از این کار خسته نشوید.

تعداد بازدید: 1290 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  کارگاه های آموزشی این هفته


  پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان


  ابلاغ دستورالعمل پذیرش سنوات ارفاقی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استثنایی


  حذف شرط معدل برای تحصیل در رشته علوم تجربی


  فراگیر شدن چتر حمایتی بیمه ها امری اجتناب ناپذیر است


  آخرین شهر تحت تصرف داعش در عراق آزاد شد


  'تعداد کشته های مسکن مهر به ۱۰۰ نفر رسید'


  سعد حریری وارد پاریس شد


  نماینده مجلس : آمریکا شرافت را از سگ های زنده یاب بیاموزد


  حکم جلب پیمانکار بیمارستان تخریب شده در زلزله کرمانشاه صادر شد + جزئیات


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: کارگاه « #نظریه های #شخصیت و ارزش و #کاربردهای آن در سازمان