RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 2 بهمن 1396 - 13:08   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  کارگاه #طراحی و #پیاده سازی #مدیریت_عملکرد پرسنلی در سازمان ، دکترحسن #هژبرافکن 16 ساعت 5و12بهمن ماه


  سخن همکار: باز ایستادگان ، درغبار تبعیض از عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری


  سخن همکار: بحران بی‌سوادی دانش‌آموزان


  سخن همکار: پایین ترین حقوق ها 18 درصد افزایش درسال 97


  سخن همکار: بازنشستگان ارسال قانون مدیریت خدمات کشوری با اهرم فشار تجمعات میسر شد


  سخن همکار: دولتمردان ونمایندگان محترم باید شاکله وبینیان قانون مدیریت برمبتنی عدالت در پرداختها براساس همترازی ، نه همسان سازی


  سخن همکار: عجایب بیمه عمر وپس انداز جهان


  سخن همکار: رویای همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به واقعیت تبدیل می شود ؟


  🔴'افزایش پلکانی' حقوق کارمندان دولت


  📣📣 مدیر منابع انسانی واداری


- اندازه متن: + -  کد خبر: 28279صفحه نخست » مقالات مدیریتیشنبه، 5 دی 1394 - 08:43
اصول بیست گانه مدیریت کایزن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

اصول بیست گانه مدیریت کایزن

1- نگویید چرا این کار انجام نمی شود.
فکر کنید چگونه می توانید آن را انجام دهید.
2- در مورد مشکل به وجود آمده نگرانی به خود راه ندهید.
 همین الان برای رفع آن اقدام نمایید.

3- از وضعیت موجود راضی نباشید.
باور داشته باشید که همیشه راه بهتری هم وجود دارد.


4- اگر مرتکب اشتباه شدید ، بلافاصله در صدد رفع اشتباه برآیید.

5- برای تحقق هدف به دنبال کمال مطلوب نگردید.
اگر60% از تحقق هدف اطمینان دارید دست بکار شوید.

6- برای پی بردن به ریشه مشکلات 5 بار بپرسید چرا؟


7- گمبا محل واقعی رویداد خطاست. سعی نکنید از دفتر کار خود مشکلات محیط را حل کنید.

8- همیشه برای حل از داده و اطلاعات کمی و به روز استفاده کنید.

9- برای حل مشکل از خرد خود استفاده کنید و اگر عقلتان به جایی نمی رسد از خرد جمعی استفاده کنید.


10- هیچ وقت جزئیات و نکات ریز مسئله را فراموش نکنید.
ریشه بسیاری از مشکلات بزرگ همین نکات ریز است.

11- حمایت مدیریت ارشد منحصر به قول و کلام نیست.
مدیریت باید حضور مشهود و ملموس داشته باشد.

12- برای حل مسائل هرجا که امکان آن وجود دارد از واگذاری اختیار به زیر دستان ابا نکنید.


13- هیچوقت به دنبال مقصر نگردید.
هیچگاه عجولانه قضاوت نکنید.

14- مدیریت دیداری و انتقال اطلاعات بهترین ابزار برای حل مسئله به صورت گروهی است.

15- ارتباط یکطرفه دستوری از بالا به پایین مشکلات سازمان را پیچیده تر می کند.
مدیریت ارشد باید با لایه های پایینتر سازمان ارتباط دو جانبه داشته باشید.


16- انسان ها توانایی های فراوانی دارند.
از الگوهای چند مهارتی و غنی سازی شغلی برای شکوفا شدن آنها استفاده کنید.

17- تنها فعالیتهایی را انجام دهید که برای سازمان شما ارزش افزوده ایجاد می کنند.
18- فراموش نکنید که 5 ت پایه و بنیان ایجاد محصولی با کیفیت است.


19- بر اساس الگوهای کار گروهی، مسائل محیط کارتان را حل کنید.

20- حذف مودا (اتلاف) فرآیندی پایان ناپذیر است.
هیچوقت از این کار خسته نشوید.

تعداد بازدید: 1415 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  
 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: کارگاه #طراحی و #پیاده سازی #مدیریت_عملکرد پرسنلی در سازمان ، دکترحسن #هژبرافکن 16 ساعت 5و12بهمن ماه