شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:07   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28839صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 17 بهمن 1394 - 15:29
روند کاهشی قیمت ملک ادامه دارد
بانک مرکزی در آخرین گزارش خود از تحولات بازار مسکن در تحلیلی مبتنی بر شرایط کنونی قیمت ها و انتظارات متقاضیان، فرصت کنونی را زمان مناسبی برای خرید مسکن اعلام کرد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

مرور تحولات قیمتی بخش مسکن در پایان 9 ماه سال جاری حاکی از کاهش متوسط قیمت خرید ملک تهران"و فروش واحدهای مسکونی حدود 2/ 1درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است. بانک مرکزی با انتشار این آمار این گونه تحلیل کرد که در مجموع ثبات نسبی قیمت ها در بازار مسکن طی دو سال اخیر فرصتی مناسب برای ورود خریداران به بازار مسکن فراهم کرده است.
بررسی میدانی قیمت های پیشنهادی املاک تهران نیز این موضوع را به ویژه برای افرادی که قصد تبدیل به احسن کردن ملک خود را دارند، تایید می کند. فعالان بازار مسکن نیز زمان کنونی را فرصت مناسبی برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ملک و یا تعویض دارند را تایید می کنند. یکی از مشاوران املاک در این باره می گوید: در حال حاضر برای خرید ملک نسبت به نیمه نخست سال جاری معاملات بیشتری در بازار مسکن انجام شده است و بازار به گونه ای است کهجا برای تحرک بیشتر فراهم است . به گزارش خبرنگار "ایران فایل"" قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛ یکی دیگر از مشاوران املاک در محدوده مرکزی شهر تهران نیز معتقد است که اغلب مالکان یا سازندگانی که برای فروش واحدهای نوساز به بازار مسکن مراجعه می کنند پول لازم هستند و به همین خاطر متقاضیان خرید هم اکنون از قدرت چانه زنی بیشتری نسبت به دیگر ایام سال برخوردارند.

تعداد بازدید: 716 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی