جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:44   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28842صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 17 بهمن 1394 - 11:54
معلم ایرانی برای مسابقات پرورش اندام پرایدش را فروخت
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

معلم ایرانی برای مسابقات پرورش اندام پرایدش را فروخت
دولت بهار: رسانه ها نوشتند که از این پس جزء شرایط استخدام معلمان این است که معلولیت نداشته باشند، زیادی چاق یا زیادی لاغر نباشند، قد آنها خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد و خوش سیما باشند.
 

مهر نوشت: یک معلم ایرانی پرایدش را فروخت تا در مسابقات پرورش اندام جهان اول شود. این معلم ایرانی بعد از تصمیم آموزش و پرورش برای ارزیابی شرایط بدنی معلمان تصمیم گرفت که به باشگاه پرورش اندام برود. البته از آنجایی که حقوق معلمی کفاف تغذیه و حجم گیری این معلم را نمی داد و او با حقوق آموزش و پرورش تنها می توانست در روز ده سیب زمینی و تخم مرغ تهیه کند و توان خرید مکملها و آمپولهای مخصوص را نداشت، پراید خود را که با آن بعد از مدرسه مسافرکشی می کرد فروخت و به بدن زد. ایشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرایط بدی داشتم. از طرفی بدنم نیاز به مواد مغذی داشت و از طرف دیگر زنم می گفت: مرد حسابی آدم عاقل که پراید را خرج بدن نمی کند، می دانی چقدر عمرت را خرج کرده ای که این پراید را خریده ای.

این معلم ایرانی تشویق های دانش آموزانش را در راه رسیدن به این مقام بی تاثیر نمی داند و اعتقاد دارد که اگر دانش آموزانش هر روز در کلاس موقع فیگور گرفتن نقش داوران و تماشاچیان را اجرا نمی کردند حتما او موقع مسابقه هول میشد و مقام اول را از دست می داد. این معلم توسط مدیران آموزش و پرورش تشویق شد و چند شانه تخم مرغ و چند گونی سیب زمینی جایزه گرفت.

*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی خواهد کرد.

تعداد بازدید: 588 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی