RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:53   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29118صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 10 اسفند 1394 - 12:19
جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:
با توجه به اینکه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان در سال تحصیلی 95-94 از دوره دوم متوسطه به دوره اول متوسطه منتقل شده است مطالعه اطلاعات ارائه شده مسئولین آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به همه مشــاوران،معلمان،اولیاء توصیه می شود
 
 
جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: کار تصویب هدایت تحصیلی دانش آموزان بصورت ویژه در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار گرفته است.
-

به گزارش میگنا به نقل از معاونت متوسطه ، علی زرافشان اظهار کرد: هدایت تحصیلی امسال با توجه به مصوبه برنامه درسی ملی در پایه نهم انجام می شود. بر اساس فرم جدید هدایت تحصیلی علاوه بر فرم قبلی که دروس تقریبا امتیاز برابر داشتند در فرم جدید دروس ضریب پیدا کرده اند.
-

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : دانش آموزان در پایان پایه نهم، شاخه تحصیلی(نظری یا فنی) و رشته تحصیلی خود را تعیین می کنند.

وی با بیان این که بر اساس فرم های هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه دهم وارد رشته تحصیلی خود خواهند شد، خاطرنشان کرد: شاخه ها و رشته های هدایت تحصیلی دانش آموزان در شاخه نظری رشته های علوم انسانی، معارف، ریاضی همچنین برنامه درسی شاخه تجربی به تصویب رسیده است.
-

جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94


زرافشان تصریح کرد: براساس این مصوبه دانش آموزان ابتدا از پایه نهم مستقیم وارد رشته و شاخه خود می شوند و در شاخه نظری، رشته ریاضی، تجربی، انسانی و معارف را انتخاب می کنند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: هدایت تحصیلی از دوره دوم متوسطه به دوره اول متوسطه منتقل می شود. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و همکاران چارچوب این برنامه را تنظیم کرده و این هفته تا هفته آینده در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: تغییر جدیدی که ایجاد شده این است که در ماده 96در آیین نامه متوسطه، هدایت تحصیلی براساس 4 عامل استعداد، علاقه، نیاز و امکانات بود که به 2 عامل اولی توجه می شد اما اکنون در این آیین نامه 2 عامل بعدی نیز اجرایی می شود.
-

-
بازگشت «هدایت تحصیلی» بعد از 22 سال به پایه نهم

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش از بازگشت «هدایت تحصیلی» بعد از 22 سال به پایه نهم خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که امسال در پایه نهم هستند، در خرداد ماه سال 95 برای ورود به مقطع متوسطه دوم، انتخاب رشته را انجام می‌دهند.

به گزارش میگنا عظیم محبی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش در خصوص آیین‌نامه هدایت تحصیلی در پایه نهم اظهار داشت: مقرر شده است هدایت تحصیلی با توجه به سند برنامه درسی ملی در پایه نهم انجام شود یعنی دانش‌آموزانی که امسال در پایه نهم هستند در خرداد ماه سال 95 برای ورود به مقطع متوسطه دوم، انتخاب رشته انجام می‌دهند.

جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94


وی ادامه داد:‌ در پایه اول متوسطه دوم نیز رشته‌هایی شامل «علوم تجربی»، «ریاضی فیزیک»، «علوم انسانی»، «کاردانش» و «فنی و حرفه‌ای» وجود دارد و هر دانش‌آموز بر اساس علاقه، استعداد، انجام تست و نمرات خود اولویت‌بندی شده و در نهایت در یکی از این رشته‌ها در مقطع متوسطه دوم تحصیل می‌کند.

محبی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری حدود یک میلیون دانش‌آموز در پایه نهم داریم،‌ گفت: این تعداد دانش‌آموز باید رشته تحصیلی‌شان مشخص شود و به پایه اول «متوسطه دوم» بروند.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش افزود: کارهای فرهنگ‌سازی هدایت تحصیلی در مدارس از اول مهر سال جاری انجام شده و مدیران و مشاوران تحصیلی در این خصوص به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی می‌کنند و تنها توزیع فرم هدایت تحصیلی است که در خرداد 95، انجام می‌شود و هر دانش‌آموز انتخاب رشته کرده و سال تحصیلی آینده در رشته مورد نظر درس می‌خواند.

وی با اشاره به اینکه آیین‌نامه هدایت تحصیلی فعلی تقریباً با آیین‌نامه هدایت تحصیلی گذشته تفاوتی ندارد،‌ گفت: چند ملاک در هدایت تحصیلی داریم که شامل «نمرات»، «تست استعدادیابی و علاقه» و «عملکرد»‌ است که ماحصل نمره درس دانش‌آموز در سه سال تحصیلی، 10 نمره نظر دانش‌آموز و 10 نمره نظر معلم پیش‌بینی شده است و در مجموع 100 امتیاز است که در خرداد در مدارس اجرا می‌شود و در کنار آن بحثی به نام هنجار استانی داریم یعنی در استان چه مقتضیاتی وجود دارد که همه این موارد در کمیته‌ای که در استان تشکیل می‌شود، بررسی شده و درباره آن تصمیم می‌گیریم.

محبی تصریح کرد: دانش‌آموز با توجه به نمراتی که به دست می‌آورد اولویت‌بندی رشته‌های تحصیلی برای او مشخص می‌شود و هر دانش‌آموز می‌تواند سه رشته را انتخاب کند که با توجه به نمرات کسب شده، دانش‌آموز با مشاور مدرسه مشورت کرده و انتخاب رشته می‌کند و در نهایت در یکی از رشته‌ها تحصیل می‌کند.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هدایت تحصیلی بعد از 22 سال که در متوسطه دوم انجام می‌شد، به متوسطه اول و پایه نهم برگشته است؛ چرا که در گذشته نیز هدایت تحصیلی در دوره راهنمایی قدیم وجود داشت و در حال حاضر نیز محتوای آن مقداری تغییر پیدا کرده است.

-
-
رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش متناسب با نیاز بازار کار تغییر خواهد کرد
مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش ، گفت: رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش متناسب با نیاز بازار کار تغییر خواهد کرد .
سید محسن حسینی مقدم درخصوص محدود شدن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش متناسب با نیاز بازار کار اظهارکرد :‌ رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش متناسب با نیاز بازار کار تغییر خواهد کرد و براین اساس ممکن است برخی رشته‌های جدید اضافه و برخی رشته‌ها که بازار کار به آنها نیاز ندارد، حذف شوند.

جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94

مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد :‌ تا زمانی که در شورای عالی آموزش‌وپرورش و کمیسیو‌ن‌های مربوطه تعداد رشته‌های شاخه کاردانش و فنی‌ و حرفه‌ای مصوب نشود، نمی‌توانیم بگوییم تعداد رشته‌ها کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد :‌ هم‌اکنون 43 رشته در شاخه فنی و حرفه‌ای داریم. برای سال تحصیلی آینده که پایه دهم را در دوره متوسطه دوم خواهیم داشت،‌ تعدادی از 43 رشته شاخه فنی و حرفه‌ای با تغییر محتوا باقی می‌ماند، برخی رشته‌های جدید اضافه شده و برخی رشته‌ها نیز که متناسب با نیاز بازار کار نیست، حذف می‌شوند.

دکترحسینی مقدم در خصوص کاهش رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای از 43 رشته به 27 رشته بیان کرد :‌ در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش برخی افراد نظراتی را ارائه کرده‌اند مبنی بر اینکه تعداد رشته‌های شاخه فنی‌و‌حرفه‌ای به 27 رشته برسد اما تا زمانی که شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع را مصوب نکند، نمی‌توان تعداد دقیق رشته‌های شاخه فنی‌وحرفه‌ای را اعلام کرد.

وی با بیان این که هم‌اکنون جلسات کارشناسی در شورای عالی آموزش و پرورش در حال برگزاری است، افزود: در شورای عالی آموزش و پرورش پیشنهادات مختلفی مطرح شده است به عنوان مثال یکی از پیشنهادات این است که رشته امور زراعی از امور باغی جدا شود از سوی دیگر حدود 5 رشته جدید نیز پیشنهاد شده اما هنوز نهایی نشده است و طی چند جلسه آینده این موضوع نهایی خواهد شد.

-

جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94

مدیرکل دفتر آموزش کارودانش وزارت آموزش و پرورش خبر داد
احتمال تغییر رشته‌های کار و دانش

مدیرکل دفتر آموزش کارودانش وزارت آموزش و پرورش از اختصاص حدود 42 ساعت دروس شایستگی‌های عمومی و 10 ساعت شایستگی‌های غیرفنی برای دانش آموزان فنی و کار و دانش بر اساس تصویب شورای عالی خبر داد گفت: بر اساس برنامه درسی ملی حداکثر باید 40 ساعت در هفته برنامه درسی داشته باشیم.

جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94

 

مصطفی آذرکیش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین تغییرات مصوب در جریان استقرار پایه دهم تحصیلی در سال آینده و کاهش رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش اظهار کرد: هنوز مصوبه‌ای دال بر کاهش رشته‌ها نداشته‌ایم اما احتمالا کاهش خواهیم داشت.

 

وی افزود: هنوز این موضوع در چرخه کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار دارد و عناوینی که حذف می‌شود و یا عناوین جدیدی که اضافه خواهند شد در حال نهایی شدن هستند.

 

مدیرکل دفتر آموزش کارودانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه درباره آموزش‌های فنی آنچه مصوب شده و قطعی است، اختصاص حدود 42 ساعت دروس شایستگی‌های عمومی و 10 ساعت شایستگی‌های غیرفنی است گفت: بر اساس برنامه درسی ملی حداکثر باید 40 ساعت در هفته برنامه درسی داشته باشیم که در سه سال حداکثر120 ساعت خواهد شد.

آذرکیش ادامه داد: برای 52 واحد تعیین تکلیف شده و برای حداکثر تا 68 واحد دیگر دروس مهارتی و تخصصی تدریس خواهد شد. وی با اشاره به اینکه هشت مجموعه در کارودانش داریم گفت: از این هشت مجموعه رشته‌هایی با توجه به عدم نیاز بازار کار حذف می‌شوند و رشته‌های جدیدی نیز اضافه خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش کارودانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در رشته کارودانش نیازها را از بازار کار و دستگاه‌های اجرایی مربوط احصاء می‌کنیم عنوان کرد: در نهایت عناوین شغلی به سازمان پژوهش برای تدوین محتوا ارائه می‌شود.

 

آذرکیش افزود: هر تغییری بخواهد ایجاد شود بررسی اولیه در کارگروه‌های مربوط انجام و در نهایت به تصویب شورای عالی می‌رسد.

 

به گفته وی، فعلا 264 عنوان رشته مهارتی در سراسر کشور داریم که توزیع آن به تناسب نیاز استان‌ها متنوع است.

 


جزئیات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم و دهم در سال تحصیلی 95-94

تعداد بازدید: 92259 ، امتیاز کاربران: 8 (217 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 445 نظر (فعال: 442 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رحمان
|    | 1397/4/31 - 13:17 |     0     0     |
سلام دوستان کسی میدونه جواب انتخاب رشته کجا اعلام میشه .

Ali
|    | 1396/12/12 - 19:49 |     0     3     |
سلام. زمان آخر تکمیل اولویت هدایت تحصیلی کی هست ؟من میخام اولویت عوض کنم

Ali
|    | 1396/12/12 - 19:43 |     0     0     |
سلام. من در آزمون های رغبت و توانایی اشتباه عمل کردم و برای ریاضی و تجربی زیاد زدم در حالی که دوست دارم برم انسانی. چه کار کنم؟

Sedna
|    | 1396/12/6 - 12:53 |     0     0     |
ببخشید این امتحان مشاورهای که در سایت همگام برگزار شد برای انتخاب رشته الزامیه لطفا جواب بدین

nima
|    | 1396/11/22 - 22:43 |     0     0     |
اقا خواهشن یکی راهنمایی کنه من توی سه سال معدلم بالای 19.50 شد ازمون رغبت و توانایی هر چی در مورد ریاضی و جربی بود 5 زدم بعد ایا میتونم برم ریاضی یا تجربی نظر هاتون رو دیدم خیلی استرس بعد اون نمره که اخر سال توی ورقه حدایت تحصیلی هست چجوری حساب میشه

زهرا
|    | 1396/11/16 - 20:05 |     1     0     |
من کلاس نهمم معدل هفتمم 19 شد نوبت دوم 19.33 هشتمم 16.5 نوبت دومم19.64 وحالا نوبت اول نهمم 19.93 شد میتونم برم رشته تجربی

علی
|    | 1396/7/27 - 20:14 |     5     1     |
اقای وزیر اموزش وپرورش لطفا مردم را بد بخت نکنید معدل بالای18 یعنی ریاضی یعنی تجربی شمایید که باعث رفتن دانش اموزان به خارج میشوید

negar
|    | 1396/9/1 - 01:10 |     2     0    
پاسخ: سلام چقدر به اون بیچاره گیر میدین

Elena
|    | 1396/7/20 - 20:53 |     4     0     |
آموزش پرورش که مهم ترین سازمان کشوره برای آینده و تحصیل بچه های این مملکت با این کار فقط روحیه،انگیزه و زندگی و آینده یه بچه رو نابود می کنه.
با این کار آینده کشورو خراب می کنن چون استعداد ماهارو سرکوب می کنن.
هر بچه ای باید علاقه خودشو دنبال کنه با این کارشون فقط کاری می کنن که دانش آموزا مجبور بشن دستورات اونا رو دنبال کنن نه استعداد هاشون رو.
واقعا داریم به کجا میریم.برای کشورمون که روزی متمدن ترین و آزاد ترین و با فرهنگ ترین کشور بود متاسفم.

Hanitehrani16
|    | 1396/7/17 - 21:33 |     2     0     |
براتون متاسفم واقعا یکم جربزه داشته باشید کل نهم هاتون اعتصاب کنید بگید امتحان هدایت تحصیلی نمیدم میخام هر رشته ای دوس دارم برم به اونا چه اخه من خودم به شخصه امتحان هدایت تحصیلی رو ثبت نام نکردم الانم رشته ای که خودم دوس دارم میخونم دهمم هستم شماهم برای هدف هاتون بجنگید همبستگی و اتحاد داشته باشید اینکارو کردید اوناهم متوجه علاقه شما میشن

Kosar
|    | 1396/6/29 - 19:16 |     0     1     |
سلام من معدلم شد ۱۵/۶۹ ولی بهم گفتن هیچ رشته ای قبول نشدی گفتن برو اموزش و پرورش ببین چیکار میتونه برات بکنه به نظر شما اموزش و پرورش چیکار میکنه حتی به من رشته فنی رو هم مدادن

مرادی
|    | 1396/6/27 - 06:02 |     3     0     |
در قانون اساسی آمده است که هر فردی در انتخاب شغل آزاد است. این طرح رسما مغایر با قانون اساسی است. چرا که آزادی انتخاب شغل را از فرد گرفته است. چون انتخاب شغل منوط به انتخاب رشته است . مگر اینکه نظام البته ننگ است که به چنین بلبشو و هرج و مرجی نظام گفت آموزش و پرورش تحصیل را جزو اوقات فراغت افراد بداند. وقتی در روز روشن قانون اساسی را لگدمال کرده اند و مسئولین در خواب تشریف دارند و در فکر اختلاس خودشون باید گفت: وامصیبتا اما هیچ کسی جرات اعتراض ندارد.
متاسفم از اینکه در چنین کشور بی در و پیکری نفس می کشم.

هاشم
|    | 1396/5/2 - 23:33 |     2     0     |
واقعا این هدایت تحصیلی چیه اصلا چیز خوبی نیست من با مدل 19 فرستادن فنی! به خاطر هدایت تحصیلی به نظر شما به نفع مردمه این همه درس میخونیم بعد میگن بیا این برگه هدایت تحصیلی برو فنی حتی انسانی هم نمیتونی بعد میگیم چرا میگن اعتراض داری ترک تحصیل کن همینه هدایت تحصیلیت میگه چه رشته ای بری بعد چطور ما پیشرفت کنیم!
یکم اگه میشه رو این مسئله فکر و برسی کنین.

..
|    | 1396/4/31 - 01:41 |     1     0     |
سلام من نمره علوم نهمم19 و میانگین سه سالم19/5
نمره ریاضیمم 18و میانگین سه سالم 18/3
ولی با اینک نمره ریاضیم کمتره الویت ریاضی اوردم ولی تجربی ن
بعدم معدل سال اولم19/86سال دوم19/79سال سومم19/43
نمیتونم چرا برم تجربی بعدم تو فرم 6 من امتیاز علوم تجربیم بیشتره از ریاضی
این چ وضعیه تکلیف من چیه احتمالا تو هدایتم اشتباهی نشده؟؟؟

mr soheil
|    | 1396/4/30 - 03:32 |     0     0     |
من معدل هفتمم18.90هشتم18.62نهم چون درس نخوندم وفقط بیرون دور میزدم معدلم17.64شد ریاضی فیزیک هم الف شدم انسانی هم الف شدم وفرم هم اولویت اولم تجربی اولویت دومم انسانی والویت سومم ریاضی فیزیک الان من باید چی رشته برم

erfan
|    | 1396/11/2 - 20:35 |     0     1    
پاسخ: برو کاردانش

Hamid
|    | 1396/4/27 - 19:09 |     0     0     |
سلام کلاس نهم هستم، من مدرسه نمونه دولتی قبول شدم تو رشته تجربی معدل نوبت اول نهمم شد 19/79 و نوبت دوم شد19/74 و در ازمون رغبت و توانایی بیشتر سوالات رو به سمت رشته تجربی زدم من میتونم برم رشته تجربی؟


پرنیا
|    | 1396/4/26 - 22:28 |     0     0     |
با سلام.من معدلم 19 شده برای ادبیات ثبت نامم نکردند ولی یه نفر که معدلش 18 شده برای ادبیات ثبت نام کردند چرا آخه؟حق ما ها رو دارن میخورند
من باید برم رشته انسانی

فاطمه
|    | 1396/4/14 - 18:56 |     1     0     |
باسلام با معدل 19.86می تومم رشته تجربی برم ؟؟؟لطفا پاسخ دهید

متین
|    | 1396/4/18 - 23:39 |     1     0    
پاسخ: بستگی به استانت داره

ناشناس
|    | 1396/4/12 - 12:46 |     0     0     |
من معدل هفتمم ۱۹.۵۰ و هشتمم ۱۸.۵۰ و نهمم ۱۹ ریاضی و علومم هم بالای ۱۹هستش امسال میتونم برم تجربی شهرستان هستم؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1396/4/7 - 06:50 |     0     0     |
سلام با معدل ۱۹.۹۳میشه رفت تجربی ریاضی۲۰بودمعلوم هم۲۰

نnt
|    | 1396/3/18 - 01:47 |     1     0     |
سلام من به رشته انسانی علاقه دارم
در دروس تخصصی همه رو قبول میشم ب جز مطالعات
درحدی بد دادم ک فکر میکنم تجدید شم
آیا اگر شهریور ماه دوباره امتحان بدم میتونم برم انسانی یا نه
لطفا جواب بدین
خیلی استرس دارم

تینا
|    | 1396/3/11 - 00:01 |     2     0     |
من معدل8و 9 ترم اول بیست شدم اما تو امتحانات این ترم ریاضی میشم 19و علوم هم19 خیلی اراده ام برای انتحاب رشته تجربی کم شده به نظرتون میتونم رشته تجربی برم؟ :-

امیررضا
|    | 1396/2/1 - 23:26 |     1     1     |
سلام عرض می کنم خدمت همه شما عزیزان یه سوال فنی داشتم میگفتم که این 35 امتیاز که در انتخاب رشته وجود داره چگونه محاسبه خواهد شد لطفا بگین.من معدل کل هفتم شد 18.84 و هشتم هم 19.7 وفعلا هم که نوبت اول نهمم 19.86 شده.ایا میتونم به تجربی برم؟خودش هم تو استعداد های درخشان درس میخونم.

رضا
|    | 1396/1/28 - 03:15 |     0     0     |
من معدلم شده 13/86 میتونم برم رشته فنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر
|    | 1396/1/22 - 03:24 |     0     1     |
سلام دوستان.من میخوام برم رشته تجربی معدل ترم اولمم19/43.اما واسه امتحانای توکلاسی اصلا درس نمیخونم.میخواستم بدونم امتحانای توکلاسی که میگیرن توی انتخاب رشته تاثیر داره؟؟خواهش میکنم جواب بدین🙏🙏

ساینا
|    | 1396/4/2 - 02:27 |     0     0    
پاسخ: سلام .نمراتمونم مهمه.اینطور نیست که اصلا هم نباشه
ولی 65%ازم.ن مشاوره ای است

ناشناس
|    | 1396/2/7 - 19:22 |     2     0    
پاسخ: نه فقط اون ازمون های رغبت وتوانایی و نظرمعلمان وخود دانش آموز ومشاورمدرسه ومعدل نوبت دوم مهمه

۰۰۰۰
|    | 1396/1/8 - 04:06 |     1     0     |
من سال هفتم ۱۸ شدم سال هشتم ۱۸ و هفتادو پنج شدم وسال نهم نوبت اول ۱۷ شدم می تونم برم رشته تجربی

اسما
|    | 1396/1/24 - 04:09 |     2     0    
پاسخ: شما یکم تلاش میکردی عیب نداشت

ناشناس
|    | 1395/12/13 - 03:01 |     4     1     |
منم مثل شما فکر میکردم میگفتم منو نزاشتن برم تجربیو فلان یکی ریاضی ۶شد با پارتی فرستادن تجربی در حالی ک من ازون نمرم خیلی بیشتر بود خلاصه رفتم رشته کامپیوتر اولش کاملا ناراضی بودم ولی الان هزار مرتبه خداروشکر میکنم ک بهترین رشترو رفتم جامعه مگه ب چند تا دکتر نیاز داره ک همتون حداقل۹۸درصدتون میخاین برین تجربی .اینهمه شرکت کننده تواین رشته شانس در اومدنتون تو کنکور تو ی دانشگاه خوب رو خیلی میاری پایین رشته تجربی روحیه خیلی قوی میخاد ک حالا اگه دکتری شدی تحمل دیدنه بیمارو مجروح هارو داشته باشی سراغ استعداد و علاقتون برید ب اجبار کسی پانشید برید تجربی
اشتباه فکر نکنین این رشترو نمیخام بد جلوه بدم در حد راهنماییه من جز اولین نفرای محصل نظام جدیدم
بنظر منم کار خوبی کردن برا خودتون خیلی بهتره
شما توی هنرستان حرفه ای تر از دبیرستانید من اگه از راه ریاضی میخوندم اینهمه مهارت شاید یاد نمیگرفتم
فضای فنی خودش یچیز دیگس😉بعدشم خیلیا فک میکنن فنی برای افراده با معدله پایینه در حالی ک در زمان قدیم رفتن ب رشته فنی معدله بالا میخاست ک هرکسی نمیتونست بره ما تو هنرستانمون خیلیا از تیزهوشان ریاضی تغیر رشته دادن مثلا ب حسابداری یا گرافیک میگن ک نزاشتن برن دنبال علاقشون خیلیام دقیقا سال اخر تغیر دادن اومدن هنرستان
دیگه فکر میکنین حتما همتون دکتر میشید ب نیازه جامعم فکر کنید لطفا متاسفانه بما اینجور ثابت شده فقطو فقط تجربی
ریاضیم ما معلم زبانمون ریاضیه ارشده اما میگه پشیمون از رشتش چون توش شغل زیاد نداش یا بیکاری میخام چشاتونو باز کنین اگه واقن معدلتون اونجور باشه ک میگین ک ایشالا ک هس!شما میتونین تو رشته فنی بیشتر پیشرفت کنین چون سال اخر مارو از طرف مدرسه میبرن کار کنیم با توجه ب کیفیت کارمون سرپرست تعیین میکنه کجا بریم برا کار اما الان خیلی از دکتر مهندسای رشته های نظری بیکارن بخاطر خودتون میگم بمن ک چیزی نمیشه
من خودمم ازون ادمایی بودم ک قبل انتخاب رشته عاشق تجربی بود اما الان رشته خودمو با صد تا تجربی عوض نمیکنم😂

سید متین حسینی
|    | 1395/12/12 - 03:53 |     2     0     |
سلام ببخشید من معدل ترم اولم شده 19/80 و معدل علوم تجربیم شده 20 و معدل ریاضیم نیز شده 19 و الن دارم در تمامی مدارس مطرح مربوط به علوم تجربی ثبت نام میکنم مانند اژهای 1و2و3 و نمونه دولتی ها و ... . میخواستم ببینم با این شرایط چند درصد احتمال دارد که بتوانم وارد رشته تجربی شوم . راستی در رابطه با مطالعه من در روز میانگین 9 یا نهایتا 10 ساعت تحصیل دارم

سارا
|    | 1395/11/27 - 03:09 |     2     2     |
اکیدا این کسی که این طرحو گذاشته خیرنمیبینه چون بازور مارو به رشته ای فرستادن. من ریاضیم 17شدترم دوم ولی تجربیم20 معدلمم19/40شد ولی نتونستم برم تجربی الان که انسانی ام فقط دارم بانفرت میخونم نمیدونم واقعا چیکارکنم

Hidden
|    | 1396/4/28 - 21:37 |     1     0    
پاسخ: دقیقا ایشالا خیر نبینه من با معدل نوزدهو چهلو هشت مجبورم برم انسانی یا فنی

مینا
|    | 1395/11/23 - 23:35 |     0     0     |
من در کلاس نهمم و معدل نوبت اول و دوم ۷ ۱۸.۴۳ ۱۸.۵۴و کلاس هشتم ۱۷. ۶۴ ۱۸ .۱۸ ونهمم نوبت اول ۱۸ ۵۵ شده متونم برم رشته تجربی

زهرا
|    | 1395/11/22 - 21:55 |     2     0     |
سلام من نهمم معدل نوبت اولم شدع 19.43 میتونم برم تجربی؟نجف اباد اصفهان هستم.مشاور خعلی نا امیدم کرده من ریاضیم توی برگه شده 17 و علوم 19 ایا میتونم برم

علی
|    | 1395/11/21 - 16:59 |     4     1     |
خدا شاهده با دیدن کامنتاتون خیلی اعصابم خورد شد
نظام اموزشی خیلی داغون شده
حتی خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه
حرفایی تو دلم هست ک به هیجا نمیتوتم شکایت کنم
اره روزگار همینه
من خودم معدلم 19.5 هست
یه چیزایی از این نظام میدونم ک جاش اینجا نیس ک بگم
خدا بهتون رحم کنه

negar
|    | 1396/9/1 - 01:07 |     0     0    
پاسخ: سلام دقیقا شما دبیرستان میری؟
negar
|    | 1396/9/1 - 01:07 |     0     0    
پاسخ: سلام دقیقا شما دبیرستان میری؟

ناشنا
|    | 1395/11/20 - 02:39 |     9     0     |
یک مشت ادم بی سواد نادان عین گله رفتن شدن به ظاهر مسئول.الان هم گند زدن به این مملکت حالا عین ,خر, واقعا ,خر, گیر کردن در گند خودشان. حالا بیا سال 10 را درست کن.هرچی رشته تجربی بود بد بخت شد.خدایا به مسئولان عقل و شعور عطا کن؟؟

آوا
|    | 1396/3/19 - 01:47 |     1     0    
پاسخ: واقعا حرف خوبی زدی لایک داری

DeaTh AnGeL
|    | 1395/11/17 - 22:50 |     0     1     |
خخخخخ
سلام دوستان ماشالا کسی زسر 15 نگرفته تو این سایت ! خخخ
چه خوب پس من میشم اولی !
معدل طرم اوم 13 به ای تی هم عاقه دارم پس چه از راه ریاضی چه فنی میتونم برم !
اگه واقعا این نمراتونه نگران هیچی نباشید به اولیاتون بگیر تو فرمی که میدن بهشون اونی که دوست داریدو بزنن فرمیم که به خدتون میدندو درست پر کنید حتما قبول میشید !
دوست دار شما امیرحسین

ناشناس
|    | 1395/11/12 - 03:53 |     3     3     |
من کلاس نهمم امسال معدلم نوبت اول معدلم 20 شده وعلوم وریاضیم هم هردو 20 شدم اما نمیدونم برم تجربی یا ریاضی.ازیک طرف به ریاضی علاقه دارم ازطرفی دیگه بازار کارتجربی بهتره .به نظرتون چی کار کنم

ریحانه
|    | 1396/9/20 - 21:17 |     0     0    
پاسخ: خوب اگه بری رشته ریاضی کار خوب گیر نمیاد و برات بد میشه
از نظر من برو تجربی
خیلی خوش شانسی ک میطونی بری
از فرصت استفاده کن

aida
|    | 1396/1/27 - 00:15 |     3     2    
پاسخ: دیوانه ای؟؟ما باید تشخیص بدیم کدوم رشته بری؟


محمد
|    | 1395/11/11 - 22:31 |     0     0     |
سلام من کلاس دهم هستم ودر رشته کار دانش حسابداری میخونم میخواستم بدونم ایا میشه تغییر رشته بدم ودر فنی حرفه ای حسابداری بخونم ؟بعضی ها میگن اگه درس های تخصصی شو پاس کنم میشه ایا درسته؟

مائده
|    | 1395/11/10 - 19:54 |     5     1     |
بچه ها اصلا اعصاب خودتونو خرد نکنید.تو این مملکت ک ادم نمیتونه به اون چیزی ک خودش دوس داره برسه به هیچ چیز دیگ هم نمیتونه برسه اخه انتخاب رشته ما چه ربطی به مسئولین داره واقعاما باید به اون چیزی ک علاقه داریم برسیم باید به هدفمون برسیم نه اون چیزی ک اونا میخوان وفتی به زور مارو تو یه رشته ای ک دوس نداریم میفرستن اونم فقط بخاطر سقف معدل دیگ چه انتظاری از ما دارن ک حتما موفق بشیم.دوووووووووستون دارم به امید اینک همه اون چیزی قبول شن ک خودشون دووووووست دارن

احمد
|    | 1396/3/20 - 22:20 |     0     0    
پاسخ: عزیزم اگه ما مسعول داشتیم پسر عمه من نلاید با فوق لیسانس بیکار باشه


ناشناس
|    | 1395/11/10 - 02:18 |     3     1     |
سلام باعرض خسته نباشید خدمت همه من نهمی ام یه سوال داشتم به مادرم فرم نظر خواهی والدین برای هدایت تحصیلی رو دادن میخواستم بدونم اگه میخوام برم تجربی باید بهش نمره 12 بدم یا1 با در دست داشتن اطلاعات لطفا راهنمایی کنید مرسی

دانا
|    | 1395/11/13 - 00:14 |     0     0    
پاسخ: باید بر اساس درسی که بیشتر مورد علاقه ی شماست اولویت 1 را بدهید

پو
|    | 1395/11/9 - 21:43 |     0     0     |
من نمره هفتم ۱۹/۱۹ بودهشتمم ۱۸/۲۱نمره نوبت اولمم رو هم هنوز ندادن ولی فک کنم بالای ۱۵/۳۰ هستش میخوامم انسانی بخونم چون برای قضاوت علاقه خاصی دارم
الان میتونم برم انسانی؟

Donya
|    | 1395/11/5 - 03:37 |     0     0     |
میترسم نتونم وکالت یا بازیگری بخونم😭😭معدل چند میخواد؟
معدل هشتمم:18.74ترم اول و ترم دوم بخاطر مشکلات روحی16.96شدم
معدل هفتمم: 18.12
امسال باید چند بشم؟ترو خدا کمکم کنید😭😢

Ms.Asal
|    | 1396/7/29 - 04:36 |     0     0    
پاسخ: دنیا جان شگا باید نهم رو بالا بگیری به جبران هشتمت تا رشته هارو بیاری

علی
|    | 1395/10/30 - 04:30 |     0     0     |
سلام معدل من حدودا بین19.3_19.6 هستش و اولویتم تجربیه ولی من توی ریاضی خیلی ضعیفم در حد 16 ولی علومم خیلی خوبه میتونم تجربی قبول شدم؟

حنانه
|    | 1396/4/3 - 05:28 |     0     0    
پاسخ: با ید جمع نمرات سه سال راهنمایی کمتر از ۵۰ نباشه و در آزمون استعداد که توسط مدرسه گرفته شده باید حداقل ۴۰ درصد ریاضی زده باشی

باران
|    | 1395/10/26 - 22:08 |     4     3     |
سلام من نهمیم من خیلی توی امتحانای نوبت بی دقتی کردم یه درسی رو اینقدر خوندم ملی بهخاطر بی دقتی شدم 18برای نوبت دوم خیلی ترس دارم که با بی دقتی همو خراب کنملطفا کمکم کنین

ناشناس
|    | 1395/10/26 - 00:13 |     1     1     |
اگه با این وضع بخوان پیش برن دیگه درس خوندن لزومی نداره چه با معدل 20 چه با 14 باید واسه این آزمون مسخره جون بکنیم و آینده مون خراب شه

موفقیت ارزومه
|    | 1395/10/22 - 17:45 |     4     1     |
سلام من معدل کل هفتم 18 هشتم18.93 و اگه نهم 19 بشم میتونم رشته تجربی انتخاب کنم؟

رضا لیسانسه
|    | 1395/10/21 - 22:58 |     2     1     |
اقا من میخدام برم رشته ی بازیگری باید معدلم چند باشه چه نمره هایی بالا باشه ؟؟؟؟ لطفا جواب بدید

ریحانه
|    | 1396/9/20 - 21:20 |     0     0    
پاسخ: همون رشته هنره
و خیلی کاری ب نمره بالا نداره از 15 به بالا خوبه واسه رشته ی هنر
باید تفکر و فرهنگ هنر و دین و زندگی بیشتر بالا باشه

Donya
|    | 1395/11/5 - 03:31 |     2     0    
پاسخ: راست میگه ترو خدا جواب بدید

نهمی
|    | 1395/10/21 - 18:42 |     1     0     |
توی مدرسه ما همه چیز رو توضیح دادن که اینجوری هستش :35 امتیاز برای این که توی در سای مرتبط با رشته مورد نظرتون و معدلتون کمتر از 18 نیارید مثلا برای ریاضی و علوم درس های تفکر و سبک زندگی و ریاضی و علوم و65 امتیاز هم به آزمون ها یعنی تست نئو و رغبت و استعداد یابی که توسط یه سیستم مخصوص در دو نوع نرم افزار و یا کاغذی انجام میشه و نظر دبیران 10 امتیاز و دانش آموز10امتیاز و والدین 5 امتیاز دارن و مشاور هم 10 امتیاز دارد هدایت تحصیلی انجام میشه البته به ما در مورد چگونگی آزمون ها توضیح ندادن ولی حد اقل از بقیه امتیاز ها اطلاع داریم و امتیاز های لازم برای رشته های علوم و ریاضی بالای 7500 و رشته های انسانی بالای 6500 امتیاز لازم دارند.

ریحانه
|    | 1396/9/20 - 21:23 |     0     0    
پاسخ: خیلی بده توی این موقعیت بیفتی
سارا
|    | 1395/11/27 - 03:17 |     3     0    
پاسخ: نه بابا من معدلم هر سه سال بالای 19بود سال نهمم تر دوم 19/40 بود امتیازمم 7800بود ولی تجربی نزاشتن برم

امیرعباس
|    | 1395/10/20 - 18:18 |     3     4     |
من امسال رفتم دهم
معدل ۳ سال هفتم هشتم نهم ریاضی ام ۲۰بود
ولی تو هدایت تحصیلی ام نوشته شده بود باید بری ادبیات
هم کلاسیمم ریاضی۱۸گرفته و علوم ۱۷
بهش گفتن برو تجربی
منم رفتم اموزش پرورش دوتا فحش دادم و دوتا داد زدم
گفتند اقا تو برو تجربی

حالا ک اومدم تجربی میبینم
تجربی زاحته
رفیقم اپتحاناشو ۱۳میگیره منم ۱۹
تحربی رو باید حد اقل روزی ۸ساعت درس خوند
اینم راهنمایی من
و درضمن اونایی ک مدرسه های دولتی هستند
سطح سوادشون پایین تره
اونایی ک میرند غیردولتی و تیزهوشان اونا شانسشون بیشتره ک برند تحربی

آرزو
|    | 1395/11/19 - 20:43 |     4     0    
پاسخ: کی میگه اونی که تو مدرسه دولتی درس میخونه سوادش پایین تره؟؟
Parsa nazeri
|    | 1395/11/12 - 19:10 |     2     0    
پاسخ: اخه تو کی باشی که اظهار نظر میکنی اخه رتبه های برتر مثل شما تو غیر دولتی درس خوندن نه کاظم مرادی که تو مدرسه عادی بود چرا رتبه ۷ شد محمد احمدی که تو نمونه دولتی بود چرا رتبه ۱ شد اینا نه اسمپادی بودن ته تو مدرسه ی غیر دولتی درس میخوندن

زهرا
|    | 1395/10/17 - 00:58 |     1     0     |
سلام ببخشید من امسال باید انتخاب رشته کنم
منمون میشم بگید برای تربیت معلم چه کار باید کنم؟

H
|    | 1395/10/14 - 04:50 |     2     0     |
برای ریاضی معدل باید چند باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتنا
|    | 1397/4/30 - 15:48 |     0     0    
پاسخ: نه من معدلم 19.24 هستتش میگن برو ریاضی.درحالی که ریاضیم اصلا عالی نیست.
اتنا
|    | 1397/4/30 - 15:47 |     0     0    
پاسخ: نه من معدلم 19.24 هستتش میگن برو ریاضی.درحالی که ریاضیم اصلا عالی نیست.
ریحانه جون
|    | 1396/9/20 - 21:24 |     0     0    
پاسخ: بالای 19

aida
|    | 1395/10/12 - 02:46 |     1     3     |
با سلام و خسته نباشید من نهمی هستم وعلاقه به رشته علوم انسانی دارم معدلم در سال هفتم 17/5و در سال هشتم 16/63 ایا میتوانم بروم رشته علوم انسانی تو رو خدا جوابمو زود بدید دل شوره دارم

yazdan
|    | 1395/10/18 - 20:23 |     0     1    
پاسخ: سلام.ببین عزیز شما اور باید تا جایی که میتونی نمرات امسالت رو بکشونی بالا.باید به این توجه داشته باشی که تو رشته ی انسانی چهار درس اولویت داره که نباید معدلشون کم تر از 14 باشه...درس های مطالعات اجتماعی...عربی...زبان انگلیسی و فارسی...تلاش کن که این چهار تا درست نمرشون بالا باشه...این رو بدون شاید با نمره ی کم هم قبولت کنن...اما در آخر اون خودتی که توی دبیرستان باید سختی بکشی...تلاشت رو بکن و حتما یک مشاوره ی تحصیلی برو...تا بیشتر راهنماییت کنن...و اگر هم میخوای تو دانشگاه بری وکالت بخونی...حتما برو پیش یک وکیل با تجربه و باهاش مشورت کن...موفق باشی عزیز

احمد
|    | 1395/10/9 - 10:08 |     2     0     |
سلام بنده یک شهروند 56 ساله هستم نظرم این است رشته تحصیلی برمبنای مدل باشد بهتراست وحقی نیز ازدانش اموز ضایع نمیشود وکسی نیز نمی تواند پارتی بازی در اینده بچه ها داشته باشد

sahar
|    | 1395/9/21 - 05:43 |     0     1     |
الان واسه انسانی من با معدل۱۸/۲۰میتونم شکرت کنم یا نه؟برم با مشاور هماهنگ کنم حله؟یا ازمون تاثیر داره؟

Zahra
|    | 1395/9/19 - 21:24 |     1     0     |
سلام دوستان ، من دانش اموز پایه نهمم هنوز ازمون هدایت تحصیلی نگرفتن . خیلی استرس دارم من میخام برم تجربی معدل هشتمم ۱۹.۴۵ معدل هفتمم ۱۹.۵۷ نمره های ریاضی و علومم همیشه ۱۹ ۱۸ میشه ، میخاستم بدونم اگ تو این ازمون ریاضی و علومم خیلی خوب تست بزنم میتونم تجربی قبول شم
خواهشن جواب بدید ک دیگ دارم سکته میکنم


دریا
|    | 1395/9/18 - 20:16 |     6     2     |
یهنی چی آخه ؟؟؟؟؟؟ بعدشم می گن بچه های ما باید رو پاهای خودشون بایستن یکی نیس بگه چه جوری بایستن شما که حق انتخاب رشته و راه آیندشونو ازشون گرفتین و واسه خودتون میبرینو می دوزین واقعا که...متاسفم واسه این نظام آموزشی...

باران
|    | 1395/9/21 - 18:56 |     3     0    
پاسخ: خیلی موافقم باهات فردا ما آزمون هدایت تحصیلی میدیم خیلی استرس دارم کاش میشد برم تجربی

رضا
|    | 1395/9/12 - 13:58 |     3     0     |
ببینید شما عزیزان معدلی عالی اوردین ولی اگه علوم و تجربی زیر نوزده باشه نمیذارین برین تجربی یا ریاضی هردو باید بالا نوزده باشه

Dasttan
|    | 1395/9/3 - 13:41 |     1     2     |
اقا اونایی ک چپ و راس میگن من میخواستم برم تجربی و نشد و اینا!
از همین جا اعلام میکنم من گ.و.ه خوردم رفتم تجربی!اقا نیاید ناموساا نیاید کتابارو سیشتن توش!همون رشتتون بمونید بخدا ب سرم زده ترک تحصیل کنم با این وضع تا الان 2 نفر از کلاس ما تغییر رشته دادن و یه نفر از مدرسه کلا رفته!تجربی نرین اقاا نرینن

نیاز
|    | 1395/8/30 - 18:16 |     1     0     |
چرا ایتجوری آخه تو شهر ما معماری حذف شده با چ امیدی ادامه بدیم خب وقتی رشته مورد علاقت حذف شه
ممنوم ک اینهمه زحمت میکشین یوقت خسته نشین ههههههههههه

چیکار داری
|    | 1395/8/29 - 23:29 |     2     2     |
آقا من امسال نهمم می خوام بدونم اگه بخوام برم ریاضی با این وضعیت شرط معدل باید معدل من چند بشه ؟
برای تجربی چی ؟؟؟؟؟؟؟

مائده
|    | 1395/11/10 - 19:39 |     0     0    
پاسخ: باید بالای 19باشه


دیلان
|    | 1395/8/27 - 22:59 |     2     0     |
تروخدا یکی جواب منو بده معدل تاثیر داره یا نمره

مائده
|    | 1395/11/10 - 19:40 |     0     0    
پاسخ: همشون مهمن اونی برد میکنه ک نمراتش از هرنظر بالاباشه

سمانه
|    | 1395/8/27 - 01:05 |     1     0     |
واقعا این چ وضعشه؟ماها ک موش ازمایشگاهی هستیم...اجازه ی تغییر رشته ام نداریم؟واقعا ک...هممونو بدبخت میکنی

روژین
|    | 1395/8/26 - 00:35 |     1     2     |
سلام من امسال هشتمم خیلی دلنگران که چه طوری می تونم رشته تجربی رو قبول به شم معدلمم۱۹است امیدوارم به سوالم پاسخ دهید لطفا

آرمین شاهرخی
|    | 1395/8/14 - 22:45 |     2     0     |
سلام دوستان من الان کلاس دهم یا اول دبیرستانم..رشتمم تجربیه تازه فهمیدم علاقه شدیدی ب ریاضی و معماری دارم..و اینکه رشته تجربی انقد داوطلب داره ک باید بهش گفت بن بست تجربی..کسی میدونه الان میشه تغییر رشته بدم یا ن؟؟؟خیلی مهمه یکی بگه برام!!؟

رضا
|    | 1395/10/17 - 21:47 |     0     0    
پاسخ: آره میشه ..فقط باید معدلت با اون رشتع ای که میخوای بری جور در بیاد..
رضا
|    | 1395/10/17 - 21:46 |     0     0    
پاسخ: آره میشه ..فقط باید معدلت با اون رشتع ای که میخوای بری جور در بیاد..
_
|    | 1395/8/30 - 17:00 |     2     0    
پاسخ: با سلام تا اون جایی که من میدونم یک انتخاب رشته ی دیگری هم داریم که از اون جا میتونیم دوباره تغییر رشته بدیم
Yasaman
|    | 1395/8/19 - 03:20 |     1     0    
پاسخ: منم ریاضیم میخام برم تجربی نمیدونم میشه یا نههه؟؟؟

پیام
|    | 1395/8/9 - 23:51 |     4     0     |
دستون درد نکنه با این طرحتون که اینده ما را خراب میکنید حالا میگن چرا جوونای ما رشد وپیشرفت نمیکنن

سلیمان احمدی
|    | 1395/8/5 - 19:43 |     9     0     |
باسلام خدمت مسئولان گرامی من امسال کلاس نهم هستم ومیخوام برم رشته ی تجربی نمره ومعدل مورد نیاز این رشته چیست؟

رضا
|    | 1395/8/1 - 00:43 |     2     1     |
سلام میخواستم بپرسم الان که این طرح رو گذاشتن چه نمره ای برای قبولی در تجربی میخواد حتما جواب بدید ممنون

ادم حسابی
|    | 1395/7/10 - 21:13 |     6     7     |
من دانش اموز کلاس نهم هستم اومدم به کل اموزش پرورشیا بگم که من درس میخونم مطمعنم که هررشته ای بخوام درمیام شما واسه خودتون طرح های الکی پلکی بزارید

نازیلا
|    | 1395/7/7 - 19:55 |     0     2     |
سام من معدلم بیست هستش نمی دونم چیکار کنم که برم تیزهوشان

ه!از کی تا حالا؟
|    | 1395/7/6 - 09:39 |     8     0     |
من ک سال نهمی ام ولی ب هر حال با جمع همه فرمولهای ریاضی و علوم و ب صورت همگن و منسجم و صاف ریییییییدم سر همه اونایی ک طرح میدن بیچاره همه دوستام بدبخت شدن همه این دهمیا بدبخت شدن ایندشون قهوه ای شد من همه نظرارو خوندم بیکار بودم دلم واقعا ب حال بعضیا میسوزه من اگ امسال تجربی یا ریاضی قبول نشم خودمو از سقف آموزش پرورش شهر کاشان پرت میکنم پایین با تشکر ی خری ک از همه مسولین متنفره

ایرانی
|    | 1395/7/4 - 00:19 |     0     0     |
سلام
می خواستم بدونم میشه در پایه های دهم یا یازدهم تغییر رشته داد ؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم در صورت داشتن اطلاعات در این مورد راهنماییم کنید ....

علی
|    | 1395/7/7 - 13:05 |     0     0    
پاسخ: سلام. در حال حاضر اصلا امکان تغییر رشته نیست. مگر اینکه تجدید نظر کنند. اما با توجه به اینکه قصد برقراری توازن در رشته ها رو داشتند بعیده که تجدید نظر کنند. خصوصا که سال تحصیلی شروع شده و ظاهرا جو هم آرومه و همه شرایط رو پذیرفتند.

محمد مهدی قاسمی یه نهمی بدبخت
|    | 1395/7/1 - 06:04 |     1     0     |
سلام یه سوال
من به رشته تجربی علاقه دارم نمره تجربیم هم ۲۰ شد معدلم ۱۹.۹۶ هستش میتونم وارد این رشته شم توروخدا جواب بدین
به مشاور هم نمیتونم اعتماد کنم پیش چنتا رفتم هر کدوم یه چیزی میگن چیکار کنم اولویت اولم تجربی باشه
توروخدا دهمی هایی که تجربی ورداشتن جواب بدن مرسی دوستای گلم

علی
|    | 1395/7/7 - 13:10 |     1     2    
پاسخ: سلام بله از نظر نمره شرایطش رو دارین ولی باید تو آزمون های مربوط به هدایت تحصیلی هم حائز شرایط باشید ضمن اینکه سهمیه هر منطقه و مدرسه برای رسته تجربی متفاوت و محدوده.

محمد رضا یوسفی
|    | 1395/7/1 - 04:53 |     1     0     |
این چه وضعشه الان 31شهریور منو ثبت نام نکردند مدرسه مونم تعلیق شده میگه هنوز بخشنامه نیومده

سینا
|    | 1395/6/31 - 18:10 |     4     0     |
سلام ؛ من امسال میرم کلاس نهم
میخواستم بپرسم فقط نمراتی که تو کلاس
نهم میگیریم تو هدایت تحصیلی حساب میشه؟؟
یه سوال دیگه
در پایه ی نهم باید معدلمون چند بشه تا بتونیم رشته ی ریاضی رو انتخاب کنیم؟؟

Dasttan
|    | 1395/9/3 - 13:37 |     1     0    
پاسخ: داداش هرچییییی ازتون ازمون گرفتن مث خررر بخون ناموسا!علومو خوب بزن تا تجربی واست اسون تر بشه

star girl
|    | 1395/6/31 - 13:06 |     1     4     |
وای بچه ها من فهمیدم چرا دارن همرو میفرستن انسانی👍
چون خودشون انسانی خوندنو الان پشیمونن،واسه همون میخوان همرو هم پشیمون کنن😂

سارا
|    | 1395/11/27 - 03:26 |     0     0    
پاسخ: اصلا مدرسه ما60نفرانسانین 90نفر تجربی و30نفرریاضی داریم البته پایه دهما فقط

سارا.ایوبی
|    | 1395/6/23 - 16:47 |     2     1     |
واقعا که
این مسئولان به اصطلاح محترم با خودشون چی فکر کردن شب میخوابن صبح پا میشن یچیز جدید میگن سریع بخشنامش میکنن میدن به مدارس آقا میخوای تحول ایجاد کنی یه ذره فک کن ببین این تحولت در چه مسیری حرکت میکنه میزنه آینده جوونارو داغون میکنه یا بدرد جایی میخوره اون ازون طرح شیش سه سه که اندازه خرس گنده شدیم مارو تو دبستان نگه داشتن اینم از گند جدیدشون با این هدایت تحصیلی خدا بخیر کنه واسه کنکور فقط باید به خدا توکل کنیم وگرنه ممکنه اینا بخشنامه کنن متوسطه نظری خیلی شلوغه بزنین علوم تجربیارو اعدام کنین ازین مسئولان محترم این مملکت بی در و پیکر همچین کاری بعید نیس.
با تشکر .دانش آموز سال دهم این مملکت که آینده کشور با آیندش گره خورده.

نیما
|    | 1395/7/8 - 18:55 |     1     0    
پاسخ: سلام خواهشا بگو این هدایت تحصیلی چیه میترسم نتونم برم تجربی

یک دوست
|    | 1395/6/23 - 16:32 |     1     0     |
سلام من امسال میخواهم برم کلاس نهم یک سوال دارم که خواهش میکنم جوابمو بدید زمانی که میخواهم انتخاب رشته کنیم چه جور آزمونی میگیرن و حداقل معدلم باید چند باشه تا بتونم برم رشته تجربی ممنونم

star girl
|    | 1395/6/31 - 12:58 |     0     0    
پاسخ: سلام ی آزمون الکی میگیرن،الکی میگم ینی واقعا الکیا
معدل هم که اصلا مهم نیست
هر چی اونا خواسن اون میشه


قادر
|    | 1395/6/13 - 07:44 |     0     1     |
ما را بیچاره کردن من با معدل 19.6 نتوانستم برم تجربی اون وقت با معدل 14 رفتن تجربی تازه نمره تجربی شون 10 بود کاش من درس نمی خوندم منو می داند تجربی خدا این آموزش وپرورش را نعلت کنه کشور را بیچاره کردن این دانش آموزهای خنگ نمی توانند تجربی بخونن آینده کشور ما خرابه

E M
|    | 1395/7/4 - 20:54 |     0     0    
پاسخ: دوست عزیز ربطی به معدل نداره یک فرم هست که بر اساس امتیاز های اون به شما میگن کجا بری برای مثال علاقه شما امتیاز داره نظر والدین امتیاز و همین طور معلم هر درس به شما بین یک تا ده امتیاز میده چندین امتیاز دیگه هم بودن که یادم نیست مشاور مدرسه میبایست این چیزا رو براتون توضیح بده

مهلا
|    | 1395/6/11 - 16:40 |     2     0     |
از همتون متنفرم این چه وعضیه برای ما ساختین من با معدل 19و خورده ای نمیتونم برم تجربی ...بهم میگن باید برم فنی حرفه ای ..... یه مشت بیسواد که خودشون با پارتی به اینجا رسیدن ایندمو داغون کردن .......تا عمر دارم یادم میمونه اااازززتتتتوووووون متننننفرررررررررررررررررررررررررررمممممممممممم

بیچاره
|    | 1395/6/10 - 17:38 |     4     0     |
س .به نظر شما نمونه رفتن وانسانی خوندن بهتره یا مدرسه عادی رفتن و تجربی یا ریاضی خوندن؟

star girl
|    | 1395/6/31 - 13:00 |     0     2    
پاسخ: س.اونا خودشون به زور انسانی میفرستنت نگران نباش
M.H.D
|    | 1395/6/22 - 23:25 |     0     0    
پاسخ: این چه سوالیه : خب هرکودوم علاقه داری :

اریکا
|    | 1395/6/10 - 04:53 |     1     1     |
این کار هارو باید از زمان ابتداعی انجام بدن که توانایی افراد مشخص یشه اینجوری هم علاقه افراد مشخص میشه هم اگیزشون میره بالا هم حق کسی ضایع نمیشه که این نفرینا باشه ... ولی مناطق شلوغ از جمله تهران این مشکلات بیشتر بوده ولی به خودتونم بستگی داره معدل سه ساله دوره اول و تراز آزمونتون و نمره ای که در دروس تخصصی اون رشته مورد نظر معلمتون بهتون دادن و مشاورا و ...

رضا
|    | 1395/6/8 - 22:23 |     0     0     |
من چطور می تونم به صورت اینترنتی از اینکه تراز تجربیم چقد شده مطلع شوم؟

جواد حاجی زاده
|    | 1395/6/8 - 18:05 |     0     0     |
خیلی مردم اذیت می شند با این روش اخه نمی دونم اون کسی که وزیر اموزش و پرورش هست با اون معاونتش از کجا درس خوندن و فارغ التحصیل شدند با این کلاس ششم و تایین مدارس و جداسازی ها و اینم از تایین رشته هاتون

علی نورمحمدی
|    | 1395/6/7 - 16:02 |     1     0     |
میگم من تو جشواره خوارزمی رتبه هم آوردم میگن هر مدرسه ای که دلت میخواد میتونی بری حالا من کدوم مدرسه برم

علی نورمحمدی
|    | 1395/6/7 - 16:00 |     1     0     |
من که دارم میرم نهم چیکار کنم

مائده
|    | 1395/11/10 - 19:44 |     0     0    
پاسخ: هیچی درستو کامل بخون بعدا توش نمونی


امیرحسین
|    | 1395/6/5 - 07:48 |     2     1     |
من موندم از بیست هزار دانش اموز چرا همه گیر دادن به تجربی و ریاضی همه فک میکنن دیگه برن تجربی دانشگاه همه چیر حله یه خونه هزار متری میگیرن و یه پورش میزارن زیر پاشون یعنی مملکت مغازه دار نمبخواد نون وایی نمیخواد خرازی نمیخواد و .. یا مثلا اون آقا میگه اگر من میدونستم بیشتر درس میخوندم از سال هشتم دارن میگن دیگه اگر میخواستی هم نهم رو میخوندی معدل شونزده با افتضاح ترین نمرات هم میشدی دستت باز بود هرکی میره ریاضی میره مهندسی برق و میکانیک همه عاشق اینان هرکی میره تجربی. میخواد بره داروسازی و دندون پزشکی و رشته هایی که فک میکنن داخلش پول فراوون و علاقه ای هم در کار نیست فقط عشق پول هست که معمولا هم اصلا این افراد با هشت سال تازه میتونن وارد دانشگاه بشن اگر این شغلا تو رشته های فنی بود هم همه میرفتن اون رشته ها تو این اوضاع همه درس خونده هستن نمیگن تو بیست گرفتی حالا یکم چلفتی بیا وزیر کشور شو کار یاد داشتن بهتر از نمره هست

حمید
|    | 1395/6/4 - 21:04 |     2     1     |
سلام من دارم وارد کلاس نهم میشم خیلیا میگن بایستی معدلت بالا۱۸باشه خیلیا میگن یه فرم در طول مدرسه بهت میدن که با اون خودشون تعین میکنن که وارد چه رشته ای بشی خواهشن جواب منو بدید



تشکر

رضا
|    | 1396/1/28 - 03:17 |     0     0    
پاسخ: هر کس بهت گفته میخاسته باهات شوخی کنه
محمد
|    | 1395/7/7 - 20:12 |     0     0    
پاسخ: سلام داداش هم سن و سالیم..برای تعیین رشته همه چی ملاکه/یه سری تست ازمون میگیرن که امتیاز داره...نظر پدر مادر هست....نظر معلما هست....کلیم مشاور بات حرف میزنه...ولی اینو بدونکلا تعیین رشته دست ما نیست.مصلا معدل 20 میگی تجربی دوست دارم میگن حرف نزن برو فنی برای مثال
star girl
|    | 1395/6/31 - 12:55 |     1     0    
پاسخ: سلام.هیچکدوم فقط خواسته خودشون

محمد
|    | 1395/6/4 - 19:30 |     2     0     |
خیلی بد شد

محیا
|    | 1395/6/4 - 16:37 |     2     0     |
گه مادهمی ها چه گناهی کردیم آخه شدیم موش آزمایشگاهی.خدالعنتتوم کنه

محدثه
|    | 1395/6/4 - 00:35 |     0     0     |
والا این طرح خوبی بود من رفتم تجر بی تو استان اول شدم با تراز8500 معدل من 19/79

star girl
|    | 1395/6/31 - 12:53 |     0     0    
پاسخ: انشاالله موفق باشید☺

star girl
|    | 1395/6/2 - 18:01 |     4     0     |
انشاالله کشورمون از اینی که هست بدبخت تر بشه.
یکی معدلش 20 شده گفتن انسانی یه نفرم 14،35 شده گفتن برو تجربی بخون.
میگن اولویت رشته به آزمونی که گرفتیم ربط داره در حالی که بهمون گفتن این آزمون الکیه و حتی اختیاری.

zh
|    | 1395/6/19 - 22:42 |     0     1    
پاسخ: هرکسی مه معدلش ۲۰ میشه به این نیست که حتما باید تجربی بره اینم هم مهمه که این ۲۰ چطوری در کدوم مدرسه حاصل شده خودمم هم شرایطم در همین منوال بود ولی هر کی رفت انسانی و..... نشان دهنده تنبلیش نیست شما الان تو خود کشورمون نگاه کنید مملکتمون دست افرادیه که انسانی خوندن نمونه بارز هم خود آقای ظریف ،افرادی که ذهن باز وخلاق دارن میرن انسانی میخونن ،تو یه جهان برید نگاه کنید شغلای دست اول ومهم مربوط به چه رشتهایی دست دکتر ..... نیست، ولی ما فکر میکنیم هرکی پزشکه فلانه و فلان متاسفانه عیب ای عیب ماست عیب......

یه نهمی
|    | 1395/6/1 - 16:09 |     0     0     |
خوب دهمای بیچاره رو که بدبخت کردید از کامنتا مشخصه ولی دیگه این بلا رو سر ما نیارید

ناشناس
|    | 1395/6/1 - 05:27 |     1     0     |
واقعا این چه وضعشه اخهههه!!؟؟؟تابستونمونو خراب کردین ؟ ادمو افسرده با این طرحاتون....
جالبه کسم جواب گو نیس..فکر مردمم باشن کمی ..ممنون

فاطمه خسروی
|    | 1395/5/30 - 16:57 |     1     0     |
حالم ازدولت وادماش بهم میخوره

ضض
|    | 1395/5/28 - 16:27 |     0     0     |
الهی که آب خوش از گلوتون پایین نره
خدا میدونه چقدر نفرین مردم پشت سرتون

amin
|    | 1395/5/28 - 12:14 |     1     1     |
من اصلا نمیدونستم هدایت تحصیلی چیه که . آخر سال یهو گفتن که این قانون اومده خوب اینو از اول سال میگفتید کسایی که معدلشون پایین بود با تلاش میرفتند تو رشته دلخواه خودشون خدا خودش شاهده و از بالا ما رو تحت نظر داره .سپردمشون دست خدا😠😭😈

fati
|    | 1395/5/27 - 23:01 |     0     0     |
سلام بچه ها هدایت تحصیلی ها حذف شد . برید برای ثبت نام

ناشناس
|    | 1395/5/28 - 11:59 |     0     0    
پاسخ: داداش برای نهمی های سال بعد هم برداشته شد لطفا جواب بدید

Elmira
|    | 1395/5/25 - 20:08 |     3     1     |
من امسال میرم نهم
هیچ اطلاعی درباره انتخاب رشته بهمون ندادن وقتی من میگم میخوام برم تجربی همه میگن باید خیلی بخونی تا شاید بتونی بری تجربی اخه این چه وضعشه
معدل ۱۹/۹۳با این همه رتبه ای که دارم اگه به حز تجربی و ریاضی بیوفتم حلالشون نمیکنم.
مسیولین عزیز شما باعث افسردگی خیلی از بچه ها دارین میشین توجه داشته باشین زمین به طرز فجیهی گرده دیرو زود داره سوخت و سوز نداره
اگه جز رشته تجربی و ریاضی بیوفتم خودکشی میکنم خون امم گردن شماست
خدا لعنتش کنه کسی که اشک این همه دانش اموز بی گناه در اورد

یه دوست
|    | 1395/8/14 - 04:32 |     0     0    
پاسخ: عزیزم اگه همه بیان برن تجربی که نمیشه پس کی معلم شه کی مهندس بعدشم آقا جان از رو آزمون های مختلف فهمیدن تو در فلان رشته استعداد داری برو این رشته تمام.همچنین اینان که میگن نمیدانم کی بیست بوده نرفته همش دروغها شاید بیست بوده ولی شاید هم بهش نمره الکی دادن تو آزمون بلد نبوده خراب کرده اونیم که معدلش ۱۴ شده شاید علوم و ریاضی شو ۲۰ شده ولی تو درس های ورزش یا چمیدونم هنر وانها کم آورده پس اینارم در نظر بگیرین
بینام
|    | 1395/8/9 - 16:16 |     0     1    
پاسخ: آروم باش درس ارزش نداره خودتو بکشه هه

i.a
|    | 1395/5/21 - 19:09 |     4     1     |
لطفا پاسخ بدین که آیا در مدارس نمونه دولتی امکان دارد که بعد از اتمام سال تحصیلی پایه دهم تغییر رشته داد؟ لطفا پاسخ بدین.اگه پاسخ بدین خیلی ممنون می شم.

مهدی
|    | 1395/5/17 - 19:00 |     7     0     |
سلام
میگن کلاغ می خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد راه رفتن خودش را هم فراموش کرد.
این طرح مال کدوم نابغه بوده

ناشناس
|    | 1395/5/17 - 18:15 |     1     1     |
مگه مادهمی ها چه گناهی کردیم آخه شدیم موش آزمایشگاهی.خدالعنتتوم کنه

یاسمین
|    | 1395/5/12 - 18:48 |     0     0     |
نمیشه یه سال دیگه هم نهم بخونم ای خدااااااااااااااا

حسام
|    | 1395/5/18 - 15:51 |     1     3    
پاسخ: با سلام. حسام هستم کلاس نهم که دارم دهم میرم...
لطفا آروم باشید و یقه مملکتو نگیرید...
اگه تو کشورتون همه دکتر باشن چجوری میخواین زندگی کنین؟ مگه یه روز ماشینتون خراب نمیشه؟مگه شما نیستید که هر روز تو صف نون وایی منتظرین و...
کشور عزیزتون باید اینکار هارو بکنه تا بدبخت تر از این نشیم لطفا اونای که وضعشون بد نیست گوش کنن ما زیادی کشیدیم علاقه رو میشه بدست آورد اینقد ی دنده نباشین تو کشور های دیگه هم از اینا تا دلت بخواد هست فقط بدونین که نمیشه همه دکتر بشن جامعه به کارگر هم احتیاج داره جامعه مون به اندازه کافی بدبخته


آسیه
|    | 1395/5/12 - 18:47 |     1     0     |
به خدا سپردمشون
اون دنیایقه همشونو میگیرم یه هدایت تحصیلی بهشون نشون بدم حال کنن

ناشناس
|    | 1395/5/12 - 16:52 |     4     1     |
این چه وضعیه اخه که هرسال واسه خودتون راه میندازین.میگن انتخاب رشته کنید ما که اصلا فرمی ندیدیم که انتخاب رشته کنیم.منم بسته به علاقه ام میخوام تجربی برم ولی اصلا به علایق ما توجه نمیکنید والانم شمادارید واسه ایندمون تصمیم گیری میکنید.من که میدونم بااین کارتون میخواین که امارداوطلبین تجربی روبیارین پایین چون همینطورکه توسایتتون ذکرکردین گفتین بخاطراماربالای تجربی به مشکل برخوردیم.حالا یکی نیست این وسط بگه مشکل مااین وسط چیه شما خودتون نظام اموزشیتون مشکل داره میخوایین یکی دیگروفدای مشکلاتتون بکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غمگین
|    | 1395/5/11 - 17:01 |     0     0     |
همه میدونن مسئولین هیچ ارزشی برای مردم قائل نیستند کجای دنیا دیدین به زور بگن انتخاب مسیر زندگی وعلایق مردم جامعه بدست دولت است وهرروز به نوعی باعث استرس و نگرانی مردم می شوند خواهشٱ اگر مسسلمانید اینقدر با احساسات این مردم بازی نکنید

حلمی
|    | 1395/5/11 - 16:34 |     1     0     |
سلام و عرض ادب . از مدرسه دخترم گفتند نفر چهارم پذیرفته شده در رشته تجربی شده پرونده دادند و رفتیم در پایه دهم رشته تجربی در مدرسه مکتب الزهرا ثبت نام کردیم و حالا بعد حدود بیست روز مدیر مدرسه پایه نهم زنگ میزنه که نه دختر شما باید بره رشته علوم انسانی کسی هم جواب گو نیست اخه این چه قانونیه الله اعلم.

مائده
|    | 1395/5/11 - 15:40 |     2     0     |
دارم سکته میکنم چرا فقط برای ما این جوری می شه دارند زور میگن . فقط الکی یک چیز می گن .تموم تابستانمان راخراب کردند .

شیدا
|    | 1395/5/10 - 23:04 |     0     0     |
انشا اللاه

رضا ش
|    | 1395/5/9 - 07:13 |     2     0     |
با سلام حضور دوستان عزیز ما هم این مشکل را داریم و بسیاری از دوستان و آشنایان هم این مشکل را دارن
این قضیه یعنی آزمون های سه گانه مشاوره در سالهای قبل هم وجود داشت ولی صرفا برای راهنمایی خانواده ها و کمک به انتخاب رشته بود ولی امسال مسئولین بی کفایت که جایگاه بیشترشون در حدمقام تصمیم گیرنده در سرنوشت دانش آموزان نیس این ازمون هارا برگزار کردند و از آن بخاطر عدم مدیریت آمار دانش آموزان در رشته های مختلف و تلاش برای سوق دادن دانش آموزان به سوی هنرستان ها امتیاز این آزمون هارا ملاک عمل قرار داد ه اند و آن را اجبار کرده اند در حالی که مشاوران نیز دانش آموزان را از عواقب این آزمون مطلع نکرده اند .

شیما
|    | 1395/5/9 - 00:33 |     3     2     |
وای نکنه همتون رفتین تجربیو فقط سره من بی کلاه مونده اره؟؟پس شکایت من این وسط چی میشه کی رسیدگی میکنه من گفتم هر روز آموزش پرورشم ولی من که تا حالا به نتیجه ای نرسیدم تازه رئیس بخش متوسطه اینقدر بی تربیت بود بهش میگم آقا می خوام برم تجربی برگشته میگه تو که دو روز دیگه شوهر میکنی میری خونه ی شوهر دیگ درس خوندن نداره اصلا کی گفته دختر باید درس بخونه اینم ازدیدگاهه مسئولان ما .برا همین دیگه تصمیم گرفتم کلامم دم آموزش پرورش افتاد برش ندارم آخه این چه دیدگاهیه این داشته حالا انگار عصره قاجاره.اصلا هیچ کدومشون با مردم رفتار درستی نداشتن .واقعا متاسفم

شیما
|    | 1395/5/9 - 00:14 |     0     0     |
آیا کسی ثبت نام کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما ثبت نام میکنید؟؟؟؟؟؟؟من موندم چی کار کنم ؟؟؟اینجا مشاور نداریم بهمون مشاوره بده ؟؟

زانا
|    | 1395/5/9 - 21:42 |     0     0    
پاسخ: مشاور مدرسه ماه ی یک بار میومد یه برگ کاغذ که همش حرفایی بود که از خودش در اورده بودو بهمون میداد

ریحانه
|    | 1395/5/7 - 22:48 |     1     0     |
چرا به خدا اینطوری می کنید من اولویت اولم تجربیه حالا تراز را بهونه کردن چرا همچین می کنید نمی ذازید به هدفمون برسیم ولی من یکی نمی ذارم برا من تصمیم بگیرین من اولویت اولم تجربیه علاقه دارم واسش میمیرم توروخدا ایندمون رو خراب نکنید1

فاطمه ابراهیمی
|    | 1395/6/8 - 06:00 |     0     0    
پاسخ: سلام . حق با شماست من اولویت اولم ادبیات و علوم انسانی بود خیلی خوشحال شدم چون عاشقشم. حالا ثبت نام کتاب ومدرسه و حتی مانتو مدرسه هم اماده کردم .حالا دیروز زنگ زدن بابام میگن تراز من پایینه باید برع یا فنی یا کار دانش. من مونم چ کنم. معدلمم ۱۸/۱۴صدم شد

بنده بی پارتی خدا
|    | 1395/5/7 - 15:02 |     0     0     |
با سلام این طرح یک ظلم و تبعیض آشکاره-یک روز همه میمیریم و باید جواب بدیم -من با معدل 20 از اول ابتدایی تا الان هرسال قبول شدم- در آزمون تیز هوشان در ظرفیت 3نفر در یک استان قبول شدم- با شادی وخوشحالی برای ثبت نام رفتم میگن هدایت تحصیلی شما اجازه ثبت نام نمیده-آخه مسلمان وکافر همه قضاوت کنند این انصافه....خدا این انصافه ..خدا این انصافه
به قرآن یقه باعث وبانیشو اون دنیا میگیرم و تا عمر دارم نفرینشون میکنم-
هر مسئول با انصافی خواست بهش مدرک ارائه میدم09119747367

H@ !£h
|    | 1395/5/7 - 05:27 |     0     0     |
با عرض سلام این چه وعضشه شورشو در اوردید من اولویتم تجربی بود ولی منو انداختند تو فنی . چرا باید اون رشته ای رو که دوست نداریم بریم شما خودتون میگفتید بر اساس علایقتون رشته انتخاب کنید ولی شما به علایق ما هیچ توجهی نکردید و مارو وادار به خوندن یه رشته ای که علاقه نداریم کردید و اینو میدونید که اگر کسی علاقه ای به رشتش نداشته باشه قطعا موفق نمیشه خواهشمندم به اعتراض های ما دانش اموزان رسیدگی بشه لطفا با اعتراض های ما موافقت کنید

H@ !£h
|    | 1395/5/7 - 05:26 |     0     0     |
با عرض سلام این چه وعضشه شورشو در اوردید من اولویتم تجربی بود ولی منو انداختند تو فنی . چرا باید اون رشته ای رو که دوست نداریم بریم شما خودتون میگفتید بر اساس علایقتون رشته انتخاب کنید ولی شما به علایق ما هیچ توجهی نکردید و مارو وادار به خوندن یه رشته ای که علاقه نداریم کردید و اینو میدونید که اگر کسی علاقه ای به رشتش نداشته باشه قطعا موفق نمیشه خواهشمندم به اعتراض های ما دانش اموزان رسیدگی بشه لطفا با اعتراض های ما موافقت کنید

ناشناس
|    | 1395/5/7 - 01:36 |     0     0     |
من معدلم 19.هاست وریاضی و علومم 20 است ولی تجربی و هم ثبت نکنم نمی کنند با اینکه انشا نی نمونه هم قبول شدم .

مهدیه
|    | 1395/5/7 - 01:05 |     0     0     |
من معدلم 19.43 شده ولی نمیتونم برم تجربی.فقط یا ریاضی یا انسانی یا هم هنرستان.آموزش پرورش ما رو موش ازمایشگاهی کرده امسال میرینه به اینده ی هم سن و سالای من بعد از سال دیگه اصلاحش میکنن.بعد میگن چرا مردم و نسل جدید از ایران متنفرن.واقعا ریدم به ایران که مسئولینش گند میزنن فقط.ما هر چقدر هم اعتراض کنیم اونا واسه خودشون با دلیل میارن

زینب
|    | 1395/5/6 - 20:43 |     0     0     |
آخه یعنی چی مگه اینا میخوان درس بخونن یا ما؟ من دوهفتست ک هی میرم آموزشو پرورش کسی جوابگو نیست مگه با معدل19/90 چرا باید برم خدماتو کشاوزی وادبیات؟ مگ بدرد ما میخوره؟ چرا اونی ک معدلش شده 16/60 باید رشته های تجری ریاضی و ادبیات بیاره اون وقت مانمیتونیم بریم تجربی؟ وقتی مشاور اموزشو پرورش ی چیز میگه و اموزش متوسطه دوم اموزشو پرورش ی چیز میگه حرف کیو باور کنیدم معلوم هست تو این اموزشو پرورش چی میگذره؟فقط بلد باجوابای الکی دهن دانش اموزو ببند خیییلی مسخرست نظام جدید

فاطمه ابراهیمی
|    | 1395/6/8 - 06:04 |     0     0    
پاسخ: همش شده الکی من ترک تحصیل ترجیح میدم بکنم فقط فنی نخونم. نمیزارن برم انسانی. اولویتهام ب ترتیب. اول ادبی بعد تجربی بعد کاردانش بعد فنی و در اخر ریاضی. حالا میگن نه. دوستمم ریاضی ۶شد افتاد شهریور حالا میگن باید بری ریاضی. اصلا مغزم هنگیده کلن

مادر
|    | 1395/5/6 - 19:09 |     0     0     |
تو این کشور زندگی کردن اشتباه ...تا دیروز بچه وزیر برامون تصمیم می گرفت حالا نوه ی وزیر تصمیم می گیرد .بچه های ما فداییان دولت هستند .به ابوالفضل واگذار میکنم کسی رو که این برنامه رو چیده.

حسینی
|    | 1395/5/6 - 18:48 |     0     0     |
هدایت تحصیلی با این روش باعث از دست دادن استعداد های خوب و باز کردن فضا برای سفارش کردن و پارتی بازی کردن افردای است که در اموزش پرورش دارای نفوذ هستند و یا اصلا خودشان فرهنگی هستندو میتوانند فرزندان خود را به رشته تحصیلی دلخواه بفرستند

مینا
|    | 1395/5/6 - 13:03 |     0     0     |
یه زمانی میرسه که کل ایران پر شده از کسایی که فقط کارهای فنی بلدند . به خاطر سهمیه های پایین دانش آموزا عادت میکنند که درس نخونند چون میدونند که علوم تجربی و ریاضی قبول نمیشند . اون زمان دیگه دکتر و مهندسی وجود نداره و آموزش و پرورش مجبور میشه سهمیه ها را افزایش بده اون وقته که حتی معدل های پانزده و شانزده هم میتونند علوم تجربی و ریاضی نام نویسی کنند . و این است سیاست آموزش و پرورش .

یک نکته دیگه : وقتی پرسیدیم که مدارس غیر انتفایی چقدر سهمیه دارند و آیا میتونیم بریم ؟ در حالی که توی شهر ما هیچ مدرسه غیر انتفایی وجود نداره و برای ادامه تحصیل باید به یک شهر دیگر خیلی دور تر از شهر خودمون بریم گفتند که میتونیم اونجا نام نویسی کنیم از نظر من اینا همه اش نقشه بود برای کمتر کردن دانش آموزان مدارس دولتی و در نهایت از بین بردن این مدارس و تبدیل همه آنها به مدارس غیر انتفایی

خوب فکر کنید . انتخاب با شماست

محمد
|    | 1395/5/6 - 04:22 |     2     0     |
مرسی که 9 سال زحمتو به فنا دادین.کی شما رو انتخاب کرده؟؟؟بیشرفای خدا نشناس

ناشناس
|    | 1395/5/12 - 16:54 |     0     0    
پاسخ: منم باهات همدردم واقعاراست میگی

شیما
|    | 1395/5/6 - 03:25 |     1     0     |
بابا یکی جواب منو بده.کسی خبره جدیدی نداره؟؟؟
نگران هیچی نباشید اونقدرم چشماتونو قرمز نکنین مطمئن باشید خدا باماست .گریه ام ماله ادم لوساست .پس سفت وسخت برین جلوی آموزش پرورش استانتون بشینید .من اینقدر رفتمو اومدم که همه منو میشناسند همیشه ام بهم میگن نمیتونی بری ولی من نا امید نمیشم شماام برید اونجا وخواستار رشته ی مورد علاقتون باشید اگه دست روی دست بذارید وهمین جوری بشینید این لحظه ها از دستتون میره ویه عمر پشیمونید .یا علی .هر کی خواستاره بسم الله.

حامد
|    | 1395/5/25 - 03:20 |     0     0    
پاسخ: توهم تجربی ؟

میثم
|    | 1395/5/5 - 22:27 |     0     0     |
چون نگذاشتن برم رشته تجربی قسم میخورم اگه انسان بزرگی بشم قول میدم برای یه کشور دیگه کار کنم تا تو ایران از این بدتر نا امید و بدبختم نکنن و بی ارزش نشم . خیلی ایرانو دوست داشتم ولی دیگه ...

فاطمه
|    | 1395/5/5 - 21:57 |     1     0     |
ترو قران من میخام برم رشته تجربی هیچ علاقه ای هم به اون رشته ها ندارم چرا نمیزارین با هدف و اراده خودمون رشته هامونو انتخاب کنیم


شیما
|    | 1395/5/5 - 18:45 |     1     1     |
سلام کسی خبر جدیدی نداره؟من هر روز دارم میرم آموزش پرورش و میام هنوز هیچی معلوم نیس.لعنت به این روزگار

علیرضا از ابرکوه
|    | 1395/5/5 - 16:31 |     0     0     |
با عرض سلام و خسته نباشقید بنده با معدل 19 و 80 صدم باید رشته کاردانش برم آخه این واقعا حقه من این همه خوندم واسه تجربی لطفا مسیولین هر چه زودتر رسیدگی کنن با تشکر

رضا
|    | 1395/5/5 - 05:03 |     1     0     |
واقعا واسه همشون متاسفم ک ریدن به ایندمون،بر باعث و بانیش لعنت،اینم از مملکت ما ک مجبور میکنن چکار کنیم

امیرمحمد
|    | 1395/5/5 - 04:36 |     0     0     |
من معدلم 19.36 هست اما نمیزارن رشته ی تجربی برم تجربی تمام امید و ارزوم بود اخدا لعنتشون کنه بعدا متوجه میشن چه اشتباهاتی تو نظام اموزش و پرورش ایجاد کردن وقتی ی عده کله پوک به این ارگانا بیوفتن اخرش همین میشه .

S.Y
|    | 1395/5/4 - 20:41 |     3     1     |
اهای مسئولان درسته ریدید تو آینده ما ولی در آینده که کشور دست ما افتاد قوه خورتون می کنیم.

یه نهمی از همه جا بی خبر
|    | 1395/5/4 - 18:55 |     2     1     |
من معدلم بیست شد تو مدرسه تیزهوشان بعد من زندگیمو برا تجربی گداشتم ...کنتابای کنکور از سال پنجم خوندم اندازه سن همهتون تست کنکور زدم برا تجربی ...ولی الان یه خری اومده ریده به تلاش من میگه باید انسانی بری .....تو المپیاد دو بار اول کشور شدم ........فقط واگدارتون میکنم به خدا .......اگه جوابمو بدین ممنون میشم.

ناشناس
|    | 1395/5/4 - 17:47 |     1     0     |
واقعا برای سیستم مریض وزارت اموزش و پرورش متاسفم

رضا
|    | 1395/5/4 - 01:24 |     1     0     |
گه تو این مملکت که ادمو مجبور میکنن ترک تحصیل کنه.

mohadeseh
|    | 1395/5/4 - 00:49 |     0     0     |
واقعا متاسفم!!!وقتی ادم به یه رشته علاقه نداره مگه میتونه موفق بشه من معدلم 20 شده اونوقت بخاطره یه تست کوفتی باید برم کار دانش؟؟؟؟اخه مگه میشه خاهش میکنم مسئولین رسیدگی کنن.


mohadeseh
|    | 1395/5/4 - 00:48 |     0     0     |
واقعا متاسفم!!!وقتی ادم به یه رشته علاقه نداره مگه میتونه موفق بشه من معدلم 20 شده اونوقت بخاطره یه تست کوفتی باید برم کار دانش؟؟؟؟اخه مگه میشه خاهش میکنم مسئولین رسیدگی کنن.


ششش
|    | 1395/5/3 - 22:23 |     0     0     |
فقطکارآزاد-توان کشورنمیشه درس خوند

....
|    | 1395/5/3 - 21:48 |     2     1     |
یعنی فاتحه خوندم تو این مملکت ایران بااین قانونای مزخرفشون.....حالا اومد ویه نفر به خاطر فکرای بیخود این رئیسا خود کشی کرد اونوخ کی میخاد جواب مرگ اون دانش آموز رو بده هاااااااااااان؟اصا به شما چه که ماچه رشته ای میخاییم بریم.......

زهرا
|    | 1395/5/3 - 21:12 |     1     0     |
واقعا که فوایده نداره باید چند نفری جمع شن برن شکایت کنن اینجوری آینده ی هممون خراب میشه شاید یه نفر دوست نداشته باشه بره رشته های نظری یادوست نداشته باشه بره فنی یاکار دانش اینا همه مسخره بازیه

تورو خدا چند نفر که سر زبون دارن برن شکایت کنن محکم پای شکایت شونم بمونن

فرزانه
|    | 1395/6/9 - 03:47 |     0     0    
پاسخ: واقعا موافقم باهات من با معدل 19.88 مدرسه نمونه میخواستم برم هنرستان بخاطر علاقه ام ولی الویت اولم تجربی بعدشم ریاضی خورده بود .نمیدونم ملاک ارزیابی شون چی بود چون من اصلا علاقه ای به پزشکی نداشتم. و حالا تجربی مدرسه شاهد میرم .

فاطمه
|    | 1395/5/3 - 19:47 |     0     0     |
من در سری اول اعلام نتایج موفق به آوردن تجربی شدم و در دبیرستان نمونه دولتی رشته تجربی را آورده ام
ولی دقایقی پیش دوستم خبر داد یکی از بستگان که شرایطش مثل من بودسری دوم که هدایت تحصیلی اعلام شد رشته انسانی آورد و دبیرستان نمونه او را جذب نمی کند چون نمونه تجربی قبول شده بود و او می گوید اگر تجربی نروم ترک تحصیل می کنم
این آزمون ها دردی رو دوا نکرد. بر چه اساسی آمده اند علایق دانش آموزان را تراز بندی کرده اند که دانش آموزان ضعیف رتبه های برتر شهر در تجربی آورده اند ؟؟ و هیچ استعدادی در تست زنی و در دروس مربوطه به تجربی ندارند و معدل پایینی دارند؟

Elmira
|    | 1395/5/25 - 20:22 |     0     0    
پاسخ: ببخشید من هیچی اطلاعاتی ندارم خیلی دوس دارم برم تجربی اگه میشه به این جیمیل بدید واقعا لازم به راهنمایی دارم
Elmiraghanbarian@gmail.com

فاطمه یه موش ازمایشگاهی
|    | 1395/5/5 - 20:15 |     0     1    
پاسخ: سلام توی شهر شما رو نمیدونم ولی توی شهر ما هر چیزی آوردی قبوله کار هدایت تحصیلیم ندارن

...
|    | 1395/5/3 - 17:56 |     1     0     |
تنها حرفی که میشه زد ریتم توان جامعه و نظام آموزش و پرورش

لالی
|    | 1395/5/3 - 16:18 |     0     0     |
پسر من جز شاگردان ممتاز با معدل 20 هست درصورتی که نمیتونه تجربی را انتخاب کنه تصمیم به ترک تحصیل گرفته کی باید جواب گو باشه واقعا براتون متاسفم

نگین
|    | 1395/5/3 - 15:53 |     3     0     |
واقعا ک برا همشون متاسفم

فاطمه
|    | 1395/5/3 - 15:09 |     0     0     |
سلام ... اینا که می خواستن این بلا رو سرمون بیارن پس ازمون نهایی رو چرا گذاشتن ؟؟//والا به خدا اصلا چرا به خدا به جون هموناییی که اشکمونو در اوردن ایروزا شیرم راضیه با دمش بازیبکنن ولی با دلش نه ...........ماکه موش ازمایشگاهی ام جای خود داریم........ راسته که می خوان اصلاح کنن این قانونو ؟؟/

مریم
|    | 1395/5/3 - 15:08 |     0     0     |
درسته که این بخش تامه داره منتفی میشه یعنی هر کی هر رشته ای که دوست داره می تونه ثبت نام کنه یا شایعه هست؟
‍‍چرا مدارس غیر انتفاعی دارن ثبت نام می کنن

sajad
|    | 1395/5/3 - 14:00 |     0     0     |
دوستان عزیز تو شهر ما اول طبق هدایت تحصیلی بود معدل بالا ی نوزده اعتراض زدند کردنش شرط معدل بابا از حقتون نگذرید اعتراض بزنید بلکه شرط معدلش کنن خاک بر سرشون با این نظامشون

Pardis
|    | 1395/5/3 - 06:58 |     0     1     |
یعنی چی با معدل 19:99 نمیتونم برم تجربی پس اون همه شبایی ک نخوابیدیم درس خوندیم الکی بوده اونوقت کسی ک کلا بزور میومد مدرسه بره تجربی و منی ک کل راهنماییم 20 بوده برم ریاضی خیلی ناحقیه

ناشناس
|    | 1395/5/3 - 05:09 |     1     0     |
باسلام به نطر من این برنامه هیچ کمکی که به ما نمی کنه بلکه دو دستی تو سرمون میزنن که چشمامونو نتونیم باز کنیم، ببینیم چه خبر والله ، فقط بدونید که اه ما و والدینمون حتما گریبانگیرتون خواهد شد واقعا برا اموزش پرورش کشورمون که میتونه از بهترین حامی های مردم باشه متاسفم

سلماز ابراهیم نژاد
|    | 1395/5/3 - 03:34 |     0     0     |
دوستان آروم باشین من هم خودم مشاور هستم متاسفانه این حقیقت داره که مشاور ها خودشون تست رو زدند و باعث و بانی بدبختی دانش آموزان شدند واقعا جای تاسف داره اما کسی موفق هستش که حتی تو چیزی که وادارش می کنند هم موفق باشد پس تلاشتون رو بکنید.

امید
|    | 1395/6/14 - 03:05 |     0     0    
پاسخ: نفست از جای گرم بلند میشه خانم مشاور گند زدن به آیندمون رفت

عماد
|    | 1395/5/3 - 02:00 |     0     0     |
سلام من معدلم شده ۱۸.۹۸ ریاضی ۱۸ و علوم بیست رفتم مدرسه میگه الویت اولت فنی هست رشته تجربی رو نیاوردی اخه این چه وضشه الان من رشته تجربی رو دوست دارم ولی نمیتونم برم خدا لعنت کل اداره آموزش پرورش انشالله با اک همشون یکسان شن آیندمون رو خراب کردن ریدن تو زندگی مون من یکی رو سراغ دارم که با معدل ۱۵ داره میره تجربی با این که ریاضی و علومش از ۱۵ پایین تره

صابر
|    | 1395/5/2 - 23:05 |     0     0     |
اقا این چه وضعشه اخه معدلم شده19.56میگن فقط میتونی بری ادبیات اخه این چه کاریه که با میل خودم نباشه بگید درس نخونم دیگه راحت کنید نه اینکه به سر می ÷یچونید همه رو

سارا
|    | 1395/5/2 - 22:52 |     1     0     |
این آینده نگریه درست
ولی اگه کسی بی علاقه بره رشته ای توش موفق میشه ؟
اگه نمره کارنامه تاثیری نداره پس چرا ما امتحان نهایی دادیم و انقدر درس خوندیم ؟
هر وقت سطح هنرسنان ها در حد دبیرستان بود میتونستنن این حرفو بزنن به جای این قانون اول باید میگفتن اجباری تموم هنرستان ها هوشمند شن که در یه حد باشن الان مردم حرص میخورن که چرا طرف با معدل کم میره تجربی من نمیتونم
نباید اصلا معدلی درکار باشه اگه اینطوره
و رشته های فنی هم در حد دبیرستان بشن مثل کشور های کمونیست وقتی از اونا تقلید میکنن اینا هم در نظر بگیرن

کیان
|    | 1395/5/2 - 21:49 |     0     0     |
سلام من معدل بالای نوزده برای انتخاب رشته در شاخه نظری امتیاز نیاورده ام و هیچ علاقه ای به رشته کارودانش ندارم خواهش میکنیم به این موضوع رسیدگی کنید این برنامه یعنی انتخاب رشته اجباری

شامیران
|    | 1395/5/2 - 21:30 |     0     0     |
با عرض سلام و خسته نباشید من شامیران هستم و روانشناسی و مشاوره خواندم و خودم مشاوره چند مدرسه هستم واقعا خودم که مسئول این کار هستم از بازی هایی که درمی آرند سر در نمی آورم چون هیچ توضیحی داده نمی شود و واقعا مردم و این نسل و خانواده ها شون تو فشار خیلی سخت هستند.اما تا جایی که می دانم یک توضیحی میتوانم بدهم برای اونهایی که خیلی عصبی و گیج شدن:این تغییرات به این نام است که از روی تست های استعداد و تست های دیگری مثل هوش که از دانش آموزان پایه نهم گرفته شده سنجیده می شود که چه رشته ای برایشان مناسب است اما متاسفانه 70تا %83 مشاوران مدارس این تست ها رو اصلا به دانش آموز نشون ندادند و همینطور خودشون الکی الکی مربع ها رو به جای همه دانش آموزان پر کردند یا این که همه تست ها رو نگرفتند و این کار باعث شده وضعیت توهم الان به وجود بیاید وگر نه این طرح با این که چندان چنگی به دل نمیزد ولی می توانست به جا های خوبی برسد ولی با این حال با تمام وجود می گم که نهم های پارسال یعنی دهم های امسال واقعا موش آزمایشگاهی شدند.

نگار نگاریان
|    | 1395/5/1 - 22:20 |     5     0     |
من ثبت نامم کردم تجربییییی ایننن عالیهههههه البته نه برای همه پس متاسفم برای این نظام لعنتی عقب افتاده

حیدر
|    | 1396/9/22 - 03:46 |     0     0    
پاسخ: هرچی پارتیش مثل شما ها کلفت بود رفت رشته تجربی

Adelia.m
|    | 1395/5/1 - 21:35 |     2     1     |
سلام دوستان
این هدایت تحصیلی یه برنامه با حدفه الان مردم فوش میدن و ناراضین خیلیاشونم ترک تحصیل میکنن.این برنامه حدفش خیلی خیلی آینده نگرانست الان همه بچه ها حالا یا اختیاری یا با زور پدر و مادر یا تجربی میرن که دکتر شن که 90%به علت شرکت کننده زیاد قبول نمیشن و افسرده گی و داستان دارن یا انسانی که وکیل شن که اونم پشیمون میشن یام میخوان برن ریاضی برای معماری که اونم انقد زیاد شدن دیگه کاری نمونده.این طرح باعث میشه که دیگه این حالت از بین بره باعث میشه خانواده ها دیگه چشمشون فقط رشته های نظری رو نبینه و بدونن که بغیه رشته ها هم هم خوبن هم پر درامد هم واقعا نیاز جمعن و ی چیز دیگه که بابد بدونیم اینه که معدل اصلا نقشی نداشته بلکه همه اینا مربوط به تراز بچه ها و تست استعدادی هست که در مدارس اجرا شد و این طرح هم دیگه برداشته نمیشه پس ترک تحصیل بی فایدست بهتره یکم برخوردمونو عوض کنیم
با آرزوی موفقیت👊

امید
|    | 1395/6/14 - 03:23 |     0     0    
پاسخ: ببخشید اون هدفه نه حدف
منم
|    | 1395/5/3 - 14:48 |     2     0    
پاسخ: ببخشید می تونم بپرسم خود شما معدلت چنده و می خوای چه رشته ای بخونی؟

انیس
|    | 1395/5/1 - 21:35 |     2     0     |
من باید با معدل ۱۹.۸۵ برم انسانی من دوست ندارم آخه باید این رو به کی بگم

پویا
|    | 1395/5/4 - 02:40 |     0     0    
پاسخ: دوست گرامی سلام
به آموزش و پرورش منطقه خود رجوع کرده و منتظر باشید...


..؟..
|    | 1395/5/1 - 18:02 |     1     1     |
ای بابا این چ وضعی درست کردین من با معدل 19/50 نمیتونم برم تجربی اخه مگه میشه؟؟؟شما اصلا میدونین دارین چی کار میکنین؟؟ایییییین همه مخالت هارو نمیبینین

mahsa
|    | 1395/5/1 - 16:50 |     1     0     |
میشه بگید بالا ترین رتبه چنده؟؟؟ از کجا باید بدونیم تو منطقه چندم شدیم؟؟

شیما
|    | 1395/5/3 - 10:48 |     0     0    
پاسخ: هر منطقه ای فرق میکنه مثلا تومنطقه ما ٧٣٧۶به بالا خوب بود و قبول بودی

رها
|    | 1395/5/1 - 16:07 |     0     0     |
این چه وضعشه این انتخاب رشته نیست اجبار رشتس
بهم میگن فقط میتونی بری ادبیات
حتی فنی هم نمیتونم برم
من هیچ علاقه ای به ادبیات ندارم اصلا حفظیاتم ضعیفه اینجوری دارن آینده مارو سیاه میکنن
بی علاقه و بی هدف یه رشته اجباری من ترک تحصیل میکنم

arash
|    | 1395/5/1 - 06:11 |     1     0     |
لطفا یه کمپینی چیزی بزنید واسه اعتراض. اینجور نمیشه. اگه به چیزی که علاقه ندارید، خب نرید. اینجور اینده خودتون رو خراب میکنید.برید اعتراض کنید.

شیما
|    | 1395/5/3 - 10:54 |     0     0    
پاسخ: پس میگی چی کار کنیم تحصیلاتمون فقط در حد یه سیکل باشه؟؟؟؟آیا.هع برو توام حالت خوشه ها زیادی شاد میزنی وقتی تو موقعیت کسی قرار نگرفتی لطفا نظر نده.

siamak
|    | 1395/5/1 - 02:52 |     2     0     |
سلام، ای کاش به جای افرادی که هیچ علم و تجربه ای در رابطه با انتخاب رشته ندارن رو مسئول این کارا نمی کردیم و این افتضاحی که به بار اومده هیچ وقت به وجود نمی اومد. این وضع آموزش ماست تو کشور همه شدن تصمیم گیرنده برای ماها آخه یکی نیست بگه به شما چه ربطی داره من می خوام تو چه رشته ای تحصیل کنم.ما ها شدیم موش آزمایشگاهی آموزش پرورش ، ششم رو اوردن اول ما آزمایش کردیم بعد هفتم تا نهم حالا هم موضوع انتخاب رشته وردی دهم . دیگه خسته شدیم .

شیما
|    | 1395/5/1 - 02:40 |     1     0     |
ای کاش امسال درس نمی خوندم شاید اگه معدلم١۶بود میفرستادنم تجربی.برا شماام لابد پیش اومده هر کی تنبل بوده فرستادند تجربی؟لابد قراره این خنگولا اینده ی کشورا بسازند.اره؟مگه نمیگین مردم ایران حق انتخاب دارند ؟پس چرا نذاشتین ما در زمینه ی تحصیلیمون که برمیگرده به خودمون حق انتخاب داشته باشیم؟آیا این انصافه؟بعدشم توقع داریند که کشور پیشرفت کنه با چه امیدی؟شما تمام امیدهای ما رو از بین بردین؟دیگه ما با چه ذوق وعلاقه ای بشینیم سر کلاس هان؟وقتی علاقه ای به این رشته ای که شما انتخاب کردین نداریم .فقط واگذارتون میکنم به خدا.

شیما
|    | 1395/5/6 - 02:50 |     0     0    
پاسخ: والا اینو نگفتم به کسی بر بخوره بخواد برام جبهه بگیره فقط اینو گفتم که بدونید تو منطقه ی ما این شکلی شده .لازمم نیس هی اون تست کوفتیو رو برا منی که هفتم و هشتم و نهمم معدلش ٢٠شده بزنی تو سرم.خب ادم زورش میاره یه عده خنگول که هیچی حالیشون نیس با تقلبایی که سر این آزمون کردند برند بالا اونم تجربی بیارند.
شامیران
|    | 1395/5/3 - 04:43 |     1     1    
پاسخ: دوست عزیز هر کس که درساش خوب نیست که خنگول نیست لطفا با احترام صحبت کنید رشته ی اونها هم از روی تست رقبت انتخاب شده شاید اون از شما 100برابر با هوش تر هم باشد.

فاطمه
|    | 1395/5/1 - 01:27 |     1     0     |
سلام .........9سال درس خوندم که معدل 20بیام برم کاردانش؟چرا چون نیاز استانه مسخرهاست یکی یه جای دیگه ای اختلاص می کنه و مملکتو به باد می ده اونوقت من باید برم حل مشکل کنم .......باخودشوم یه لحظه فکر نکردن خب تا چند سال دیگه کار دانش هم مثل تجربی پر می شه ؟خیلی بد کردن خدا ازشون نگذره ...ولی بدونن این اشکا تاوان داره .....من که سپردمشون به دست های بریده ی حضرت عباس......قسمت نمی دم ولی بدرج ممنون

فاطمه
|    | 1395/9/11 - 00:13 |     0     0    
پاسخ: من توی مدرسه تیزهوشان درس میخونم امسال نهمم ...رفیقم امسال دهمه پارسال معدلش بیست شد ولی تجربی نیاورد اونم بیست تیزهوشان خیلیه ها
حامد
|    | 1395/5/2 - 04:24 |     0     1    
پاسخ: ابجی اگه بیست میاوردی مطمن باش نمرت به تجربی میرسید ..من 19 اوردم با 6848تا تجربی اولویتم بود..الان همه برای مد تجربی میخونن که پسر یا دختر فلانی میخونه ..حتما یه اشکالی داشی

Mm
|    | 1395/4/31 - 20:51 |     2     0     |
خخخخخخ من با معدل ۱۹/۱۴انسانی شدم نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت 😂😂😂😂😂😭😭😭

پری
|    | 1395/4/31 - 20:20 |     0     0     |
مشکل ازخودتونه که میرید ثبت نام میکنید هرکسی تواستان خودش بره اداره کل اعتراض کنه ساکت نشستیدکه چی یااصلاثبت نام نکنید مدرسه این خودش اعلام نارضایتیه اینجا تواین سایت هاچیکاربراتون میکنند اخه

حامد
|    | 1395/5/2 - 04:27 |     0     0    
پاسخ: برا چی اعتراض کنه ...الا 59000 هزار نفر تجربی هس چه غلطی کردن اونایی که خوندن .باعثشم اینایی هستن که برا مد تجربی میخونن...بعد اونایی که درس میخونن به هیج جایی نمیرسن

محمد
|    | 1395/4/31 - 20:06 |     1     0     |
بچه ها اینقدر جوش نخورید.اینا اگه فهمیده بودند ما رو مثل موش آزمایشگاهی نمیکردند. کلاس ششم رو آوردند. خیلی معذرت میخوام گند زدند به ایندمون.سه سآله دارم خودمو پاره میکنم برای تجربی .معدلم 20 .خودشون پشتشون گرمه نمیفهمند. سه چهرتا احمق اومدند دادند کشور به گند میکشند

ی بدبخت
|    | 1395/4/31 - 19:43 |     0     0     |
با سلام من معدلم شده 19.90 نمره دوم کلاسم باید برم فنی حرفه ای که هیچ علاقه ای بهش ندارم انوقت یکی از دوستام با معدل 17 که باباش ثروت مندترین فرد منطقمونه واس تجربی قبول شده ،اخه این انصافه ؟ این اعدالته ؟ تبعیض تا کجا اخه ،مگه زوره منی که هیچ علاقه ای به فنی حرفه ای ندارم با اجبار به رفتن به این رشته اینده خودمو خراب کنم ؟ یکی بگه اخه شاه با زور و قدرت به کجا رسید که شوما این بلا رو سر نوجونای این مملکت در میارین اینجوری به فکر اینده کشور تونین؟ مگه همین جووناا اینده سازان این مملکت نیستد ؟ اخه خدارو خوش میاد اینجوری دلمونو به درد میارین ،بخدا شب و روزم شده گریه همه ی ارزو های که داشتم و با این قانون مسخرتون به باد دادین ، چرا هیشکی صدای ما رو نمیشنومه چرا هیشکی به داد ما نمیرسه اخه خدا

منم من
|    | 1395/5/2 - 04:35 |     1     0    
پاسخ: اولا اینا اصلا ریطی به پارتی نداره یک دوما شما رفتی قران بیست گرفتی ...ورزش بیست گرفتی دینی بیست گرفتی اونوقت ریاضیت شده 15 بخاطر همین نمیرسه تجربی یا نظری

م.ی
|    | 1395/4/31 - 18:45 |     0     0     |
سلام . من نمونه دولتی رشته تجربی قبول شدم به نظرتون مال منم تغییر میدن؟

م.ی
|    | 1395/4/31 - 18:44 |     0     0     |
سلام . من نمونه دولتی رشته تجربی قبول شدم به نظرتون مال منم تغییر میدن؟

پری
|    | 1395/4/31 - 15:39 |     0     0     |
سلام من معدلم 18.55شده ادبیات اولویت پنجمم شده درحالی که همه دروس لازم برای ادبیاتم بالای19شده حالامن بایدبرم خدمات؟؟؟؟اصلاچی هس خدمات؟؟؟

samin
|    | 1395/4/31 - 15:28 |     0     0     |
ensafan in che vaze she? chera ba motavaledin 79 zed oftadim ma engar mosh azemayeshgahi hastim har balaei sare mo. ovordin.agha mni k norm shode 19.71 ba kasi ke shode 12 che fargi drim pas onm bere fani mnm

شیما
|    | 1395/4/30 - 23:38 |     2     1     |
بابا من معدلم ٢٠شد.منو فرستادند ادبیات.تازه اولویت اولمم تجربی بود .برا تجربی ام شدم٧٢٣٠.فقظ ١٠٠کم داشتم.اونوقت یکی از بچه های کلاسمون با معدل١٧/۵٠تجربی اورده اخه این انصافه من بامعدل٢٠برم ادبیات بعد اون بره تجربی!؟

شیما
|    | 1395/5/6 - 02:59 |     0     0    
پاسخ: ببخشید کسی که معدل هفتم هشتم ونهمشو ٢٠ نباید میذاشتن بره تجربی؟؟؟بعدشم من از٧٣٧۶ که کف قبولیه تجربی بود٧٢۶٧ اوردم تستارم خوب زده بودم .
م.ی
|    | 1395/5/2 - 17:53 |     0     1    
پاسخ: تستا رو خوب جواب دادی؟
101
|    | 1395/5/1 - 06:31 |     1     0    
پاسخ: با سلام. چطور همچین چیزی امکان داره؟
البته با معدل ارتباط نداره. امسال نمره های 3 سال دوره اول متوسطه در نظر گرفته شده و مثلا برای رشته علوم تجربی درس علوم و ریاضی ضرریب بالاتری دارند و بقیه مربوط به امتیازهای مشاوره ای هست...


فائزه
|    | 1395/4/30 - 23:35 |     0     0     |
سلام واقعا براتون متاسفم من با معدل 19/70برم فنی حرفه این چه تستایی بود که میدادن به ما امسال وااااااااااااااااااااااااااااااقعا در حق ما ظلم شد اما آخه چطو میشه که کسی با معدل پایین بره شاخه های نظری خواهشا رسیدگی کنین با تشکر.

ابول
|    | 1395/4/30 - 20:49 |     10     0     |
سلام نمی خوام سرتونو درد بیارم ی جمله میگم تمام ریــــــــــــــــــــــــدم تو دهن اونی ک پیشنهاد هدایت تحصیلی رو داده تمام

آرش
|    | 1395/4/30 - 20:23 |     0     0     |
این طرحی که کاملا با بی فکری گذاشته شده و دانش آموزان از جمله برادر من رو بدبخت کرده که با کلی شوق و عشق برای تجربی خونده حالا باید بره کاروداشن کشاورزی!!! ای خدا باعث و بانی این طراح رو نابود کنه به حق علی.......
آیا فرزندان مسئولین هم طبق اولویت ثبت نام میشن؟؟؟؟ یا چون پسر و دختر آقای فلانی هستن ما چاکرشونم هستیم؟؟!!!!!! لطفا انتشار بدین اگر انصاف و دین دارین. از صبح داخل گرمای شرجی اهواز 6 جا رفتم برای ثبت نام همه شون متفق القول میگن تجربی نمیشه باید بری کشاورزی کار و دانش!!! بعد کلی چونه زدن میگن برو اگه رابطه داری از طریق اون اقدام کن کارت انجام بشه! نامه ای توصیه ای چیزی!!! میگم ندارم. تازه خوب اولیای این بچه فرهنگی هم هست. خدا لعنت کنه طراحای بی عقل این هدایت تحصیلی رو.

...
|    | 1395/4/30 - 19:43 |     4     0     |
آهای مسعولین ...
شاید باورتون نشه ولی بد ریدین تو اینده ما ...
موفق باشین ...
فقط مواظب باشین بیشتر از این نرینین چون ماهم میرینیم تو اینده کشوررر ...

شیما
|    | 1395/4/30 - 19:11 |     1     1     |
بابا من معدلم ٢٠شد.منو فرستادند ادبیات.تازه اولویت اولمم تجربی بود .برا تجربی ام شدم٧٢٣٠.فقظ ١٠٠کم داشتم.ا

شیما
|    | 1395/5/3 - 11:10 |     1     0    
پاسخ: هه فک کردی تقاضا ندادم خودشون به زبونه بی زبونی میگن پارتی میخوای ولی منه بد بخت پارتی از کجا بیارم ؟هان!؟؟؟
میدونین اینا میخواستن جلوی اینایی که معدلشون ١۶یا١۵بودو با این کارشون بگیرن که نرند تجربی برعکس شد این١۵یا١۶ رفتند تجربی ولی هر چی معدل ٢٠ مثه من موند نتونستند برند.تازه اصلا به ما نگفتند قراره این آزمون برگزار بشه؟مهم هست؟بخونیم یا نخونیم .مشاوره مدرسمونم گفت این آزمون مهم نیس تمرکزتونا بذارید رو معدلتون الان تمرکزمو گذاشتم رو معدلم این شد تازه برگشتم به مشاوره میگم تو اینا رو گفتی انکار میکنه میگه عزیزم تو باید تلاشتو بیشتر میکردی؟؟خنده دار نیست؟

ناشناس
|    | 1395/5/1 - 06:34 |     0     0    
پاسخ: حتما تقاضای بررسی بده.موفق باشی.

الهه
|    | 1395/4/30 - 19:04 |     1     1     |
واقعا خاک تو سراتون با این هدایت تحصیلی هایی که برای ما درست کردن به شما هم میشه گفت آدم ؟ آخه احمقا وقتی به چیزی علاقه نداری چطوری کشور رو بسازیم؟ من معدلم 19.36 برم کارد دانش؟ اون وقت بقیه قبل ما با معدل 14 برن تجربی مگه ما موش ازمایشگاهیم بقیه پشت کنکور موندن به ما چه فاتحه خوندن تو سر نوشت ما بچه ها چهار تا رییس نادون بی عقل رفتن بالا نشستن خقوق مفت میگیرن چرت میگن اخه عوضیا من برم کاردانش منی که عاشق پزشکیم الان که همه بی کنکور رشته های انسانی و کاردانش میرن دانشگاه حیف سه سال درس خوندنمون نیست اخه؟ کی میگیره الهی همین بلا به سر بچه هاتون بیاد منکه نه از شما نه از مشاورمون راضی نیستم
سر نمازم دعا میکنم که بدتر از بلایا که سر ما اوردین گیرتان بیاد

مشاور
|    | 1395/5/1 - 06:37 |     0     0    
پاسخ: الهه جان این قضیه ارتباطی با مشاور نداره چون بخشنامه رو مشاور ننوشته عزیزم. موفق باشی.
مشاور
|    | 1395/5/1 - 06:36 |     0     0    
پاسخ: الهه جان این قضیه ارتباطی با مشاور نداره چون بخشنامه رو مشاور ننوشته عزیزم.

ی نهمی
|    | 1395/4/30 - 18:50 |     4     0     |
تغییررشته وجودداره یا نه؟

یکی میگه آیکی میگه ن خود مسئولا بااین وضعی که درست کردند بازم نمیدونن .
من میخام امسالا برم ریاضی بعد برم تجربی میشه یا ن؟

سایه
|    | 1395/4/30 - 18:49 |     1     0     |
کدوم بی شعوری با اینده و این همه سال درس خوندن ما بازی کرده؟ منی که تا امسال همه ی نمراتم و معدلام۲۰بوده بخاطر
یه تست الکی که حتی نمیدونستم با ترازش باید رشته انخاب کنم، با این نمرم برم رشته ای که دوست ندارم؟!!!!
شاید سر اون تست کوفتی یه نفر مریض بوده
شاید ننه باباش مرده باشه
شاید وضعیتشو نداشته
ما شکایتومونو به کی بگیم که فهمیده باشه،این همه خودمو نکشتم که اخرش با دوتا دونه تراز و مدرک نخبگی به دست نتونم
برم چیزی که دلم میخواد.
نفرین میکنم مشاورِ عقب افتاده ای که اموزش پروش ناحیه دو شیراز برا ما گذاشته.
حتی بلد نیست یه بخشنامه رو بخونه یا مشاوره درست حسابی بده
مشاوره دادنش به درک،نخواستیم
با ایندمون چرا بازی کرد؟ زن احمق اون روزی که تست داشتیم به نگفته بود که از رو اینا میتونیم انخاب رشته کنیم
نتیجه ی نه سال بیست گرفتن و خر خونی و مقام اوردن تو المپیاد و مسابقات کشوری و استانی قرانی و فرهنگی و...مستند سازی و کوفت و زهر مار من چی میشه؟ هاننننن؟

ی دهمی
|    | 1395/4/30 - 18:36 |     1     1     |
سال بعد تغییررشته وجود نداره؟؟؟

من می خوام از ریاضی برم تجربی بخدا این مسولا تو تصویب کردن قانوناشون موندن.

arezoo
|    | 1395/4/30 - 18:22 |     0     0     |
این چه قانونیه اخه... من با معدل 19/46نمیتونم برم تجربی بعد اونی که معدلش میشه 17 میتونه بره اخه این انصافه واقعا؟؟ واقعااااا براتون متاسفم .......

arezoo
|    | 1395/4/30 - 18:20 |     0     0     |
این چه قانونیه اخه... من با معدل 19/46نمیتونم برم تجربی بعد اونی که معدلش میشه 17 میتونه بره اخه این انصافه واقعا؟؟ واقعااااا براتون متاسفم .......

حمید
|    | 1395/4/30 - 17:03 |     0     1     |
بچه های من با معدل 18.5 نمی تونن در رشته تجربی ثبت نام کنن این کجای انصاف است این چه انتخاب رشتهای است اسم این باید گذاشت تحمیل رشته نه انتخاب رشته البتهئد تصمیم گرفته ام یکی دوسال بچه هام ترک تحصیل کنند تا شاید شرایط عوض بشود

امید
|    | 1395/6/14 - 03:47 |     0     0    
پاسخ: آقا حمید با ۱۸.۵ بفرستشون نونوایی کار کنن من دارم خودمو میکشم از اول معدلم ۲۰ بوده تو تیزهوشان میخوام برم تجربی بهدش بچه های تو بدون زحمت چندان با معدل ۱۸.۵ مدارس عادی با امتحانای آب خوردن بیاین مثل من بشن این انصافه اونا هم زحمت میکشید میرفتن تجربی
شیما
|    | 1395/5/6 - 03:04 |     0     0    
پاسخ: با ١٨/۵ میخوای بری تجربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

مطهره
|    | 1395/4/30 - 16:58 |     2     0     |
خاک برسرتون...یه عده ادم احمق با سرنوشت جوونای اینده این مملکت دارین بازی می کنین...خواهرم از وقتی فهمیده با معدل بالای 19 باید بره کارودانش اعصاب برامون نذاشته.من نمی دونم شب خواب می بینین صبح پامیشین یه قانون تصویب می کنین...بله دیگه اقازاده ها که میرن خارج اخه...میگه اصلا امسالو نمیرم مدرسه...این چه وضعیتیه اخه...می خام بدونم یه ذره عقل تو اون کله شماها پیدا میشه...کنکور کافی نبود ازمون هدایت تحصیلی مزخرفتونم اضافه شد؟؟/اخه کجای دنیا ادمو مجبور می کنن چیزی که دوس نداره انتخاب کنه...کاش یه جو عقل داشتین تا ادم بتونه حالیتون کنه چیزیرو...

Neda
|    | 1395/4/30 - 16:28 |     2     0     |
تو شهر ما مدرسه نمونه اصلا رشته انسانی نداشت وقتی هم که ازمون میدادیم من رشته تجربی رو انتخاب کردم و قبول شدم الان رفتم میگن از رشته انسانی قبول شدم ... واقعا این کارا چیه میکنن؟؟؟ ما مسخرشونیم؟؟ شب میخوابن یه خوابی میبنن بعد پا میشن طبق اون خواب یه قانونای عجق وجقی در میارن.... مملکتو داغون کردن اینا... حالا انتظارم دارن نخبه ها از کشور فرار نکنن و بمونن اینجا خدمت کنن... واقعا این آدما رو از پشت کدوم کوهی میارن میزارن پشت میز؟؟؟

ناشناس
|    | 1395/4/30 - 14:56 |     0     0     |
این مشخص می کند که مسئولین فقط امضاء بلدند نه کار!

مهسا
|    | 1395/4/30 - 12:47 |     0     0     |
انشااله خدا از تون نگذره من طبق هدایت تحصیلی با معدا 19/69 پنج شنبه رشته تجربی قبول شدم شنبه رشته ام عوض شد کفتند انسانی قبول شده اید بعد آموزش و پرورش شهر ما کلا هدایت تحصیلی را گذاشت کنار و گفت فقط شرط معدل حالا هم که اعتراض میکنیم میگن بچه ای که زحمت گشیده معدل 20 آورده اولیت انتخاب با اون هست باید بره تجربی اگر هدایت تحصیلی هست پس همه جا باید باشه و اگر شرط معدل هست چرا هیچ کجا اجرا نمیشه .

بی نام
|    | 1395/4/30 - 07:14 |     1     0     |
با سلام،من و خواهرم معدلمون 20 و هیچ کودوم از ما هیج رشته ای در شاخا نظری قبول نشدیم،واقعا واستون با این قانون مسخره متاسفم تو کشوارای اروپایی حتی اگ 0 هم شده باشی به دانش اموزان حق اینو میدن که هر رشته ای که دوست دارن برن،اگه حتا یه نفرم هس داره این پیامو میخونه خواهش میکنم به فکر ما باشه،اخه این چه قانون مسخره ایه؟واقعا ما دهه 80 و 79 ایا داریم بدبخت میشیم بدبخت،لطفا این قانونو حداقل برای معدل 20 و19 به بالاها بردارین؛کسی که معدلش بیسته خودش تصمیم میگریه چه رشته ای بره کسی حق نداره واسش تعیین تکلیف کنه،

شادی
|    | 1395/4/30 - 06:11 |     0     1     |
واااااااااااقعا براتون متاسفم, شما دانش آموزاهم اگه میخوایید واقعا ب رشته مورد علاقتون برید همتون هماهنگ بشید چه از اونی ک میخواد بره تجربی تا..... هیچکدوم ثبت نام نکنید برید جلو اموزش پرورش شهرتون بشینید و خواستار تغییر نظر بدن,,,,, خطاب ب اون وزیر وزرا و اون احمقی ک اجازه داد این کار اتفاق بیوفته ریدید ب آینده همه بچه ها, منم بچه دیروزم ک ب زووووور و بدون نداشتن علاقه ب رشتم یعمر زندگیم تباه شده, من ک نمیذارم عزیزترینم باز اینو تجربه کنه,نمیذارم ثبت نام کنه بیسواد بودنش بهتر از گرفتن داشتن مدرک و باز بیسواد بودنه

افسانه
|    | 1395/4/30 - 03:56 |     9     2     |
خدا لعنتتون کنه واقعا براتون متاسفم من خیلی دوست داشتم برم تجربی تموم آرزو هام ویران شدن خدا نبخشدتون مگه با یه امتحان که بی خبر اومدن گرفتن میشه آیندمونو بسازین واقعا که چرا نمیذارن هر کس با تو جه به معدلش بره به رشته دلخواهش واقعا من هلالتون نمیکنم واقعا که کم مونده بود سکته قلبی کنم به بیمارستان رفتم از بیهوشی

امید
|    | 1395/4/30 - 03:52 |     0     0     |
واقعا برای مسئولین متاسفم
خودشون و قانون هاشون شاید خیلیا ترک تحصیل کنن یا افت شدید معدل
چون انگیزه ای وجود نداره

امید
|    | 1395/4/30 - 03:48 |     1     1     |
واقعا برای مسئولین متاسفم
من الان میخوام برم نهم درس مورد علاقه ام ریاضیه ولی میخوام برم تجربی به هیچ وجه رشته دیگه ای نمیخوام فقط پزشکی میخوام معدلم هم 20 شده امسال الان دقیقا بخوام برم تجربی باید چه کار کنم؟لطفا اگه میدونید کمکم کنید خیلی توفکرشم

علیرضا
|    | 1395/4/30 - 03:45 |     0     0     |
سلام این چه وعضع شه من میخوام برم انسانی ولی میگن توبیایدبریفنی حرفه ای

؟
|    | 1395/4/31 - 19:57 |     0     0    
پاسخ: کار

سینا
|    | 1395/4/29 - 21:16 |     0     1     |
یعنی در طول سال زحمت دانش آموزان مد نظر قرار نگرفته چون معدل و همچنین در درس مورد علاقه دانش آموز بالای 19 بوده ولی براساس نظر مشاور و آزمون الکی اولویت بندی شده است.


نازنین
|    | 1395/4/29 - 19:47 |     0     0     |
اخه ما چ گناهی کردیم که باید با ابن درس خوندنمون با این معدل های بالامون باید بریم رشته هاییی که دلخواهمون نیس .واقعا این انصاف نیس اخه خودشون میگن نصیت نامه نمیگن اجبار نامه این چ وضعشه والا زمان شاه هم مردم رو اینجوری مجبور نمیکردن خواهشا پیگیری کنید چون وگرنه باعث ترک تحصیل خیلی از ما ها میشین

فاطمه خسروی
|    | 1395/4/29 - 18:37 |     0     0     |
سلام من معدلم 19/40شده اونوقت وقتی هدایتمو گرفتم اولویت اولم کاردانش بود واقعا این اصلا انصاف نیست من این همه سال درس نخوندم که به این رشته برم خدا لعنتشون کنه که با اینده ما دارن بازی میکنن برای کسی که این قانون را گذاشته نتاسفم

مطی ج
|    | 1395/4/29 - 17:48 |     2     0     |
اقایون رئیس و معاونان کسی که معدلش بیسته و بیشتر از سطح کتاب های مدرسه شیمی و زیست بلده و عاشق تجربی باید به زور بره ریاضی و کاخ ارزو هاش ویران بشه به نظرتون تجمع تو رشته ریاضی زیاد نمیشه و تحصیل کرده های بی ذوق به وجود نمیان متاسفافم برای تصمیمات غیر عقلانی و فکر نشدتون.مدیون تک تک ما دانش اموزانید.

زهرا
|    | 1395/4/29 - 16:11 |     1     0     |
دوستان من امسال میرم نهم . میشه بگین چیکار باید بکنم تا اولویت اولم بشه علوم انسانی . کار و دانش و اینا نشه. درسمم خوبه . افرادی که متاسفانه امسال تجربه کردن این قانون مسخره رو میتونن راهنماییم کنن ممنون🙇

فاطمه
|    | 1395/5/3 - 15:01 |     0     0    
پاسخ: عزیزم تو هم باید درس تو خوب بخونی و هم اون تست هارو همشو باذقت بزنی .....یک وقت به این خیال نباشی که مثلا در س نمی خونم و اون تست هارو می زنم .... والا بااین دولتی که ما دیدیم هروز یه سیاست بروز می ده ......موفق باشی
پرستو
|    | 1395/4/31 - 16:56 |     1     0    
پاسخ: سعی کن اون پنج تا آزمون هدایت تحصیلی که میگیرن رو خوب بدیو دقت کنی که ترازت بالا تر از ۷۰۰۰شه!!:

رضا
|    | 1395/4/29 - 16:04 |     0     0     |
خاکتوسرتون پارتی بازای بدبخت

mina
|    | 1395/4/29 - 15:22 |     0     0     |
این دیگه چه قانونیه امروزرفتم مدرسه میگن باید بری انسانی من هیچ علاقه ای به این رشته ندارم میخوام برم تجربی ولی میگن شاید بشه رفت دارم دیونه میشم واقعا این قانونو کی گفته فقط امیدوارم کسیکه این قانونو به تصویب رسونده اینارو بخونه ببینه چقدر ناراضی هستیم.

ناشناس
|    | 1395/4/29 - 14:26 |     0     0     |
وقتی دبیران و مشاوران مدارس در مورد انتخاب رشته و هدایت تحصیلی توجیح نشدن چطور با یه ازمون مسخره و بدون توجیح دانش آموز سرنوشتشون رو میخوان رقم بزنن؟///////////////// بخدا انصاف نیست

شیما
|    | 1395/4/31 - 00:02 |     2     1    
پاسخ: به نظرتون اصلا آزمونش استاندارد بود؟؟؟؟؟چرا هیچکی جواب منو نمیده؟هان!؟

شهروند
|    | 1395/4/29 - 14:08 |     0     0     |
به نظر من هیچ کدام از دانش آموزان نبایند ثبت نام کنند ببینم این مدارس آشغال را چه کسانی پر می کنند. اون از غیر دولتی کردن کلیه مدارس مناطق که حتی یه مدرسه برای بچه های بی بضاعت نگذاشتند و این هم هم از قانونی که با وجود این همه پولی که پرداخت می شود باید دولت برای آینده بچه هامون تصمیم بگیره. اونم چه تصمیمی! ایرانی ها آدم های بدبختی هستند که مشتی بی سواد بر ما حکومت می کنند.

حسین
|    | 1395/4/29 - 13:41 |     1     0     |
مگر والدین کم استرس و غصه دارند که شما بااین برنامه بدون تحقیق و عجله ای این همه مشکل به خانواده ها وارد میکنین.آیا شما مادام عمر زنده اید و نسبت به اعمال خرد وکلان خود هیچ بازخواستی نخواهید شد ؟

جواد
|    | 1395/4/29 - 12:31 |     1     0     |
سایتش کجاست که انتخاب رشته کنم مرد مومن چطوری

زینب
|    | 1395/4/29 - 11:48 |     0     0     |
واقعا این چه وعضشه؟؟؟؟؟؟اینجوری میخواین مملکت را بالا مقام کنید با قانون های مسخرتون بعد اونوقت میشینین حرف از عدالت میزنین کدوم عدالت همون عدالتی که به زور میخواین به خورد اینده سازان مملکتتون بدین بعد که ما تو رشته یی که مورد علاقمون نیست شرکت کنیم و افت کنیم میان تو اخبار اعلام میکنید که دانش اموزان ضعیف شدن به ما ربطی نداره خدا ازتون نگذره .با اینهمه شکایت و نارضایتی چطوری میخواین جواب تموم بدبختی های یک ملت را تو قیامت جواب بدین

احمدرضا
|    | 1395/4/29 - 05:34 |     0     0     |
این چه برگه ی مسخره ایه؟ معدلل هجدو خورده ای نمیتونم برم تجربی؟؟
تا اونجایی که میدونم باید جمع نمرات ریاضی و جمع نمرات علوم باید بالاتر از سی باشه
و همینطورم هست ولی حالا مشاور میگه نمیتونی بری این قانون مسخره رو هرکس گذاشته عقل درست حسابی نداشته شما هم بدراز اون که قبول کردین
واقعا شرم اوره و بخاطر همین هست که میرن امریکا درس بخونن
شما از همون اولش اشتباه کردین مثلا یه کلاس نهمی که براش کلاس ششم گذاشتین که مسخره تر از این برگه ی هدایت تحصیلی بود
الان نمیدونه شیمی چیه زیست چیه فیزیک چیه فقط علوم و ریاضی خونده
خدا ازتون نگذره
مبسپارمتون دست همونی که به اصتلاح خداتونه در حالی که از خدا و دین هیچیز نمیدونین و فقط ادم باید پارتی داشته باشه تا کارش راه بیفته
اینه مملکت ایران پ پ پ !

هادی آقایی
|    | 1395/4/29 - 05:12 |     0     0     |
اقا داستان چیه؟ هنوز به من برگه هدایت تحصیلی مو ندادن تروخدا یکی بگه چکار کنم باعصابم مث سگ خورده از دست این اموزش پرورش ترو خدا یکی جوابمو بده😫من ساکن تهران/شهرستان بهارستان۱ هستم
به من گفتن ۳۰ خرداد باید برم برای هدایت تحصیلی میگن همونجا هم باید انتخاب رشته کنم...من معدل نوبت دومم ۱۹/۵۰ شد یکی رسیدگی کنه...

سحر
|    | 1395/4/29 - 04:56 |     0     0     |
سلام بخدا از صبح دارم گریه میکنم که چرا ۱۹/۶۰اوردم و خیلی هم به تجربی علاقه دارم ولی به اجبار باید برم ادبیات بخونم که اصلا خوشم نمیاد این کارتون باعث میشه که دانش آموزان ترک تحصیل کنن و آیندشون خراب بشه ازتون خواهش میکنم که این قانون و بردارین ثواب داره

یه بی نام نشون
|    | 1395/5/2 - 04:42 |     0     0    
پاسخ: ببخشیدا این همه که داوطلب تجربی هست..کدومشون اینده دارن هرسال بیست نفرا از هر شهر قبول نمیشه

علیرضا
|    | 1395/4/29 - 03:56 |     1     0     |
باسلام وخسته نباشید
من پرونده موازمدرسم گرفتم ویک برگ انتخاب رشته داخل پرونده بود ورشته های مختلف بانمرات منختلف رونوشته بود انی برگ یعنی رشته هایی که اوردم ؟یااولیت بندی داره؟ممنون میشم زودپاسخ بدین

Neda
|    | 1395/4/30 - 16:46 |     0     0    
پاسخ: اولویت بندی داره

شیوا
|    | 1395/4/29 - 03:28 |     0     1     |
من تونستم موفق بشم تو رشته مورد علا قم تجربی ثبت نام کنم با معدل 20 ولی در حق حیلی از بچه ها نا حقی کردن متاسفم واسه این نظام اموزشی و کسایی ک پاشونو انداختن روی پاشون ی حقوق میگیرن نصف سال رو هم سر کار نمیان و تصمیمات مزخرف برای دانش اموزان میگیرن و شکم گنده میکنن ی سری هم مثل مادر من تمام سال رو باید با فشار روانی شدید کار کنن و توی این بیمارستان ها پیر شن این اسمش عدالت نیس

علی نوری
|    | 1395/4/29 - 03:19 |     0     0     |
سلام ببخشید معدل من امسال شده 19.95 ریاضی20 و علوم بیست میتونم برم تجربب

ترنم
|    | 1395/4/31 - 21:49 |     0     0    
پاسخ: داداش مامیگیم قبول نمی کنن کلا تجربی تو میگی این بیست اون بیست میتونم برم تجربی خوب اگه میشد که ماهم میرفتیم نمراتمونم مثل تو هستش نمیشه نمیشه نمیشه

محمد مهدی
|    | 1395/4/29 - 03:12 |     0     1     |
این چه وضعیه؟؟؟من با معدل 19 نمیتونم برم رشته مورد علاقه ام چرا ادم رو مجبور میکنید به ادامه تحصیل در رشته ای که نه علاقه ای دارم نه استعدادی ؟؟؟؟اگه نتونم برم رشته ای که دوس دارم مطمینا ترک تحصیل میکنم

ابولفضل
|    | 1395/4/29 - 02:52 |     1     0     |
ایا تغییر رشته از سال اینده وجود دارد

neghab marg
|    | 1395/4/29 - 01:32 |     1     0     |
من با معدل 18.5 میخوام برم انسانی ولی بع زور میگن باید بری فنی برا درس خوندن وقتمو هدر ندادم کع یع عده شب بخوابن صب پاشن یع تصمیم بگیرن منم براا اعتراض میخوام خودکشی کنم😈😈😈😈این جامعه مثه چرخ گوشتع

احسان
|    | 1395/4/28 - 23:09 |     0     0     |
ایا تعین رشته ازروی معدل مشود؟؟؟؟؟؟

ترنم
|    | 1395/4/31 - 21:52 |     0     0    
پاسخ: د آخه از رو معدل بود که ما مشکلی نداشتیم از رو چنتا ورق هستش که اسمشم هدایت تحصیلیه

ر
|    | 1395/4/28 - 22:59 |     0     0     |
این چه قانونیه گذاشتین یعنی چی که هرچی اولویت اولت هست باید همون رشته بری بلکه ادم اون چیزی رو که ازش نمره بالا اورده نخواد بره همه کارهای شما به زوره خودتون به جای بچه هاتصمیم میگیرین یکی که معدلش 15 هست این ازمونرو شانسی خوب داده میتونه بره تجربی اما یکی که معدلش 20 هست باید بره کار ودانش

Amir
|    | 1395/4/28 - 22:33 |     0     0     |
وضع همتون خوبه من بدبخت با معدل 19.27 باید برم کار دانش

شیما
|    | 1395/5/3 - 11:16 |     0     0    
پاسخ: میدونی بد بخت کیه منم که با معدل ٢٠فرستادنم ادبیات من که از شعر متنفففففففرم.پس دیگه حرفی نباشه

صدف
|    | 1395/4/28 - 21:56 |     2     0     |
رقابت برای پرستاری هم اینقدر شدیده یا نه فقط واسه ی پزشکی اینجوره؟

ناشناس
|    | 1395/4/28 - 21:52 |     0     0     |
بخشنامه مسخره و بی معنی می باشد لطفا منعکس کنید به مسولان

هیوا
|    | 1395/4/28 - 20:45 |     0     0     |
سلام...فقط میتونم بگم خدا نگذره از کسی ک باعث و بانیه این شده ک ما ب زور ب رشته ای بریم ک هیچ علاقه ای نداریم بهش...هه شماها مسلمونید؟ چطور روتون میشه بگین جمهوری اسلامی؟ اینه دین؟ اره؟ ما قراره اینده ی کشورمونو بسازیم ولی از دست شماها چطوری؟؟ دارین با کاراتون انگیزه ی بچه های بعد از ما رو بیشتر میکنین ک درس نخونن چون با درس ب هیچی نمیرسن...ک اخرش با معدل بیست بفرستنت فنی اونم ب زور...مملکته بی در و پیکر همینه دیگه..از دنیا عقب موندیم در صورتی ک کشورهایی مث امریکا و اروپا و..اینهمه پیشرفت کردن. اونوقت شما بهانه دستتون هشت سال جنگه بین ایران و عراقه. با این کاراتون اینده ی خیلیا رو ب اتیش کشوندین. موندم روز قیامت چطوری میخواین جواب پس بدین؟ از اون نوع دخترایی نیستم ک گریه کنم ولی دارم روانی میشم دارم دیوونه میشم...خدا نگذره ازتون

چی بگم😕
|    | 1395/4/28 - 20:22 |     2     0     |
واقعا چی بگم... با این قانون مسخره اینده همه دانش اموزای با استعداد به هم زدن.واقعا مایه ی تاسفه... ولی ناراحتی اونایی که به خاطر یه قانون مسخره به وجود اوردن رو فراموش نکن😒😑

رضا
|    | 1395/4/28 - 19:33 |     0     0     |
واقعا این نظام آموزشی ما نمی دونم چیکار میکنه... بنده با معدل 20 میخوام تجربی بخونم به هر مدرسه ای که میری میگه نمره شما توی هدات تحصیلی برای تجربی کافی نیست و من باید به اجبار یه رشته دیگه رو ب@دارم. آقای مسعول شما باید جوب گوی این همهی که به دانش آموزان کشور میکنیء اشید و شما هیچ حقی ندارید که ما را عامل ونتیجه بی تجربگی و بی مدیریتی خود کنید. هر چه زود تر رسیدگی کنیء یک اصلاحیه بدید تا وض از آینی که هست بدتر نشه.

fatemeh
|    | 1395/4/31 - 08:34 |     0     0    
پاسخ: نکنه تو کشور و دین این مسولان از بیست بیشتر هم هست، پناه بر خدا ما که تا یادمون میاد بیست دیگه آخرشه نکنه دیشب خواب دیدن باید نمره سی رو جایگزین بیست کنیم بعد تو تعبیر خواب نگاه کردن دیدن باید همین کارو کنن.

محمد حسین پاشایی
|    | 1395/4/28 - 19:28 |     0     0     |
با سلام من میخواهم که رشته علوم تجربی را انتخاب کنم و معدل من 19/27 است ولی می گویند بخش نامه جدیدی آمده است که برای انتخاب رشته تجربی آن نمره ای که به شما در جدول دادند بالای 7000 باشد و الآن ما با این معدل بالا باید چه کار کنم

المیرا
|    | 1395/4/28 - 19:06 |     0     1     |
ازتون حالم به هم میخوره من معدل هفتم و هشتم و نهم 20 شدم میگن تو نمیتونی بری تجربی باید بری هنرستان خاک بر سرتون واقعاااااا


فائزه
|    | 1395/4/31 - 00:00 |     2     0    
پاسخ: سلام المیرا جان خیلی دلم واسه شما و هم سن و سال های خودم میسوزه به قول همه به خاطر این قانون مسخرشون منم با معدل 19/70 نمیتونم برم تجربی خدا ازشون نگذره.

عدالت کجاس؟؟؟؟؟
|    | 1395/4/28 - 18:28 |     0     0     |
واقعا براتون متاسفم با این قانون مسخرتون من یه دانش اموز افغانستانیم با معدل 20وفقط به همین خاطر نمیتونم تورشته ای ک بهش علاقه واستعداد دارم تحصیل کنیم شما ک ادعا میکنیدکشورامام زمانی هستیدوقتی امام زمان ظهور کنه وخواهان عدالت بشه چطورمیتونیدتوروی امام زمان بایستید 😡وبااین وجوداسم خودتون رو میذارید مهمون نواز 😓ماقبلاازخیلی از حقوق اجتماعی محروم بودیم وحالاهم ک حتی حق تحصیل در رشته ریاضی و تجربی رونداریم ....... . .!!!

............20
|    | 1395/4/30 - 18:56 |     0     0    
پاسخ: به مااجازه ندادن تو مملکتمون. منم نمرم 20 اما میخوان بندازنم ریاضی

شایان
|    | 1395/4/28 - 17:29 |     0     0     |
واسه چی باید دیگران واسه ما تعیین رشته کنن خب شاید یکی اون رشته ای که دلش بخواد بره واسه چی نتونه اصلا همین خود من تو هوایت تحصیلی ریاضی فیزیک به این سختی رو میتونم بزنم ولی علوم تجربی که هم استعداد دارم و هم نمراتم به این رشته هم خونی داره رو نمیتونم بزنم؟لطفا به این موضوع هدایت تحصیلی بیشتر رسیدگی کنید یا حتی کلاا این قانون رو از اموزش پرورش و ... بردارید اگه همین طور پیش بره من که هم اعتراض میکنم و تو کوچه خیابان ها میرم و هم اگه نشد ترک تحصیل میدم دیگه بقیه رو نمیدونم

ناشناس
|    | 1395/4/31 - 20:25 |     0     0    
پاسخ: منم همین کارومیکنم باهم متحد باشید تواین مملکت تنهایی نمیشه کاری کرد

aida
|    | 1395/4/28 - 17:11 |     1     0     |
واقعا که من با نمره ۱۷ در علوم و ۱۸ در ریاضی و معدل کل ۱۹ رتبه تجربیم شده ۹ و رتبه ریاضیم شده ۱۲ الان چی کار کنم من انسانی علاقه ندارم همین کارهارو میکنن که مملکت به جایی نمیرسه

arash
|    | 1395/4/28 - 17:03 |     0     0     |
با سلام،
معدل سال نهم من 19.71 شده نمره ریاضیم 20 شده علوم 20 شده. ولی تو برگه هدایت تحصیلی ، اولیت اولم کشاورزی و دوم صنعت هستش. من فوق العاده عاشق ریاضی و فیریک هستم. المپیاد فیزیک مقام اوردم. ولی الان مجبورم برم کشاورزی اخه منو چه به کشاورزی بابام کشاورزه ننم کشاورزه اخه کشاورزیه چیه توروخدا اصن این ازمون رو کی طرح کرده. با این کار ها میخوان اینده کشور رو بسازن بخدا حاضرم ترک تحصیل کنم. عاجزانه از مسولین میخوام که رسیدگی کنن اینجور نمیشه اینده کشور رو ساخت. اینجور بدتر ایندمون رو به گند میکشن بخدا. اگه میدونستم این معدل 16 و 17 ها میتونن برن ریاضی خب درس نمیخونم معدلم بشه 16 که بتونم برم!

ناشناس
|    | 1395/4/31 - 20:05 |     0     0    
پاسخ: کشاورزی مگه بده

فاطی
|    | 1395/4/28 - 16:57 |     0     0     |
من قرار برم نهم تا حالام همه معدلام بیست بوده با این حال تابستونم میرم کلاس ریاضی چون عاشق ریاضیم اگه قرار مثل دوستان بهم بگین نمیتونم برم ریاضی از حالا ترک تحصیل کنم.

ناشناس
|    | 1395/4/31 - 08:41 |     0     0    
پاسخ: من امسال معدل علومم شده بیست و ریاضیم هجده و معدل کل نوزده و شصد و چهار و اولویتم اومده کار و دانش میخوام ترک تحصیل کنم تو هم دعا کن بخشنامه دیگه ای براتون نیاد

افشین
|    | 1395/4/28 - 16:11 |     0     0     |
من هم با معدل 19/43 مجبور هستم که به مدارس هنرستان برم با این که به شاخه تجربی علاقه مندم و نمره ام در علوم امسال 19/70 بوده است.

علیرضا
|    | 1395/4/28 - 16:11 |     0     0     |
والا من اولویت تجربی ۵ شده گفتن قبولی پس فردا بیا برای ثبت نام شماهارو نمیدونم


افشین
|    | 1395/4/28 - 16:11 |     0     0     |
من هم با معدل 19/43 مجبور هستم که به مدارس هنرستان برم با این که به شاخه تجربی علاقه مندم و نمره ام در علوم امسال 19/70 بوده است.

ناشناس
|    | 1395/4/28 - 14:33 |     0     0     |
واقعا متاسفم،من با معدل بالا نمیتونم در رشته ی تجربی ثبت نام کنم و شما دارید ما رو بازیچه ی خودتون میکنید ما موش ازمایشکاهی نیستیم مطمعنا برای سال های بعد اصلاح میشه منتهی کسانی که ضربه میخورند ما هستیم من از تک تک شما ها نمیگذرم و امیدوارم خداوند جوابگوی شماهایی باشه که دارید با اینده ی ما بازی میکنین این حقه که من نتونم برم تجربی و یه دانش اموز تنبل حق رفتن به تجربی رو داشته باشه امیدوارم خدا جواب این کارهاتون رو بده! این تراز های چیه که شما انتخاب میکنید؟واقعا فرزندان خودتون رو هم بر حسب همین هدایت تحصیلی وارد مدرسه میکنید دیگه؟

ناشناس
|    | 1395/4/28 - 05:52 |     0     1     |
وقتی فرهنگ آموزش وپرورش ما دست یه چوپان باشه بهتر از این نمیشه

رضا
|    | 1395/4/28 - 03:21 |     6     0     |
سلام من معدلم ترم دومم شد 19/31 حالا منو میخوان بفرستن ریاضی

ولی من از ریاضی خوشم نمیاد . حالا چکار کنم . چه جوری حساب کردن


گناه این همه دانش آموز به روی آموزش وپرورش



یاسمن
|    | 1395/4/28 - 03:16 |     9     0     |
من تو اردوگاه شهیدبهشتی فقط نفرینتون میکنم چراکه بازندگیم جونیموعمرم که برای دزس خوندن گذاشتم ازتمام خوشیهایم گذشتم که رشته ی مورد علاقه ام رابیاورم اما حالابامعدل20برم هنرستان
شماراواگذارمیکنم به امام زمان که سزای باعثان این به اصطلاح هدایت تحصیلی که برای ما تکلیف معلوم می کنند رابدهد وخداازشون نگذره که اوقات خوشمان راتلخ کردندبرای شما وهمه ی مسولین آموزش وپرورش متاسفم


مریم
|    | 1395/4/28 - 14:51 |     0     0    
پاسخ: سلام در پاسخ به شما بگم یک فایل اکسل حاوی نمرات و رتبه هر دانش آموز در منطقه به ادارت و مدارس ارسال شده شما ببینید تو ان فایل رتبه شما در رشته تجربی چند هست از میزان ظرفیت منطقه شما مثلا اگه رتبه شما در بین دانش اموزان 5 باشه و ان منطقه 100نفر رشته تجربی بخواد شما در الویت هستید و هیچ کس نمیتونه شما را از ثبت نام در رشته تجربی منع کنه

ناشناس
|    | 1395/4/28 - 02:59 |     8     1     |
مردشورآموزش وپرورش ببرن بااین قوانین مسخرش

الهه
|    | 1395/4/30 - 19:12 |     0     0    
پاسخ: آخ گل گفتی واقعا که بی شعورن

پوریا ایمانی از کرج
|    | 1395/4/28 - 02:39 |     2     0     |
آقایی که این قانون رو تصویب کردی اگه یکی پارتی نداشته باشه باید چیکار کنه؟؟؟؟ بیا جواب همه ی اعتراض های مارو بده شما که خیلی با اندیشه های فراوان ای تصیم را گرفتی.

موش ازمایشگاهی
|    | 1395/4/27 - 23:15 |     1     0     |
این قانون مسخره از کجا بیرون زده نمیدونم من با معدل 19/36ودوسال قبل معدل 19/80به بالا اولویت اول اوردم تجربی ولی مشاور می گوید براساس ازمون مسخره ای که برگزار کردن من باید بروم هنرستان و کاردانش .یکی بگه تو این مملکت چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:12 |     0     0    
پاسخ: حتما نظر مشاورتو نظر معلمات و ازمون استعداد و رغبتت خوب نبوده
سحر
|    | 1395/4/28 - 23:15 |     0     0    
پاسخ: والا منم درگیر همینم

امیررصا
|    | 1395/4/27 - 21:31 |     1     0     |
آیا در انتخاب رشته معدل هشتم و هفتم تاثیر داره؟


نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:14 |     0     0    
پاسخ: پنجم ششم هفتم هشتم با ضریب 1 و نهم با ضریب 3
فاطمه
|    | 1395/4/29 - 00:39 |     0     0    
پاسخ: اره تاثیر داره..ولی بیشتر این سال اخر و اون آزمون مسخره
ناشناس
|    | 1395/4/28 - 05:53 |     0     0    
پاسخ: بله معدل هر سه سال تاثیر داره با تاثیر 35درصدی

ناشناس
|    | 1395/4/27 - 18:31 |     1     0     |
واقعاخجالت اوره بااینده وسرنوشت جگرگوشه مردم بازی میکنند سرم برودبرای اینده فرزندم جلوی هرخدانشناسی که باشد می ایستم

فاطمه
|    | 1395/4/27 - 16:11 |     4     0     |
واقعا متأسفم براتون من امسال به خاطر معلم گندی که داشتم معدلم شده 19.87حالا چرا من فقط باید برم هنرستان با اینکه ریاضی و علوم من 20 شده ولی هنرم و کارو فناوریه من 19از وقتی برگه هدایت تحصیلیمو گرفتم همش دارم گریه میکنم واقعا متأسفم که آینده منو. نابود کردید کار کرد این سه سال من خوب بوده همه معدلام یا 20بود یا 19 و خورده ای حالم و به هم زدن

ناشناس
|    | 1395/4/27 - 15:38 |     2     1     |
تصمیمات خلق الساعه مملکت را به این روز کشانده لطفا قبل از هر اقدامی اندیشه کنید وگرنه بد وضعیتی خواهد بود.

غمگین
|    | 1395/4/27 - 14:45 |     2     0     |
سلام من از این قانون های مسخره متنفرم. چرا تو زندگی ما ها آتیش به پا میکنید درس نخوندیم که حالا یه عده آدم بشینن واسمون تصمیم بگیرن پس ما چی ؟ من به شخصه آزمون های هدایت تحصیلی رو همینطوری الکی الکی میزدم این دلیل نمیشه که بهش عمل کنم از این کار های آموزش و پرورش متنفرم چرا من با معدل 19/71 باید برم ادبیات در حالیکه علومم 20 و ریاضیم 18 هست من واقعااااااا حاضرم جونمم بدم تا بتونم برم تجربی من همه آینده امو تو تجربی میبینم هزار تا رویا و خیال واسه خودم دارم چرا با ما بازی میکنید ؟ چرا اوقات ما و خانواده هامون رو تلخ میکنید ؟ خدا ازتون نگذره. حتی لایق فحش هم نیستید ...

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:17 |     0     0    
پاسخ: خب برو 10 تغییر رشته بده
ث
|    | 1395/5/5 - 03:18 |     0     0    
پاسخ: انشاالله که مسئولین اموزش و پرورش سر عقل بیان

Hila shafie
|    | 1395/4/27 - 03:15 |     0     0     |
سلام من معدلم نوزده و نیم به بالا است و در درس زیست شیمی فزیک و....بیشتر زیرشاخه های تجربی نمره کامل رو دارم اما رشته مجاز برای من ادبیات هستش و تجربی در الویت سوم قرار داره من هیچ استعدادی در این زمینه ندارم ...ایا راهی برای تعقیر رشته هست؟یا اعتراض

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:19 |     0     0    
پاسخ: اره 11 میتونی تغییر رشته بدی و شاید هم به نفعت باشه

عباس
|    | 1395/4/27 - 01:15 |     3     0     |
اگه دختر یا پسر یکی از همین مسولین آموزش و پرورش هم بودن ،اولویت تعیین میکردین ،یا بجای ضابطه ،رابطه جایگزین میشد.نمیدونم این قانون های مسخره و من دراوردی رو کی اختراع میکنه که بعد از 2و3سال دوباره منسوخ میشه .فقط میمونه آینداه این جونای بیچاره که دیگه نمیتونی عمر از دست رفته رو با هیچ چی عوض کنی.

ف .ش
|    | 1395/4/27 - 00:34 |     3     0     |
بابا این چه وعضشه اخه .. من با معدل 19/70 ریاضی 20 علوم 20 ادبیات 20 باید برم هنرستان درحالی که من اصلا از هنر متنفرم ...مگه ما موش ازمایشگاهی شماهاییم که هرروز یه قانون مسخره رت رو ما اجرا میکنین من عاااااشق تجربیم و میدونم میتونم تو این رشته موفق باشم اونوقت باید هنرستان با این که دبیر تجربیمون میگفت تو حتما باید بری تجربی .. یعنی من باید با تمام ارزوهام خداحافظی کنم به خاطره این قانون چرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خدا انتخاب رشته که یه حق خیلی جرعی ما ازش محرومیم بعدم میگید حکومت ما مردمی

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:21 |     0     0    
پاسخ: شاید هدایت تحصیلیتو خوب ندادی یا نظر مشاور و نظر معلمات خوب ندادن چون نمرات خوب فقط 35 درصد از 100 درصدن
مهسا
|    | 1395/5/2 - 17:52 |     0     0    
پاسخ: دقیقا موافقم منم عاشق علومم ولی برام زدن ریاضی آخه منو چه به ریاضی با معدل 20باید همه اعتراض کنن باید خواهش میکنم کمپین اعتراض راه بندازین
خیلی غمگین
|    | 1395/4/28 - 20:04 |     1     0    
پاسخ: دوست عزیزمن هم بانظرشماموافقم باداشتن معدل19باازمون های مسخره ای که برگزارکردن بایدبه هنرستان کاردانش یافنی وحرفه ای برویم درصورتی که هیچ علاقه ای نداریم چرامسولین توجهی نمیکنندهیچ برنامه ای برای اینده ومملکت ندارندودانش اموزان ازسال ششم موش ازمایشگاهی اندومعلوم نیست تا10سال اینده برای مملکت چه برنامه ای دارند...خواهشمندم مسولین گوش شنوانسبت به دیدگاه هاونظرهای مادانش اموزان داشته باشندوبااینده دانش اموزان بازی نکنند...
ناشناس
|    | 1395/4/28 - 04:28 |     0     0    
پاسخ: من از هنر بدم میاد نقاشیم خوب نیست دستو پاچالفتی اگه یک کتاب فیزیک بذاری جلوم همشو مفهومی میگیرم معدل نهمم شده 20 هشتم هم شده بود 20 اما هفتمم شده بود نوزده ونودوسه حالا چرا باید برم هنرستان . انصافه
به نظرم باید اعترتض کنیم هرطوری که هست
بحاطر بی مسِولیتی خودشون که همه میرن تجربی
اگه غلط املایی داشتم ببخشید سریع نوشتم
خالی شدم


ناشناس
|    | 1395/4/26 - 20:55 |     1     0     |
شما خجالت نمیکشید هر روز یک قانون احمقانه تصویب میکنید متاسفم براتون من باید با معدل 19/71 برم هنرستان که هیچ علاقه ای ندارم.

فاطیما
|    | 1395/4/26 - 19:36 |     0     0     |
این چه وضعشه من معدلم ۱۹/۹۳ شده چرا حالا باید به اجبار برم رشته ای که علاقه ندارم اینهمه درس نخوندم که دیگران واسم تصمیم بگیرن ... واقعا این چه عدالتیه بعدا توقع نداشته باشن ما آینده ساز مملکت بشیم ... خدا ازشون نگذره اگه بخوان مجبور کنن بریم رشته ای که هیچعلاقه ای بهش نداریم

سپهد
|    | 1395/4/26 - 19:25 |     1     0     |
سلام من از مدیر آموزش پرورش خواهش میکنم که این مشکل هدایت تحصیلی را حل کنید چرا دانش آموزان با معدل های باداباد از رفتن به دبیرستان محروم شوند اگر الان معدل در انتخاب رشته تاثیر ندارد پس چطورند به شرط معدل در دانشگاه خوش باشد؟ من الان با معدل 18/5th میتوانم هنرستان بروم که اصلا علاقه ندارم لطفا مارا از این بلا تکلیفی نجات دهید

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:29 |     0     0    
پاسخ: با این هدایت تحصیلی تمام 20 ها رو فقط اجازه ورود به تجربی دادن پس اگه با 18/5 بری موفقیت خیلی سخت میشه و ریاضی هم با معدل 19 به بالا و کشور فقط نیاز به دکتر و مهندس نداره امیدوارم در رشته خودت موفق باشی ببخشید که دخالت کردم

بهار
|    | 1395/4/26 - 19:22 |     2     0     |
با سلام. چرا دانش آموزان معدل 20به اجبار باید رشته ریاضی بخونن ولی معدل 14یا 15میتونن برن رشته تجربی؟؟ الان به عقل خودتون اینه توزیع عادلانه؟؟؟؟


نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:31 |     0     0    
پاسخ: اخه فقط 35 درصد برای معدل 3 سالته 65 درصده دیگه به عوامل دیگه بستگی داره

حقیقت
|    | 1395/4/26 - 18:15 |     0     0     |
سلام
من معدلم 19 شده حالا گفتن نمیتونم برم رشته تجربی. این چه قانونیه.
یعنی چی 1 سال درس خوندیم بعد میگید نمیتونیم رشته مورد علاقمونو انتخاب کنیم.
کی این قان رو گذاشته

Ali.938
|    | 1395/4/26 - 08:58 |     1     0     |
تا اونجایی که من میدونم برای رفتن به رشته تجربی و ریاضی .معدل بالای 16 و نمره ریاضی و علوم بالای 14.من خودم معدلم شد 17/83-و ریاضی 14 و علومم16 بعد خرداد یه برگه هدایت تحصیلی اومد .دوتا جدول داشت یکیشون اسم درسا و یه امتیاز.یکی دیگشم اسم درسا با اولویت بندی.چون امتیاز تجربیم از همه بالاتر بود اولیت اولم شد تجربی و اولیت دومم شد ریاضی-حالا شما که معدلتون بالاتر از من چرا نیاوردین.نمی دونم.و اینم میدونم که برای ریاضی فقط درس ریاضی ولی برای تجربی هم علوم و هم ریاضیت باید خوب باشه

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:34 |     0     0    
پاسخ: به حرفت اطمینانی ندارم و از کجا بدونم راست میگی؟؟
شیما
|    | 1395/5/9 - 03:28 |     0     0    
پاسخ: هی من میگم اینا که پارتی دارند با اونایی که خنگند میرند تجربی هی میگن نه .تازه بهشون بر میخوره ومیگند درست صحبت کنید اینایی که ١۶یا١۵ای هستند عقلشون از شما بیشتره؟؟خیر سرش مشاورم هس .والا؟؟؟وقتی آدم معدل هفتم وهشتم ونهمش ٢٠به نظرتون خنگه یعنی من خنگم یا کلا هر کی ٢٠ میگیره خنگه.والا برا این آزمونه باید میومدین تو مدرسه ی مارو میدیدین ته کلاس میزه گرد انگار نه انگار امتحانه تازه جالبیش میدونید کجاست؟؟همونایی که تقلب کردند رفتند بالا .این عدالته؟با تقلب بالا رفتن کاره خوبیه .کاش زود تر میفهمیدم که این آزمونه ۶۵ درصد تاثیر داشته قطعا خعلی میخوندم .مشکله من میدونید چی بود این که خر خونی میکردم از این ازمون به بعد با خودم عهد کردم همه چیزو یاد بگیرم نه حفظ کنم.
تپش
|    | 1395/5/2 - 17:56 |     0     0    
پاسخ: دارم دیوونه میشم با معدل 20 فرستادنم ریاضی اونوقت میگم نمیخوام من میخوام تجربی بزنم میگن نمیشه بعدش 3ت از دوستام بخاطر داشتم پارتی با معدل 19 رفتن تجربی فقطم همون 3نفر اعتراض کنید تورو خدا کمپین اعتراض راه بندازیم تا بفهمن
عروسک خیمه شب بازی
|    | 1395/4/27 - 16:39 |     0     0    
پاسخ: چون این از سیاست مملکت بی درو پیکره ...هرچی معدل ٢۰ و ١٩ هس میخوان بفرستن رشته های دیگه غیر از تجربی
واقعا نمیدونم این با چ عقلی جور درمیادددد ... مشتی آدم بی سواد دارن واسه اینده ما تصمیم گیری میکنن


مبینا
|    | 1395/4/25 - 21:43 |     0     0     |
خداییش امتحان نهایی ریاضی مشهد خیلی سخت بود و من 17 شدم و میخواستم برم رشته ریاضی. ولی میترسم نشه. معدلمم 19.50 هستش. میتونم برم ریاضی؟

رضا
|    | 1395/4/25 - 17:04 |     0     1     |
از فرم هدایت تحصیلی راضی ام1.
1-علوم تجربی
2-ریاضی
3-ادبیات
عالیه.

بهار
|    | 1395/4/27 - 16:43 |     1     0    
پاسخ: فرم هدایت تحصیلی منم همین طوره مثل شما ولی به اجبار میخان منو واسه رشته ریاضی ثبت نام کنن
بازیگر مملکت
|    | 1395/4/27 - 16:36 |     0     0    
پاسخ: جنابعاای دلت خوشه خب مال مام همیطور بود ولی مشاور میگه نمیتونی بری تجربی با اینکه اولویت اولم تجربی زده .. اصلا هم هدایت تحصیلی عالی نبود ..شماهم اگه گفته بودن نمیتونی بری افسردگی میگرفتی

موش آزمایشگاهی
|    | 1395/4/24 - 20:31 |     3     0     |
با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی کسانی که هر سال با خواب هایی که میبینند و اجرا میکنند و با سرنوشت ما بازی میکنند این چه وضعیه که من با معدل 20 و کسب نمرات برتر در آزمون های قلم چی.و.. نمیتوانم تجربی بردارم ولی هم کلاسی من با معدل 15 میتواند تجربی برود واقعا که تاسف باره این وضعیت کشور حالا معنی فرار مغز هارو میفهمم دلیلشو حق میدم بهشون

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:44 |     0     0    
پاسخ: تو ایران پارتی بازی هست ما هم که موش ازمایشگاهی هستیم با هر چی که گفتی موافقم ولی اینا الکی کسی رو یه رشته خاص نمیفرستن اونم با معدل 20 حتما دوتا ازمونتو بد دادی یا نظر معلمات و مشاورات خب نبوده چون با موش آزمایشگاهی هم اینکارو نمی کنن نگرانم نباش چون 11 میتونی انتخاب رشته کنی ولی حتما یه قسمتی بوده و کسی که معدلش 15 شده نمیتونه تو تجربی بمونه و نمیتونه یه شغل خوب انتخاب کنه و بچه ها هر رشته ای که می ربم سعی کنیم بهترین باشیم میدونم سخته رشته ای که دوست نداریم توش تحصیل کنیم ولی وقتای زیادی داریم تو ایرانم این همه نیاز به مهندس و دکتر نداریم
محدثه
|    | 1395/6/4 - 01:38 |     0     0    
پاسخ: سلام نمیدونم مشکل شما چیه من با معدل19/70 اولویت اول تجر بی تراز 8500 آوردم تو استان اول شدم
ناشناس
|    | 1395/4/28 - 04:34 |     0     0    
پاسخ: دوست من پدرش دندون پزشکه مادرش هم پزشک نمره هامون هم یکیه انصاف نیست اون تجربی من هنر

زهرا
|    | 1395/4/24 - 18:58 |     1     0     |
مسئولین محترم اگه میخواین ظرفیت رشته های فنی و کاردانش رو بالا ببرین اولویت رو به کسایی بدین که علاقه دارن یامعدل پایینی دارن کسی که همیشه تلاش کرده و معدل بالای 19 داره چرا باید به اجبار رشته ای رو بخونه که بهش هیچ علاقه ای نداره؟ شما به کسایی که سوابق تحصیلی بالایی دارن یه بار فرصت بدین که همون رشته ای رو بخونن که دوست دارن اگه بعد یک سال تو اون رشته موفق نشدن و افت تحصیلی پیدا کردن بعد این برنامتون رو اجرا کنین و به اجبار خودتون هر رشته ای رو که مناسب میبینید واسشون انتخاب کنید. ان شاالله که حق هیچکی ضایع نشه

ناشناس
|    | 1395/4/24 - 05:04 |     1     0     |
فقط من میخام بدونم دانش آموزی که معدلش 20 هست نمرات ریاضی و علومش هم 20 هست و اولویت اولش تو برگه هدایت تحصیلی علوم تجربی هست چرا مشاور مدرسه بهش میگه نمیتونی بری رشته تجربی؟؟؟!!!!!!

فاطمه انصاری
|    | 1395/4/23 - 21:24 |     7     1     |
سلام من با معدل نوزده و نیم بایدبرم انسانی که مدرسه درهدایت تحصیلی تعیین کرده ولی من از انسانی بدم میاد وهیچ هدفی ندارم و اولویت دومم تجربی و من عاشق تجربیم این چه وضعیه

نسرین
|    | 1396/5/5 - 06:47 |     0     0    
پاسخ: خب میتونی هفته دوم بری تجربی ثبت نام کنی اگرم پر شده بود 11 برو تغییر رشته بده

علی کاتبی
|    | 1395/4/23 - 21:09 |     0     0     |
سلام
لطفا در خصوص برگ هدایت تحصیلی بیشتر توضیح بفرمایید.بسیاری از اولیا واقعا سردرگم هستند و نمیدانند اولویت یعنی چه.


ناشناس
|    | 1396/5/5 - 06:54 |     0     0    
پاسخ: خیلی ساده است باید دانش اموز تو پایه 9 یه امتحانات انلاین میده به نام ازمون استعداد و رغبت خیلی هم دشوار نیست و این ازمون 35 درصده نظر خانواده 5 درصده نظر خود دانش اموز 10 درصده نظر مشاور ها 10 درصده و 10 درصد نظر معلم ها و 30 درصد هم نمرات دروس 7 و8 و 9 ولی نهم با ضریب 3

فاطمه
|    | 1395/4/23 - 20:59 |     9     0     |
یعنی چی این اوضاع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من خودم معدلم بیسته درس ریاضی و علومم هر سه سال این دوره متوسطه بیست بوده اونوقت امروز که میرم مدرسه میگن نمیتونی واسه تجربی انتخاب رشته کنی
یعنی چی آخه؟؟؟؟؟؟؟ اولویت اولمم زده تجربی بعد مشاور میگه اگه ظرفیت پر نشه واسه تجربی میتونی بری وگرنه باید بری ریاضی یا انسانی ... عاقا مگه ما موش آزمایشگاهی شما شدیم ک هر کوفتو زهرماریه رو ما سال جدیدیا امتحان میکنین؟؟؟؟ آیندمون با این اوضاع شما داره خراب میشه آخه وقتی به ریاضی یا انسانی علاقه نداریم که بریم چطور میخواییم مملکت شمارو بسازیم؟؟؟؟؟مگه نمیگید شما آینده کشورین؟؟؟؟؟خب خدا خیرتو بده بذاربن بریم رشته ای که بهش علاقه داریم ومیدونیم میکشیم
والا اومدن محدودیت قرار دادن ک چیییی واقعا که
اصلاحح کنین لین قانونای مسخرتونو

اوا
|    | 1395/4/23 - 20:45 |     2     0     |
چرا باید سرنوشت ما به دست ادمای دیگه تعیین بشه چرا ما باید بازیچه این بازی بشیم مگه ما موش ازمایشگاهی هستیم این مملکت که دم از قانون و عدالت میزنه چرا باید رشته رو خودش به صورت امرانه تعیین کنه ؟؟؟؟؟؟
مسولین میخوان فضای خالی کاردانش ها و فنی حرفه ای ها رو با دانش اموزانی پر کنند که از ان رشته ها متنفرن و چه شود اینده مملکت بی در وپیکر

ندا
|    | 1395/4/30 - 16:38 |     0     0    
پاسخ: اصلا من نمیدونم به اینا چه که بقیه میخوان برن چه رشته ای شاید اونا دوس دارن خودشونو بدبخت کنن به اینا چه مربوط...
ی .آ
|    | 1395/4/28 - 03:37 |     0     0    
پاسخ: واقعا به خدا اینا چه فکری میکنندوباماهااینجوری تامیکنندخداازشون نگذره

علی رجبی
|    | 1395/4/23 - 19:14 |     2     1     |
سلام
دختر من با نمره ریاضی 18و علوم 19 اولویت هدایت تحصلیش شده علو تجربی 7در حالی که همکلاسیش با نمره ریاضی 10 علوم 12 اولویت علوم تجربیش شده 1 این چه وضعیه کی اینرو رسیدگی میکنه .

ناشناس
|    | 1395/4/28 - 04:36 |     0     0    
پاسخ: تو کجایی من بامعدل بیست رفتم هنر 17.18 چه انتظاری داری

یوسف
|    | 1395/4/23 - 18:54 |     1     0     |
آیا عادلانه که من از اول سال تلاس بیسیاری کردم و معدلم شده 19/60ولی بدلیل اینکه ریاضی من 16 است نمی توانم تجربی بخوانم آخه چرا؟ این جه نظامیه؟من باید کارگر شوم خوب است؟

Melina
|    | 1395/4/23 - 18:43 |     1     0     |
چرا من نمیتونم با معدل ۱۹/۱۷برم تجربی
این چه قانونیه اخه من دبیرستان قبول نشدم زوری باید برم هنرستان اقا من نمیخام این قانونه اخه کی اینو گفته من دلم نمیخاد برم هنرستان با این معدلم یکم منطقی فک کنین ینی چی اخه
اصن کارتون درست نی بچه هارو از درس زده میکنین

سیما
|    | 1395/4/23 - 17:38 |     1     0     |
شماهیچ کدوم به درد من مبتلا نشدید من بدبخت که معدلم 19/17 شده برام اومده باید برم فنی حرفه ای برام تورو خدا دعاکنید ولی مدیرمون کفت هفته دیکه بیاید هنوز چیزی معلوم نیست محتاج دعاتونم من از فنی حرفه ای متنفرم

ندا
|    | 1395/4/30 - 16:36 |     0     1    
پاسخ: درد من که بدتره معدلم 19.90 اولیتمم تجربی نوشتن ولی چون مدارس با کروکی و محدودیت برمیدارن مدرسه نزدیم خونمون پر شد و هیچ جای خالی نیس من مجبورم برم مدرسه غیردولتی که هزینه ش خیلی بالاس

کیمیاعلیپور
|    | 1395/4/22 - 04:57 |     1     1     |
اولویت اول من روزدن ادبیات یاهمون علوم انسانی وبعدتجربی ولی من اصلاازعلوم انسانی متنفرم این چه وضعیه من رشته انتخابیم تواون برگه اولیه تجربی بوده من رشته تجربی رودوشت دارم

انیس
|    | 1395/5/1 - 21:34 |     0     0    
پاسخ: منم دقیقا شبیه شما هستم ایران به جای اینکه بیاد صورت مسئله رو حل کنه ببینه چرا مردم نمیرن ریاضی و انسانی به جاش صورت مسئله رو پاک میکنن مردم و به زور میفرستن انسانی و هنرستان آخه به دولت چه ربطی داره ما میخواییم بریم تجربی

بهمنی
|    | 1395/4/22 - 01:53 |     1     0     |
چرا با معدل 19 نمیتونم برم تجربی؟این چه قانونیه

حانیه سادات مروج
|    | 1395/4/21 - 23:56 |     0     0     |
نظرآخردرباره رشته راکی میگیرد؟هدایت تحصیلی یادانش آموزویا نمره ها
من اولین الویتم تجربی بودتوی برنامه هدایت تحصیلی اولین الویت تجربی زدهولی به خاطرنمره ریاضیم ثبت نمم نمی کنن حق باکیه؟

حانیه سادات مروج
|    | 1395/4/21 - 23:50 |     1     1     |
باعرض سلام وخسته نباشید مدیران به برنامه هدایت تحصیلی توجه می کنند یابه نمرات تخصصی رشته های مدنظر نمره ریاضی وعلومم بایددرچه حدباشه که ریاضی یاتجربی رفت ؟


مهران
|    | 1395/4/21 - 22:25 |     1     0     |
سلام معدل من 19 است ومن به رشته تجربی علاقه دارم ولی اولویت اول من علوم انسانی است میخواستم ببینم هیچ راهی وجود ندارد که هرکس با علاقه خودش انتخب رشته کند لطفا زودجواب بین

مائده
|    | 1395/11/10 - 19:55 |     0     0    
پاسخ: معدلت ک بالا باشه هر رشته ای ک بخوای میتونی بری

hani
|    | 1395/4/21 - 18:05 |     0     0     |
آیا این واقعیت داره که که هرکس هر رشته ای آورده فقط همون رو باید بره ینی امکان تغییر رشته نداریم؟ من دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ رشته ادبیات اوردم و هیچ علاقه ای ندارم
این امکان وجود نداره که برم رشته تجربی؟

شیما
|    | 1395/4/30 - 19:16 |     0     0    
پاسخ: بابا من معدلم ٢٠شد.منو فرستادند ادبیات.تازه اولویت اولمم تجربی بود .برا تجربی ام شدم٧٢٣٠.فقظ ١٠٠کم داشتم.

reza
|    | 1395/4/21 - 17:27 |     1     0     |
سلام.من یه سوال دارم امروز رفتم پرونده رو بگیرم اول باید فرم اولویت بندیه رشته رو رویه پرونده بزنم بعد فرم اولویت بندیه رشته رو دیدم تا هیچ کدوم از رشته ها نبود باید الان چکار کنم چطور اعتراز کنم از کی؟؟؟؟

مصطفی
|    | 1395/4/21 - 16:13 |     4     0     |
سلام چرا کسی ک ریاضی 20میشه ئ معدلش هم 20میشه براش رشته کاردانش زده؟یعنی چه ؟ ؟ ؟ من میخوام برم ریاضی...

مریم
|    | 1395/4/21 - 13:56 |     1     0     |
من معدلم 19 شده و می خوام برم تجربی راستش همه ی امیدم به تست استعداد یابی که ازمون گرفتند.میشه بگید تست هوش چقدر تاثیر داره؟

غزل
|    | 1395/4/24 - 06:12 |     0     0    
پاسخ: 10تا15درصد عزیزم


علی
|    | 1395/4/20 - 23:31 |     6     1     |
پس این هدایت تحصیلی رومیدن دویونه کردن مارو هی مدیر چرتوپرت میگه برامن دیگه اعصاب نمونده

ناشناس
|    | 1395/4/20 - 18:34 |     1     0     |
ببخشید چرا زمان دقیق دادن برگه هدایت تحصیلی رادر سایت نگذاشته اید ؟

دانش اموز
|    | 1395/4/20 - 14:30 |     7     1     |
سلام معدل من 20 است و میخاهم به رشته تجربی بروم برای مدرسه نمونه امتحان دادم ولی رشته ریاضی قبول شدم چرا نمیتوانم از ریاضی به تجربی تغییر رشته دهم . ایا هیچ تبصره ای برای من که معدلم 20 است وجود ندارد من هیچ علاقه ای به رشته ریاضی ندارم

من
|    | 1395/4/21 - 13:18 |     0     3    
پاسخ: خب برو یه مدرسه دیگه چون اصلا امکان تغییر رشته وجود نداره

ترنم
|    | 1395/4/20 - 14:05 |     0     0     |
برای رشتۀ ریاضی معدل بایدچندباشه؟ازکسایی که درمورداین رشته مشاوره گرفتندمیخوام اطلاعاتشونو بگن آخه مشاورمدرسۀ ماهیچ اطلاعی ازهیچ رشته ای به ما نداد...منتظرم..

بهار
|    | 1395/4/20 - 12:00 |     2     0     |
ایا این حقیقت داره که از هر مدرسه ایی چهار نفر میتونن برن رشته تجربی؟

شیما
|    | 1395/4/30 - 23:47 |     0     0    
پاسخ: نه بابا از مدرسه ی ما۶تا گرفتند
ناشناس
|    | 1395/4/29 - 03:31 |     0     0    
پاسخ: ب هر مدرسه ی تعداد سهمیه میدن

ناشناس
|    | 1395/4/20 - 01:08 |     3     0     |
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم کی این برگه های هدایت تحصیلی به دانش اموزان داده می شود واقعا سر در گوم موندیم

یه دانش اموز سردرگم
|    | 1395/4/29 - 05:16 |     0     1    
پاسخ: به منم ندادن عوضیا چ وضعشه اخه... موندم چی انتخاب کنم معدلم ۱۹/۵۰ شده
محمدی
|    | 1395/4/21 - 01:14 |     0     0    
پاسخ: سلام دوست عزیز نوزدهم تیر در سایت مشاوره دانش اموزی قبل دریافت است میتوانی به مدیر مدرسه یا مشاور جهت گرفتن ان مراجعه نمایید
ناشناس
|    | 1395/4/20 - 12:02 |     0     0    
پاسخ: واقعا مارو گیج کردن هیچ کدوم از مدارس دوره دوم ثبت نام نمیکنن هنوز برگه های هدایت تحصیلی و توصیه نامم بهمون ندادن

ناشناس
|    | 1395/4/10 - 01:27 |     0     0     |
سلام من میخوام برم رشته تجربی .جمع معدل ترم اول و دومم 19/52 شد.
مدیر و مشاور مدرسم میگن توی هدایت تحصیلی امکان اینکه تجربی بیارم خیلی کمه یا اصن ممکن نیست.
و از هر مدرسه فقط 4 نفر رو ک معدل بالاتر بودن رو میفرستند.من چیکار کنم؟این حرفا واقعیت داره؟میتونم برم یا نه؟

محمدی
|    | 1395/4/21 - 01:17 |     0     0    
پاسخ: ملاک بر امتیاز کل منطقه و نمرات و انتخاب ولی و خود شما در انتخاب رشته است و دبیرها و مشاورین هم امتیاز میدهند و بعد یک نمره و رتبه اعلام میشه
ali
|    | 1395/4/20 - 08:37 |     1     0    
پاسخ: نه واقیعت نداره

Yekta
|    | 1395/4/9 - 17:26 |     1     0     |
سلام من میخوام برم رشته تجربی جمع دو معدل ترم اول و دومم 19/52 شده .مشاور مدیریه میگ توی هدایت تحصیلی رشته تجربی نمیارم.توی مدرسه 4 نفر ک معدل بالا داشتمد فقط میتونن برن.این راسته؟میتونم برم یا نه؟😭

soheil
|    | 1395/3/20 - 16:50 |     3     0     |
سلام میخواستم بدانم نمره ی برگه در نظر گرفته میشه یا میانگین بعد نمره ریاضی باید چند به بالا باشد

دانش آموز
|    | 1395/3/19 - 20:11 |     8     0     |
سلام میخواستم بدانم برای انتخاب رشته ی تجربی حداقل نمره یا معدل ما باید چند باشد؟ و آیا فقط نمرات نوبت دوم حساب میشود و یا میانگین نوبت اول و نوبت دوم؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدین.

صدف
|    | 1395/5/30 - 04:55 |     0     0    
پاسخ: ب ما گفتن 5 یا7صدم از بیست کم تر


ناشناس
|    | 1395/3/4 - 00:26 |     1     3     |
ایا باید بعد از اینکه نمره دهی انجام شد بچه ها رو در سایتم ثبت نام کنیم

محمد
|    | 1395/5/1 - 07:39 |     3     0    
پاسخ: من که تا هشتم معدلم 20 بوده و نهم با 19/90 الان میگن نمی تونمبرم تجربی یا ریاضی ما که ازمونو گفتن یه چی الکیه و همه 5 یا شش نفره گروهی جواب دادیم بمون گفتن این یه تست اشنایی هست همون روزم امتحان ریاضی داشتیم دبیر ریاضی گفت تستارو همیجور بزنین ما هم فقط سیاه کردیم فک نمی کنید وایسا اطلاع رسانی می کردین و یک ازمون رسمی لاقل توی هر شهری برگزار می شد

اخه تو مملک ما چقد می تونه تحصیل کرده بی شعور وجود داشته باشه

که به راحتی با اینده این همه دانش اموز بازی کردن الهی بچتون خیر نبینه به حق مولا علی و اولادش

شیما
|    | 1395/4/30 - 23:42 |     0     0    
پاسخ: برا اینا فقط مهم اون آزمون کوفتی بود که گرفتند!از نظر شما آزمونش استاندارد بود؟
شیما
|    | 1395/4/30 - 23:41 |     1     0    
پاسخ: برا اینا فقط مهم اون آزمون کوفتی بود که گرفتند!از نظر شما آزمونش استاندارد بود؟

sahar
|    | 1395/2/25 - 20:46 |     3     0     |
سلام من میخواهم به رشته کامپیوتر که در فنی حرفه ای هست بروم و من تحقیق کردم در اینترنت نوشته است که در پایه دهم ریاضی 2 دارد ولی مدرسه ی ما ورقه ای به ما داده است که در ان نوشته است در پایه دهم رشته فنی و حرفه ای حالا هر کدوم از شاخه هایش یه درسایی دارد در این ورقه ننوشته است که رشته فنی حرفه ای درس ریاضی داشته باشد ولی در اینترنت نوشته است که رشته فنی حرفه ای ریاضی دارد؟!!

علی
|    | 1395/4/21 - 16:13 |     0     1    
پاسخ: در هنرستان فنی و حرفه ای هم درس ریاضی 2 و هم درس ریاضی 3 وجد دارد

ehsan
|    | 1395/2/22 - 18:40 |     5     1     |
ممنونم عالی بود

ساحل
|    | 1395/7/22 - 00:33 |     0     0    
پاسخ: چی عالی بود؟

سهند
|    | 1395/2/22 - 15:20 |     6     0     |
آیا نمره های سالانه خرداد ریاضی و علوم را برای رشته تجربی محاسبه میکنند؟

سبلان
|    | 1395/2/29 - 23:08 |     1     0    
پاسخ: بله محاسبه خواهد شد
سبلان
|    | 1395/2/29 - 23:07 |     0     0    
پاسخ: بله محاسبه خواهد شد

سجاد
|    | 1395/2/20 - 22:10 |     1     4     |
ممنون عالی بود تشکر بسیار

..
|    | 1395/4/30 - 04:02 |     1     0    
پاسخ: چی عالی بود آیندمون خراب شد



مادر
|    | 1395/2/10 - 23:23 |     7     0     |
با عرض سلام متوجه شدیم که هنرستان دیگر رشته معماری ندارد و پس از تحقیق متوجه شدم که وانمود می کنند رشته ای بنام تزیینات همان معماری است . بعدا از دوستان متوجه شدم که به بهانه ای معماری را حذف کردند و می خواستند مرا وادار سازند بپذیرم تزیینات همان معماری است از انجایی که خودم مهندسم فهمیدم . حتی رشته دخترانه نیست و چسباندن موکت و پارکت و گچکاری دارد . حال از اموزش و پرورش می پرسم چرا جلوی علاقه بچه ها را می گیرید . مشکلی نیست دخترم را می فرستم رشته ریاضی و از انجا وارد رشته معماری شود . ولی سعی نکنند ما اولیا را به ره غلط بکشانند بسیار متاسفم که هنرستان با اینکار دانش اموزان خود را از دست داد . توصیه می کنم شفاف صحبت کنید چرا مدیران وانمود می کنند رشته معماری نامش عوض شده . اگر رشته معماری را حذف کرده اید چرا با اسم این رشته می خواهید کلاس دیگر را پر کنید . حتی به من گفتند نه خانم هنوز حذف نشده . من این ریسک را نخواهم کرد فرزندم را حتما متوسطه نام نویسی می کنم .

ل.ج
|    | 1395/2/5 - 14:14 |     11     3     |
لطفا اخبار جدید در زمینه هدایت تحصیلی پایه نهم به مدارس ومشاورین اطلاع رسانی شود.با تشکر

گmohammad
|    | 1395/6/19 - 22:55 |     0     1    
پاسخ: این چه وضیه


fatiw
|    | 1395/6/4 - 12:05 |     2     0    
پاسخ: من امتیازم8889 ولی میگن برو فنی
ناشناس
|    | 1395/5/5 - 06:50 |     9     4    
پاسخ: ایشالا خیر نبینه هرکی این طرحو گذاشته


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING