جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:19   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29638صفحه نخست » فراخوانسه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 - 12:54
چهارمین یادواره ملی طلوع خرداد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 فراخوان بخش عکس چهارمین یادواره ملی طلوع خرداد ٩٥

 

بخش عکس چهارمین یادواره سراسری  فرهنگی، هنری "طلوع خرداد" ٩٥ که با مرکزیت شهرستان پیشوا – مبدأ قیام کفن پوشان ۱۵ خرداد ۴۲ – برگزار می شود..

محورهای اصلی  این یادواره:
آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) ، انقلاب اسلامی در آیینه فرهنگ و ادب و هنر، نقش حماسه عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش زنان در قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به جایگاه قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی، نقش مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در قیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی، نقش مرجعیت و روحانیت در قیام ۱۵ خرداد و شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی  می باشد.

شرایط شرکت:
شرکت برای عموم آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارایه ١٠ اثر در این رشته شرکت کند که البته تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال ۱۳۹٣ به بعد بوده و شایسته است هنرمندان از ارایه آثار راه یافته به دیگر جشنواره ها و مسابقات داخلی و این یادواره خودداری کنند. وی افزود دستکاری عکس‌ها‌ نباید به گونه‌ای باشد که عکس از تعریف مستند خارج شود (اصلاح عکس از طریق فتوشاپ) و ارسال اثر در این رشته، در قالب CD کافی بوده و برای شرکت در جشنواره نیازی به چاپ اثر از سوی هنرمند نیست.
-    تکمیل فرم شرکت در یادواره الزامی است که تکمیل فرم و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات یادواره بوده و در صورت عدم رعایت قوانین و شرایط شرکت، اثر در هر مرحله ای حذف و امتیازات آن سلب می شود.
-     اطلاعات فرم ثبت نام و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی و ارسال الواح و تقدیر نامه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از این رو مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت‌کننده است و تمامی امتیازات مادی و معنوی به صاحب اثر تعلق دارد.
-     استفاده از آثار نمایشگاه برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، بانک اطلاعات و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزار کنندگان یادواره مجاز است و درصورت چاپ کتاب یادواره به برگزیدگان هر رشته اهدا می شود و به تمامی شرکت‌ کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت داده می شود.

تاریخ های مهم:
-    مهلت ارسال آثار تا ٩٥/٠٢/١٥   - داوری آثار  ٩٥/٠٢/٢٠  –  اعلام آثار  راه یافته به یادواره ٩٥/٠٢/٢٥   -افتتاحیه ٩٥/٠٣/٠٣             - اختتامیه ٩٥/٠٣/١١


دبیرخانه: پیشوا خیابان فلسطین ابتدای شهدای گمنام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا

تلفکس: ٣٦٧٢٩٩٥٧-٠٢١   و   ٣٦٧٢٩٩٥٨-٠٢١     آدرس ایمیل:erpishva@chmail.com"  -  "ershadpishva@gmail.com"      
آدرس وب میل: "" pishva@farhang.gov.ir
 

تعداد بازدید: 1241 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING