سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 17:41   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29654صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 12:43
مستمری مادام العمر دانش آموزان شین آباد واریز شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراز پرداخت مستمری مادام العمر دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد خبر داد. میزان مستمری برحسب درصد سوختگی بین 6 میلیون تا 9 میلیون ریال (600 هزار تا 900هزار تومان) برای هر دانش آموز است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراز پرداخت مستمری مادام العمر دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد خبر داد. میزان مستمری برحسب درصد سوختگی بین 6 میلیون تا 9 میلیون ریال (600 هزار تا 900هزار تومان) برای هر دانش آموز است.
به گزارش 9صبح، در آتش سوزی مدرسه شین آباد شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی که در سال 1391 رخ داد 29 دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آنها بر اثر شدت جراحات واردە فوت کردند. انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و موفق نبودن پیوند قطع شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، محمدرضا رستمی گفت: دولت یازدهم درصدد اجرای برنامه ای بود که حقوق و مستمری مادام العمری را برای این دانش آموزان در نظر بگیرد تا مورد حمایت باشند.
وی اظهار داشت: به همین منظور 80 میلیارد ریال( هشت میلیارد تومان) از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تعلق گرفت تا برنامه دولت برای حمایت از این دانش آموزان عملی شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: درصد سوختگی این دانش آموزان در کمیسیون پزشکی بررسی شد تا بر اساس آن میزان مستمری تعیین شود.
رستمی در ادامه بیان داشت: بر اساس میزان سوختگی، مستمری این دانش آموزان بین 6 میلیون تا 9 میلیون ریال (600 تا 900 هزار تومان) تعیین و مقرر شد این مبلغ از تاریخ یکم فروردین ماه سال 1394 به حساب این دانش آموزان در بانک رفاه واریز شود. البته وقفه ای در پرداخت پیش آمد که موجب شد این پرداخت ها از بهمن ماه سال گذشته به صورت صددرصد عملی شود که تمامی مبلغ این مستمری از یکم فروردین ماه سال 1394 محاسبه و بصورت کلی واریز شده است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید کرد: در ابتدای هر سال تامین اجتماعی در خصوص افزایش مستمری ها تصمیم گیری کرده و میزان افزایش را از طریق شورای عالی کار ابلاغ می کند و بر همین اساس میزان افزایش مستمری این دانش آموزان هرساله بر این اساس تعیین خواهد شد.
به گزارش ایرنا، آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد (از توابع پیرانشهر) یکی از سلسله آتش‌سوزی‌ها به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدارس ایران در روز چهارشنبه 15 آذر 1391 رخ داد.
این حادثه که به جراحت شدید دانش آموزان منجر شد، عوارض روحی و اجتماعی جدی را برای حادثه دیدگان، اعضای خانواده آنها و ساکنان روستا ایجاد کرد.

🔗منبع: 9 صبح

 

تعداد بازدید: 549 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی