پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:33   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29655صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 13:44
درخواست استخدام ۱۰ هزار نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

وزیر آموزش و پرورش گفت: درخواست برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کرده ایم.
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان آموزش متوسطه و روسای ادارات مشاوراستانهای سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: امسال وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.
وی افزود: درخواست برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کرده ایم و در تلاشیم در صورت تصویب نهایی آن آزمون زودتر از سال گذشته برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعداد ۱۰ هزار نفر دیگر از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند و دوره های تربیت حرفه ای معلمی را می گذرانند.
فانی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معظم گفت: روز ۱۳ اردیبهشت تعدادی از دانشجو معلمان در حضور مقام معظم رهبری سوگندنامه معلمی را قرائت خواهند کرد.
وی ادامه خواهد داد: متن این سوگندنامه در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده و از مهرماه سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تعدادی از دانشجو معلمان وارد مدارس شده و عملا به عنوان همکاری به تدریس مشغول می شوند.
وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی فرهنگیان نیز بیان کرد: ادامه رتبه بندی همکارانی که از لحاظ قانونی می توانند رتبه بندی شوند در سال جاری انجام می شود.

🔗منبع: خبرگزاری مهر

 

تعداد بازدید: 694 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی