جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:55   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29680صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیپنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 - 14:31
راز FBI برای باز کردن قفل آیفون سن برناردینو فاش نمی‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

سازمان پلیس فدرال آمریکا (FBI) قصد ندارد روش‌های خود را برای باز کردن قفل آیفون سن برناردینو برملا کند و این طور که روزنامه وال استریت ژورنال در آخرین شماره خود اعلام کرده است، این مرکز امنیتی روش‌های خود را برای این کار لو نمی‌دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پس از آنکه گفته شد FBI به کمک یک شرکت فناوری موفق به بازار کردن قفل آیفون سید فاروق شده است، شنیده‌ها از کنگره آمریکا و مذاکرات 11 ساعته پلیس فدرال این کشور نشان می‌دهد که خبر مربوط به نحوه باز کردن قفل این گوشی هوشمند منتشر نخواهد شد.

دنیا هم‌اکنون منتظر آن است تا متوجه شود که FBI چگونه موفق شده است بدون کمک گرفتن از اپل قفل آیفون سن برناردینو را باز کند. ولی این مرکز پلیس گفته است که راز خود را فاش نمی‌کند.

سازمان پلیس فدرال آمریکا هم‌اکنون موظف شده است ضعف آیفون برای باز شدن قفل دستگاه را به کنگره آمریکا گزارش دهد. ولی کاخ سفید تصمیم گرفته است این اطلاعات به صورت محرمانه باقی بمانند و به صورت عمومی منتشر نشوند.

منابع آگاه می‌گویند که دولت آمریکا تصمیم دارد اطلاعاتی را که در این زمینه به دست آورده است به صورت عمومی منتشر نکند و هویت اپل نزد کاربران جهانی مانند قبل باقی بماند.

 

تعداد بازدید: 651 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی