RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:02   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29731صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - 10:09
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ تاکید بر لزوم پرداخت حقوق و مزایای پایان خدمت معلمان و فرهنگیان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


سرویس صحن
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:55
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ تاکید بر لزوم پرداخت حقوق و مزایای پایان خدمت معلمان و فرهنگیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقان در نشست علنی امروز (یکشنبه  12 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص توضیح علت تعلل در پرداخت تسهیلات برای ساخت پنج سکوی حفاری دریایی در خرمشهر و آبادان توسط بانک صنعت و معدن تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ‌ توضیح علت عدم تکمیل پل راه‌آهن خرمشهر تذکر داد.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح در مورد علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و به رئیس جمهور در خصوص توضیح در مورد علت عدم تخصیص اعتبارات مربوط به ماده 180 قانون بودجه کشور در سال 94 و لزوم تسریع در تامین و تخصیص اعتبار سازمان صدا و سیما و لزوم اعلام نقض برجام با توجه به کارشکنی گروه 1+5 در اجرای تعهدات و تسریع در پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد تذکر داد.

محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، معوقات حق التدریسی‌ها و اضافه کار فرهنگیان، حقوق پیش دبستانی و کادر اداری و آموزشی مدارس مشارکتی به وزیر بهداشت و درمان در خصوص  تسریع در اجرای قانون تعرفه گذاری نظام پرستاری تذکر داد.

نوری نماینده شوش به وزیر کشور در خصوص  تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان روستاهای حوزه انتخابیه تذکر داد.

سقایی نماینده نی‌ریز و استهبان به رئیس جمهور در خصوص لزوم تعیین خسارت و تامین اعتبار لازم برای پرداخت به کشاورزان سرمازده تذکر داد.

جعفرپور نماینده لارستان به وزیر خارجه در خصوص لزوم برخورد مقتدرانه دولت در موضوع اخراج ایرانیان از برخی شیخ‌نشین‌های کوچک حوزه خلیج فارس و حمایت از حقوق شهروندان ایرانی تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران و هاشمی نماینده سپیدان به وزیر کشور در خصوص تسریع در نوسازی حمل ونقل شهری تذکر دادند.

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای دادگستری و صنعت در خصوص جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت برنج و به وزیر آموزش و پرورش جلوگیری از افزایش تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان و نظارت بیشتر و کارشناسانه بر کیفیت وسایل نقلیه عمومی و صلاحیت رانندگان برای ایاب و ذهاب فرهنگیان و دانش‌اموزان جهت جلوگیری از حوادث ناگوار رانندگی، به وزیر صنعت در خصوص تسریع در تکمیل هشت طرح فولادی کشور، به وزیر نفت در خصوص تسریع در تحویل قیر برای راه‌های روستایی کشور به ویژه از سوی پالایشگاه تبریز، به وزیر دفاع در خصوص صدور دستور به پالایشگاه تبریز برای تحویل مواد اولیه قیر آسفالت برای بهسازی روستاهای کشور، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ‌تسریع در اجرایی طرح ‌های بهسازی راه های روستایی کشور تذکر دادند.

رستمیان، مرندی و شهریاری نمایندگان دامغان، تهران و زاهدان به وزیر صنعت در خصوص  توضیح در مورد علت ارائه مجوز برای ساخت کارخانه های مواد دخانی تذکر دادند.

عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور در خصوص‌ توضیح در مورد علت عدم توجه کافی و رسیدگی لازم به آسیب‌دیدگان از وقوع سیل اخیر در استان لرستان و ایلام تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهوردر خصوص  تسریع در حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز و اجرایی مصوبات هیأت مدیره جدید مبنی بر کاهش فشار دستگاه های دولتی تذکر داد.

حسینی، کوثری، افخمی و سالک نمایندگان قزوین، تهران،‌ملکان و اصفهان به رئیس جمهور در خصوص  توضیح در مورد علت اجرای مصوبه مجلس راجع به رزمندگان معسر مربوط به پرداخت حقوق و معوقات آن‌ها تذکر دادند.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش در خصوص  تسریع در احتساب سنوات خدمتی حق التدریسی هایی که قبل از سال 90 به استخدام آموزش و پرورش درآمدند تذکر دادند.

حسن پور نماینده سیرجان به وزیر نفت در خصوص ‌ توضیح در مورد علت توقف احداث جایگاه های عرضه بنزین و ارائه خدمات بین راهی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح در مورد علت عدم محاسبه بخشی از حقوق بازنشستگان فرهنگی با وجود احکام صریح قانونی، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم حل مشکلات موجود در حوزه خرید شیر دامداران و مناقصه های شرکت خدمات حمایتی کشاورز، صندون توسعه کشاورزی و دامپروری، خرید نهاده های دامی، تنظیم بازار مرغ و انتصابات برخی مسئولان تذکر داد.

رحمانی نماینده تاکستان به وزرای دادگستری، کشور، جهاد کشاورزی و اقتصاددر خصوص  لزوم رسیدگی جدی و برخوردقانونی برای جبران خسارات وارده به باغداران شهرستان تاکستان تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر کشور در خصوص تسریع در پرداخت قانونی با تخلف آشکار فرماندار سردشت در خصوص تضییع حق و حقوق کسبه و اصناف و بازاریان تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به رئیس جمهور در خصوص  توضیح در مورد علت حذف اعتبارات مهار ریزگردها در لایحه بودجه 95 و تسریع در جبران خسارات وارده به مردم سیل زده به خصوص کشاورزان و دامداران و صدور دستور برای رفع مشکلات پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد، به وزیر نیرودر خصوص  تسریع در رسیدگی به وضعیت آب شرب مردم شهرستان کارون تذکر داد.

آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از برخورد ناشایست سازمان منابع طبیعی با روستاییان به وزیر اقتصاد در خصوص  جلوگیری از بی توجهی بانک‌ها از پذیرش ضمانت وام بانکی بازنشستگان بالای هفتاد سال تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص  لزوم ارسال لایحه جامع جهت رفع تبعیض ناروای حقوق فرهنگیان و پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت در اسرع وقت تذکر داد.

فاطمه رهبر نماینده تهران به رئیس جمهوردر خصوص  لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های الگوی مصرف و ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای نمونه مشابه داخلی توسط دستگاه های دولتی تذکر داد.

موسوی لارگانی به وزیر کار و رئیس جمهوردر خصوص  لزوم برنامه ریزی دقیق برای پرداخت منظم و به موقع حقوق مستمری بازنشستگان صنعت فولاد در سال 95 تذکر داد.

طبیب زاده نماینده تهران به وزیر علوم در خصوص توضیح در مورد علت انتصاب مشاور دفتر امنیتی آمریکا در دبی به عنوان سرپرست همکاریهای بین‌المللی وزارت علوم تذکر داد.

سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهوردر خصوص لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رفع رکود اقتصادی تذکر داد.

صلاحی نماینده تفرش به وزیر ورزش و جوانان در خصوص  توضیح در مورد علت عدم برخورد قاطع وزارت ورزش و جوانان نسبت به خواسته های غیرمنطقی حکام آل سعود راجع به عدم برگزاری مسابقات فوتبال در جمهوری اسلامی ایران تذکر داد.

منظری توکلی نماینده بافت به وزیر خارجه در خصوص حل مشکل مصادره دو میلیارد دلار دارایی ایران توسط غاصبان و دژخیمانانان آمریکایی تذکر داد.

دهدشتی نماینده آبادان، جلیلی نماینده مسجد سلیمان و بهمئی نماینده رامهرمز به وزیر کشوردر خصوص  اظهارات سخیف و غیر کارشناسی استاندار یزد در خصوص برداشت آب از سرچشمه های کارون تذکر دادند.

قائید رحمت نماینده مردم درود و ازنا به وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و دادگستری در خصوص تسریع در بازگشایی مجتمع آب معدنی و صنایع غذایی گهر درود با توجه به واگذاری سهام عمده آن به بانک ملی ایران تذکر داد.

منظری توکلی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان تذکر داد.

سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت سد دز که به سیل در این منطقه منجر شد همچنین به ویزر نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص عدم جبران خسارت های وارده سیل تذکر داد.

زاهدی و غضنفرآبادی نمایندگان کرمان و بم به رئیس جمهور با توجه به شبهات و بیان اعداد و ارقام متفاوت و بعضا متناقض آزاد شدن ارزهای بلوکه شده به کشورمان خواستار ارایه گزارشی شفاف به مجلس شدند.

حسین نیاز آذری نماینده بابل به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل کمربندی جنوبی بابل بر اساس وعده داده شده در سفر دولت به مازندران تذکر داد.

جلیل جعفری نماینده مردم خلخال به وزیر صنعت در خصوص علت عدم اجرای کارخانه تولید قطعات سبک سیمانی و همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم بهره برداری از جاده خلخال فیروز تذکر داد.

مقتدایی و بخشایش نمایندگان اصفهان و اردستان به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص ضرورت افزایش مالیات های اصناف و مشاغل خرد در سال 95 تذکر دادند./

تعداد بازدید: 988 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING