RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:34   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29755صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 - 10:52
درگیری خونین 2 نوجوان مقابل دبیرستان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

پسر دانش‌آموز که هم‌مدرسه‌ای خود را با ضربه‌های چاقو کشته و گریخته بود، تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفت.

 عصر چهارم اردیبهشت امسال کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران در تماس مردمی از درگیری خونین مقابل دبیرستانی پسرانه در فاز اول اندیشه مطلع شدند.

 

همزمان با حضور ماموران در محل، امدادگران اورژانس پسر 16 ساله را به مرکز درمانی منتقل کردند. در تحقیقات اولیه معلوم شد نوجوان زخمی محمدرضا نام داشته و دانش‌آموز رشته ریاضی و فیزیک مدرسه بوده و ضارب متواری به نام مهدی هم از دانش‌آموزان همان مدرسه بوده است.

 

همسایه‌ها قصد گرفتن چاقوی او و دستگیری‌اش را داشتندکه موفق نشدند.

 

پس از تشکیل پرونده قضایی و ادامه تحقیقات ماموران دریافتند پسر دانش‌آموز در بیمارستان تسلیم مرگ شده است. ماموران با شناسایی خانه متهم فراری به آنجا رفتند، اما او خانه را ترک کرده بود.

 

این در حالی است که خانه آنها با دستور قضایی پلمب شده و پدر متهم نیز برای ادامه تحقیقات در بازداشت به‌سر می‌برد.

 

جست‌و‌جو برای دستگیری قاتل نوجوان ادامه دارد.

 

قاتل خودش را تسلیم کند

پدر مقتول که هنوز مرگ پسر 16ساله‌اش را باور ندارد، گفت: محمدرضا پسر دوم من است. او در رشته ریاضی و فیزیک درس می‌خواند. هیچ وقت معلمان و مسئولان مدرسه از دست او ناراحت نشده بودند. با کسی دعوا و درگیری نداشت.

 

آن روز ظهر امتحان داشت. عصر به خانه بازنگشت و در تماس مسئولان مدرسه و دوستانش متوجه شدیم او زخمی شده است. وقتی به بیمارستان رفتیم فهمیدیم فوت کرده است.

 

نمی‌دانم قاتل با چه انگیزه‌ای پسرم را به قتل رسانده است. فقط می‌خواهم خودش را به پلیس تسلیم کند و به من و خانواده داغدارمان بگوید انگیزه‌اش از این کار چه بوده است.

 

مدیر مدرسه این دو دانش‌آموز؛ تنها به به بیان این جمله که این حادثه در بیرون مدرسه رخ داده و هیچ ارتباطی با مدرسه ندارد و نمی‌تواند در این زمینه اطلاعاتی دهد، اکتفا کرد.

 

درگیری چطور رخ داد؟

دوست مقتول گفت: چند روز پیش از این جنایت یکی از معلم‌هایمان نیامد و زودتر تعطیل شدیم. در خیابان مهدی که هم‌رشته‌ای‌مان بود را دیدم و گفتم همان معلم که کلاس شما می‌آید نیامده و کلاس تشکیل نمی‌شود.

 

او به من گفت: به تو ربطی ندارد و ناسزا گفت. زمانی که اعتراض کردم، چاقویی از جیبش درآورد و تیغه آن را زیر گلویم گذاشت. خیلی ترسیده بودم. دوستانم سر رسیدند و او به داخل مدرسه فرار کرد.

 

وی اضافه کرد: روز جنایت محمدرضا می‌خواست درباره کار مهدی با او حرف بزند. مهدی دقایقی زودتر از مدرسه خارج شد بعد محمدرضا آمد. متهم با نزدیک شدن دوستم به وی او را با سه ضربه چاقو بی‌رحمانه زخمی کرد بی‌آن‌که به دوستم فرصت حرف زدن و فرار بدهد.

 

یکی از معلمانی که مقتول و متهم به قتل هر دو از شاگردانش بودند گفت: هر دو از شاگردانم در رشته ریاضی بودند. محمدرضا ـ مقتول ـ پسر درسخوانی بود و همیشه در فعالیت‌های کلاسی شرکت می‌کرد.

 

اما مهدی پسر آرامی بود و همیشه در صندلی عقب کلاس می‌نشست و دوست صمیمی نداشت.این اواخر به درس خواندن کمتر علاقه نشان می‌داد. روزی که شنیدم این حادثه رخ داده، شوکه شدم. باورم نمی‌شد یکی از آنها کشته شده و دیگری اتهامش قتل است. جای هر دویشان در کلاسم خالی بود.

 

تحقیقات پلیسی از دانش‌آموزان در این رابطه نشان می‌دهد، متهم از چندی قبل چاقو با خود حمل می‌کرده و چند بار نیز با آن، دانش‌آموزان را تهدید کرده بود.

 

تعداد بازدید: 826 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING