چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:08   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29767صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 - 13:30
دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 88 دانشکده‌های تربیت دبیر نیز مشمول قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی می‌شوند.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 2اردیبهشت مصوب کرد که دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 88 دانشکده‌های تربیت دبیر نیز مشمول قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی می‌شوند.
به نقل از ایسنا، در جریان رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش موضوع استفساریه این گونه مطرح شد که آیا دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 دانشکده‌های تربیت دبیر مشمول قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی می‌باشند که بر اساس نظر مجلس این دانشجویان نیز مشمول قانون مذکور هستند.

در جریان رسیدگی به این استفساریه ایرج ندیمی به عنوان مخالف استفساریه اظهار کرد: روند طولانی شدن رسیدگی به وضعیت این افراد موجب شده که وقفه‌ی طولانی صورت گیرد و اینها به حق خود نرسند.
وی افزود: چرا باید آزمون سال 88 که برگزار می‌شود اکنون برای آن تعیین تکلیف صورت گیرد.
محمد اسماعیلی نماینده زنجان نیز در موافقت با این استفساریه گفت: این دانشجویان در آزمون شرکت کردند و پذیرفته شده‌اند با این امید که در آموزش و پرورش استخدام شوند، اما به دلایل واهی این افراد نتوانستند جذب شوند.

بر اساس این گزارش طبق روال استفساریه‌ها کلیات‌ و جزییات آن به رای گذاشته شد که با 121 رای موافق، 26 رای مخالف و 16 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

 

تعداد بازدید: 652 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی