جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:52   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30012صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 4 خرداد 1395 - 10:57
رتبه بندی کارکنان اداری آموزش و پرورش در انتظار پاسخ
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: منتظر تصویب بودجه آموزش و پرورش هستیم تا به طور دقیق وضعیت رتبه بندی و افزایش دریافتی بازنشستگان و کادر اداری مشخص شود.
محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رتبه بندی بازنشستگان گفت: فرهنگیان پس از بازنشستگی مشمول قوانین آموزش و پرورش مبنی بر رتبه بندی نیستند.
وی ادامه داد: این قشر پس از بازنشستگی زیر نظر وزارت رفاه قرار می‌گیرند و با تصمیم این سازمان قوانین برای آن‌ها اجرایی می‌شود.
فاضل عنوان کرد: با این وجود پیگیر رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی هستیم ولی از لحاظ تشکیلاتی این مسأله مربوط به آموزش و پرورش نیست.
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی سرایداران مدارس بیان کرد:رتبه بندی فقط برای معلمان انجام شده و سرایداران مدارس جزو کادر اداری محسوب می‌شوند که هنوز برای این گروه رتبه بندی در نظر گرفته نشده است.
فاضل اظهار کرد: در بودجه امسال آموزش و پرورش کادر اداری مورد توجه قرار گرفته تا از طریق رتبه بندی و یا عنوانی دیگر تمهیداتی برای افزایش دریافتی کادر اداری اندیشیده شود.

 

تعداد بازدید: 809 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING