جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:01   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30024صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 5 خرداد 1395 - 12:33
ماجرای تجمع دانش آموزان اهوازی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


در پی اعتراض تعدادی از دانش آموزان مقطع متوسطه در اهواز، معاون آموزش و پرورش خوزستان از بررسی سوالات امتحانات نهایی امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا بیش از 50 دانش آموز مقطع متوسطه (سوم دبیرستان) در اهواز، چهارشنبه با حضور در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نسبت به سئوالات برخی امتحانات نهایی خوداعتراض کردند. به اعتقاد این دانش آموزان سئوالات تعدادی از امتحانات نهایی استاندارد نبوده است، این در حالیست که سئوالات امتحانات نهایی باید طوری طراحی شود که دانش آموزان سراسر کشور قادر به پاسخگویی به آن باشند.

معاون آموزش و پرورش خوزستان چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این امتحانات نهایی برگزار شده و سئوالات متمرکز طراحی شده و هیچکدام از استان ها در طراحی آن دخالتی نداشتند.
سیروس خدادادی با بیان اینکه با دانش آموزان معترض گفت وگو کرده ایم افزود: شکایت 9 نفر از دانش آموزان به نمایندگی از معترضان دریافت شده که به وزارت آموزش و پرورش ارجاع خواهد شد.
وی با اشاره به گفت وگوی تلفنی با عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دانش آموزان خوزستانی تنها دانش آموزانی بودند که نسبت به دشواری امتحانات اعتراض داشتند و تاکنون هیچ استانی نسبت به این مساله اعتراض نکرده است.

معاون آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: با مسئولان چهار ناحیه اهواز نیز جلسه ای برگزار و از آنها خواسته شد که راهنمایی لازم را به دانش آموزان داشته باشند. خدادادی افزود: تاکنون هفت یا هشت امتحان نهایی برگزار شده که برگه های تصحیح شده نشان می دهد میانگین نمرات آنها از میانگین نمرات پارسال بهتر شده است.

بر اساس این گزارش، 60 هزار دانش آموز خوزستانی در پایه سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.

 

 

تعداد بازدید: 795 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING