RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:56   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30048صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 6 خرداد 1395 - 11:40
چالش انتخاب رشته یک میلیون کلاس نهمی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از ارجاع دانش آموزان روستاهای دورافتاده به هسته‌های مشاوره مناطق و شهرستان‌ها به منظور انجام هدایت تحصیلی خبر داد و گفت: مشاوران دوره دوم متوسطه هم به کمک ما آمده‌اند و 18 هزار مشاور ما درگیر هدایت یک میلیون دانش‌آموز سال نهمی هستند.

مسعود شکوهی ، درباره روند انجام هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه نهم اظهار کرد: پوشش مشاوران ما در دوره اول متوسطه صد درصد است و با مشکل خاصی در خصوص هدایت تحصیلی توسط مشاوران مواجه نیستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: در روستاهای دورافتاده و در مدارسی که 10 - 15 دانش آموز بیشتر ندارند، امر هدایت تحصیلی را به هسته‌های مشاوره مناطق سپرده‌ایم و دانش آموزان را به هسته ها ارجاع می‌دهیم تا کار مشاوره و هدایت تحصیلی شان انجام شود.

او با بیان اینکه تا کنون با همکاری خوب بخش‌های مختلف آموزش و پرورش بویژه مرکز نیروی انسانی و معاونت آموزش متوسطه با مشکل حادی روبرو نشده‌ایم عنوان کرد: 24 اسفندماه آیین نامه هدایت تحصیلی مصوب شد و اکنون همایش‌های توجیهی و جلسات مستمری در استان‌ها در حال برگزاری است و امیدواریم هدایت تحصیلی با همکاری جمعی به سرانجام خوبی برسد.

شکوهی افزود: مشاوران دوره دوم متوسطه هم به کمک آمده‌اند و 18 هزار مشاور ما درگیر هدایت 1 میلیون دانش‌آموز سال نهمی هستند تا انتخاب رشته آنها در دو هفته ابتدای تیرماه انجام شود.

 

تعداد بازدید: 660 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING