RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:21   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30059صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 7 خرداد 1395 - 10:57
۱۵ درصد از پست‌های آموزش و پرورش کاهش می‌یابد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

معاون مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به هدف مدیریت منابع مالی و بهینه‌سازی منابع انسانی گفت: بودجه‌ریزی عملیاتی در ۱۰ استان به ‌صورت آزمایشی در آینده نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر سلیمانی‌زاد ظهر امروز در نشست سالانه مسئولان امور اداری مناطق آموزش‌وپرورش استان اصفهان در کاشان اظهار داشت: افزایش سنوات بودجه متناسب با چارچوب و بدنه آموزش‌وپرورش نبوده ازاین‌رو باید اساسی و از ریشه برای حل مشکلات برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بخش هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است، افزود: با هدف چابک‌سازی بدنه مدیریتی وزارت آموزش‌وپرورش و نیز استفاده از منابع بهینه موجود 15 درصد از پست‌های اداری کاهش می‌یابد.

معاون مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش به کمبود نیروی آموزشی در وزارت آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی آینده نخستین گروه از دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان به سیستم آموزشی ورود پیدا می‌کنند که ازاین‌رو قسمتی از کمبود منابع انسانی رفع می‌شود.

وی با اشاره به هدف مدیریت منابع مالی و بهینه‌سازی منابع انسانی گفت: بودجه‌ریزی عملیاتی در 10 استان به ‌صورت آزمایشی در آینده نزدیک انجام می‌شود.

همچنین رئیس اداره آموزش‌وپرورش کاشان در این نشست با اشاره به اینکه امور اداری نماد اثرگذار برای تمامی اداره‌ها است، افزود: افرادی که در بخش امور اداری کار می‌کنند باید صداقت، حوصله، امانت و نیز اطلاعات تخصصی داشته باشند.

محمود خدمتی به یکنواخت بودن کار در بخش امور اداری، اشاره کرد و گفت: خستگی، بی‌حوصلگی و فرسودگی شغلی ازجمله مشخصه‌های بخش امور اداری است، همچنین باید برای این بخش شرایط رفاهی و خدماتی فراهم شود تا روحیه آن‌ها از خستگی رهایی یابد.

وی به تاریخ یک صدساله آموزش‌وپرورش در کاشان اشاره کرد و بیان کرد: مشارکت مردم بیش از دولت‌ها در تمامی زمینه‌ها تأثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است، که این مسیر باید تداوم یابد.

مدیر آموزش‌وپرورش کاشان تصریح کرد: ازآنجایی‌که منطقه کاشان منطقه‌ای فرهنگی است، تشکیل نشست سالانه کارشناسان مناطق استان اصفهان زمینه آشنایی با بخش بزرگی از تاریخ و تمدن ایران را می‌تواند فراهم کند.

گفتنی است نشست امسال کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان مالی، هیئت تخلفات اداری، امور اداری و هسته گزینش از وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل اقتصاد و دارایی و آموزش‌وپرورش استان اصفهان برگزار شد.

 

تعداد بازدید: 1164 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING