RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:07   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30070صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 8 خرداد 1395 - 13:52
نخستین فستیوال دختران اتباع کشور افغانستان در بیرجند برگزار می‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲ هزار و ۸۵۰ دانش آموز افغانی در استان تحصیل می‌کنند، گفت: ۱۱ خردادماه نخستین فستیوال فوتبال نونهالان اتباع افغانستان در استادیوم آزادی بیرجند برگزار می‌شود.

به نقل از تسنیم، زهرا رضایی اظهار داشت: نخستین فستیوال دختران نونهال اتباع افغانستان در بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 850 نفر دانش آموز افغانی در استان خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند، افزود: با توجه به همجواری خراسان جنوبی با کشور افغانستان عملکرد مثبت هیئت فوتبال استان در بخش‌های مختلف اعم از استعدادیابی  رئیس آکادمی فوتبال ایران  به دلیل روز 26 اردیبهشت (فوتبال پایه) در سراسر کشور این برنامه را اجرا شود، اما به دلیل تأخیر دریافت نامه مقرر شد 11 خردادماه این برنامه انجام شود.

نایب رئیس  بانوان هیئت فوتبال خراسان جنوبی با بیان اینکه هم جواری استان با کشور افغانستان و امنیت کامل در خراسان جنوبی سبب برگزاری این فستیوال شد، گفت: در حال حاضر 6 هزار تبعه افغانی در بیرجند زندگی می‌کنند.

رضایی افزود: تاکنون نزدیک به 15 جلسه با ادارات و ارگان‌های مختلف جلسات برگزار کردیم که در مجموع روند کاری خوبی داشته  اما آنچه که برگزاری این مراسم را کمک می‌کند، کمبود مالی است که امید است این جشن خوب با کمترین مشکل برگزار شود.

وی با بیان اینکه نخستین فستیوال فوتبال دختران نونهال اتباع افغانستان سه شنبه 11 خردادماه ساعت 17 در استادیوم آزادی بیرجند برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه با همکاری استانداری (امور بانوان و اتباع خارجه، شهرداری، آموزش و پرورش، هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان) برگزار می‌شود.

 

تعداد بازدید: 827 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING