جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:20   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30110صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 14:01
آزار روانی دانش آموز ممنوع/ پرونده تخلف مدرسه غیردولتی پایتخت در حال بررسی است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

ساعت24-مرضیه گرد در گفت وگو با خبرنگار جامعه درخصوص رفتار تبعیض آمیز یکی از مدارس غیرانتفاعی شهر تهران با یک دانش آموز به دلیل تأخیر در پرداخت قسط شهریه اظهار کرد: رفتارهای تبعیض گونه علیه دانش آموز به دلیل تأخیر در پرداخت شهریه به لحاظ تربیتی، پرورشی و انسانی قابل قبول نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس غیردولتی اجازه ندارند بابت تاخیر در پرداخت قسط شهریه، دانش آموزان را مورد آزار روانی قرار دهند و پرونده مدرسه ای در پایتخت که این کار را انجام داده است، در حال پیگیری است.

وی افزود: هر اقدام مدارس غیردولتی که برخلاف مسائل تربیتی و پرورشی باشد مورد تایید آموزش و پرورش نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: پرونده مدرسه غیردولتی شهر تهران که رفتاری تبعیض آمیز علیه دانش آموز داشته است در حال بررسی است و این مسئله بدون شک  در امتیازات کسب شده از سوی این مدرسه تاثیرگذار است.

گرد ادامه داد: آموزش و پرورش شهر تهران موظف به بررسی پرونده این مدرسه است و این کار نیز صورت گرفته است و نتایج آن باید به افکار عمومی اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها نیز باید به تعهدات خود در برابر پرداخت اقساط شهریه به مدارس غیردولتی پایبند باشند اما مدیران مدارس غیردولتی نباید به دلیل تأخیر در پرداخت شهریه به لحاظ روانی به دانش آموز آسیب بزنند و اگر چنین مسئله ای رخ دهد، مدیر باید در برابر آن پاسخگو باشد.

به گزارش میزان، طی روزهای اخیر خبری در رابطه با رفتار تبعیض آمیز یکی از مدارس غیردولتی شهر تهران منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که مسئولان مدرسه ای غیردولتی در غرب پایتخت برای دانش‌آموزان این مدرسه جشن پایان‌ سال گرفتند و وقتی نوبت به جایزه دادن به یکی از دانش‌آموزان کلاس سوم دبستان رسید به او هیچ جایزه‌ای نرسید و همین موضوع منجر به تحقیر شدن دانش آموز و چشمان گریان او در برابر همکلاسی هایش شد.علت رفتار مسئولان مدرسه نیز این بود که پدر دانش آموز دو ماه بود که به دلیل وضعیت نامناسب مالی قسط 250 هزار تومانی شهریه را پرداخت نکرده بود.  
 

 

تعداد بازدید: 585 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING