جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:52   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30292صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 22 خرداد 1395 - 14:48
آموزش و پرورش نیروی جدید جذب می‌کند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


💢 آموزش و پرورش نیروی جدید جذب می‌کند

میزان/ وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران کمبود نیرو معلمان حق التدریس جذب می کنیم.
علی اصغر فانی گفت: ‌طبق مصوبه مجلس امسال نیز تعدادی از معلمان آزاد و مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش مشغول به تدریس خواهند شد.
وی گفت:‌ بخشی از کمبود نیرو در آموزش و پرورش را نیز امسال با اضافه کاری معلمان رسمی به صورت حق التدریسی جبران خواهیم کرد.
فانی به تعداد معلم حق التدریس جذب شده اشاره نکرد و افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دو ماه پیش شروع شده است و تا دو ماه دیگر این ساماندهی به پایان می رسد و با مشخص شدن تعداد معلمان موردنیاز تعداد معلم حق التدریس جذب شده مشخص خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیشنهاد استخدام 20 هزار نفر را در آموزش و پرورش به سازمان مدیریت و برنامه ریزی

کشور داده ایم که شامل 10 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر نیز فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها خواهد بود.
فانی گفت: تلاش می کنیم آزمون استخدامی امسال زودتر برگزار شود و فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مدرک کارشناسی و بالاتر بتوانند دراین آزمون شرکت کنند.
وی به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: معلمان با شش سال سابقه امسال مشمول رتبه بندی خواهند شد و احکام آن ها صادر می شود و افزایش حقوق طبق رتبه کسب شده خواهند داشت و سایر کارکنان آموزش و پرورش نیز مشمول افزایش حقوق هرساله کارکنان دولت خواهند شد.

 

تعداد بازدید: 1054 ، امتیاز کاربران: 10 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1395/3/23 - 18:14 |     0     0     |
بنام خدا.
با سلام و احترام؛
جناب آقای فانی به استحضار میرسانیم ما جمعی از مربیان پیش دبستانی در استان آذربایجانشرقی شهرستان مرند میباشیم؛ از شما تقاضا داریم که به مشکل ما رسیدگی فرمایید...از سال1389 مامربیان پیش دبستانی شهرستان در مدارس دولتی با نظارت اداره آمدزش وپرورش مرندمشغول به فعالیت بوده و هستیم. ولی حق الزحمه دریافتی ما مربیان از مدیر بخش غیر دولتی مدیر مدرسه غیر انتفاعی بوده و مصوبه مجلس با وجود اینکه در سال های گذشته با کمترین حقوق و مزایا و امکانات لازم در دور افتاده ترین روستاهای شهرستان خدمت نموده ایم مشمول ما نشد و حال سوال جمع حاضر از شما و همه مسولین این هست که گناه ما مربیان پیش دبستانی بخاطر سلیقه‌ای عمل کردن اداره مربوطه مان چیست؟؟؟؟این حق الناس نیست؟؟؟ این جوانی بر باد رفته ما بوده؟؟ این آرزوهای گروهی است که هر یک به عنوان مربی به مدارس فرستاده شده اند ولی جای خدمتگزار مدرسه هم از اینان کار کشیده شده است. ..آیا همه همکاران در دانشگاه فرهنگیان حسی که اینان تجربه کرده اند را دارند؟؟؟ چرا ما را از یاد بردید؟؟؟ چه سخت که انسان به هر سویی رو کند واز هر جانبی به بن بست برسد و انسان بودن خود را فراموش نکند و انسانیت خود را پاس بدارد...تو رو خدا به بن بست رسیده ایم.......شرایط ما راحتما درک میکنید ... تو رو خدا به احترام ماه مبارک رمضان فراموش نکنید که چشم هایی بعد از خدا منتظر پاسخ از شماست. سپاسگزاریم


ناشناس
|    | 1395/3/23 - 05:24 |     4     0     |
سلام آقای فانی فقط هدفشون جذب نیروی جدیده آقا حق پایمال شده ی مارو زنده کن چقدر ظلم میکنی ده سال دراموزش وپرورش هرروزباعنوانی شرکتی،پیش دبستانی ،ازادوامسال هم حق التدریس داریم کارمی کنیم برای هیچی ..چرا تلاش نمکینی اجازه استخدام نیروی کار کرده وزجردیده اموزش وپرورش رو بگیری دهسال جوانی ماهدر رفت این نیروهای جدیدی رو که میخوای استخدام کنی شاگردان ما بودند جالا آنه استخدام میشن وما میشویم زیردست شاگردانمان چرا مربیان باید تاوان بی برنامگی مسولان رابدهند ما نیروی دولتی بودیم که میان لجبازی آقایون عمدی فراموشمان کردندخدا جوابتان رابدهد


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING