RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:59   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30541صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 5 تیر 1395 - 13:04
توزیع بسته‌ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین 5 میلیون خانواده
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

مهرداد حمیدی

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از توزیع بسته آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین 5 میلیون نفر از والدین دانش آموزان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهرزاد حمیدی درباره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، اظهارکرد: نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در مدارس گسترده و با والدین و خانواده‌ها تعامل برقرار کرده‌ایم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بروشور و محتواهای آموزشی را جدا از دوره‌های ضمن خدمت معلمان در اختیار آنان قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در بین پنج میلیون نفر از والدین بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توزیع شده است همچنین نمایشگاه سیار و ثابت نیز در استان‌ها فعال است.

وی به طرح «نماد» اشاره و خاطرنشان کرد: نظام مراقبتی اجتماعی دانش‌آموزان تحت عنوان «نماد» طراحی شد؛ این طرح با همکاری ۹ سازمان مرتبط با آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: با ۹ سازمان همانند قوه قضائیه، بهزیستی، وزارت کار، بنیاد برکت، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، وزارت کشور و مدیریت برنامه‌ریزی، و وزارت آموزش وپرورش تفاهم نامه منعقد شده است.

حمیدی با بیان این که انعقاد تفاهمنامه با ۹ سازمان، یک ائتلاف فراقوه‌ای و فرادولتی فراهم کرده است، افزود: اقدامات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از نگاه ساختاری و ظرفیت‌سازی به صورت وسیع، کمی، کیفی و اثربخش انجام شده است.
کد

تعداد بازدید: 635 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی