پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:48   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30593صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 9 تیر 1395 - 12:36
معلمان پایه دهم برای ۱۹ عنوان کتاب جدید دوره می بینند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

🔸معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تغییر کتاب های درسی پایه دهم گفت: دوره های آمادگی تدریس برای معلمان برگزار می شود.

سید محمود سیفی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزنجان اظهار داشت: پنج کمیته به منظور ساماندهی بخش های مختلف آموزشی و پرورشی در قالب پروژه مهر تشکیل شده که دبیر آن معاون آموزش متوسطه است. وی با اشاره به استقرار پایه دهم در نظام آموزشی ۳، ۳، ۶ ابراز کرد: ۱۹ عنوان کتاب درسی جدید در این پایه از طرف وزارت آموزش و پرورش تدوین شده که این عناوین در شاخه های نظری هستند.

 معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: عناوین کتب آموزشی جدید مشخص شده و تعدادی از معلمان برای آشنایی با نحوه تدریس پس از ماه رمضان به تهران اعزام می شوند و دوره های آمادگی تدریس ویژه معلمان و مربیان پایه دهم توسط این افراد در زنجان برگزار می شود. وی آمادگی معلمان و آشنایی آنها با روش های روز تدریس را یکی از گزینه های مهم کیفیت آموزشی عنوان کرد و افزود: در طول سال تحصیلی نیز دوره های ضمن خدمت توسط گروه های آموزشی برگزار می شود.

 سیفی نیا با اشاره به برنامه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم گفت: طبق دستور العمل های وزارت آموزش و پرورش این افراد به رشته هایی که علاقه مند بوده و امتیاز لازم در آنها را کسب می کنند هدایت می شوند. وی با اشاره به اینکه پایه دهم امسال برای نخستین بار در دوره دوم متوسطه استقرار می یابد ابراز کرد: فضای آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان این پایه در مدارس تعبیه می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: سازمان دهی معلمان برای حضور در کلاس های پایه های مختلف در حال انجام است و ساماندهی مربیان مناطق پس از ماه مبارک رمضان انجام می شود. وی به برنامه اقدام پژوهی و معلم پژوهنده اشاره کرد و گفت: ثبت مقالات پژوهشی معلمان در سامانه از ابتدای خردادماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند تا پایان شهریور ماه آثار خود را ارائه دهند.

 

تعداد بازدید: 1647 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی