سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 13:14   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31220صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 4 شهریور 1395 - 01:59
کلاس های نوع˝ ج˝ از گردونه اسکان حذف می شود/ افزایش قیمت نداشتیم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:



مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا پایان سال کلاس های نوع ˝ج˝ که حداقل امکانات را دارند از گردونه اسکان حذف می شوند.

فرشید سیاری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در خصوص اسکان موقت فرهنگیان، اظهار کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان از 25 خرداد آغاز و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.
 
 
سیاری بیان کرد: آخرین آمار ما نشان می دهد 14 هزار و 874 نفرروز در هزار و 411 اتاق رزرو قطعی انجام شده است و بیشترین رزرو اینترتی هم مربوط به استان خراسان رضوی است.
 
 کلاس های نوع˝ ج˝ از گردونه اسکان حذف می شود/ افزایش قیمت نداشتیم
وی عنوان کرد: با توجه به آماده سازی مراکز اسکان که از سال های قبل در دستور کار ما قرار گرفته بود با همکاری خود استان ها به سازمان نوسازی و تجهیزات توجه ویژه ای شد از محل درآمد ستاد اسکان، کمک های وزارت خانه و خودیاری خود استان ها موضوع اسکان فرهنگیان انجام شد.
 
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بنای کار ما بر این است به مرور کلاس های "ویژه و الف" را که امکانات بهتری دارند، افزایش دهیم. تا پایان سال کلاس های نوع "ج " را که حداقل امکانات را دارند از گردونه اسکان حذف می شوند.
 
 
سیاری تصریح کرد: امسال علاوه بر اقداماتی که برای اسکان فرهنگیان پیش بینی شد بحث به سازی و اسکان مدارس اسکان برای ما مهم بود. قطعا حذف کلاس های ج را از گردونه خواهیم داشت که البته آمار این کلاس ها زیاد نیست همواره در طی سال های گذشته نیز تعداد کلاس های "ج" را کاهش و کلاس های مجهز را افزایش داده ایم.
 
 
وی گفت: اسکان نوروز ما امسال بر اساس نظرخواهی و نظارت های صورت گرفته از کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته برخوردار بود در تابستان امسال علاوه بر خانه های معلم، اردوگاه ها، مراکز تربیت معلم و پردیس های دانشگاه فرهنگیان 527 پایگاه اسکان وجود دارد که معمولا در منطقه آموزش و پرورش یک پایگاه اسکان داریم.
 
 
وی بیان کرد: در ایام عید به اندازه مراکز آموزش و پرورش یعنی بیش از 700 مرکز اسکان داشتیم که در تابستان 527 پایگاه، 3 هزار و 272 مدرسه و 26 هزار و 61 کلاس درس فعالیت می کردند.
 
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بیمه حوادث و بیمه مسئولیت را برای مهمانان و عوامل اجرایی پیش بینی کرده ایم.
 
 
سیاری با اشاره به اینکه با ورود به سامانه اسکان پذیرش کل کشور رصد می شود، ادامه داد: نسبت به سال گذشته در اسکان تابستانی پیش بینی فضا داشتیم و آمادگی و پتانسیل برای افزایش فضا را نیز داریم.
 
 
وی افزود: امسال نسبت به سال 94 افزایش نرخ قیمت نداشتیم باید بین قیمت دریافت کننده، امکانات و خدمات هتل ها تناسب وجود داشته باشد ما یک حداقل هایی را برای همکاران فرهنگی خود آماده می کنیم.
 
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا از هزینه هایی که برای اسکان فرهنگیان داده می شود، برای مرکز هم خرج می شود؟ بخشی از هزینه ها به مدارس برمی گردد و بخشی نیز در اختیار استان قرار می گیرد در برخی استان و شهرستان ها که مسئول تامین هزینه و پذیرش ها هستند موضوع متفاوت است.
 
 
وی با بیان اینکه20 درصد غیرفرهنگی اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکل در حوزه اسکان فرهنگیان تجهیزات است که به مرور زمان فرسوده شده و باید جایگزین آن ها شود این موضوع به خصوص در مناطق جنوبی و شمالی مهم است.

تعداد بازدید: 862 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرخ
|    | 1395/6/5 - 03:34 |     0     0     |
امکانات افتضاح باید از سرویس بهداشتی دانش اموز استفاده کرد دوش افتاد پایین در کلاس حتب یک قفل هم نداشت دنیا امنیت داشت


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی