RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31222صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 4 شهریور 1395 - 02:00
ورود سیم کارت به مدارس یک پیشنهاد است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


اگر دانشجوی معلمی شایستگی اخلاقی نداشته باشد،اجازه ورود ندارد
ورود سیم کارت به مدارس یک پیشنهاد است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اگر نیرویی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می شود شایستگی های اخلاقی لازم را نداشته باشد اجازه ورود به آموزش و پرورش را ندارد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ مهدی نوید ادهم در همایش و دوره آموزشی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور که امروز سه شنبه 26مردادماه در تالار آیینه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بر اساس مفاد اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده، این دانشگاه باید تنها مرجع ورودی نیروی آموزش و پرورش باشد و به اقتضای این موضوع از سایر مجاری نباید نیرو وارد آموزش و پرورش شود.


وی ادامه داد: ما در صددیم بر اساس مفاد این اساسنامه با اولویت نیرو و تربیت آن به مدت 4 سال آموزش و پرورش را تامین کنیم.


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: قطعا افرادی که فارغ التحصیل دانشگاه های دیگر هستند و با شرایط آموزش و پرورش هم خوانی ندارند اما دانش علمی، تخصصی و موضوعی کسب کرده باشند به تشخیص دانشگاه فرهنگیان اجازه ورود به آموزش و پرورش را ندارند و ما در کوتاه مدت مهارت معلمی را به آنها آموزش می دهیم .


نوید ادهم خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی هایی که در جلسات کارشناسی بین مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است در خصوص محل مورد نیاز و زمان ورود نیرو توافق شده است .


وی عنوان کرد: ماده 28 اجازه داده جائی که دانشگان فرهنگیان نمی تواند و یا امکانش را ندارد که از ظرفیت دانشگاه ها و خروجی های دیگر استفاده کند با رعایت قوانین به این افراد آموزشهای مهارتی داده شود.


نویدادهم افزود: در مباحث دانشگاه فرهنگیان به تصویب رسیده که افراد باید شایستگی معلمی و مهارتهای تخصصی را برای آموزش داشته باشند .


وی در خصوص شایستگی های اخلاقی معلمان تاکید کرد: ما شاخص هایی را برای انتخاب معلمان در نظر گرفته ایم که بر اساس آنها ورودی وارد شده و خروجی ها نیز باید همان شایستگی ها را داشته باشند اگر در طول این مدت که با ما هستند شاخص خوبی نداشته باشند اجازه ورود به سیستم آموزش و پرورش به آنها داده نمی شود.


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص طرح ورود سیم کارت به مدارس اشاره کرد: این موضوع یک پیشنهاد است هنوز مصوب نشده و به مرحله اجرا نرسیده است.


وی ادامه داد: این طرح اجازه بلاحد و مرز به تمام سایت و شبکه را می دهد و می توان تجربه سایر کشورها را در کشورمان تجربه کرد. درواقع این سیم کارت ها اجازه ورود به هر سایت و شبکه ای را به بهره بردار نمی دهد.

 

تعداد بازدید: 638 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی