RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:29   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31227صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 13:04
10 نفر از معلمانی که مشکل مجوز کار در العین داشتند به کشور بازگشتند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


معاون مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: تعداد 10 نفر از معلمانی که در العین کشور امارات مشکل مجوز کار داشتند بعد از پایان زمان ماموریت‌شان به کشور بازگشتند ولی در حال حاضر ما بیش از 400 معلم در امارات داریم که در مدارس جمهوری اسلامی ایران شاغل هستند.

شاهین نوش آبادی در گفت و گویی با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص معلم های مدارس ایرانی در کشور امارات متحده عربی اظهار داشت: با توجه به اینکه حکومت العین اجازه کار برای معلمان ایرانی صادر نمی کند، ما مجبور هستیم از معلمان مدارس ایرانی ابوظبی یا دوبی برای مجتمع آموزشی مان در العین استفاده کنیم و متاسفانه سالهاست که درگیر این مشکل هستیم.

 

وی ادامه داد: کلیه معلمان به کار گرفته شده در العین معلمان ویزای امارات دارند ولی بطاقه عمل (مجوز کار) برای آنها صادر نشده است.

معاون مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور درخصوص مشکلات رخ داده برای معلمان ایرانی در سال گذشته در کشور امارات گفت: هر وقت روابط سیاسی دو کشور خوب بوده مشکلی در این خصوص نداشتیم، اماهر وقت که روابط تیره و تار می شود همیشه مشکلاتی نیز برای مدارس ما ایجاد می شود.

 

وی افزود: به سبب همین مشکلات اخذ ویزا و مجوزهای مدارس در امارات با مسائلی مواجه می باشد.

 

این مقام مرکز بین الملل و مدارس خارج از کشور به عنوان یک معلم از تعلیمیه امارات خواست تا به بحث تعلیم و تربیت از منظر یک معلم نگاه کنند و در همین رابطه گفت: ما در ایران افتخارمان این است که به اتباع فاقد مدارک هویتی و اقامتی نیز اجازه تحصیل می دهیم؛ آنوقت آنها برای اتباع مجاز که همه گونه مدارک هویتی و اقامتی دارند و مقیم کشورشان هستند مشکل ایجاد می کنند. یا به معلم ویزای اقامت نمی دهند یا برای مدرسه رخصه (مجوز) صادر نمی کنند.

 

نوش آبادی گفت: 10 نفر از معلمانی که مشکل مجوز داشتند بعد از پایان زمان ماموریت‌شان به کشور بازگشتند ولی در حال حاضر ما بیش از 400 معلم در امارات داریم که به 4 هزار و 800 دانش آموز مشغول به تحصیل در مدارس جمهوری اسلامی ایران آموزش می دهند.

 

تعداد بازدید: 744 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی