RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31551صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 5 مهر 1395 - 12:10
کاهش حقوق کادر غیرآموزشی فرهنگیان، خلاف حکمت است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


خبرگزاری فارس: کاهش حقوق کادر غیرآموزشی فرهنگیان، خلاف حکمت است
عضو کمیسیون عمران مجلس، اقدام وزارت آموزش و پرورش در کاهش حقوق کادر غیرآموزشی فرهنگیان را «نادرست» و «خلاف حکمت» دانست.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سید کمال الدین شهریاری در نشست علنی امروز (یکشنبه 4 مهرماه) در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: امیدواریم که این هفته سبب شود تا قشر زحمت کش و فراموش شده فرهنگیان به نحو مقتضی مورد عنایت و توجه دولت به خصوص وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت معلمان حق التدریس که سال ها با کمترین حقوق و مزایا با جان و دل در جهت تعلیم و تربیت همت گمارده اند هر چه زودتر روشن شود تا با انگیزه بیشتر به ارائه خدمات خود ادامه دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام وزارت آموزش و پرورش در کاهش حقوق کادر غیرآموزشی فرهنگیان که بیشتر از رده های خدماتی و با حقوق پایین از آن وزارتخانه هستند و در احکام حقوقی که به آن ها ابلاغ شده، سبب تلخ کامی این افراد شده است که این اقدام، نادرست و خلاف حکمت است.

شهریاری با بیان اینکه از مردم که با رای قاطع خود در 10 دوره انتخابات مجلس در تمام حوزه های انتخابیه استان بوشهر بی‌سابقه بوده است، اینجانب را به عنوان خدمتگذار خود انتخاب نموده اند، تشکر می کنم، متذکر شد: امیدوارم بتوانم با خدمات خود ذره‌ای از عنایت و محبت مردم حوزه انتخابیه را جبران نمایم.

وی افزود: ضمن تشکر از دولت و مسئولان اجرائی کشور لازم است برخی از مشکلات حوزه انتخابیه را به سمع مسئولان کشور برسانم تا بتوانیم با کمک همدیگر بخشی از آن ها را مرتفع کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معیشت اکثر مردم دشتی و تنگستان از طریق کشاورزی و صیادی می باشد ولی متاسفانه مردم این شهرستان ها از نظر زیر ساخت در زمینه های مذکور  بی بهره هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل آب کشاورزی و آب شرب یکی از بزرگترین معضلات حوزه انتخابیه اینجانب می باشد و علی رغم اینکه در دوره های سوم و چهارم مجلس اعتبار مطالعه ایجاد چند سد کوچک و بزرگ برروی رودخانه های جاری و فصلی شهرستان در پیوست قانون بودجه کل کشور تصویب شده بود ولی متاسفانه در طول 20 سال گذشته، وزارت نیرو نسبت به احداث سدها غفلت ورزیده است.

وی افزود: با شرایط موجود، کشاورزی مردم منطقه به خصوص نخلستان های تنگستان در معرض نابودی قرار گرفته است و سرمایه های مردم به زودی از بین خواهد رفت و از وزارت نیرو می خواهم که نسبت به احداث سدها اقدام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی نیز باید نسبت به بهسازی، توسعه و تجهیز بنادر شهرستان های دشتی و تنگستان اقدام نماید و نسبت به ادامه عملیات اجرائی احداث راه آهن شیراز – بوشهر که عملیات خاکی آن انجام شده توجه داشته باشد زیرا تعطیلی پروژه باعث از بین رفتن هزینه ها می‌شود.

تعداد بازدید: 859 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING