جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:34   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31559صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 6 مهر 1395 - 01:39
وضعیت اعتیاد در بین نوجوان از یک رشد غیرمنطقی برخوردار است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


خرم آباد- ایرنا- مشاور دبیرکل و دبیر اتاق فکر ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه 13 میلیون دانش آموز در کشور داریم که باید با حساسیت بیشتری در زمینه پیشگیری از اعتیاد در بین آنها رفتار کنیم، گفت: وضعیت اعتیاد در بین نوجوان از یک رشد غیرمنطقی برخوردار است. گفت:

به گزارش ایرنا، حمید صرامی روز دوشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مدیران و مشاوران مدارس استان لرستان در جمع خبرنگاران افزود: میزان نشانه روی آسیب های اجتماعی اعتیاد در بین نوجوان و جوانان از یک رشد غیرمنطقی برخوردار است ، لذا توانمندسازی دانش آموزان، والدین و معلمان 12 استان کشور با ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است.
ویاظهارکرد: آموزش های پیشگیری از اعتیاد در چهار استان لرستان، قم، مرکزی و قزوین ارائه شده و طی یک ماه آینده این آموزش ها در استان های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران، گلستان، کرمان و هرمزگان ارائه می شوند.
مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه شیوع اعتیاد در بین دانش آموزان استان خوزستان نگران کننده است، گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته وضعیت شیوع اعتیاد در بین دانش آموزان استان لرستان نسبت به گذشته بهتر شده و این استان نسبت به متوسط میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
صرامی اضافه کرد: ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد در استان قم با توجه به مذهبی بودن این استان بیانگر شیوع اعتیاد در بین دانش آموزان نیست و این آموزش ها تنها با هدف پیشگیری از اعتیاد به دانش آموزان این استان ارائه می شوند.
مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در پاره ای از موارد در خصوص مسائلی مانند اینکه تمام مدارس با اعتیاد درگیر هستند اغراق می شود و در واقع وضعیت اینگونه که گفته می شود نیست، گفت: البته نباید نسبت به مسئله اعتیاد در مدارس حساسیت خود را کاهش دهیم چرا که وجود حتی یک دانش آموز و یا والدین معتاد خطرناک

تعداد بازدید: 670 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
لبو
|    | 1395/7/7 - 22:03 |     0     0     |
چند سال قبل به عنوان یک معلم این اوضاع را واضح می دیدیم و الان هم میگوییم آپ در حال ویرانی است معلم واقعی بیاورید و معلم واقعی را دریابید مشکل حل خواهد شد . اگر بخواهید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حل شود !!!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی