RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:05   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  بخشنامه تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش یک درصد ارزش افزوده


  بخشنامه 1000/1403/115 مورخ 1403/01/08 دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403


  کارجو یان جویای کار در رده های مدیریتی و تخصصی


  اگهی های استخدامی کارفرما یان رده های مدیریتی وتخصصی تهران کرج قم مشهد


  مجموعه صنعتی تولیدی مشهد استخدام معاون اداری و منابع انسانی


  جدول حقوق و دستمزد سال 1403


  کتاب کسب و کار خانوادگی بایدها و نبایدها به زبان هاروارد


  استخدام هلدینگ گروه‌ ساختمانی : ۱. مدیر مالی ۲. مدیرمنابع انسانی ۳. مدیر املاک و اموال


  کارجو خانم مجرد کارشناسی زیست شناسی


  گرافیست ، کارجو


- اندازه متن: + -  کد خبر: 31795صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 30 مهر 1395 - 14:31
توضیحات نجفی در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های ورزش , ارشاد و آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

download

نجفی در گفت و گو با «انتخاب» : صالحی امیری و سلطانی فر برای وزارت «ارشاد» و «ورزش» ، یکشنبه به مجلس معرفی می شوند/ من و دانش آشتیانی، گزینه های اصلی آموزش و پرورش هستیم/ برای بررسی های بیشتر مشکلات وزارتخانه از رییس جمهور وقت گرفته ام، تا فردا همه چیز قطعی می شود

نجفی مشاور رییس جمهور در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های وزرش , ارشاد و آموزش و پرورش گفت: رییس جمهور در نظر دارند روز یک شنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کنند.
 
 
 
محمد علی نجفی مشاور رییس جمهور در مصاحبه با «انتخاب» از معرفی صالحی امیری و سلطانی فر به عنوان وزرای ارشاد و ورزش خبر داد.
 
وی در گفت و گو با «انتخاب» در خصوص گزینه های رییس جمهور برای وزارت خانه های وزرش , ارشاد و آموزش و پرورش گفت:  رییس جمهور در نظر دارند روز یک شنبه فرد مورد نظر را برای این وزارت خانه ها به مجلس معرفی کنند.
 نجفی در گفت و گو با «انتخاب» : من یا آقای دانش آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی می شویم/ صالحی امیری و سلطانی فر گزینه قطعی رییس جمهور برای وزارت ارشاد و ورزش است
او همچنین خبر داد که گزینه مورد نظر رییس جمهور برای وزارت ارشاد آقای صالحی امیری و برای وزارت ورزش و جوانان آقای سلطانی فر است.
 
نجفی ضمن تاکید بر قطعی شدن دو گزینه فوق اذعان داشت که در مورد وزارت  آموزش پرورش گزینه ها هنوز قطعی نیست اما در میان گزینه های رییس جمهور نام خودش و آقای دانش آشتیانی دیده میشود.
 
او اظهار داشت که من برای بررسی های بیشتر مشکلات وزارت خانه از رییس جمهور وقت گرفته ام؛ اما تا فردا بعد از ظهر تصمیمات نهایی گرفته میشود.
 
پیشینه ی گزینه های وزارت
 
به گزارش انتخاب، سید رضا صالحی امیری سیاست‌مدار و فعال علمی و فرهنگی ایرانی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت حسن روحانی، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. وی از حلقه و نزدیکان حسین روحانی در ایام ریاست بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص بوده و بعد از انتخابات نیز، از هماراهان رییس جمهور بوده است.
 
مسعود سلطانی‌فر، سیاست‌مدار اصلاح طلب، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، عضو سابق فراکسیون اصلاح طلبان چهارمین دورهشورای اسلامی شهر تهران و از اعضایحزب اعتماد ملی است. وی معاون اسبقسازمان تربیت بدنی، قائم‌مقام مصطفی هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال (در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵) و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
 
وی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را داراست و به عنوان مسئول کمیته ورزش روحانی فعالیت کرده است. سلطانی‌فر به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر نیز انتخاب شده بود که پس از رفتن به میراث فرهنگی از شورای شهر تهران استعفا کرد.
 
وی در دوره‌ای که تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ راه یافت و هنگامی که دولت اصلاحات تازه روی کار آمده بود، قائم‌مقام مصطفی هاشمی طبا شد.
نجفی نیز وزی پریشنهاید دویت یازدهم برای وزارت آموزش و پرورش بود که موفق نشد از مجلس نهم رای اعتماد کسب کند.  او در حال حاضر مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور ایران، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جمهوری اسلامی ایران است.
تعداد بازدید: 1117 ، امتیاز کاربران: 10 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
غغغ
|    | 1395/8/1 - 22:17 |     0     0     |
نمی دانم درمدت وزیری آقای فانی چه برسرآموزش وپرورش آمد آینده تاریخ قضاوت خواهدکرد پیشنهاد می شود به قول آقای نوبخت اینها که ذخایر انقلابند به همراه آقای نوبخت تندیسی ازایشان درست کرده تا برای ادامه خدمت بیشتر درخدمت تدبیروامید به همراه سایر دانشمندان ودکترهای تحصیل کرده اقتصادی خارج ازکشور درمحضر شهدا آماده دفاع از عملکردهای خویش باشند منتظر باش تا صبح دولتش بدمد

حق جو
|    | 1395/8/1 - 12:46 |     0     0     |
والله باعوض شدن وزیر مشکل آموزش وپرورش حل نمیشه ساده نباشید گول نخورید اینا همه جنگ روانی سیاسی برا انتخابات 96

سهند
|    | 1395/8/1 - 03:57 |     0     0     |
هر سه بخصوص اقای نجفی گزینه های خوبی هستند. منتهی اقای روحانی وزیری با دست خالی و بدون بودجه نمیتواند مشکلات سازمان مهم و استراتزیکی چون اموزش و پرورش را اداره کند. باید بفکر بوجه مناسب برای این دستگاه حیاتی کشور بود. والا هر کسی هم بیاید اب در هاون کوبیدن است.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  بخشنامه 1000/1403/115 مورخ 1403/01/08 دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403


  بخشنامه تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش یک درصد ارزش افزوده


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING