چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:31   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31798صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 30 مهر 1395 - 10:29
پیشنهاد ۴۷ میلیارد دلاری برای خرید رینولدز، تولیدکننده سیگار وینستون
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


پیشنهاد ۴۷ میلیارد دلاری برای خرید رینولدز، تولیدکننده سیگار وینستون

شرکت «بریتیش آمریکن توباکو» پیشنهادی به مبلغ ۴۷ میلیارد دلار برای مالکیت کامل «رینولدز آمریکن» شرکت مادر تولیدکننده سیگارهای وینستون ارائه داده است، که در صورت موفقیت می‌تواند بزرگترین معامله علنی تاریخ در بازار دخانیات باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این شرکت چندملیتی که در لندن مستقر است، از سهامداران رینولدز بوده و روز جمعه پیشنهاد خرید ۵۷ و هشت دهم درصد باقیمانده از سهام این شرکت آمریکایی تولیدکننده سیگارهای کمِل و نیوپورت  را ارائه داد.

این پیشنهاد، موجب افزایش ۲۰ درصدی قیمت سهام رینولدز در معاملات روز جمعه در مقایسه با روز پنجشنبه شد و هر سهم این شرکت، که در شهر «وینستون سِیلم» در ایالت کارولینای شمالی واقع است، به مبلغ ۵۶ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.

انجام این معامله منوط به تایید هیئت مدیره مستقل ریلوندز آمریکن و سپس سهامداران هر دو طرف خواهد بود.

تحلیلگران معتقدند، در حالی که تولیدکنندگان محصولات دخانی از سوی فعالان حوزه سلامت در کشورهای توسعه یافته غربی تحت فشار قرار دارند و محبوبیت سیگارهای الکترونیکی نیز افزایش یافته، این اذغام می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و رقابت با شرکت‌های آسیایی کمک کننده باشد.

شرکت «آر جی رینولدز» تولیدکننده سیگارهای وینستون و دومین تولیدکننده بزرگ توتون و تنباکو در ایالات متحده، یکی از زیر مجموعه‌های رینولدز آمریکن است. این شرکت همچنین امتیاز تولید سیگارهای کنت، لاکی استرایک و پال مال را نیز در اختیار دارد.

رینولدز آمریکن در سال ۲۰۰۴ میلادی و پس از ادغام دو شرکت آر جی رینولدز و براون ویلیمامز تاسیس شد و جمع کل فروش آن در سال ۲۰۱۵ معادل ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. هر چند سابقه خود آر جی رینولدز به سال ۱۸۷۵ باز می‌گردد.

بیش از ۵۶۰۰ نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

تعداد بازدید: 1136 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی