جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:01   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31801صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 30 مهر 1395 - 14:48
رازگشایی روسیه از حمله هواپیماهای بلژیکی به حلب
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد هواپیماهای اف-16 بلژیک که روز 18 اکتبر منطقه ای را نزدیک شهر حلب در شمال سوریه بمباران کردند توسط هواپیمای آمریکایی سوخت گیری شده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس ، ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت دو فروند جت جنگنده اف-16 بلژیکی که منطقه ای نزدیک حلب را بمباران کردند از پایگاهی هوایی در اردن پرواز کرده و در طول مسیر نیز توسط یک فروند هواپیمای آمریکایی، دو بار سوخت گیری شده بودند.

وی افزود:«دستگاه های کنترل ترافیک هوایی در ساعت یک و 34 دقیقه صبح به وقت مسکو روز 18 اکتبر پرواز دو فروند هواپیمای نظامی متعلق به ائتلاف (به اصطلاح) بین المللی را از پایگاه هوایی السلطی اردن ثبت کردند.»

این مقام نظامی روسی افزود:«جت های جنگنده بلژیکی، در ساعت 2 و 52 دقیقه صبح از طریق هواپیمای سوخت رسان آمریکایی از نوع (KC-135) سوخت گیری کردند و پرواز خود را در مسیر شمال غرب ادامه دادند. در ساعت 3 و 35 دقیقه این هواپیماها به روستای کردنشین حسجک در استان حلب سوریه حمله کردند که در اثر آن شش نفر غیرنظامی کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند. این هواپیماهای بلژیکی از ساعت 4 و 19 دقیقه بار دیگر توسط هواپیمای آمریکایی سوخت گیری شدند و در حریم هوایی منطقه بر فراز شهر اعزاز در شمال حلب به گشتزنی پرداختند.»

تعداد بازدید: 437 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING