جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31858صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 5 آبان 1395 - 12:11
تظاهرات اساتید و معلمان یونانی علیه دولت
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

اساتید و آموزگاران یونان به نشانه مخالفت با سیاست های دولت یونان در حوزه مراکز آموزشی این کشور دست به تظاهرات زدند.
به گزارش اعتدال به نقل از ایرنا، اساتید و آموزگاران شهر آتن سه شنبه شب با تجمع در میادین اصلی این شهر و سر دادن شعار علیه دولت چپگرای یونان، ادامه سیاست ریاضت اقتصادی دولت را محکوم کردند.
تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل دانشگاه آتن از دولت یونان درخواست کردند که نسبت به استخدام نیروی انسانی برای تدریس در مدارس این کشور اقدام کند.
در ادامه تظاهر کنندگان پس از سر دادن شعارهایی علیه سیاست ریاضت اقتصادی و نارضایتی از وضعیت مراکز آموزشی یونان به سوی پارلمان این کشور راهپیمایی کردند.
تظاهرکنندگان برای ورود به محوطه پارلمان این کشور با عکس العمل شدید نیروهای امنیتی مواجه شدند و پلیس آتن و نیروهای امنیتی برای متفرقه کردن تظاهر کنندگان از گاز اشک آور و باتوم استفاده کرد.
دولت چپگرای یونان برای خروج از بن بست اقتصادی به در خواست اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای وام دهنده، به سیاست ریاضت اقتصادی ادامه می دهد.
این درحالی است که حزب چپگرای سی ریزا به رهبری الکسیس چیپراس قبل از انتخابات سال گذشته میلادی به مردم وعده داده بود که توافق با اتحادیه اروپا را لغو و به سیاست ریاضت اقتصادی خاتمه دهد و همچنین بودجه مراکز آموزشی و درمانی این کشور را نیز افزایش دهد.
درخلال تظاهرات روز سه شنبه اتحادیه سراسری معلمان و اساتید یونان (المه) نیز اعلام کرده است که در حال حاضر مراکز آموزشی یونان با کمبود چهار هزار نیروی انسانی مواجه است و از نداشتن بودجه کافی برای ارایه خدمات به دانش آموزان رنج می برند.

تعداد بازدید: 705 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING