RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:28   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31867صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 7 آبان 1395 - 12:21
قول قطعی نجفی برای تصدی آموزش و پرورش توسط آشتیانی / ارتباط کم تیم فانی با رسانه‌ها
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


مشاور رئیس جمهور گفت: تصدی وزارت آموزش و پرورش توسط دانش آشتیانی به نتیجه می‌رسد.
محمد علی نجفی مشاور رئیس جمهور و وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص انتخاب دانش آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: وی برای تصدی این امر انتخاب می‌شود و شرایط موجود گواه این مدعا است.

وی پیرامون عملکرد فانی و ضرورت یا عدم ضرورت تغییر عنوان کرد: عملکرد هر مدیری به طور میانگین از دستاوردهای آن ارزیابی می‌شود و بر این اساس اعتراض فرهنگیان به عملکرد فانی حق است.

نجفی یادآور شد: تیم فانی نتوانست مجموعه دولت، حاکمیت و مدیریت کشور را با خود همراه کند این مسئله که صدا و سیما با آموزش و پرورش تعامل چندانی نداشت نه فقط متوجه صدا و سیما بلکه بخشی از ‌آن به آموزش و پرورش برمی‌گردد.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه در مدیریت آموزش و پرورش باید تحولات جدی‌ای رخ دهد اظهار داشت: تقسیم کار در جهت توسعه تعلیم و تربیت باید انجام شود.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در تیم فانی بخشی از مشکلات را برطرف می‌کرد بیان کرد: یکی از دلایلی که رئیس جمهور با چنین تغییراتی موافقت کرد مطالبه و رضایت فرهنگیان نسبت به تغییر فانی بود.

وزیر سابق آموزش و پرورش عنوان کرد: تا پایان دولت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری از تک تک روزها برای فعالیت و خدمت‌رسانی باید استفاده شود بنابراین در ایام باقی مانده از این دولت نیز نسبت به فعالیت‌ها اهتمام لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آشتیانی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطرح شده از لحاظ رزومه کاری در آموزش و پرورش در سمت معلمی و همچنین مدیریت مجموعه مدارس مفید فعالیت داشته می‌تواند ارتباط خوبی با این نهاد تعلیم و تربیت برقرار کند.

نجفی یادآور شد؛ به طور کلی باید کسی تصدی این وزارتخانه را بر عهده بگیرد که نسبت به آموزش و پرورش بینش داشته و بتواند برنامه‌های پیشنهادی را عملیاتی کند همچنین جامعه ، خانواده و معلمان را نیز همراه خود داشته باشد.

 

تعداد بازدید: 592 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING