RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:49   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32167صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 4 آذر 1395 - 10:44
بهره برداری از مدارس بلا استفاده فقط در چارچوب قانون انجام می شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


فومن-مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اعلام آمادگی این نهاد برای بستن قرارداد در خصوص بهره برداری از مدارس بلا استفاده، تأکید کرد: در این خصوص آموزش و پرورش فقط در چارچوب قانون عمل می کند.

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی حاجتی در جلسه بررسی وضعیت فضای آموزشی دانشگاه های فومن که ظهر پنج شنبه در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: توسعه فضای دانشگاهی برای هر جامعه ای دارای اهمیت است.
وی با اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای بستن قرارداد در خصوص بهره برداری از مدارس بلا استفاده، افزود: نیاز سنجی در این خصوص و شناسایی اماکن آموزشی بلا استفاده در سطح شهرستان ها برعهده رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمامی منافع حاصل از اینگونه قراردادها به اداره تابعه این دستگاه در خود شهرستان مذکور تعلق می گیرد، گفت: در همین راستا هرگونه تعامل و همکاری در چارچوب قانون و مقررات ازسوی آموزشو پرورش استان با شهرستان ها انجام می شود.
وی با اشاره به وجود برخی بدعهدی ها از سوی مسئولان شهرستان ها، ادامه داد: متاسفانه گاها قراردادهایی در این زمینه بسته شده که در هنگام سررسید قرارداد مذکور ملک به آموزش و پرورش بازگردانده نمی شود.
حاجتی توسعه فضاهای آموزشی را از اولویت های اصلی آموزش و پرورش و آموزش عالی عنوان و تصریح کرد: به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش برای صیانت از املاک خود در این زمینه قوانین بسیار سخت گیرانه وضع کرده که تخطی از آن توسط چندین دستگاه اعم از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کنترل و نظارت می شود.

تعداد بازدید: 541 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING