شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:19   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32179صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 7 آذر 1395 - 13:20
میزان سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه به خوبی لحاظ شده است
بهترین ها: سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه به خوبی لحاظ شده است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه  رضایت دارد.

در مورد سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه ، محمد خدابخشی در بازدیدی که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از نیروهای ستادی از مدارس داشت، بر نقش و جایگاه رفیع معلمان در توسعه و پیشرفت جامعه تاکید کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه، سهم فرهنگیان و آموزش و پرورش به خوبی لحاظ شده است.

نماینده مردم الیگودرز  در مورد سهم فرهنگیان در برنامه ششم توسعه  افزود تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا را مهمترین دغدغه معلمان برشمرد و اضافه کرد: در قانون جدید دولت موظف شده تا با راه‎اندازی سامانه‎ای تمام پرداخت‎ها، اعم از نقدی و غیرنقدی به کارکنان دولت را با احتساب ریالی کاملاً شفاف‎سازی کند.

خدابخشی خاطرنشان کرد: در مصوبه جدید مجلس به صراحت اعلام شده که اختلاف پرداخت‎ها در دستگاه‎های اجرایی نباید بیشتر از ۲۰ درصد باشد و این تفاوت پرداخت شامل نیروهای رسمی، قراردادی، شاغل، بازنسشته و مستمری‎بگیر می‎شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم اجرای این قانون را از ابتدای سال ۹۶ اعلام کرد و ادامه داد: فرهنگیان حق بزرگی بر جامعه دارند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم با نگاه مثبت به مشکلات فرهنگیان رسیدگی خواهند کرد.

نماینده مردم الیگودرز  در ادامه صحبت‎هایش گفت: آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز علی‎رغم تمام موانع و مشکلات در بحث آموزش جایگاه خوبی در سطح کشور دارد و انتظار می‎رود که در تخصیص اعتبارات هم این شهر به نحو شایسته‎ای دیده شود.

خدابخشی در ادامه جذب فارغ‎التحصیلان بومی و ایجاد رشته‎های جدید را متناسب با نیاز جامعه و بازار کار از مطالبات مردم این شهر برشمرد و بیان کرد: باید تلاش شود تا محرومیت‎‎ها به نحو شایسته‎ای مرتفع شوند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود راه‎اندازی و تاسیس درمانگاه فرهنگیان را خواست فرهنگیان این شهرستان برشمرد و گفت: با رایزنی‎هایی که با وزارت بهداشت انجام شده، انتظار می‎رود آموزش و پرورش بستر مناسب را برای انجام این کار فراهم کند.

تعداد بازدید: 1220 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی