پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32188صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 7 آذر 1395 - 11:53
سازمان بسیج فرهنگیان؛ متولی سازماندهی و ارتقا علمی ـ فرهنگی معلمان/بازنویسی ۴ کتاب درسی با همت ۱۰ هزار معلم بسیجی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


 

سازمان بسیج فرهنگیان از سال ۹۰ تا کنون مستقلا فعالیت می کند و تقویت بعد تربیتی معلمان که حلقه مفقوده ای در نظام تعلیم و تربیت کشور است با جدیت و به صورت برنامه ریزی شده توسط این سازمان دنبال می شود. پیوند کوتاه این مطلب :

به گزارش اهواز نوین به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سازمان بسیج فرهنگیان اندکی پیش از سال ۸۰ تاسیس شد و تا اواخر سال ۸۲ جزئی از مجموعه بسیج دانش آموزی محسوب میشد تا این که در سال ۸۳ از این سازمان تفکیک شد و تا سال ۸۷ به صورت مستقل اداره شد. اما بنا به صلاحدید مجددا به مدت سه سال با سازمان بسیج دانش آموزی ادغام شد و نهایتا از سال ۹۰ تا کنون مستقلا به فعالیت خود ادامه می دهد.
تهیه، تدوین و پیشنهاد ماموریت ها، سیاست ها، طرح ها و برنامه های جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ انسجام و بکارگیری فرهنگیان بسیجی در عرصه های مورد نیاز و ارائه به مراجع ذیربط، طراحی و برنامه ریزی جهت تشکیل، توسعه و سازماندهی رده های مقاومت بسیج فرهنگیان در اداره های آموزش و پرورش کشور، برنامه ریزی جهت ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و نشر، ترویج و تحکیم باورهای دینی و ارزشهای انقلابی فرهنگیان بسیجی، شناسایی و الگوسازی، نخبه پروری و ارائه الگوهای برتر فرهنگیان بسیجی کشور با هماهنگی مراجع ذیربط، برنامه ریزی جهت ارتقاء بصیرت دینی و دانش سیاسی فرهنگیان بسیجی، طرح ریزی و برنامه ریزی به منظور کمک به ارتقاء نظام آموزشی و ایجاد زمینه مناسب جهت تحقق آنها در ادارات آموزش و پرورش از مهم ترین وظایف پیش بینی شده برای این سازمان است.
تقویت بعد تربیتی معلمان که حلقه مفقوده ای در نظام تعلیم و تربیت کشور است با جدیت و به صورت برنامه ریزی شده توسط این سازمان دنبال می شود. از جمله برنامه هایی که برای پیشبرد این هدف توسط سازمان پیاده می شود

تعداد بازدید: 627 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی